PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ram air για 207 part II
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 08:43:11    Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part II Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα παιδια,
οπως ειχα υποσχεθει, εδω θα δειξουμε αλλα και θα συζητησουμε
τις κατασκευες που μπορουμε ευκολα να κανουμε μονοι μας.
Οπου χωρις να θυσιασουμε τιποτα απο το κεφαλαιο "αξιοπηστια"
να εξηγησουμε σε ολα τα παιδια πως μπορουν μονοι τους να βελτιωσουν την εισαγωγη τους.

Υπ'οψιν οτι εδω θα δειξουμε λυσεις για "τους ανυσηχους" Twisted evil
και γενικα οσους θελουν να παρουν το 100% απο την εισαγωγη τους
ειτε προκειται για τουρμπηνες RC τερματισμενες ειτε ΒΤ ειτε εκεντροφορατες λυσεις κτλ κτλ...

Ξεκινωντας λοιπον απο την ποιο low cost επιλογη
(δεν περναει τα 100 ευρω)
αλλα ογκομετρικα θα καλυψει και με το παραπανω καθε απαιτηση τουρμπηνας με AR αναλογο της υβριδηκης που εχει το RC,
εχουμε την εξης επιλογη:

(φωτος απο τον Λευτερη)





Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:35:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλα μιλας για υβριδικες, ΒΤ, ΡΨ τουρμπινες. Με εμας που ειμαστε με την 150αρα (προγραμμα κλπ) τι γινετε? Ισχυουν τα ιδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:39:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα η παροχη αερα καλυπτει τις μεγαλυτερες,δεν υπαρχει περιπτωση να μην καλυπτει εσας. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:41:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστος απλα ελεγα μηπως παιζει θεμα με στεγνωμα ψηλα κλπ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:17:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρώτο μέρος του παρόντος μοντ προτείνεται για όλους.

Όσοι έχουν και εξάτμιση, αποδεδειγμένα καλύτερη απο μαμά RC, προχωράνε και στο δευτερο στάδιο.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Δευ 14 Μάρ 2011, 18:56:11, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εννοείς όταν λες δεν έχουν εξαγωγή??? Δεν έχουν ελεύθερη εξάτμιση???



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:44:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναί. Γιατί στεγνώνεις εισαγωγή χωρίς να ισορροπείς με την ελευθερη εξαγωγή
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:54:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε το πόσο ελεύθερη θα πρέπει να είναι η εισαγωγή για κάθε περίπτωση θα μας το απαντήσουν οι γνώστες. Εγώ πχ με πρόγραμμα και εξάτμιση RC καλύπτομαι???



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι φωτος ειναι στο 1ο ποστ


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας ξεκινήσουμε την τεχνική ανάλυση λοιπόν!
Αυτό που διακρίνω, είναι μια συνέχεια του ram air I που έχει παρουσιαστεί σε προηγούμενο τοπικ, με την προσθήκη άλλης μιας εισαγωγής απο τον αριστερό θόλο? Η οποία που συνδέεται? και φυσικά το εύλογο ερώτημα, με το θέμα των νερών εκεί είμαστε οκ?? Question



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manaros (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT(mini)

Ένταξη: 02 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 539
Τόπος: Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μμμμμμμμ....μπερδευτηκα!αυτο που βλεπω ειναι οτι παιρνουμε αερα απο μπροστα(σαν σκουπα),κατω αλλα και πισω(απο 3 διαφορετικα σημεια δηλαδη) και τα στελνουμε στο μαμα φιλτροκουτι;με μαμα φιλτρο;με πιο ελευθερο;
τα αποτελεσματα ειναι καλυτερη αποδοση;χαμηλοτερες θερμοκρασιες εισαγωγης;δωστε πληροφοριες να τα λυσαξουμε τα καημενα τα μοτερακια μας!!! Laughing Laughing Laughing
εγω που εχω τουρμπινα 150αριου + προγραμμα + εξατμιση 63.5 απο σπιραλ και πισω αξιζει η τροποποιηση;


207 project Mini
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 16:31:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να ρωτησω εγω πως βελτιωνει αυτο που εχεις κανει την εισαγωγη?ειναι μονο για τουρμπατα η και σε ατμοσφαιρικα βοηθαει αυτο το 3 σε 1?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:16:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαδοκωλε,ξεκινα τις εξηγησεις τωρα... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MAD (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE 1.6T

Ένταξη: 14 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 20:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο ήχο κάνει τίποτα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 20:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια ελεος...

αν καταλαβα καλα θαναση εχεις 2 Bypass πλεον

μπρος εχεις 2 εισοδους που δε ξερω αν τραβανε κατευθειαν αερα και οι δυο
και μετα πισω εχεις ενα bypass Που καταληγει στη γρυλια κατω απο παρζπιζ και σπαει τη ροη...ιδιοφυες...με ενα ηλεκτρικο κλαπετο για νερα στο 3η εισοδο θα ηταν ετοιμο για εργοστασιακη τοποθετηση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 21:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως νερό από την πίσω σωλήνα για να μπει πρώτα θα γίνει πισινά μέσα το αμάξι...άλλωστε ο άλλος θόλος είναι προβληματικός κ βουλώνει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 23:49:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδες,
Να τα παρω ενα ενα προς αποφυγη μπερδεματος...

ειναι ποιο ευκολο να βγαλω εγω μαλλια Very happy
παρα αυτη η κατασκευη να κανει υδραυλικη πιεση απο εισσροη υδατων.
και η απαντηση ειναι πολυ απλη...
Ολες οι αναροφησεις ειναι στο υψος του σηματος με τον λεοντα και ανωθεν, που αυτοματως σημαινει οτι για να σου μπουνε νερα απο εκει
πρεπει να περασεις απο νερολακουβα τοσο βαθεια που η σταθμη της να ειναι στο υψος του σηματος που εχουμε τον φλωρολεοντα.
Πιστευω οτι ειναι κατι παραπανω απο κατανοητο, το οτι πρακτικα ειναι αδυνατο να κινδηνεψει ο κινητηρας τη στιγμη που οι αναροφησεις σου ειναι στα ανωτερα σημεια του engine bay και οχι σε σημεια οπως προβολακια κτλ...


"just for the record" και καραμαμα να εισαι σε μια τετοια περιπτωση (που θα θες να κανεις land rover το 207 σου) να εισαι σιγουρος οτι το μοτερ σου θα σπασει, εκτος αν εισαι τοσο τυχερος και απλα σου σβησει πριν σπασει.


Τωρα στο θεμα του αν χρειαζεται κατι τετοιο η οχι κτλ....

Εδω σηκωνει λιγο συζητηση το θεμα, καθως συμβαινει το εξης χαρακτηρηστικο΄
Η προταση που ειχα κανει στο τοπικ "part I"
δεν ηταν τιποτα παραπανω απο μια παναπλη βελτιωση του υπαρχον συστηματος εισαγωγης που στην ουσια τροφοδοτουσε το φιλτροκουτι
(και κατ'επεκταση το υπολοιπο συστημα εισαγωγης του κινητηρα)
με ατμοσφαιρικης θερμοκρασιας αερα, η αλλιως οπως το λενε στην ελλαδα "με κρυο αερα".
Σαν βαρος αερα δεν ειχαμε καποια μεγαλη διαφορα περαν της (λογω χαμηλοτερης θερμοκρασιας) πρακτικα μεγαλυτερου βαθμου πυκνωτητας.
η οποια εχει τα λιγα μεν αλλα θετικα μονο ωφελη δε.
τα οποια μπορει να τα εχει ο καθενας με κοστος μερικων ελαχιστων ευρω και 2-3 χαρτοπετσετες για να σκουπησει τα χερια του απο τις σηλικονες η οτι αλλο παρεμφερι χρησιμοποιησει, εκτος και αν εχει πλαστικα γαντακια Very happy


Για να σοβαρευτουμε ομως να γνωριζετε οτι εχουμε το εξης θεμα....
οι αγωγοι αεριων παραγωγων καυσεως που εχουμε στα 207ακια μας (κοινως εξατμισεις)
στην περιπτωση του RC ειναι με το ζορι οκ
(μιας και φρεναρει το μοτερ μονο απο τις 5000 και πανω)
αλλα τουλαχιστο δεν το κοβει ποιο χαμηλα.
ενω στην περιπτωση των 150αριων το κοβουν απο τις 4500 και επειτα και το χειροτερο ειναι οτι το "κλειδωνει" ψηλα
καταπονωντας μηχανικα μερη και ανεβαζοντας αδηκαιολογητα την καταναλωση... Evil

οποτε χρησημοποιωντας απλη λογικη,
οταν εχεις ενα αγωγο που ειτε με το ζορι (RC)
ειτε με την καμια (GT/ραλλυ)
ειναι στα ορια της απαγωγικης του ικανοτητας, εσυ θα πας να το τροφοδοτησεις με επιπλεον αερα?
δηλαδη θα το τροφοδοτησεις με μεγαλυτερη ποσοτητα αεριων?
Οποτε εδω με την δουλεια που κανουμε,
αν γινει σωστα
αυτο που θα καταφερετε ειναι να τροφοδοτησετε με "κρυο" αερα την τουρμπινα σας
+ οτι θα εξαλειψετε το pressure drop μεχρι τα blades του συμπιεστη.
(και διαφορα αλλα ωφελη που θα πλατιασει η συζητηση αν τα αναφερω)

Σε αυτη την κινηση ομως υπαρχει ενα μειονεκτημα και δεν ειναι αλλο παρα αυτο που ανεφερα για τις εξαμτισεις μας... Rolling eyes
οποτε δεν συνηστω αυτη η δουλεια να γινει σε μοτερ με stock εξατμισεις...

Αν τωρα εχετε μια αποδεδειγμενα καλυτερη εξατμιση απο την stock
δεν υπαρχει καποιο προβλημα.
Και σχετικα με αυτο που αναφερει ο Διονυσης, επι της ουσιας μεγαλη διαφορα θα σου δειξει οταν ο καιρος αρχιζει και ζεσταινει.
αλλα και με τα προσφατα κρυα που ειχαμε και παλι κανει διαφορα και μαλιστα εκει που "ποναει" το μοτερ δηλαδη ψηλα
απλα δεν φαινεται τοσο μεγαλη διαφορα, σε σχεση με το να εχεις μια stock εισαγωγη και μετα να την αναβαθμισεις εν μεσω καλοκαιριου.


ρε παιδια δεν κουραστηκατε να διαβαζετε?
εγω κουραστηκα να γραφω... Embarassed Very happy
please πειτε μου τι εχω ξεχασει και τα λεμε αργοτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα Θανάση οι με στοκ εξατμίσεις, είτε GT είτε RC, να πάμε μέχρι ram air I... Crying or Very sad



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:13:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η δεύτερη σωλήνα που καταλήγει στον θόλο είναι συνδεδεμένη πάνω στο φιλτροκούτι ή πάνω στην πρώτη σωλήνα ?


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:15:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ακομα δεν εχω καταλαβει πως δουλευει αυτο το συστημα ακομα...γιατρε τα φωτα σου


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1274s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on