Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 08:43:11 Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part II |
|
|
Καλημερα παιδια,
οπως ειχα υποσχεθει, εδω θα δειξουμε αλλα και θα συζητησουμε
τις κατασκευες που μπορουμε ευκολα να κανουμε μονοι μας.
Οπου χωρις να θυσιασουμε τιποτα απο το κεφαλαιο "αξιοπηστια"
να εξηγησουμε σε ολα τα παιδια πως μπορουν μονοι τους να βελτιωσουν την εισαγωγη τους.
Υπ'οψιν οτι εδω θα δειξουμε λυσεις για "τους ανυσηχους"
και γενικα οσους θελουν να παρουν το 100% απο την εισαγωγη τους
ειτε προκειται για τουρμπηνες RC τερματισμενες ειτε ΒΤ ειτε εκεντροφορατες λυσεις κτλ κτλ...
Ξεκινωντας λοιπον απο την ποιο low cost επιλογη
(δεν περναει τα 100 ευρω)
αλλα ογκομετρικα θα καλυψει και με το παραπανω καθε απαιτηση τουρμπηνας με AR αναλογο της υβριδηκης που εχει το RC,
εχουμε την εξης επιλογη:
(φωτος απο τον Λευτερη)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:35:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλα μιλας για υβριδικες, ΒΤ, ΡΨ τουρμπινες. Με εμας που ειμαστε με την 150αρα (προγραμμα κλπ) τι γινετε? Ισχυουν τα ιδια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:39:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα η παροχη αερα καλυπτει τις μεγαλυτερες,δεν υπαρχει περιπτωση να μην καλυπτει εσας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 12:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστος απλα ελεγα μηπως παιζει θεμα με στεγνωμα ψηλα κλπ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:17:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρώτο μέρος του παρόντος μοντ προτείνεται για όλους.
Όσοι έχουν και εξάτμιση, αποδεδειγμένα καλύτερη απο μαμά RC, προχωράνε και στο δευτερο στάδιο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Δευ 14 Μάρ 2011, 18:56:11, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:39:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς όταν λες δεν έχουν εξαγωγή??? Δεν έχουν ελεύθερη εξάτμιση???
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί. Γιατί στεγνώνεις εισαγωγή χωρίς να ισορροπείς με την ελευθερη εξαγωγή |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 13:54:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε το πόσο ελεύθερη θα πρέπει να είναι η εισαγωγή για κάθε περίπτωση θα μας το απαντήσουν οι γνώστες. Εγώ πχ με πρόγραμμα και εξάτμιση RC καλύπτομαι???
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:04:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι φωτος ειναι στο 1ο ποστ
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:16:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας ξεκινήσουμε την τεχνική ανάλυση λοιπόν!
Αυτό που διακρίνω, είναι μια συνέχεια του ram air I που έχει παρουσιαστεί σε προηγούμενο τοπικ, με την προσθήκη άλλης μιας εισαγωγής απο τον αριστερό θόλο? Η οποία που συνδέεται? και φυσικά το εύλογο ερώτημα, με το θέμα των νερών εκεί είμαστε οκ?? 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manaros (manos) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT(mini)
Ένταξη: 02 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 539 Τόπος: Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 15:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μμμμμμμμ....μπερδευτηκα!αυτο που βλεπω ειναι οτι παιρνουμε αερα απο μπροστα(σαν σκουπα),κατω αλλα και πισω(απο 3 διαφορετικα σημεια δηλαδη) και τα στελνουμε στο μαμα φιλτροκουτι;με μαμα φιλτρο;με πιο ελευθερο;
τα αποτελεσματα ειναι καλυτερη αποδοση;χαμηλοτερες θερμοκρασιες εισαγωγης;δωστε πληροφοριες να τα λυσαξουμε τα καημενα τα μοτερακια μας!!!
εγω που εχω τουρμπινα 150αριου + προγραμμα + εξατμιση 63.5 απο σπιραλ και πισω αξιζει η τροποποιηση;
207 project Mini |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 16:31:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να ρωτησω εγω πως βελτιωνει αυτο που εχεις κανει την εισαγωγη?ειναι μονο για τουρμπατα η και σε ατμοσφαιρικα βοηθαει αυτο το 3 σε 1?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 17:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λαδοκωλε,ξεκινα τις εξηγησεις τωρα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAD (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!


207 RALLYE 1.6T
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 1102
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 20:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο ήχο κάνει τίποτα;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 20:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια ελεος...
αν καταλαβα καλα θαναση εχεις 2 Bypass πλεον
μπρος εχεις 2 εισοδους που δε ξερω αν τραβανε κατευθειαν αερα και οι δυο
και μετα πισω εχεις ενα bypass Που καταληγει στη γρυλια κατω απο παρζπιζ και σπαει τη ροη...ιδιοφυες...με ενα ηλεκτρικο κλαπετο για νερα στο 3η εισοδο θα ηταν ετοιμο για εργοστασιακη τοποθετηση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 21:14:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως νερό από την πίσω σωλήνα για να μπει πρώτα θα γίνει πισινά μέσα το αμάξι...άλλωστε ο άλλος θόλος είναι προβληματικός κ βουλώνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2011, 23:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδες,
Να τα παρω ενα ενα προς αποφυγη μπερδεματος...
ειναι ποιο ευκολο να βγαλω εγω μαλλια
παρα αυτη η κατασκευη να κανει υδραυλικη πιεση απο εισσροη υδατων.
και η απαντηση ειναι πολυ απλη...
Ολες οι αναροφησεις ειναι στο υψος του σηματος με τον λεοντα και ανωθεν, που αυτοματως σημαινει οτι για να σου μπουνε νερα απο εκει
πρεπει να περασεις απο νερολακουβα τοσο βαθεια που η σταθμη της να ειναι στο υψος του σηματος που εχουμε τον φλωρολεοντα.
Πιστευω οτι ειναι κατι παραπανω απο κατανοητο, το οτι πρακτικα ειναι αδυνατο να κινδηνεψει ο κινητηρας τη στιγμη που οι αναροφησεις σου ειναι στα ανωτερα σημεια του engine bay και οχι σε σημεια οπως προβολακια κτλ...
"just for the record" και καραμαμα να εισαι σε μια τετοια περιπτωση (που θα θες να κανεις land rover το 207 σου) να εισαι σιγουρος οτι το μοτερ σου θα σπασει, εκτος αν εισαι τοσο τυχερος και απλα σου σβησει πριν σπασει.
Τωρα στο θεμα του αν χρειαζεται κατι τετοιο η οχι κτλ....
Εδω σηκωνει λιγο συζητηση το θεμα, καθως συμβαινει το εξης χαρακτηρηστικο΄
Η προταση που ειχα κανει στο τοπικ "part I"
δεν ηταν τιποτα παραπανω απο μια παναπλη βελτιωση του υπαρχον συστηματος εισαγωγης που στην ουσια τροφοδοτουσε το φιλτροκουτι
(και κατ'επεκταση το υπολοιπο συστημα εισαγωγης του κινητηρα)
με ατμοσφαιρικης θερμοκρασιας αερα, η αλλιως οπως το λενε στην ελλαδα "με κρυο αερα".
Σαν βαρος αερα δεν ειχαμε καποια μεγαλη διαφορα περαν της (λογω χαμηλοτερης θερμοκρασιας) πρακτικα μεγαλυτερου βαθμου πυκνωτητας.
η οποια εχει τα λιγα μεν αλλα θετικα μονο ωφελη δε.
τα οποια μπορει να τα εχει ο καθενας με κοστος μερικων ελαχιστων ευρω και 2-3 χαρτοπετσετες για να σκουπησει τα χερια του απο τις σηλικονες η οτι αλλο παρεμφερι χρησιμοποιησει, εκτος και αν εχει πλαστικα γαντακια
Για να σοβαρευτουμε ομως να γνωριζετε οτι εχουμε το εξης θεμα....
οι αγωγοι αεριων παραγωγων καυσεως που εχουμε στα 207ακια μας (κοινως εξατμισεις)
στην περιπτωση του RC ειναι με το ζορι οκ
(μιας και φρεναρει το μοτερ μονο απο τις 5000 και πανω)
αλλα τουλαχιστο δεν το κοβει ποιο χαμηλα.
ενω στην περιπτωση των 150αριων το κοβουν απο τις 4500 και επειτα και το χειροτερο ειναι οτι το "κλειδωνει" ψηλα
καταπονωντας μηχανικα μερη και ανεβαζοντας αδηκαιολογητα την καταναλωση...
οποτε χρησημοποιωντας απλη λογικη,
οταν εχεις ενα αγωγο που ειτε με το ζορι (RC)
ειτε με την καμια (GT/ραλλυ)
ειναι στα ορια της απαγωγικης του ικανοτητας, εσυ θα πας να το τροφοδοτησεις με επιπλεον αερα?
δηλαδη θα το τροφοδοτησεις με μεγαλυτερη ποσοτητα αεριων?
Οποτε εδω με την δουλεια που κανουμε,
αν γινει σωστα
αυτο που θα καταφερετε ειναι να τροφοδοτησετε με "κρυο" αερα την τουρμπινα σας
+ οτι θα εξαλειψετε το pressure drop μεχρι τα blades του συμπιεστη.
(και διαφορα αλλα ωφελη που θα πλατιασει η συζητηση αν τα αναφερω)
Σε αυτη την κινηση ομως υπαρχει ενα μειονεκτημα και δεν ειναι αλλο παρα αυτο που ανεφερα για τις εξαμτισεις μας...
οποτε δεν συνηστω αυτη η δουλεια να γινει σε μοτερ με stock εξατμισεις...
Αν τωρα εχετε μια αποδεδειγμενα καλυτερη εξατμιση απο την stock
δεν υπαρχει καποιο προβλημα.
Και σχετικα με αυτο που αναφερει ο Διονυσης, επι της ουσιας μεγαλη διαφορα θα σου δειξει οταν ο καιρος αρχιζει και ζεσταινει.
αλλα και με τα προσφατα κρυα που ειχαμε και παλι κανει διαφορα και μαλιστα εκει που "ποναει" το μοτερ δηλαδη ψηλα
απλα δεν φαινεται τοσο μεγαλη διαφορα, σε σχεση με το να εχεις μια stock εισαγωγη και μετα να την αναβαθμισεις εν μεσω καλοκαιριου.
ρε παιδια δεν κουραστηκατε να διαβαζετε?
εγω κουραστηκα να γραφω...
please πειτε μου τι εχω ξεχασει και τα λεμε αργοτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα Θανάση οι με στοκ εξατμίσεις, είτε GT είτε RC, να πάμε μέχρι ram air I... 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:13:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η δεύτερη σωλήνα που καταλήγει στον θόλο είναι συνδεδεμένη πάνω στο φιλτροκούτι ή πάνω στην πρώτη σωλήνα ?
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2011, 00:15:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει πως δουλευει αυτο το συστημα ακομα...γιατρε τα φωτα σου
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|