Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 15:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν γνωριζω φιλε μου πως γινεται. μαλλον δε θα ειναι τοσο απλο κ προσωπικα δε θα εβαζα χερι σε κατι τετοιο.. για ελεγχο των μπουζι καθε 1000 χλμ δε γνωριζω κατι. ξερω για σερβις καθε 10.000 χλμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις.  |
δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:28:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα που το ξανασκεφτομαι.....δε νομιζω να εβαλαν αξτρα μπουζι....εξτρα μπεκ μπηκανε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 02:28:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | drdino έγραψε: | Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις.  |
δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου... |
Says who? Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό.
Και πάλι, 5 φορές βίδωμα ξεβίδωμα τα μπουζί; Δεν παίζει αυτό... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 14:53:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν σε κοβει λιγο το μυαλο δεν εχεις προβλημα να βγαλεις/βαλεις μπουζι οσες φορες θες αν εννοεις αυτο δεν χαλαει τοσο ευκολα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:11:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | .επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30.. |
Μας εξηγείς γιατί γίνεται αυτό , Κωνσταντίνε ???
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V.p turbo (giannis) Μόλις έγραψα

 207 rallye
Ένταξη: 20 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 01:14:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dystyxws den mporoume na ta exoume mona zyga dika mas.enas filos pantws me ena mx5 turbo ebale ygraerio k swthike.hdh apo thn prwti bdomada eide terastia diafora sthn tseph toy!
περναμε κριση!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 02:05:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου... |
"ξερή" καύση θεωρείται γιατί δεν έχει κάτι που να λιπαίνει (πρόσθετα) . . .
έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης σε σχέση με την βενζίνη αλλά δεν προκαλεί φθορά στα μπουζί . . .
Ένας κινητήρας όταν λειτουργεί με υγραέριο χρειάζεται πιο αραιά διαστήματα service (μπουζί , λάδια , φίλτρα)
και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καταλύτη από ότι με την βενζίνη .
Και αυτό δεν το λέω εγώ . . .
αλλά όλη η Ευρώπη και όσοι ασχολούντε με την υγραεριοκίνηση
Η καύση του είναι πιο καθαρή . . . παράγει (σε γενικές γραμμές) διοξείδιο του άνθρακα και νερό . . .
μηδέν κατάλοιπα για το χώρο καύσης και τα λάδια του κινητήρα .
Αν δείτε μπουζί μετά από πολλά χιλιόμετρα είναι πεντακάθαρα (και με λιγότερη φθορά στα άκρα του)
και τα λάδια δεν είναι μαύρα αλλά καφέ . . .
Και πάντα μιλάμε για σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση 
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thantsi (Thanos) Μέλος

 Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 10:01:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω βάλει υγραέριο στο 306 εδώ και 800km περιπου...Ειμαι υπερευχαριστημενος μιας και στα 60λτρ που γεμίζει η δεξαμενή κερδίζω 50Ε στο γεμισμα....με 0,749 το λίτρο...και 1,579 η βενζίνη....
Απο κατανάλωση δεν μπορω να πω γτ πρέπει να γίνει πάλι ρύθμισμα μέχρι να κάτσουν τα μπεκ κτλ...αλλα σίγουρα θα είναι αυξημένη...0,5-1λτρ...
Υγραέριο και τα μυαλά στα κάγκελα...!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
V.p turbo (giannis) Μόλις έγραψα

 207 rallye
Ένταξη: 20 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 20:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
siga siga ekei tha kataliksoume oloi mou fainetai..milame gia megali aposvesi..
περναμε κριση!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Λευτέρης (Λευτέρης) Φανατικό μέλος


 Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 333 Τόπος: Βάρη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
daneos (Apostolos) Μόλις έγραψα

207 cc
Ένταξη: 02 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δεξαμενή που έβαλες μπήκε στο χώρο της ρεζέρβας έτσι;
το καπάκι που έχει από πάνω (που χρησιμεύει σαν πάτωμα του πορτ μπαγκάζ) κλείνει κανονικά ή είναι στον αέρα;
Ξέρει κανείς αν ο χώρος της ρεζέρβας στο 207cc είναι ίδιος με του κλειστού μοντέλου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paoki (Στέργιος) Μόλις έγραψα

 Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:41:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δεξαμενη που εβαλα ειναι τυπου ρεζερβας. ναι μου το ανασηκωνει 1-1,5 ποντο το δαπεδο του πορτ-μπαγκαζ. εβαλα κομματια φελιζολ ομως γυρω γυρω κ ειναι μια χαρα τωρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 23:20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου... |
+1
Χωρις ηδιατερες αναλυσεις και με απλα λογια,
το υγραεριο ενω εχει ενα πολλα πλεονεκτηματα εναντι της βενζινης,
χρειαζεται ομως παραπανω ποσοτητα κατα την καυση προκειμενω να αποδωσει το ηδιο εργο.
Για αυτο και η απο λιγο εως πολυ μεγαλυτερη καταναλωση που παρουσιαζουν καποια μοτερ (αναλογα τον τυπο κινητηρα κτλ)
Οποτε σε ελευθερη μεταφραση υπαρχουν συστηματα (οχι ολα φυσικα)
που δουλευουν απο λιγο εως πολυ στεγνο το μοτερ με οτι επακολουθα μπορει να εχει αυτο.
Εχει δηκιο που σας εφιστα την προσοχη, δεν σημαινει οτι αν βαλουμε υγραεριο θα σπασει το μοτερ, αλλα χρειαζεται να γινει σωστη μελετη γυρω απο την ποιοτητα καυσης, θερμοκρασιες μιγματα κτλ...
Και φυσικα οσο ποιο μεγαλη ειδηκη ισχυς εχει ενα μοτερ τοσο ποιο επιτακτικη γινεται αυτη η αναγκη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|