PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Υγραέριο σε 207 (εκτος THP)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Paoki (Στέργιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006

Ένταξη: 04 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 15:26:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν γνωριζω φιλε μου πως γινεται. μαλλον δε θα ειναι τοσο απλο κ προσωπικα δε θα εβαζα χερι σε κατι τετοιο.. για ελεγχο των μπουζι καθε 1000 χλμ δε γνωριζω κατι. ξερω για σερβις καθε 10.000 χλμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:24:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. Shocked

δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Paoki (Στέργιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006

Ένταξη: 04 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Φεβ 2011, 21:28:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τωρα που το ξανασκεφτομαι.....δε νομιζω να εβαλαν αξτρα μπουζι....εξτρα μπεκ μπηκανε....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 02:28:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
drdino έγραψε:
Δεν μου είπες πώς θα τα δεις όμως. Εκτός αν εννοείς ότι κάθε 1.000 χλμ θα βγάζεις τα μπουζί να τα ελέγξεις και μετά θα τα ξαναβιδώνεις. Shocked

δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλος τροπος να βγαλεις τα μπουζι...επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30...εκτος αν πας σε ιριδιου...


Says who? Shocked Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό.

Και πάλι, 5 φορές βίδωμα ξεβίδωμα τα μπουζί; Δεν παίζει αυτό... Rolling eyes


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2011, 14:53:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν σε κοβει λιγο το μυαλο δεν εχεις προβλημα να βγαλεις/βαλεις μπουζι οσες φορες θες αν εννοεις αυτο δεν χαλαει τοσο ευκολα


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MTerry 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


320 si

Ένταξη: 09 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:11:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
.επισης μπουζι αλλαζεις καθε 5 σε αμαξι με υγραεριο ουτε 10 ουτε 20 ουτε 30..

Μας εξηγείς γιατί γίνεται αυτό , Κωνσταντίνε ???


. . .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:35:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
V.p turbo (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 rallye

Ένταξη: 20 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 01:14:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dystyxws den mporoume na ta exoume mona zyga dika mas.enas filos pantws me ena mx5 turbo ebale ygraerio k swthike.hdh apo thn prwti bdomada eide terastia diafora sthn tseph toy!


περναμε κριση!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MTerry 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


320 si

Ένταξη: 09 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 02:05:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
γιατι λογο ''ξερης'' καυσης εχει ανεβασμενες θερμοκρασιες σε σχεση με την βενζινη ειναι το μοναδικο ελατωμα της χρησης υγραεριου...

"ξερή" καύση θεωρείται γιατί δεν έχει κάτι που να λιπαίνει (πρόσθετα) . . .
έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης σε σχέση με την βενζίνη αλλά δεν προκαλεί φθορά στα μπουζί . . .

Ένας κινητήρας όταν λειτουργεί με υγραέριο χρειάζεται πιο αραιά διαστήματα service (μπουζί , λάδια , φίλτρα)
και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καταλύτη από ότι με την βενζίνη .
Και αυτό δεν το λέω εγώ . . .
αλλά όλη η Ευρώπη και όσοι ασχολούντε με την υγραεριοκίνηση

Η καύση του είναι πιο καθαρή . . . παράγει (σε γενικές γραμμές) διοξείδιο του άνθρακα και νερό . . .
μηδέν κατάλοιπα για το χώρο καύσης και τα λάδια του κινητήρα .
Αν δείτε μπουζί μετά από πολλά χιλιόμετρα είναι πεντακάθαρα (και με λιγότερη φθορά στα άκρα του)
και τα λάδια δεν είναι μαύρα αλλά καφέ . . .

Και πάντα μιλάμε για σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση Wink


. . .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
thantsi (Thanos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)

Ένταξη: 09 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Μαρουσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 10:01:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω βάλει υγραέριο στο 306 εδώ και 800km περιπου...Ειμαι υπερευχαριστημενος μιας και στα 60λτρ που γεμίζει η δεξαμενή κερδίζω 50Ε στο γεμισμα....με 0,749 το λίτρο...και 1,579 η βενζίνη....Shocked Shocked
Απο κατανάλωση δεν μπορω να πω γτ πρέπει να γίνει πάλι ρύθμισμα μέχρι να κάτσουν τα μπεκ κτλ...αλλα σίγουρα θα είναι αυξημένη...0,5-1λτρ...

Cool Cool Cool Cool Υγραέριο και τα μυαλά στα κάγκελα...!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
V.p turbo (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 rallye

Ένταξη: 20 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 27
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 20:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

siga siga ekei tha kataliksoume oloi mou fainetai..milame gia megali aposvesi..


περναμε κριση!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Λευτέρης (Λευτέρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 333
Τόπος: Βάρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Φεβ 2011, 16:56:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για δείτε εδώ Wink http://www.eltrekka.gr/uploads/file/Eltrekka/News/NGK-LPG_LaserLine.pdf

http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/LPG_Spark_Plug_Web.pdf εδώ έχει και τα οχήματα με κωδικό...

Το ξέρω οτι με αγαπάτε Laughing και εσείς και τα σπειρώματα των κεφαλών σας Laughing Laughing Laughing Laughing


1300 8v miniature!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
daneos (Apostolos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 cc

Ένταξη: 02 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δεξαμενή που έβαλες μπήκε στο χώρο της ρεζέρβας έτσι;
το καπάκι που έχει από πάνω (που χρησιμεύει σαν πάτωμα του πορτ μπαγκάζ) κλείνει κανονικά ή είναι στον αέρα;
Ξέρει κανείς αν ο χώρος της ρεζέρβας στο 207cc είναι ίδιος με του κλειστού μοντέλου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Paoki (Στέργιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peuzeot 207 1.4 (16 V) 10.2006

Ένταξη: 04 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 14

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2011, 13:41:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δεξαμενη που εβαλα ειναι τυπου ρεζερβας. ναι μου το ανασηκωνει 1-1,5 ποντο το δαπεδο του πορτ-μπαγκαζ. εβαλα κομματια φελιζολ ομως γυρω γυρω κ ειναι μια χαρα τωρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2011, 23:20:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
εγω θα πω αυτο για οποιον βαλει ειδικα σε τουρμπο μοτερ...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΑΝΑΛΟΓΙΑ.τσεκ στα μπουζι καθε 1000 χλμ και αλλαγη συχνα πυκνα...οι περισσοτεροι καφροι ελληνες δεν νιωθουν να το ρυθμισουν ο εγγεφαλος που χρησιομοποιουν ειναι αρκετα εξελιγμενος και επιδεχεται ρυθμησεων ωστε να δουλεψει τελεια...γνωσεις δεν υπαρχουν και ορεξη...καλο θα ειναι να ρυθμιστει με wideband γνωμη μου...


+1

Χωρις ηδιατερες αναλυσεις και με απλα λογια,
το υγραεριο ενω εχει ενα πολλα πλεονεκτηματα εναντι της βενζινης,
χρειαζεται ομως παραπανω ποσοτητα κατα την καυση προκειμενω να αποδωσει το ηδιο εργο.
Για αυτο και η απο λιγο εως πολυ μεγαλυτερη καταναλωση που παρουσιαζουν καποια μοτερ (αναλογα τον τυπο κινητηρα κτλ)

Οποτε σε ελευθερη μεταφραση υπαρχουν συστηματα (οχι ολα φυσικα)
που δουλευουν απο λιγο εως πολυ στεγνο το μοτερ με οτι επακολουθα μπορει να εχει αυτο.

Εχει δηκιο που σας εφιστα την προσοχη, δεν σημαινει οτι αν βαλουμε υγραεριο θα σπασει το μοτερ, αλλα χρειαζεται να γινει σωστη μελετη γυρω απο την ποιοτητα καυσης, θερμοκρασιες μιγματα κτλ...
Και φυσικα οσο ποιο μεγαλη ειδηκη ισχυς εχει ενα μοτερ τοσο ποιο επιτακτικη γινεται αυτη η αναγκη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1406s (PHP: 44% - SQL: 56%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on