Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 03:12:22 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Πρόβλημα με πολύ χαμηλή θερμοκρασία νερου |
|
|
Καλησπέρα στην παρέα!
Αντιμετωπίζω τις τελευταίες μέρες ένα περίεργο πρόβλημα με το ραλάκι.. (1.6 16V τρίφυσο, μοντέλο 02, σκούπα-εξάτμηση)
Η μηχανή αδυνατεί να ανεβάσει θερμοκρασία αφού σε κανονική χρήση η βελόνα της θερμοκρασίας νερού είναι τελέιως κάτω ενώ του λαδιού ανεβαίνει μέχρι την πρώτη γραμμή. Μέσα στην πόλη κάπως ανεβαίνει λίγο (μέχρι το 1/4) αλλά κ πάλι δυσκολα - ενώ ακόμα κ με εσκεμένη λειτουργία της μηχανής σε κάπως πιο αυξημένες στροφές (4-5κ μπας κ ζεσταθεί) δεν αλλάζει κάτι. (θερμοκρασία νερού πάτος κ λάδιου χαμηλά)
Το κύριο πρόβλημα είναι οτι κάποια στιγμή (3 φορές το έχει κάνει μέχρι τώρα σε διάστημα λίγων ημερών) ανάβει το κόκκινο λαμπάκι που προειδοποιεί για αυξημένη θερμοκρασία! και ξεκινάνε τα βεντιλατέρ να δίνουν στο full!! ενω ακόμα κ αν σβήσεις τη μηχανή αυτά συνεχίζουν στην μικρή σκάλα μέχρι να ξαναβάλεις μπρος όποτε μετά όλα καλά (με τα βεντιλατέρ ολα καλα γιατι η θερμοκρασία πάλι πάτος)
Να σημειώσω πως το καλοριφέρ βγάζει σχετικά χλιαρό αέρα- αρα λογικά η θερμοκρασία φαντάζομαι όντως είναι χαμηλή ενώ την στιγμή που τρελαινεται, το καλοριφέρ βγαζει παγωμένο αέρα..
Από τα λίγα που ξέρω φαντάζομαι θα τα έπαιξε κάποιος θερμοστάτης ή αισθητήρας θερμοκρασίας (σημείωση πως η βελόνα κάνει κατι ακυρα μικρα ανεβοκατεβάσματα) αλλά θα ήθελα να ακούσω κ την γνώμη σας πριν επισκευτώ κάποιον ''ειδικό'' (γτ ο καθένας σε βλέπει σαν ένα κινητό 50ευρο)
Έχει τύχει σε κανέναν κατι αντιστοιχο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 04:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν εψαχνες λιγο θα εβλεπες οτι κατα πασα πιθανοτητα αν οχι σιγουρα ειναι θερμοστατης τον οποιο στο 206 τουλαχιστον τον αλλαζεις και μονος σου..φανταζομαι και στο 106 δεν θα ειναι δυσκολο.Κοστος κανα 30αρι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θερμοστατης ειναι σιγουρα. το εχω παθει και εγω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 21:20:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θερμοστατης ειναι φιλε....μαλλον κολλησε ανοιχτος και κανει κυκλωμα συνεχεια το παραφλου στο ψυγειο και δεν προλαβαινει να ζεσταθει αφου ολο ψυχεται..................
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 21:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα μου φαινεται για οργανα(καντραν) εφοσον τα βεντιλατερ και
το λαμπακι δουλευουν κανονικα.στα 106 τα ψηφιακα οργανα
τα παιζουν..ευκολα.επισης το λαμπακι μπορει να αναβει για πολλους...λογους.πριν κανεις οτιδηποτε φορεσε δοκιμαστικα
καποια αλλα οργανα και αν στο κανει παλι τοτε να πας στο μοτερ που
θελει και χρονο και χρημα.η θερμοκρασια δεν ειναι τοσο απλο
ζητημα οσο ακουγεται.. 
Garage man...
http://www.karabalisracing.com/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teo106 16v 2001 (θεοφιλος) Μέλος

peugeot 106 1600 16v 2001
Ένταξη: 15 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 167 Τόπος: κερκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 21:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε παναγιωτη συμφωνω με αυτα που λες για τα οργανα,ομως το παλικαρι δεν εχει ουτε καλοριφερ οπως λεει.......οσο και να δουλεουν τα βεντιλατερ και τα οργανα να δειχνουν οτι να`ναι,επρεπε τουλαχιστον να εχει καλοριφερ ζεστο
στριβω με γαλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 22:01:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eπισης να προσεξει το μοτερ να μη το ζοριζει γιατι αν ειναι θερμοστατης και δουλευει το μοτερ κρυο,δε ζεστενεται το λαδι, που θελει 90 βαθμους για να λιπανει σωστα, καθως επισης θα δουλευει με πλουσιο μιγμα συνεχεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 23:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως να μπει σε ένα διαγνωστικό και να διαβάσεις τη θερμοκρασία έχει πριν αρχίζεις να αλλάζεις κάτι από αυτά που συζητάμε
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:30:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)
Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)
Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..
Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:33:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανεβοκατεβάσματα μου κάνει κι εμενά φίλε rallistasvordon, αλλά μόνο η βελόνα του ψυκτικού.
Μάλλον είναι το καντράν όπως είπε ο SERSEGI. Αν δεν ειχε προβ και το λάδι θα ελεγα η βαλβίδα.
Η καλύτερη λύση την οποία κάποια στιγμή αποπειράθηκα κι εγώ είναι αυτο που λεει ο Τηλέμαχος. Εγώ πάντως οτι διαγνωστικό σύνδεσα δεν μπορούσα να διαβάσω τον εγκέφαλο. Μάλλον επειδή έχουμε και τον ιδιο εγκέφαλο, εμένα ειναι τελη 2001 θα πρέπει να συνδέσεις κάποιο PSA dedicated tool. Κοινώς πρέπει να πας σε συνεργείο, εκτός αν κάποιος γνωστός σου εχει lexia.
Πάντως για να μην μπλεκεις η παραπάνω λύση ειναι η προτιμότερη... πόσο να κοστίζει ο ηλεκτρονικός έλεγος...? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:35:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallistasvordon έγραψε: | Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)
Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)
Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..
Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος; |
H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως.
edit, αμα σε βοηθάνε οι εικόνες, σου χω κυκλώσει με κοκκινο που ειναι.
Η βαλβδια στο σχηματικο ειναι το 5.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την plaketokofths στις Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:44:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:36:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SERSEGI έγραψε: | εμενα μου φαινεται για οργανα(καντραν) εφοσον τα βεντιλατερ και
το λαμπακι δουλευουν κανονικα.στα 106 τα ψηφιακα οργανα
τα παιζουν..ευκολα.επισης το λαμπακι μπορει να αναβει για πολλους...λογους.πριν κανεις οτιδηποτε φορεσε δοκιμαστικα
καποια αλλα οργανα και αν στο κανει παλι τοτε να πας στο μοτερ που
θελει και χρονο και χρημα.η θερμοκρασια δεν ειναι τοσο απλο
ζητημα οσο ακουγεται..  |
Λίγο δύσκολο μου φαίνεται να είναι τα όργανα αφού μάλλον ορθά (το καλοριφέρ ήταν κρύο άρα κ νερό κρύο) έδειχναν την κατάσταση..
Απλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι το αμάξι σαν να μπήκε σε safe mode γιατί τι στιγμή που άναβε το λαμπάκι ξεκινούσαν τα βεντιλατέρ φουλ κ δεν έσβηναν ακόμα κ αν εβγαζα το κλειδί (δουλέβαν στη μικρή σκάλα)
Θα δείξει.. Ευχαριστώ πάντως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:42:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | rallistasvordon έγραψε: | Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)
Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)
Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..
Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος; |
H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως. |
οκ! θα το κοιτάξω ενοείται..
Γενικά πάντως όταν παρουσιάζει κάνα χαζοπρόβλημα ηλεκτρονικο- ηλεκτρικό συμβαίνει σε στιγμές που το πάω καμια φορά αργά αργά (για οικονομία..) κ με κανα δυο ανοιγματάκια όλα φτιάχνουν.. Παραπονιέται μάλλον!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:46:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γαλλικό ειναι, τα χει αυτά! Αμα βρεις παντως τι φταιει θυμίσου να μας πεις κι εμάς!
Σου βαλα 2 φωτό πιο πανω αν σε βοηθανε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:48:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Ανεβοκατεβάσματα μου κάνει κι εμενά φίλε rallistasvordon, αλλά μόνο η βελόνα του ψυκτικού.
Μάλλον είναι το καντράν όπως είπε ο SERSEGI. Αν δεν ειχε προβ και το λάδι θα ελεγα η βαλβίδα.
Η καλύτερη λύση την οποία κάποια στιγμή αποπειράθηκα κι εγώ είναι αυτο που λεει ο Τηλέμαχος. Εγώ πάντως οτι διαγνωστικό σύνδεσα δεν μπορούσα να διαβάσω τον εγκέφαλο. Μάλλον επειδή έχουμε και τον ιδιο εγκέφαλο, εμένα ειναι τελη 2001 θα πρέπει να συνδέσεις κάποιο PSA dedicated tool. Κοινώς πρέπει να πας σε συνεργείο, εκτός αν κάποιος γνωστός σου εχει lexia.
Πάντως για να μην μπλεκεις η παραπάνω λύση ειναι η προτιμότερη... πόσο να κοστίζει ο ηλεκτρονικός έλεγος...? |
Ε και εμένα η βελόνα του ψυκτικού μόνο κάνει.. Αν δεν βγάλω άκρη μόνος θα το πάω ενοείται σε κάποιον που θα έχει τον εξοπλισμό (παλαιότερα είχαμε διαβάσει τον εγκέφαλο σε ένα συνεργείο πολύ εύκολα ένα laptop έναν αντάπτορα στην obd και ένα προγραμματάκι είχε που έδειχνε τα πάντα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallistasvordon (george) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16V
Ένταξη: 15 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 00:50:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | rallistasvordon έγραψε: | Σημερα μεσημερακι (ειχε 15-16 βαθμους εξω) το αφησα κανα τεταρτο να δουλευει σταματημενο στο ρελαντι και οι θερμοκρασιες ανέβηκαν στα κανονικα τους επίπεδα (νερό 2/4 λάδι σχεδόν 2/4) ενώ τα βεντιλατέρ ξεκίνησαν κ αυτά σωστά να δουλεύουν λίγο πάνω απο το 2/4.. (Κ καλοριφέρ οκ)
Ο αισθητήρας που παίρνει την θερμοκρασία νερού είναι σε κάποιο εμφανές- προσβάσιμο σημείο; (φαντάζομαι κάποια φίσσα θα έχει κ αυτός που ίσως απλά να ξεκούμπωσε κ να στέλνει λανθασμένες εντολές..)
Αλλιώς λογικά όπως είπατε κ εσείς ο θερμοστάτης είναι στα τελευταία του ή μπορεί να χάλασε κ τελείως κ απλά λόγω του ότι ήταν ακίνητο το αμάξι ανέβασε θερμοκρασίες νορμαλ..
Θα το κοιτάξω μες στην επόμενη εβδομάδα κάπου αλλα με χαλαρή χρήση (ενοείται με κρύο λάδι δεν το ζορίζω) δεν βλέπω να έχω κάποιο θέμα τωρα άμεσα.. Ή κάνω λάθος; |
H βαλβίδα είναι πισω ακριβως απο τον θερμοστάτη! Μάλλον το ταμπλώ είναι πάντως, πολλές φορές φτιάχνει αν κουνήσεις απλα την φύσα του. Αν ειναι αυτό παλεψέ το, μην το αλλαξεις αμέσως.
edit, αμα σε βοηθάνε οι εικόνες, σου χω κυκλώσει με κοκκινο που ειναι.
Η βαλβδια στο σχηματικο ειναι το 5.
 |
Α ωραία! Χρήσιμες φώτος! Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Φεβ 2011, 18:34:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο με την θερμοκρασια νερου το κανει κ σε εμενα 16v τριφυσο 01 αργει να ανεβασει αλλα μετα δουλευει κανονικα,αν κ το κανει απο οταν εβαλα υγραεριο ισως να παιζει ρολο,παντως το λαδι ζεσταινεται πιο γρηγορα με το υγραεριο σε σχεση με πριν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|