Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος

 2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 06:26:40 Θέμα δημοσίευσης: σειριακος λεβιες(οχι σασμαν) |
|
|
το χω δει στο ιντερνετ.....κρατας το μαμα κιβωτιο και τροποποηεις να δουλευει με μοχλικο μπρος πισω....πως γιενται?εχει ασχοληθει κανεις η να αρχισουμε να το ψαχνουμε σε 106 παντως με πυργολεβιε μετραει πιστευω.οριστε μερικα παραδειγματα....
http://www.youtube.com/watch?v=pbr5TsLDLv8 απο πανω παει μπρος πισω καιαπο κατω αλλαζει τις ταχυτητες σε Η μορφη...
http://www.youtube.com/watch?v=OaQ-67cGrgM
και αυτος φαινεται οτι παταει συμπλεκτη και ειναι απλα ετσι ο λεβιες.
μηπως να αρχισουμε να το ψαχνουμε πως θα φτιαχτει?
http://www.youtube.com/watch?v=k2mGfeP5pj4 και αυτος το ιδιο...
αξιζει τι λετε?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chiefjian (Ηλίας) Δραστήριο μέλος

 Smart CDI
Ένταξη: 04 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 220 Τόπος: Aσπρα Σπιτια Βοιωτιας-Χανια Κρητης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 07:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω οτι η τιμη του θα ειναι κοντα στο χιλιαρικο.... μακαρι να βγω ψευτης..!!
It's not the ride...it's the rider!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 07:57:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν αξιζει. εχω δει τετοιο σε golf και ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 11:53:51 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
Ούτε για μένα αξίζει γνώμη μου φυσικά αφου απο την στιγμή που πατάς συμπλέκτη δεν έχει διαφορά παρά μόνο στην αίσθηση το μπρός πίσω δηλαδή!!
Πόσο να κερίζεις έτσι σε αλλαγές απο την στιγμή που το μόνο που κάνει είναι πιο μικρές κινήσεις ενω για αυτό υπάρχει το short shift που είναι πολύ πιο φτηνό!!
Το έχει πάρει ένασ φίλος μου σε γαλλικό 500 hp αλλα δεν είναι το ίδιο γιατί δουλευει και σαν σειριακό αλλά αμα θέλεις το κάνεις και χειροκίνητο!!
Τώρα σε αυτόν μπορεί να τον βολευει με τόσα άλογα αλλά και πάλι το πήρε μεταχειρησμένο 400 ευρόπουλα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 12:58:18 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
Καλόοο και αυτό!!!Βασικά είναι πιο ωραίο αισθητικά απο την άλλη την κουμούτσα!!!
άμα υπηρχε ρε γα**το στην κουμούτσα καμιά ντίζα όποτε τράβαγες η έσπρωχνες τον μοχλό να τράβαγε και την ντίζα του συμλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator

207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 13:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ParisMcridis έγραψε: | http://www.youtube.com/watch?v=UBVm5QIYR3Q αυτο ειναι κατι διαφορετικο αλλα κ σε αυτο μενει ο συμπλεκτης. |
Πολύ πιο ενδιαφέρον νομίζω κι εγώ...Περισσότερες πληροφορίες έχουμε...? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 13:36:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι μονο αυτα που λεει στο βιντεο κ αν θυμαμαι κανει κανα 1000. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 14:45:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ολα αυτα ωραια αλλα σκεφτηκε κανεις την μαμα citroen ? τις κοπελας μου το c2 εχει ηλεκτρικο επιλογεα και απλα οι αλλαγες του ειναι γα**τ3ς |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 14:57:59 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
Τι ειναι αυτό?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 15:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα c2 sensodrive εχουν κιβοτιο σαν το δικο μας αλλα εχουν ηλεκτρικο επιλογεα σειριακο και ταχυτητες στο τιμονι.το θεμα ειναι στα ηλεκτρικα αν καποιος καταφερει να κανει αυτο το μαραφετι να δουλεψει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 16:00:14 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
αμα ειναι στο c2 τότε θα μπαίνει και στο δικό μας απλώς το θέμα είναι τι χρειαζόμαστε να αλάξουμε αν μπαίνει φυσικά και πόσο να κοστίζει....τουλάχιστον μεταχειρισμένο....
Αλλα αυτά είναι καλύτερα απο τον επιλογέα που έχουμε εμείς?σαν αλλάγή πρέπει να είναι καλό αλλά δεν χάνει απο πουθενά αλλού??θα μείνει ακριβώς το ίδιο και θα γίνονται πιο γρήγορα οι αλλαγές?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 16:25:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα στο c2 βασικο ειναι οτι δεν υπαρχει συμπλεκτις (πεταλι) εγω ελεγα ΑΝ καποιος καταφερει να το κανει να δουλεψει με τον συμπλεκτι ,οι αλλαγες ειναι αρκετα γρηγορες,ειναι μεγαλη ταλεπορια στα ηλεκτρικα.αν δουλεψει θα εχει καλο αποτελεσμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 17:02:10 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
Εγώ θα το έβαζα μόνο αν καταργούσαμε τον συμπλέκτη στην αλλαγή!!!
βασικά αν είχα ενα σειριακό με ον μοχλό χωρίς συμπλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!
Αλλά άμα είναι να μέινει ο συμπλέκτης δεν συμφέρει αν δεις πως αλάζω τις ταχύτητες τώρα είτε κανονικά ειτε χωρίς να αφήσω γκάζι!!!Παιστευω υπάρχουν αρκετοί με σειριακά χέρια!!!!
Γιατί αν κάνω τώρα την αλλαγή σε 0.8 με 1 δευτερόλεπτο αν βάλω αυτό είτε τον σειριακό λεβιέ πιο πάνω αντε να κάνω 0.6!!!
Αλλο όμως το σειριακό που νομίζω πέφτει η αλλάγη στα 0.3 νομίζω!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 17:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακόμα και αν δουλέψει με νορμάλ Συμπλέκτη θα γίνει πουτ@ν@ το σασμάν μιας και δεν θα έχεις αίσθηση του ποτε ακριβώς θα έχει κουμπωσει η ταχύτητα με όλα τα πιθανά αποτελέσματα! ...και είμαι σίγουρος οτι κανείς δεν θα το συνηθήσει όπως το φανταζόμαστε άσε που θεωρώ οτι κάτι τέτοιο θα ήταν Χάλι μαυρο σε αίσθηση!
Y.Γ είσαι σίγουρος πως είναι ίδιο το σασμάν? επίσης δε νομίζω πως είναι κάτι απλό η τοποθέτηση του σε 206...! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 18:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγουρα δεν ειναι κατι απλο,και πολυ δυσκολα θα γινει αν γινει,ειναι κανονικοτατο σαζμαν σαν το δικο μας με δισκο πλατο απλα εχει απο πανω εναν ηλεκτρικο επιλογεα και ολα τα ηλεκτρικα συστηματα για το πεταλ της απομονοσης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONHEART Μέλος

 PEUGEOT 206 1.6 GTI
Ένταξη: 24 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 159 Τόπος: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 18:34:51 Θέμα δημοσίευσης: lionheart |
|
|
Λογικά θα έχει ασφάλεια όπως αυτός στο βιντεάκι που λέει οτι έχει ασφάλεια και δεν μπαίνει ταχύτητα δεν μπορείς να αλάξεις βασικά αν δεν εχει μπει η ταχύτητα καλά η δεν πάτησες καλά τον συμπλέκτη!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 18:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | τα c2 sensodrive εχουν κιβοτιο σαν το δικο μας αλλα εχουν ηλεκτρικο επιλογεα σειριακο και ταχυτητες στο τιμονι.το θεμα ειναι στα ηλεκτρικα αν καποιος καταφερει να κανει αυτο το μαραφετι να δουλεψει | Μ@μ@τ3ς δεν θα τις ελεγες πάντως...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 18:55:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: lionheart |
|
|
LIONHEART έγραψε: | Εγώ θα το έβαζα μόνο αν καταργούσαμε τον συμπλέκτη στην αλλαγή!!!
βασικά αν είχα ενα σειριακό με ον μοχλό χωρίς συμπλέκτη θα ήταν ότι πρέπει!!
Αλλά άμα είναι να μέινει ο συμπλέκτης δεν συμφέρει αν δεις πως αλάζω τις ταχύτητες τώρα είτε κανονικά ειτε χωρίς να αφήσω γκάζι!!!Παιστευω υπάρχουν αρκετοί με σειριακά χέρια!!!!
Γιατί αν κάνω τώρα την αλλαγή σε 0.8 με 1 δευτερόλεπτο αν βάλω αυτό είτε τον σειριακό λεβιέ πιο πάνω αντε να κάνω 0.6!!!
Αλλο όμως το σειριακό που νομίζω πέφτει η αλλάγη στα 0.3 νομίζω!! | ότι και να κάνεις απο την στιγμή που πατάς συμπλέκτης καθυστερεις. Αν δεν ειναι ασυγχρόνιστο το σαζμάν δεν κάνεις δουλεία. Επίσης αν οδηγήσεις σειριακό σαζμάν με flat-shift θα καταλάβεις οτι ή αλλάγες που κάνεις σε συμβατίκο σαζμάν είναι απλα παιδίκες. Στο λέω αυτο χωρίς να θέλω να σε κατακρύνω. Και εγώ είχα 106 και άλλαζα χωρίς να αφήσω γκάζι και με τον συμπλέκτη ψηλά ψηλά ίσα ίσα να μην πατινάρει και μόλις οδήγησα σειριακό και άλλαξα με τερμα γκαζί τόσο απλά έμεινα Μ@Μ@Κ@Σ !!!
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιαν 2011, 18:57:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | σιγουρα δεν ειναι κατι απλο,και πολυ δυσκολα θα γινει αν γινει,ειναι κανονικοτατο σαζμαν σαν το δικο μας με δισκο πλατο απλα εχει απο πανω εναν ηλεκτρικο επιλογεα και ολα τα ηλεκτρικα συστηματα για το πεταλ της απομονοσης | ισχύει αυτό αλλα απ'ότι θυμάμαι είναι πίκρα στο βάλε βγάλε μιας και θελει calibration συνέχεια. επίσης όλες οι εντολές περνάνε και μέσα απο την ECU του μοτέρ
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|