Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
207akias (alex) Μόλις έγραψα

 peugeot 206cc 1.6 16V (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:48:05 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με θερμοκρασιες 206 |
|
|
γεια σας παιδια!!!εχω ενα 206cc 1.6 16v...και εχω παρατηρησει οτι οταν παω περιφερειακος η θερμοκρασια ειναι μια χαρα κατω απο τους 90 βαθμους..οταν ομως ειμαι στην πολη ή σταματημενος στην κινηση ακομα και τωρα που εχει κρυο η θερμοκρασια φτανει στους 100 βαθμους και μετα ξεκιναει το βιλντιρατερ.ειναι μεγαλες οι αλλαγες 80-100 καθε τρεις και λιγο και ανυσηχω..αντισταση εκανα δοκημη δεν θελει,αλλαξα φουσκα και κανει το ιδιο..τι ειναι???κανονικα δεν θα επρεπε να δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια??.....ευχαριστω απο τωρα για την βοηθεια 
206akias |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:50:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι δουλεύουν γενικά. Πέφτει πολύ πιο χαμηλά από τους 80 τώρα με τα κρύα;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
207akias (alex) Μόλις έγραψα

 peugeot 206cc 1.6 16V (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι.κραταει ακριβως στους 80 οσο ειμαι σταθερος στην πορεια μου περιφερειακο δηλαδη...αλλα μολις σταματησω σε φαναρι φτανει ακριβως 100 και μετα δουλευει για να πεσει.και κατεβαiνει στους 90...και οταν το εχω πιει λιγο και σταματαω το σβηνω και ξαναχρειαζεται να το παρω να φυγω οταν ανοιγω τον διακοπτη ετυχε να το βρω και στα κοκκινα το βελακι αλλα μολις εβαλα μπρος κατεβηκε...δεν ειναι φυσιολογικο αυτο 
206akias |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με σταθερή ταχύτητα τα 80 είναι λίγο χαμηλά. Μάλλον ψιλοκολλάει ο θερμοστάτης σου. Άλλαξε τον, το κόστος είναι αστείο...
Τα υπόλοιπα που λες νορμάλ είναι.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
207akias (alex) Μόλις έγραψα

 peugeot 206cc 1.6 16V (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:23:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα τον αλλαξω.....μακαρι να ειναι αυτο...κατι αλλο τωρα..πως θα γινει να το κανω να ξυπνησει λιγο??κανα εκκεντροφορο,προγραμμα και λοιπα????τι προτεινεις?
206akias |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
207akias (alex) Μόλις έγραψα

 peugeot 206cc 1.6 16V (2003)
Ένταξη: 09 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το εχω με σκουπα,17αρες,τερμα χαμηλο,φρενα 283 και τελικο..
206akias |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gourtz (Gourtz Sound) Μέλος

 peugeot 206 1.6 (8v) turbo
Ένταξη: 15 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: ATHENS & PIRAEUS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 07:44:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 99% ειναι ο θερμοστατης σου.... αλλα παιζει κ μια στο εκατομηριο να μην εχει καλη ροη η ανλια νερου οποτε ν μην ψυχετε καλα κ να στο κανει
206 και το intercooler na koitaei apilitika to thyma toy...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 08:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν είχε ροή η αντλία πώς θα είχε 80 βαθμούς σε σταθερή πορεία;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 11:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμενα μου το κανει το ιδιο...80 πορεια,95-98 σταματημενος
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MHTSOS90 (Δημήτρης) Μέλος

206 1,6 (16v)xs
Ένταξη: 06 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Αιγαλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 12:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες και εμενα ετσι δουλευει δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα τα γαλικα νομιζω ετσι δουλευουν!!!! και εκει στους 90+ μπενει και η δευτερη σκαλα του βεντιλατερ παντος αν ανχοθιτε σε καμια κινηση ανηξτε το κλιμα και θα πεσει η θερμοκρασια στο λεπτο!!! 
ΣΠΕΡΝΩ ΡΑΓΕΣ ΜΕ PEUGEOT 206!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2010, 01:41:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικό ακούγεται ειδικά μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο να φουντώνει Όταν το πρωτοπήρα, δεν γνώριζα πως τα Γαλλικά έχουν βεντιλατέρ στους 100 βαθμούς γιατί είχα συνηθίσει με προηγούμενο που δούλευε στους 90. Πήγα απευθείας στην αντιπροσωπεία και ρώτησα να μάθω για να ηρεμήσω κιολας
Πάρε παράδειγμα έναν άνθρωπο ο οποίος τρέχει σταθερά για 10 χλμ. Όσο τρέχει δεν φουντώνει, όταν όμως έχει διανύσει αυτή την απόσταση και σταματήσει τότε αρχίζει να ανεβάζει θερμοκρασία
Κάπως έτσι δουλεύουν και τα αυτοκίνητά μας 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν κανα 2 βδομαδες ερχομαι σπιτι μου και ψαχνω για παρκαρισμα(μενω κεντρο οποτε το θεμα παρκαρισματος μπορει να παρει κανα μισαωρο η κανα 2 χρονια )Τελος παντων μετα απο κανα 40λεπτο μεσα στα στενα βρισκω να παρκαρω και συνηθισμενος απο το γεγονος οτι δεν εχω προβλημα με τις θερμοκρασιες δεν τις κοιταξα καθολου!μολις παρκαρα και πριν σβησω το καρο μου ακουω βεντιλατερ και βλεπω τα νερα μου στους 115 βαθμους Παθαινω τη πρωτη συγκοπη και αρχιζω τα καντηλια μεσα στη μεση του δρομου...η θερμοκρασια να μην κατεβαινει για κανα 3λεπτο και εγω να λεω τωρα θα μου τη καψει τη φλαντζα...με τα πολλα σκεφτομαι να ανοιξω καπο να παρει λιγο αερα το μοτερ...ανοιγω και βγαινει μια ζεστη για να ψησω μπριζολες...παω βλεπω θερμοκρασιες 105 λεω κατι καναμε...μετα ανοιξα και την ταπα και αρχιζε να ξερναει νερα με παραφλου (και πολλη μπιχλα-λασπη)σαν τρελο!!ξαναβλεπω θερμοκρασιες 103-104!!!!Να πω βεβαια οτι το μοτερ το εσβησα εξαρχης και το βεντιλατερ δουλευε...Απο τοτε δεν μου ξαναεκανε τιποτα.Οποτε ερωτω.
1)Τι μπορει να εφταιξε και επαθα τη νιλα?
2)Πρεπει να συμπληρωσω νερο και παραφλου?
3)Πως θα δω αν εχω τωρα κανα προβλημα με τη φλαντζα κεφαλης?
Να πω επισης οτι πριν κανα 2 μηνες ειχε χαλασει ο θερμοστατης μου και τον αλλαξα και ολα ο.κ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:27:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν το αυτοκίνητο το σκίζουμε, και σταματάμε, ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ αμέσως. Το παραφλού μπορεί να το χάσει από την υπερχύλιση. Μια φορά έκανα αυτό το λάθος όταν το είχα βάλει μέσα σε πίστα και το έσβησα αφού έκανα μία μικρή πορεία για να πέσουν οι θερμοκρασίες και μόλις άνοιξα το διακόπτη, η βελόνα της θερμοκρασίας είχα πιάσει τέρμα 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 106xs (Σωτηρης) Τρελλαμένο μέλος


 Peugeot 106 s1 BlueBullet
Ένταξη: 18 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 492 Τόπος: Somewhere In Time
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 18:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν άλλαξες τον θερμοστάτη ξέρεις αν σου βάλανε πάλι με την ίδια θερμοκρασία?Μήπως σου βάλανε με λίγο μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται λίγο περισσότερο και ο δείκτης να ανεβαίνει λίγο πιο πάνω απο εκεί που τον έχεις συνηθίσει.Και αφού όπως είπες δεν έδινες προσοχή για θερμοκρασίες γιατί δεν είχες προβλημα,τότε μπορεί η θερμοκρασία να είναι έτσι απο τότε που άλλαξες θερμοστάτη και απλά να μην το πρόσεξες.Δυστυχώς αυτό έχω πάθει εγώ και σύντομα θα πάω να τον αλλάξω με έναν με πιο χαμηλή.
Υγρά καλό είναι να βάλεις γιατί λογικά την στιγμή που άνοιξες την τάπα θα έφυγε αρκετή ποσότητα,κάν'το όμως με κρύο μοτέρ και γέμισέ το μέχρι εκεί που πρέπει-λογικά θα έχει κάποιο σημάδι για το όριο.
Δίνε και προσοχή όταν μπορείς κάθε πότε ανάβει το βεντιλατέρ-αν έχεις προσέξει απο ποια θερμοκρασία και πάνω λειτουργεί-μήπως και έχει κάποιο πρόβλημα στην βαλβίδα του και ανάβει πιο αργά ή καθόλου κάποιες φορές.
Τώρα για φλάντζα,όταν είναι κρύο φυσικά κοίταξε βγάζοντας την τάπα στο ψυγείο αν έχει διάφορα υπολείμματα-κάτι σαν σαπουνάδα περίπου-μαζί με τα υγρά του.Έλεγχε και την στάθμη των υγρών και αν χρειάζεται να συμπληρώνεις 1 λίτρο κάθε 3-4 μέρες μάλλον θα χρειαστείς φλάντζα,αλλά για να είσαι πιο σίγουρος θα πρέπει να το ελένξει μηχανικός.
Και όπως αναφέρθηκε και πριν,το αμάξι δεν το σβήνουμε αμέσως αν έχει ζοριστεί αρκετά γιατί αν το σβήσουμε τότε στιγμιαία αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα κάποιες φορές να έχουμε υπερχύλιση ή να δουλεύει αρκετή ώρα το βεντηλατέρ ακόμα και αφού σβήσουμε το μοτέρ.
Τέλος Εποχής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 23:22:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 00:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε???? |
Το πρωί πριν πας δουλειά, συμπλήρωσε παραφλού όσο θέλει που θα είναι κρύο. Αλλά ρίξε και μια ματιά στην βαλβίδα του βεντιλατέρ. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 01:36:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 02:19:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος  |
Μόνο παραφλού ρίξε. 10 € το 5L έχει. Όσον για την βαλβίδα, προτείνω να την αλλάξεις. Ουτος σι άλλος, το κόστος της είναι μηδαμινό. Καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μην κλαις κανα μοτέρ 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 05:05:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο.κ τσακαλια θα ενεργησω οπως μου ειπατε και εν αναμονη μην χτυπησε καμια φλατζα και τρεχουμε!!!Νερο δεν βαζω , μονο παραφλου και ελεγχω να δω τα υγρα του!!
Thanks  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2010, 14:36:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ειναι καλο να γραφουμε στο τελος τι τελικα εφταιγε για τις θερμοκρασιες που ειχα πριν κανα εξαμηνο....Αντλια νερου!!Ειχαν φαγωθει μεσα της τα σιδερακια που γυρνανε και κανουν ανακυκλωση το νερο Δεν μπορουσα να το πιστεψω οταν το ειδα οτι ελιωσε το σιδερο..τεσπα τελος καλο ολα καλα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|