PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

προβλημα με θερμοκρασιες 206
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
207akias (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206cc 1.6 16V (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:48:05    Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με θερμοκρασιες 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια σας παιδια!!!εχω ενα 206cc 1.6 16v...και εχω παρατηρησει οτι οταν παω περιφερειακος η θερμοκρασια ειναι μια χαρα κατω απο τους 90 βαθμους..οταν ομως ειμαι στην πολη ή σταματημενος στην κινηση ακομα και τωρα που εχει κρυο η θερμοκρασια φτανει στους 100 βαθμους και μετα ξεκιναει το βιλντιρατερ.ειναι μεγαλες οι αλλαγες 80-100 καθε τρεις και λιγο και ανυσηχω..αντισταση εκανα δοκημη δεν θελει,αλλαξα φουσκα και κανει το ιδιο..τι ειναι???κανονικα δεν θα επρεπε να δουλευει σε πιο χαμηλη θερμοκρασια??.....ευχαριστω απο τωρα για την βοηθεια Rolling eyes


206akias
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 21:50:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι δουλεύουν γενικά. Πέφτει πολύ πιο χαμηλά από τους 80 τώρα με τα κρύα;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
207akias (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206cc 1.6 16V (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:00:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι.κραταει ακριβως στους 80 οσο ειμαι σταθερος στην πορεια μου περιφερειακο δηλαδη...αλλα μολις σταματησω σε φαναρι φτανει ακριβως 100 και μετα δουλευει για να πεσει.και κατεβαiνει στους 90...και οταν το εχω πιει λιγο Cool και σταματαω το σβηνω και ξαναχρειαζεται να το παρω να φυγω οταν ανοιγω τον διακοπτη ετυχε να το βρω και στα κοκκινα το βελακι αλλα μολις εβαλα μπρος κατεβηκε...δεν ειναι φυσιολογικο αυτο Sad


206akias
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με σταθερή ταχύτητα τα 80 είναι λίγο χαμηλά. Μάλλον ψιλοκολλάει ο θερμοστάτης σου. Άλλαξε τον, το κόστος είναι αστείο...

Τα υπόλοιπα που λες νορμάλ είναι.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
207akias (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206cc 1.6 16V (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:23:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα τον αλλαξω.....μακαρι να ειναι αυτο...κατι αλλο τωρα..πως θα γινει να το κανω να ξυπνησει λιγο??κανα εκκεντροφορο,προγραμμα και λοιπα????τι προτεινεις?


206akias
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
207akias (alex)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206cc 1.6 16V (2003)

Ένταξη: 09 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Φεβ 2010, 22:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το εχω με σκουπα,17αρες,τερμα χαμηλο,φρενα 283 και τελικο..


206akias
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gourtz (Gourtz Sound)
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 (8v) turbo

Ένταξη: 15 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: ATHENS & PIRAEUS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 07:44:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 99% ειναι ο θερμοστατης σου.... αλλα παιζει κ μια στο εκατομηριο να μην εχει καλη ροη η ανλια νερου οποτε ν μην ψυχετε καλα κ να στο κανει


206 και το intercooler na koitaei apilitika to thyma toy......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 08:53:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν είχε ροή η αντλία πώς θα είχε 80 βαθμούς σε σταθερή πορεία;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 11:12:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμενα μου το κανει το ιδιο...80 πορεια,95-98 σταματημενος


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MHTSOS90 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


206 1,6 (16v)xs

Ένταξη: 06 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Αιγαλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Φεβ 2010, 12:49:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες και εμενα ετσι δουλευει δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα τα γαλικα νομιζω ετσι δουλευουν!!!! και εκει στους 90+ μπενει και η δευτερη σκαλα του βεντιλατερ παντος αν ανχοθιτε σε καμια κινηση ανηξτε το κλιμα και θα πεσει η θερμοκρασια στο λεπτο!!! Wink


ΣΠΕΡΝΩ ΡΑΓΕΣ ΜΕ PEUGEOT 206!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2010, 01:41:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικό ακούγεται ειδικά μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο να φουντώνει Wink Όταν το πρωτοπήρα, δεν γνώριζα πως τα Γαλλικά έχουν βεντιλατέρ στους 100 βαθμούς γιατί είχα συνηθίσει με προηγούμενο που δούλευε στους 90. Laughing Πήγα απευθείας στην αντιπροσωπεία και ρώτησα να μάθω για να ηρεμήσω κιολας Very happy

Πάρε παράδειγμα έναν άνθρωπο ο οποίος τρέχει σταθερά για 10 χλμ. Όσο τρέχει δεν φουντώνει, όταν όμως έχει διανύσει αυτή την απόσταση και σταματήσει τότε αρχίζει να ανεβάζει θερμοκρασία Laughing

Κάπως έτσι δουλεύουν και τα αυτοκίνητά μας Cool


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν κανα 2 βδομαδες ερχομαι σπιτι μου και ψαχνω για παρκαρισμα(μενω κεντρο οποτε το θεμα παρκαρισματος μπορει να παρει κανα μισαωρο η κανα 2 χρονια Evil )Τελος παντων μετα απο κανα 40λεπτο μεσα στα στενα βρισκω να παρκαρω και συνηθισμενος απο το γεγονος οτι δεν εχω προβλημα με τις θερμοκρασιες δεν τις κοιταξα καθολου!μολις παρκαρα και πριν σβησω το καρο μου ακουω βεντιλατερ και βλεπω τα νερα μου στους 115 βαθμους Exclamation Exclamation Exclamation Παθαινω τη πρωτη συγκοπη και αρχιζω τα καντηλια μεσα στη μεση του δρομου...η θερμοκρασια να μην κατεβαινει για κανα 3λεπτο και εγω να λεω τωρα θα μου τη καψει τη φλαντζα...με τα πολλα σκεφτομαι να ανοιξω καπο να παρει λιγο αερα το μοτερ...ανοιγω και βγαινει μια ζεστη για να ψησω μπριζολες...παω βλεπω θερμοκρασιες 105 λεω κατι καναμε...μετα ανοιξα και την ταπα και αρχιζε να ξερναει νερα με παραφλου (και πολλη μπιχλα-λασπη)σαν τρελο!!ξαναβλεπω θερμοκρασιες 103-104!!!!Να πω βεβαια οτι το μοτερ το εσβησα εξαρχης και το βεντιλατερ δουλευε...Απο τοτε δεν μου ξαναεκανε τιποτα.Οποτε ερωτω.
1)Τι μπορει να εφταιξε και επαθα τη νιλα?
2)Πρεπει να συμπληρωσω νερο και παραφλου?
3)Πως θα δω αν εχω τωρα κανα προβλημα με τη φλαντζα κεφαλης?

Να πω επισης οτι πριν κανα 2 μηνες ειχε χαλασει ο θερμοστατης μου και τον αλλαξα και ολα ο.κ Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:27:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν το αυτοκίνητο το σκίζουμε, και σταματάμε, ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ αμέσως. Το παραφλού μπορεί να το χάσει από την υπερχύλιση. Μια φορά έκανα αυτό το λάθος όταν το είχα βάλει μέσα σε πίστα και το έσβησα αφού έκανα μία μικρή πορεία για να πέσουν οι θερμοκρασίες και μόλις άνοιξα το διακόπτη, η βελόνα της θερμοκρασίας είχα πιάσει τέρμα Laughing


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 18:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν άλλαξες τον θερμοστάτη ξέρεις αν σου βάλανε πάλι με την ίδια θερμοκρασία?Μήπως σου βάλανε με λίγο μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται λίγο περισσότερο και ο δείκτης να ανεβαίνει λίγο πιο πάνω απο εκεί που τον έχεις συνηθίσει.Και αφού όπως είπες δεν έδινες προσοχή για θερμοκρασίες γιατί δεν είχες προβλημα,τότε μπορεί η θερμοκρασία να είναι έτσι απο τότε που άλλαξες θερμοστάτη και απλά να μην το πρόσεξες.Δυστυχώς αυτό έχω πάθει εγώ και σύντομα θα πάω να τον αλλάξω με έναν με πιο χαμηλή.
Υγρά καλό είναι να βάλεις γιατί λογικά την στιγμή που άνοιξες την τάπα θα έφυγε αρκετή ποσότητα,κάν'το όμως με κρύο μοτέρ και γέμισέ το μέχρι εκεί που πρέπει-λογικά θα έχει κάποιο σημάδι για το όριο.
Δίνε και προσοχή όταν μπορείς κάθε πότε ανάβει το βεντιλατέρ-αν έχεις προσέξει απο ποια θερμοκρασία και πάνω λειτουργεί-μήπως και έχει κάποιο πρόβλημα στην βαλβίδα του και ανάβει πιο αργά ή καθόλου κάποιες φορές.
Τώρα για φλάντζα,όταν είναι κρύο φυσικά κοίταξε βγάζοντας την τάπα στο ψυγείο αν έχει διάφορα υπολείμματα-κάτι σαν σαπουνάδα περίπου-μαζί με τα υγρά του.Έλεγχε και την στάθμη των υγρών και αν χρειάζεται να συμπληρώνεις 1 λίτρο κάθε 3-4 μέρες μάλλον θα χρειαστείς φλάντζα,αλλά για να είσαι πιο σίγουρος θα πρέπει να το ελένξει μηχανικός.
Και όπως αναφέρθηκε και πριν,το αμάξι δεν το σβήνουμε αμέσως αν έχει ζοριστεί αρκετά γιατί αν το σβήσουμε τότε στιγμιαία αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα κάποιες φορές να έχουμε υπερχύλιση ή να δουλεύει αρκετή ώρα το βεντηλατέρ ακόμα και αφού σβήσουμε το μοτέρ.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 23:22:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Wink Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη Scratch
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Confused Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 00:51:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikos 206cc έγραψε:
Νικολα το αμαξι δεν το εσκιζα...για παρκινγκ εψαχνα Wink Επισης επειδη εβλεπα οτι το βεντιλατερ δουλευε και με κλειστο τον κινητηρα το εσβησα γιατι με ρελαντι και σταματημενος μονο θερμοκρασια μπορεις να ανεβασεις...ετσι πιστευω δηλαδη Scratch
Ρε συ Σωτο δεν ξερω αν ηταν τοσο ακαματης ο μηχανικος και μου εβαλε διαφορετικο θερμοστατη...Παντως τις ελεγξα τις θερμοκρασιες και μετα για τις επομενες μερες και ολα καλα φαινοντουσαν οπως πριν Confused Δεν ξερω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι κατι κολλησε και δεν εδωσε σημα ο εγκεφαλος να λειτουργησει το βεντιλατερ γιατι ξεκινησε να δουλευει οταν επιασε κοκκινα το αμαξι ενω θα επρεπε να δουλεψει καπου στους 98 αν θυμαμαι καλα...Πρεπει να βαλω και παραφλου τωρα μαζι με το νερο?Τι λετε????


Το πρωί πριν πας δουλειά, συμπλήρωσε παραφλού όσο θέλει που θα είναι κρύο. Αλλά ρίξε και μια ματιά στην βαλβίδα του βεντιλατέρ. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Wink


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 01:36:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Laughing Laughing Laughing Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 02:19:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikos 206cc έγραψε:
Ποσο παραφλου ομως και ποσο νερο?αναλογια 50-50?και μεχρι να τιγκαρει η πιο κατω?Και που ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ?και τι να δω σε αυτη?Θες να σε ρωτησω και τι ψηφιζεις???? Laughing Laughing Laughing Με το θεμα θερμοκρασιες-ψυγεια-καταψυκτες-no frost και τα λοιπα ειμαι οπως καταλαβες λιγο ασχετος Embarassed


Μόνο παραφλού ρίξε. 10 € το 5L έχει. Όσον για την βαλβίδα, προτείνω να την αλλάξεις. Ουτος σι άλλος, το κόστος της είναι μηδαμινό. Καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μην κλαις κανα μοτέρ Laughing


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάϊ 2010, 05:05:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο.κ τσακαλια θα ενεργησω οπως μου ειπατε και εν αναμονη μην χτυπησε καμια φλατζα και τρεχουμε!!!Νερο δεν βαζω , μονο παραφλου και ελεγχω να δω τα υγρα του!!

Thanks Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Νοέ 2010, 14:36:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη ειναι καλο να γραφουμε στο τελος τι τελικα εφταιγε για τις θερμοκρασιες που ειχα πριν κανα εξαμηνο....Αντλια νερου!!Ειχαν φαγωθει μεσα της τα σιδερακια που γυρνανε και κανουν ανακυκλωση το νερο Shocked Δεν μπορουσα να το πιστεψω οταν το ειδα οτι ελιωσε το σιδερο..τεσπα τελος καλο ολα καλα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1429s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on