Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:49:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:49:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κλαίω... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 11:59:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι υπερβάλλουμε ώρες ώρες.
Με εμπρός R1R και πίσω Z212 έκανα ταξίδι Β.Ιταλία και συνάντησα αρκετές βροχές, και πρωϊνές θερμοκρασίες στους 10 βαθμούς.
Κανένα πρόβλημα με νορμάλ οδήγηση. Δεν είδα ποτέ απρόβλεπτο γλίστρημα ή υδρολίσθηση, ούτε στο βουνό (στροφοδιαδρομές που περιλαμβάνονταν στο τοπικό ράλλυ Άλμπα), ούτε σε καμπές της οτοστράντα με 130.
Και μην μου πείτε για την ιταλική άσφαλτο, γιατί σε αρκετά σημεία ήταν "γυαλιστερή" σαν τη δική μας.
Αντίστοιχη εικόνα και στους ελληνικούς δρόμους. Σημειωτέον, το αυτοκίνητο μου δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικού βοηθήματος πάνω του.
Τα R1R τα ξαναέβαζα για κάθε μέρα.
Το μόνο μείον για μένα είναι ότι περιορίζουν την άνεση + ότι κόβουν ελαφρά τις επιδόσεις.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2010, 12:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Νομίζω ότι υπερβάλλουμε ώρες ώρες.
Με εμπρός R1R και πίσω Z212 έκανα ταξίδι Β.Ιταλία και συνάντησα αρκετές βροχές, και πρωϊνές θερμοκρασίες στους 10 βαθμούς.
Κανένα πρόβλημα με νορμάλ οδήγηση. Δεν είδα ποτέ απρόβλεπτο γλίστρημα ή υδρολίσθηση, ούτε στο βουνό (στροφοδιαδρομές που περιλαμβάνονταν στο τοπικό ράλλυ Άλμπα), ούτε σε καμπές της οτοστράντα με 130.
Και μην μου πείτε για την ιταλική άσφαλτο, γιατί σε αρκετά σημεία ήταν "γυαλιστερή" σαν τη δική μας.
Αντίστοιχη εικόνα και στους ελληνικούς δρόμους. Σημειωτέον, το αυτοκίνητο μου δεν έχει ίχνος ηλεκτρονικού βοηθήματος πάνω του.
Τα R1R τα ξαναέβαζα για κάθε μέρα.
Το μόνο μείον για μένα είναι ότι περιορίζουν την άνεση + ότι κόβουν ελαφρά τις επιδόσεις. |
Τα R1R , οπως αλλωστε κ τα Parada , δεν ειναι ημισλικ , απλα σπορ ελαστικα δρομου.
Αρα , αυτο ελειπε να ειχες προβλημα με καποιο απ'αυτα σε βροχη
Αυτο που ειπα εγω παραπανω ειναι πως τα Yoko ειναι πολυ καλυτερα απο τα Toyo , σε ολους τους τομεις.
Η ιταλικη ασφαλτος μπορει σε καποια σημεια να μοιαζει με τη δικη μας , αλλα ακομα κ η χειροτερη autostrada της δεν εχει καμια σχεση με την καλυτερη δικια μας...
Υπερβολη (για ελληνικα δεδομενα) θα ηταν να πει κανεις (εγω ) οτι τα semi (888 , 048 κ cup) πανε ταπα ακομα κ σε καταρρακτωδη βροχη σε σωστη ασφαλτο... , ακομα κ επαρχιακου δικτυου (εξωτερικο) , με ταχυτητες γερμανικης autobahn... .
Κ ομως...ειναι αληθεια.
Βεβαια με τα ελληνικα δεδομενα...καλυτερα οταν βρεχει , τα semi να μενουν σπιτι
Υ.Γ. Κανενα καλοκαιρινο ελαστικο δεν αποδιδει σωστα κατω απο θερμοκρασιες των 8-10 βαθμων.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 12:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισχυει αυτο που λες ΠΟανο για την βροχη, αρκει ν α μην βρεις πουθενα λιμναζοντα νερα...
Κατα τα αλλα πατανε πολυ καλα και στο βρεγμενο, αφου ειναι σχετικά μαλακά και ζεσταίνονται αρκετά εύκολα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 12:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Τα μαλλιά σου θα γίνουνε από μόνα τους ξανθά μόλις αποκτήσεις 345 σετ ζάντες με ελαστικά από τις πίστες όλου του κόσμου (από χθες ψάχνει να βρει την τετράδα που στούκαρε ο Webber γιατί είδε σε slow motion ότι είχε λιγο ψωμί ακόμα). Σε αντίθεση με τον MikeRR Fujitsu που λόγω του ότι ο Ξανθομπούμπουρας δεν του αγοράζει τίποτα αλλά συνέχεια του κάνει συνδυασμούς με τις ζάντες του κοντεύει να χάσει ότι μαλλί του έχει μείνει. |
pleon kai me volvogation stis zantes toy |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 12:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Ισχυει αυτο που λες ΠΟανο για την βροχη, αρκει ν α μην βρεις πουθενα λιμναζοντα νερα...
Κατα τα αλλα πατανε πολυ καλα και στο βρεγμενο, αφου ειναι σχετικά μαλακά και ζεσταίνονται αρκετά εύκολα... |
Νικολα αν δεις που πατουσαμε γυρω απο το Ring (κ μεσα ειχε αλλα οχι μεγαλες λιμνες) θα αναθεωρησεις οπως κ γω...
Οι δε Αγγλοι... ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ λεμε!!! (συνηθισμενοι θα ελεγα...) .
Στο στεγνο λες "τα κουλαδια" μιας κ ναι μεν πανε πολυ σβελτα , αλλα οχι διχως αυριο... , αλλα στη βροχη , πανε ακριβως με τον ιδιο ρυθμο!!!
(οπου εκει λες...οκ , κατι ξερουν )
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 12:44:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nai και μετα μαζευεις τα τροπετα 20-20
οταν ειχα ανεβει που ριχνε καρεκλες (σε σημειο που κλεισανε πιστα και για αμαξια) μετρησα πανω απο 20ολικες τα πιο πολλα πορσικα
και αρκετα απο αυτα με ααγλικες πινακιδες
αραγε τους κανουν αλκοτεστ πριν οδηγησουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2010, 12:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | nai και μετα μαζευεις τα τροπετα 20-20
οταν ειχα ανεβει που ριχνε καρεκλες (σε σημειο που κλεισανε πιστα και για αμαξια) μετρησα πανω απο 20ολικες τα πιο πολλα πορσικα
και αρκετα απο αυτα με ααγλικες πινακιδες
αραγε τους κανουν αλκοτεστ πριν οδηγησουν |
Ναι,αλλα μεχρι να βγουν,πανε καλα
Ασε δε που λιγο να το παρατραβηξεις,ειδικα με βροχη,εφυγες πολυ ευκολα εκει.
Αυτο που θελω να πω ειναι πως σε σωστο δρομο , με semi θα πας πολυ πιο γρηγορα απ'οτι με πολιτικο λαστιχο,οσο κ αν σας φαινεται περιεργο.
Τα ορια ειναι πολυ ψηλοτερα κ αν δεν υπερβαλλεις,δεν εχεις θεμα.
Απλα η αισθηση που παιρνεις,ακριβως επειδη εχεις προσφυση ειναι πως δεν πας αρκετα γρηγορα. (ενω με τα δρομισια νομιζεις οτι "πετας" κ πας κομματια...) .
Υ.Γ. Επισης τα περισσοτερα απο τα porschικα που βλεπεις κ φευγουν , ειναι επειδη φρεναρουν σε τελειως λαθος σημεια... . 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 11:37:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χτες, πρώτη φορά μετά από αρκετές επισκέψεις σε πίστα (Μέγαρα, τις περισσότερες, και μόνο μια Σέρρες) δε χρησιμοποίησα ημισλίκ, αλλά τα R1-R μου, που χρησιμοποιώ και καθημερινά. Η εντυπώσεις μου ήταν παραπάνω από καλές. Συγκριτικά, δε, με τα 888, δεν αισθάνθηκα καθόλου μειονεκτικά, αλλά σε αυτό προφανώς παίζει ρόλο το γεγονός ότι όλα τα 888 που είχα, κατά καιρούς, ήταν αρκούντως μεταχειρισμένα. Τα R1-R, αντίθετα, δεν έχουν υποστεί τόσο πολύ και πολλή σκληρή χρήση. Αυτό, πάντως, που ήταν ανέλπιστο για μένα, ήταν το γεγονός ότι μετά από 3 γεμάτα 15λεπτα, προφανώς όχι συνεχούς σκισίματος, αλλά σωστής κατανομής χρόνου, δλδ 2-3 γρήγοροι γύροι, ακολουθούμενοι από 1 ήρεμο, δεν εμφάνισαν καθόλου ανομοιόμορφη φθορά, αλλά μόνο αυτά τα σκαλοπατάκια εκεί που οι αυλακώσεις είναι εγκάρσιες στο ελαστικό. Σε ό,τι αφορά την απόδοσή τους, σε καμία στιγμή δεν αισθάνθηκα να μειώνεται, και η πτώση ρυθμού μου ήταν για προληπτικούς λόγους - προσέχουμε για να έχουμε. Συνολικά νομίζω, μετά από τη χτεσινή μου εμπειρία, ότι το R1-R είναι αυτό που περιμένεις να είναι. Ελαστικό δρόμου, με σαφώς περισσότερες δυνατότητες, ήσυχο σε καθημερινή χρήση, σε αντίθεση με το 888, και με πολύ μεγάλες δυνατότητες στην πίστα.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sinanai στις Δευ 15 Νοέ 2010, 19:20:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 12:10:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες;
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2010, 13:28:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστα τα λες κωστη, απλα με τα ημισλικ ενδεχομενως να εισαι 1 κατω στα μεγαρα
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 19:46:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Σωστα τα λες κωστη, απλα με τα ημισλικ ενδεχομενως να εισαι 1 κατω στα μεγαρα |
Συμφωνώ με αυτό που λέει ο Σπύρος.
Μ' ενα καλό σέμι, μόνο και μόνο απο το φρενάρισμα κερδίζεις αρκετά.
Αν σκεφτόμουν ότι τα r1r έχων τον σκελετό τον 888 τότε ίσως έχουν στον ήλιο μοίρα σε σχέση με τα άθλια t1-r.
Γενικότερα για χρήση πίστας πέρα απο το γκρι ιδιαίτερο σημαντικό είναι να μην φθείρονται τα ελαστικά και σε αυτό συμβάλλει θετικά ο σκελετός του ελαστικού και το σκληρό πλαινό. Φαίνεται απ' αυτά που λες Κωστή πως το r1r είναι μια καλή περίπτωση.
Για να δούμε τι λενε και το γιοκο AD08... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 19:58:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα T1-R τα βρίσκω εκπληκτικά γι' αυτό που είναι. Για καθημερινή μετακίνηση, και καμιά σβέλτη βόλτα. Τα R1-R είναι κλάσεις ανώτερα, σε επίπεδο απόδοσης σε ανεβασμένους ρυθμούς, με τα όποια μειονεκτήματα επιφέρει η χάραξή τους. Τα AD08, λογικά κινούνται παράλληλα με τα R1-R, όπως και τα Hankook Ζ-212. Πάντως για αυτοκίνητο με στοχευμένη χρήση σε trackdays, τα semisliks είναι μονόδρομος. Δεν αξίζει κάτι λιγότερο.
Πως λέμε "Ζεμιζλjίκ, γιατί μου αξίζει". 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2010, 20:29:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 10:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκεφτομαι να δοκιμασω και τα regal μπας και μπορεσω να χρησιμοποιησω τις chrono περισσοτερες απο 1-2 φορες το χρονο.
Τα regal τα εχει φιλος και σε καθημερινη χρηση ειναι μια χαρα.
Μαγουλιαζουν λιγο παραπανω βεβαια αλλα για λαστιχο καθημερινο + πιστα νομιζω θα κανει τιμια τη δουλεια του.
+ επισης το χαμηλο κοστος αγορας του σε διασταση 195-50-15.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Δεκ 2010, 11:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για πόσταρε κάνα λινκ, Πάνο. Για τι μοντέλο λες και σε τι τιμή;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|