Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:58:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5porto διλιτρο δεν εβγαινε μαμα...
γενικα ενα μπερδεμα...επιμενω ξαναρωτα ανδρεα που εχει κανει την ιστορια προσφατα να σου πει κοστολογια....
αλλα οπως ειπαν τα παιδια επειδη εισαι τελευταιο μοντελο αλλα μουλτιπλεξ ηλεκτρικα θες και αντιστοιχο μοτερ και γενικα δε θες προ 03 μοτερ για πολλους λογους.αρα θα πρεπει να το χρυσοπληρωσεις.
ανδρεας που ειναι παλιο μοντελο και δεν ηταν μουλτιπεξ ειχε βρει παλιο μοτερ με λιγα λεφτα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...
Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο.
Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.
Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης

 Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:10:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωχ... Αυτό για το "χρυσοπλήρωμα" δεν ακούστηκε καλό... Ειδικά αν σκεφτείς ότι οι επιπτώσεις στην μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου θα είναι ελάχιστες...
Φοβάμαι μην καταλήξω να μετανιώνω την επιλογή μου.
Πάντως για να μην μιλάμε γενικά και αόριστα, θα ρωτήσω τον Ανδρέα, θα κάνω και μια μικρή έρευνα αγοράς και θα επανέλθω.
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ArxariosMe206 (Γιώργος) Νέος χρήστης

 Audi A3 1.6 (2004)
Ένταξη: 02 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:17:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...
Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο.
Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.
Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα". |
Στέλιο, σε εμπιστεύομαι επειδή φαίνεται ότι το κατέχεις το αντικείμενο ενώ εγώ ομολογώ πως όχι.
Απλά το θέμα μου είναι ότι αν δώσω τα 2.500€ περίπου που έχω στην άκρη για να ξεπληρώσω τις δόσεις του αυτοκινήτου και κατόπιν το πουλήσω για πες 8.500€ (φαντάζομαι τόσα θα πιάνει στην καλύτερη), τότε μετά θα πρέπει να βρίσκω ή να φορτώνομαι άλλα 2.000€ σε δόσεις για να καταλήξω με ένα δίλιτρο 206 το οποίο όμως θα είναι παλιότερο απ το δικό μου, με περισσότερα χλμ. και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο.
Οπότε βλέποντας ότι η αλλαγή σε δίλιτρο κινητήρα είναι κάπως ασύμφορη, θα προτιμούσα να περιμένω κανέναν χρόνο ακόμη να ξοφλίσω όλες τις δόσεις και μετά ίσως να πουλήσω το υπάρχον αμάξι και να πάρω κάτι άλλο.
Όπως είπα πάντως, θα το ψάξω λίγο και θα επανέλθω
2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου πω τα χειροτερο σεναρια...
Ακομα θελεις 2500Ε να ξεπληρωσεις το αυτοκινητο.
Σεναριο 1
Εχεις ηδη δωσει 3000Ε για μετατροπη,(εστω οτι)εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει σωστα και αντιμετωπιζεις ηλεκτρολογικα προβληματα...
Θελωντας και μη,κανεις υπομονη μεχρι να ξεπληρωσεις ή να μαζεψεις και αλλα χρηματα.
Ηδη παντως τα 3000Ε που εδωσες δεν επιασαν τοπο και συνεχιζεται η "αιμοδοσια".
Σεναριο 2
Εχεις δωσει τα 3 χιλιαρικα,εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει καθολου και δεν μπορεις να κανεις καν τις μετακινησεις σου.
Αποφασιζεις να το πουλησεις αλλα στην αγορα δεν "πιανει" ουτε καν 7000Ε λογο του οτι ειναι μετατροπη και μαλιστα αδηλωτο κιολας.
-----
Οπως βλεπεις,και στις δυο περιπτωσεις,εχεις χασει χρηματα.
Οποτε κανε υπομονη,ξεπληρωσε το εστω και αμεσα,και μετα αποφασισε αν θελεις παλι 206 σε πιο γρηγορη εκδοση ή κατι αλλο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leodas (danis) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.4(16v)dynamic (2006)
Ένταξη: 09 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:10:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδια...
τα 2500 που λετε αναφερονται σε 2λιτρο μοτερ ετσι?
για 1.6 σε τι τιμες παιζουμε με τοποθετηση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα ιδια περιπου...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
leodas (danis) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.4(16v)dynamic (2006)
Ένταξη: 09 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχω ακουσει οτι παιζει πιο χαμηλα ισως κατω κ απο 2χιλιαρο.
συν του οτι δε θα χρειαστω αμεσα φρενα κ αναρτηση.σωστα?
φυσικα κ θα προχωρησω στην αλλαγη τους αλλα κ αυτα που εχω νομιζω πως αρκουν.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 18:25:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι το κοστος των μηχανικων μεγαλο αλλα των ηλεκτρονικων καθως πρεπει να βρεις ολο το σετ για να δουλεψει.
Ενταξει,δεν ειναι πολυ δυσκολο αλλα οποιος αναλαβει να στο κανει,θα σου ζητησει αρκετα χρηματα οποτε το 1000αρικο για εργασια το εχεις σιγουρο.Ε,τα μηχανικα δεν θα βγουν αλλο ενα τουλαχιστον;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:15:48 Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 αλλαγη σωθικα κινητήρα |
|
|
Επειδη μου τη βαρεσε και θελω να ανεβω σε αλογα οι λυσεις ειναι 2:
1. Η αλλαζω μοτερ σε 1.6 16v αλλα δεν εχω ιδεα ποσο θα παει η ολη δουλεια,απο θεμα χρηματων κλπ και πως γινεται..
2. Να αλλαξω τα σωθικα του κινητηρα ολα(μπιελες,εκκεντρα,πιστονια κλπ), ισως ενα light turbo..
Τι γνωμη εχετε? Εχω μαθει απο ολους εδω μεσα οτι το 1.4 δεν ειναι ευκολοβελτιωτο και οτι τα αλογα δεν ειναι στραγαλια.
Στοχος μου ειναι τα 120-130 αλογα. Σαφως ρολο παιζαει η αξιοπιστια βεβαια..
Τι να κανω?
Το μοτερ εχει τωρα 63000χλμ
Υ.Γ Δεν εχω σκοπο να αλλαξω αμαξι εννοειται!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:17:52, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:17:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να το δώσεις και να πάρεις 1.6. Θα σκάσεις άπειρα λεφτά για να γίνει - αν γίνει και αξιόπιστα - αυτό που θες... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:26:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλάζεις αμάξι και παίρνεις 1.6. δεν υπάρχει άλλη λύση.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:57:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα 1600. Όμως και το 1400 δεν είναι κακό μοτέρ!! Και εξηγώ γιατί το λέω. Ένας φίλος από Θεσ/νίκη είχε ένα 1.4 16ν xs με σκούπα green, εξάτμιση από χταπόδι και πίσω χειροποίητη (δεν θυμάμε διάμετρο άν και την υπολόγησα εγώ), και πρόγραμμα φτιαχτό έδειξε 105 Hp και 15,5 Kgm ροπή σε δυναμόμετρο στην εθνική στο Καλοχώρι (για τους βόρειους, θα καταλάβουν)!!! Και αυτό με σχετικά 'πλούσιο' μίγμα για να έχουμε το κεφάλι μας ύσηχο με τις βενζίνες που κυκλοφορούν!!!! Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα...
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 19:07:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138...
Πωλείται μέγκλα 206 cc Rolland Garros 2004, 56.000km, quaiffe slip diff, superchips, σωληνάκια φρένων, κοτσαδόρος,σχάρα,συναγερμός,esp,abs, 4 a/b, πληρωμένα τέλη 2010. Μπορείτε να το δείτε στη Lion Hellas στο Περιστέρι (στα μεταχειρισμένα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να αλλάξεις αμάξι όπως εκανα εγώ και δεν το μετάνιωσα ΚΑΘΟΛΟΥ!
και εγώ ψαχνόμουν με ταρζάνικες λύσεις αλλα τελικά η λύση είναι μια!
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 22:26:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι κακή ιδέα και η αλλαγή μοτέρ, αφού το κόστος - πάνω κάτω - είναι στα 1000 με 1500 ευρώ, κρίνοντας από το Σπύρο που άλλαξε - αναγκαστικά, όταν έσπασε το δικό του - μοτέρ. Εννοώ, δλδ, ότι είναι μάλλον σε πιο λογικά πλαίσια, σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι.
Σ' αυτό βοηθά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ότι μόνο ένα μοτέρ θα βγει και θα μπει, μιας και μετάδοση, φρένα, ανάρτηση είναι τα ίδια στα 1.4 & 1.6 16V. Πάντως, Γιώργη, εγώ μάλλον θα σου πρότεινα να το αφήσεις ως έχει, μιας και είχα κι εγώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πριν το GTi, και με ικανοποίησε πλήρως, ακόμα και στις επιδόσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Αλλιώς η λύση του 1.6 είναι μονόδρομος...
υ.γ. Ίσως φταίει ότι σήμερα είδα του Παπαρινόπουλου στο Πλατάνι, και υποστηρίζω τόσο ένθερμα το παλιό μου μοτεράκι... Τι πριόνι ήταν αυτό...
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο) |
Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.
Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.
Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).
Σασμαν ειναι σιγουρα το ιδιο?Πλεξουδα,κλπ?
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..
Παράθεση: | σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι |
Ακριβως. Και αλλουνου αυτοκινητο ΔΕΝ το θελω. Ουτε σε αριστη κατασταση, ουτε τιποτα.
Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php
αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ..
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 25 Οκτ 2010, 01:16:01, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:11:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Παράθεση: | αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο) |
Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.
Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.
Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).
Σασμαν, εισαγωγες κλπ? |
Μιας και θες να τα "σκάσεις", με 0χλμ μπορείς να παραγγείλεις απο αντιπροσωπεία ανταλλακτικών πεζώ.
Ο 1.4 16V είναι αρκετά ελαστικός κινητήρας και αποδίδει την μέγιστη ισχύ και ροπή του πιο χαμηλά και απο το "αδερφό" 8V.
Μου κάνει εντύπωση που δεν σ' αρέσει χαμηλά και σ' αρέσει ψηλά που στις 5800 έχει ξεψυχήσει.
1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?
τι Κ/Π έχεις?
Τέλος, αν θες να πάρει χαμηλά αποψη μου είναι να ψαχτεις για τα παρακάτω:
1. Κ/Π, ίσως ενα 14/60... Αν και το 16/65 που εχω εγώ μου φαινεται ΟΚ.
2. ελάφρωμα βολάν + στροφάλου
3. Πιο ελαφριά τροχαλία στροφάλου.
ΥΓ. Οι παραπάνω προτάσεις αποτελούν αντιπρόταση εφόσον έχεις απορρίψει τις προτάσεις των παραπάνω παιδιών. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:13:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ! |
εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο.
Randy έγραψε: | Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο. |
ΠΡΙΝ κανεις οτιδηποτε
να κανεις μια βολτα / οδηγησεις ενα 1600 16ν 206 να δεις αν σου κανει, μιας και μιλας "για χαμηλα".
δες και πες μας εντυπωσεις, και μετα το ξανασυζηταμε
Randy έγραψε: | Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι. Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..
Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες.. |
ερωτα μου αγιατρευτε 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:15:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|