PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1,4 16ν: ποια η ιδανική αλλαγή κινητήρα?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 13:58:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5porto διλιτρο δεν εβγαινε μαμα...
Wink


γενικα ενα μπερδεμα...επιμενω ξαναρωτα ανδρεα που εχει κανει την ιστορια προσφατα να σου πει κοστολογια....

αλλα οπως ειπαν τα παιδια επειδη εισαι τελευταιο μοντελο αλλα μουλτιπλεξ ηλεκτρικα θες και αντιστοιχο μοτερ και γενικα δε θες προ 03 μοτερ για πολλους λογους.αρα θα πρεπει να το χρυσοπληρωσεις.
ανδρεας που ειναι παλιο μοντελο και δεν ηταν μουλτιπεξ ειχε βρει παλιο μοτερ με λιγα λεφτα Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:07:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...

Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο. Sad

Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.


Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχ... Αυτό για το "χρυσοπλήρωμα" δεν ακούστηκε καλό... Ειδικά αν σκεφτείς ότι οι επιπτώσεις στην μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου θα είναι ελάχιστες...

Φοβάμαι μην καταλήξω να μετανιώνω την επιλογή μου.

Πάντως για να μην μιλάμε γενικά και αόριστα, θα ρωτήσω τον Ανδρέα, θα κάνω και μια μικρή έρευνα αγοράς και θα επανέλθω.


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:17:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Τα ντιζατα EW10 "παιζουν" κοντα στα 1500Ε.Απλα πρεπει να τα βρεις μαζι με το κλειδι,κλπ,κλπ...
Ε,βαλε το ΒΕ σασμαν(700-800Ε) μαζι με εργασια...
Χαλαρα πλησιαζεις τα 2500-3000Ε και χωρις αναρτηση,αξονα,φρενα,κλπ,κλπ...

Ενταξει,τα φρενα αν δεν κανω λαθος ειναι ιδια αλλα τα υπολοιπα διαφοροποιουνται εστω και λιγο. Sad

Εγω ξαναλεω...
Πουλα το τωρα που δεν σταματησε ακομα το 206 και θα πιασει κατι παραπανω στην αγορα και παρε ενα διλιτρο.
Αν μπεις στο car.gr θα βρεις 3-4 γνησια διλιτρα προς πωληση με τιμες απο 9 μεχρι 11-12 χιλιαρικα.


Υ.Γ. Δωσε σημασια σε αυτο που ειπε ο Πανος(volvos) περι multiplex.
Θα ξενερωσεις ασχημα αν δεν δουλευει ο κλιματισμος,αναβουν διαφορα λαμπακια και ηλεκτρολογικες βλακειες αλλα παρολα αυτα τα 3000Ε θα τα εχεις δωσει "ζεστα".


Στέλιο, σε εμπιστεύομαι επειδή φαίνεται ότι το κατέχεις το αντικείμενο ενώ εγώ ομολογώ πως όχι.

Απλά το θέμα μου είναι ότι αν δώσω τα 2.500€ περίπου που έχω στην άκρη για να ξεπληρώσω τις δόσεις του αυτοκινήτου και κατόπιν το πουλήσω για πες 8.500€ (φαντάζομαι τόσα θα πιάνει στην καλύτερη), τότε μετά θα πρέπει να βρίσκω ή να φορτώνομαι άλλα 2.000€ σε δόσεις για να καταλήξω με ένα δίλιτρο 206 το οποίο όμως θα είναι παλιότερο απ το δικό μου, με περισσότερα χλμ. και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο.

Οπότε βλέποντας ότι η αλλαγή σε δίλιτρο κινητήρα είναι κάπως ασύμφορη, θα προτιμούσα να περιμένω κανέναν χρόνο ακόμη να ξοφλίσω όλες τις δόσεις και μετά ίσως να πουλήσω το υπάρχον αμάξι και να πάρω κάτι άλλο.

Όπως είπα πάντως, θα το ψάξω λίγο και θα επανέλθω


2000-2006 : Peugeot 106 1.0
2006-2008 : Peugeot 206 1.4 16v
2008- : Audi A3 1.6
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σου πω τα χειροτερο σεναρια... Laughing

Ακομα θελεις 2500Ε να ξεπληρωσεις το αυτοκινητο.

Σεναριο 1
Εχεις ηδη δωσει 3000Ε για μετατροπη,(εστω οτι)εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει σωστα και αντιμετωπιζεις ηλεκτρολογικα προβληματα...
Θελωντας και μη,κανεις υπομονη μεχρι να ξεπληρωσεις ή να μαζεψεις και αλλα χρηματα.
Ηδη παντως τα 3000Ε που εδωσες δεν επιασαν τοπο και συνεχιζεται η "αιμοδοσια".


Σεναριο 2
Εχεις δωσει τα 3 χιλιαρικα,εχεις ενα αμαξι που δεν δουλευει καθολου και δεν μπορεις να κανεις καν τις μετακινησεις σου.
Αποφασιζεις να το πουλησεις αλλα στην αγορα δεν "πιανει" ουτε καν 7000Ε λογο του οτι ειναι μετατροπη και μαλιστα αδηλωτο κιολας.


-----

Οπως βλεπεις,και στις δυο περιπτωσεις,εχεις χασει χρηματα. Sad
Οποτε κανε υπομονη,ξεπληρωσε το εστω και αμεσα,και μετα αποφασισε αν θελεις παλι 206 σε πιο γρηγορη εκδοση ή κατι αλλο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
leodas (danis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4(16v)dynamic (2006)

Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδια...
τα 2500 που λετε αναφερονται σε 2λιτρο μοτερ ετσι?
για 1.6 σε τι τιμες παιζουμε με τοποθετηση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα ιδια περιπου... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
leodas (danis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4(16v)dynamic (2006)

Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:42:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχω ακουσει οτι παιζει πιο χαμηλα ισως κατω κ απο 2χιλιαρο.
συν του οτι δε θα χρειαστω αμεσα φρενα κ αναρτηση.σωστα?
φυσικα κ θα προχωρησω στην αλλαγη τους αλλα κ αυτα που εχω νομιζω πως αρκουν....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 18:25:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι το κοστος των μηχανικων μεγαλο αλλα των ηλεκτρονικων καθως πρεπει να βρεις ολο το σετ για να δουλεψει.
Ενταξει,δεν ειναι πολυ δυσκολο αλλα οποιος αναλαβει να στο κανει,θα σου ζητησει αρκετα χρηματα οποτε το 1000αρικο για εργασια το εχεις σιγουρο.Ε,τα μηχανικα δεν θα βγουν αλλο ενα τουλαχιστον; Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:15:48    Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 αλλαγη σωθικα κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη μου τη βαρεσε και θελω να ανεβω σε αλογα οι λυσεις ειναι 2:

1. Η αλλαζω μοτερ σε 1.6 16v αλλα δεν εχω ιδεα ποσο θα παει η ολη δουλεια,απο θεμα χρηματων κλπ και πως γινεται..

2. Να αλλαξω τα σωθικα του κινητηρα ολα(μπιελες,εκκεντρα,πιστονια κλπ), ισως ενα light turbo..

Τι γνωμη εχετε? Εχω μαθει απο ολους εδω μεσα οτι το 1.4 δεν ειναι ευκολοβελτιωτο και οτι τα αλογα δεν ειναι στραγαλια.

Στοχος μου ειναι τα 120-130 αλογα. Σαφως ρολο παιζαει η αξιοπιστια βεβαια..

Τι να κανω?

Το μοτερ εχει τωρα 63000χλμ

Υ.Γ Δεν εχω σκοπο να αλλαξω αμαξι εννοειται!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:17:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:17:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να το δώσεις και να πάρεις 1.6. Θα σκάσεις άπειρα λεφτά για να γίνει - αν γίνει και αξιόπιστα - αυτό που θες... Cool


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:26:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλάζεις αμάξι και παίρνεις 1.6. δεν υπάρχει άλλη λύση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1036
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 18:57:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρα η καλύτερη λύση είναι να πάρεις ένα 1600. Όμως και το 1400 δεν είναι κακό μοτέρ!! Και εξηγώ γιατί το λέω. Ένας φίλος από Θεσ/νίκη είχε ένα 1.4 16ν xs με σκούπα green, εξάτμιση από χταπόδι και πίσω χειροποίητη (δεν θυμάμε διάμετρο άν και την υπολόγησα εγώ), και πρόγραμμα φτιαχτό έδειξε 105 Hp και 15,5 Kgm ροπή σε δυναμόμετρο στην εθνική στο Καλοχώρι (για τους βόρειους, θα καταλάβουν)!!! Και αυτό με σχετικά 'πλούσιο' μίγμα για να έχουμε το κεφάλι μας ύσηχο με τις βενζίνες που κυκλοφορούν!!!! Οπότε πιστεύω πως με αυτά + έκκεντρα με νορμάλ ράμπες θα δείς τα 120 Hp που θές. Φιλικά πάντα...


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 19:07:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και με το 1.6 δύσκολα θα φτάσεις 130... 110 είναι μαμά και δεν είναι εύκολο ατμοσφαιρικά να πάει τόσο. Σκέψου οτι ο διλιτρος είναι μόλις 138...


Πωλείται μέγκλα 206 cc Rolland Garros 2004, 56.000km, quaiffe slip diff, superchips, σωληνάκια φρένων, κοτσαδόρος,σχάρα,συναγερμός,esp,abs, 4 a/b, πληρωμένα τέλη 2010. Μπορείτε να το δείτε στη Lion Hellas στο Περιστέρι (στα μεταχειρισμένα).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:59:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να αλλάξεις αμάξι όπως εκανα εγώ και δεν το μετάνιωσα ΚΑΘΟΛΟΥ!
και εγώ ψαχνόμουν με ταρζάνικες λύσεις αλλα τελικά η λύση είναι μια!
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 22:26:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι κακή ιδέα και η αλλαγή μοτέρ, αφού το κόστος - πάνω κάτω - είναι στα 1000 με 1500 ευρώ, κρίνοντας από το Σπύρο που άλλαξε - αναγκαστικά, όταν έσπασε το δικό του - μοτέρ. Εννοώ, δλδ, ότι είναι μάλλον σε πιο λογικά πλαίσια, σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι.

Σ' αυτό βοηθά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ότι μόνο ένα μοτέρ θα βγει και θα μπει, μιας και μετάδοση, φρένα, ανάρτηση είναι τα ίδια στα 1.4 & 1.6 16V. Πάντως, Γιώργη, εγώ μάλλον θα σου πρότεινα να το αφήσεις ως έχει, μιας και είχα κι εγώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πριν το GTi, και με ικανοποίησε πλήρως, ακόμα και στις επιδόσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Αλλιώς η λύση του 1.6 είναι μονόδρομος...

υ.γ. Ίσως φταίει ότι σήμερα είδα του Παπαρινόπουλου στο Πλατάνι, και υποστηρίζω τόσο ένθερμα το παλιό μου μοτεράκι... Τι πριόνι ήταν αυτό...


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)


Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

Σασμαν ειναι σιγουρα το ιδιο?Πλεξουδα,κλπ?

Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι.(Εκτος αν εχετε αλλη αποψη). Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..

Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..

Παράθεση:
σε σχέση με το πόσα θα χάσεις για να πουλήσεις το δικό σου και να αγοράσεις ένα - αντίστοιχα, όμως, καλής κατάστασης - χιλιοεξακοσάρι


Ακριβως. Και αλλουνου αυτοκινητο ΔΕΝ το θελω. Ουτε σε αριστη κατασταση, ουτε τιποτα.

Και η καλυτερη λυση θα ειναι αυτη εδω

http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/206xs_turbo.php

αλλα αντε βρε το μοτερ 1.6, τουρμπισε το,δωσε ενα σκασμο λεφτα ή αν δεν εχεις παρε βελτιωδανειο, κανε το σταυρο σου για αξιοπιστια κλπ..


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 25 Οκτ 2010, 01:16:01, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:11:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Παράθεση:
αλλιως άλλαξε μοτερ αν θες ντε και καλά την ίδια καρότσα αλλα και πάλι πολλά λεφτά για παρόμοιο αποτέλεσμα(χειρότερο απο αποψη εξοπλισμου) + οτι θα είναι πια μετατροπή(αντε πούλατο)


Δεν υπαρχει θεμα πωλησης, οποτε αυτο δε με ενδιαφερει.

Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει παντως..

Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

Το θεμα ειναι που θα βρεθει το μοτερ, ποσο θα κανει, τι αλλα χρειαζονται μαζι με τον κινητηρα(διοτι ακομα και απο το εξωτερικο να τον φερω θα ειναι μονο το μπλοκ).

Σασμαν, εισαγωγες κλπ?


Μιας και θες να τα "σκάσεις", με 0χλμ μπορείς να παραγγείλεις απο αντιπροσωπεία ανταλλακτικών πεζώ.

Ο 1.4 16V είναι αρκετά ελαστικός κινητήρας και αποδίδει την μέγιστη ισχύ και ροπή του πιο χαμηλά και απο το "αδερφό" 8V.

Μου κάνει εντύπωση που δεν σ' αρέσει χαμηλά και σ' αρέσει ψηλά που στις 5800 έχει ξεψυχήσει.

1.6 16V μαμά έχεις οδηγήσει Question δλδ ξέρεις την διαφορά που έχει ο 1.4 16V με τον 1.6 16V?

τι Κ/Π έχεις?

Τέλος, αν θες να πάρει χαμηλά αποψη μου είναι να ψαχτεις για τα παρακάτω:

1. Κ/Π, ίσως ενα 14/60... Αν και το 16/65 που εχω εγώ μου φαινεται ΟΚ.
2. ελάφρωμα βολάν + στροφάλου
3. Πιο ελαφριά τροχαλία στροφάλου.

ΥΓ. Οι παραπάνω προτάσεις αποτελούν αντιπρόταση εφόσον έχεις απορρίψει τις προτάσεις των παραπάνω παιδιών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:13:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Δε μιλαω για μεταχειρισμενο μοτερ 1600 16v. Μιλαω για καινουριο, με 0 χλμ!

εξηγησε μου πως το εννοεις αυτο.

Randy έγραψε:
Με νοιαζει το αρπαγμα απο χαμηλα βασικα, ψηλα καλα ειμαι, δεν εχω παραπονο.

ΠΡΙΝ κανεις οτιδηποτε
να κανεις μια βολτα / οδηγησεις ενα 1600 16ν 206 να δεις αν σου κανει, μιας και μιλας "για χαμηλα".
δες και πες μας εντυπωσεις, και μετα το ξανασυζηταμε Wink

Randy έγραψε:
Η αλλη λυση αν μεινω με το 1.4 ειναι το turbo, αλλα εκει δε βλεπω να χει ζωη το αμαξι. Κι εγω αυτο το αμαξι, μα θες με αλλαγη μοτερ, μα θες με ανακατασκευη κινητηρα,θες με αλλαγες ψαλιδιων, ολης της αναρτησης(ψαλιδια-ακραξονια κλπ) οταν χρειαστει, θελω να το κρατησω. Και το θελω σε αριστη κατασταση, τοσο εμφανισιακα οσο και μηχανικα. Δεν προκειται να πουληθει. Τουλαχιστον για 10-15 χρονια..

Εξαλλου ολα μου τα χρηματα εκει εχουν παει σχεδον.Δε γινεται να το δωσω και να μην παρω ουτε ευρω πισω. Και φανταστειτε οτι δεν εχουν γινει και τιποτα τρελες μετατροπες..


ερωτα μου αγιατρευτε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2010, 01:15:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντι για turbo κοίτα την λύση του μηχανικού υπερσυσμπιεστή.
Οι τύπου rotrex (σαν αυτόν που έβαλα πρόσφατα αγγελία) έχουν το θετικό ότι είναι τελείως γραμμικοι στην λειτουργία τους, διότι ανεβάζουν πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2921s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on