Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 13:45:25 Θέμα δημοσίευσης: EP6DTS(207 RC) 220hp by Peugeot Sport |
|
|
Με αφορμη τα παρακατω στοιχεια(για 207 Spider βεβαια),ξεκιναει αυτο το topic για συζητηση του πως μπορουν να βγουν 220 αλογα αξιοπιστα και σε πολυ ψηλες στροφες(για τουρμπο μοτερ) μονον με αλλο εγκεφαλο(γιατι το αντικειμενο δεν φοραει τον εργοστασιακο των κανονικων 207) και μια ελευθερη εξατμιση απο σπιραλ και πισω.
Θα ακολουθησουν και φωτο/στοιχεια για τα της εξατμισης...
http://www.peugeot.com/media/770134/pspp-2009.pdf
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 13:47:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πριν γραφτει οτιδηποτε αλλο να πω οτι εστω και ελαχιστα να ξεφευγουν καποια ποστ θα διαγραφονται επιτοπου.
ας μεινει κι ενα τεχνικο τοπικ καθαρο και συγκεκριμενο
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 14:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως παρατήρησα ότι έχασε τι ροπή που έχει μαμά χαμηλά , δεν εχει γράφημα αλλά είναι στης 4500 και οχι απο της 1500 αν θυμάμαι καλά που έχει το πολιτικό δε ξέρω πόσο θα βοήθαγε σε καθημερινό αμάξι μου αρέσει η ‘diesel” αίσθηση που έχω τώρα .
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 14:14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι στις 4500 αλλα απο τις 1600 εως τις 4500 η ροπη ων 250Nm.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xalkiadakhs 207gt (xristoforos) Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 26 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 645
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 14:22:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μας στελιο!!μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις αναλυτικοτερα και τι φοραει το οχημα αυτο..
απο οτι εχω καταλαβει και μπορω να διακρινω μιας και ειναι στα γαλλικα και απο οτι εχετε προαναφερει σε αλλα ποστς!!!
μαμα τουρμπινα?και μαμα intercooler?
downpipe μαμα ετσι?
ελευθερη εξατμιση μετα το σπυραλ...αλλα διαστασεις?
αλλον εγκεφαλο σιγουρα καθως και αλλο σαζμαν το οποιο ειναι σειριακο οκ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 15:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να μαζεψω μια οτι πληροφοριες και φωτογραφιες μπορω και θα τις ανεβασω ωστε να αναλυσουμε οσο μπορουμε το θεμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 16:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εβγαλα λιγο τα ματια μου αλλα τουλαχιστον σιγουρευτηκα για καποια πραγματα...
Οσο αφορα την εισαγωγη,το χαρτινο φιλτρο αλλαζει και μπαινει ενα panel Green μεσα σε αυτο.
Αλλαζει η τροφοδοσια στο κουτι του αερα με σωληνα οπως επισης αλλαζει και η θεση του ic και των ψυγειων νερου που στην προκειμενη περιπτωση γινονται δυο,ενα σε καθε πλευρα του οχηματος.
Για την εξατμιση δεν αναφερει τιποτα απολυτως οποτε το τι τοποθετουνε ειναι αγνωστο μιας και δεν βρηκα ουτε μια φωτο.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο εργοστασιακος καταλυτης μενει ως εχει.
Αντικαθιστουνε τον εγκεφαλο με αυτον που ειπα παραπανω(MM SRA-E) και χαρτογραφουνε αναλογα...
Απο οτι ειδα,αλλαζουν και την BOV με μια πιο ανθεκτικη(απο οτι λενε),οπως φροντιζουν με αναλογους σωληνες για την ψυξη της τουρμπινας.
Με ολα τα παραπανω,η ροπη παει απο τα 240 του μαμα EP6DTS στα 250Nm και τα αλογα στα 220.
Καμπυλες αποδοσης ή κατι αλλο δυστυχως δεν εχουν δωσει πουθενα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:45:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το είχα αναφέρει και στο άλλο topic αλλά δεν απάντησε κανεις.
Το οτι μπορεί η θερμοκρασία πάνω στο δυναμόμετρο να είναι υψηλή σε αυτές τις στροφές (6000+) και να φαίνεται απότομη μείωση της απόδοσης στα προγραμματισμένα δεν παίζει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 17:47:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ironman02 έγραψε: | Το είχα αναφέρει και στο άλλο topic αλλά δεν απάντησε κανεις.
Το οτι μπορεί η θερμοκρασία πάνω στο δυναμόμετρο να είναι υψηλή σε αυτές τις στροφές (6000+) και να φαίνεται απότομη μείωση της απόδοσης στα προγραμματισμένα δεν παίζει? |
OXI! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:09:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | ironman02 έγραψε: | Το είχα αναφέρει και στο άλλο topic αλλά δεν απάντησε κανεις.
Το οτι μπορεί η θερμοκρασία πάνω στο δυναμόμετρο να είναι υψηλή σε αυτές τις στροφές (6000+) και να φαίνεται απότομη μείωση της απόδοσης στα προγραμματισμένα δεν παίζει? |
OXI! |
Καλά ντε.. οκ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:22:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mηπως ελεω εγκεφαλου εχουν κλειδωσει ή βγαλει τη ν75 και κρατανε σα να εχει και καλα μπουστ κοντρολερ για τη πιεση αρα και τη ροπη χαμηλα ωστε να ειναι οδηγισιμο στην εξοδο της στροφης τοαμαξι?
αν και λογω σειριακου αντε να ξεμεινεις απο σαλ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:23:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπααα...Η΄τουλαχιστον δεν παρατηρησα κατι τετοιο στα τεχνικα αρχεια τους.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:25:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι ατιμο πραμα ο αγραφος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ειναι ατιμο πραμα ο αγραφος  |
Πολυ μπαμπεσικος!!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 21:29:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πανακριβος...
Ιδιο φοραει το Clio R3(σαν του Προφητη δηλαδη) και κανει 3 ο εγκεφαλος,1μιση η πλεξουδα και κατι επιπλεον για το προγραμμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 23:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αλλαζει η τροφοδοσια στο κουτι του αερα με σωληνα |
Τι εννοείς?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Οκτ 2010, 23:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδιά, τί ψάχνουμε να βρούμε;
Μιλάμε για έναν κινητήρα EP6-DTS στον οποίο τίποτα δεν μοιάζει με το RC πέραν του ότι είναι EP6-DTS γιατί βρίσκεται πάνω σε ένα spider.
Ούτε εισαγωγή, ούτε εξάτμιση, ούτε καν intercooler. Δηλαδή συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα!
Από πλευράς λογισμικού ο εργοστασιακος εγκέφαλος του 207 RC / GT/ Rallye δεν έχει κανένα λόγο να ΜΗΝ βγάλει 220 άλογα στις 6000rpm. Από πλευράς hardware όμως υπάρχουν πολλοί λόγοι που το αποτρέπουν σε έναν εργοστασιακό κινητήρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 01:39:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ηθελα να βρεθει ενας "πελατης" (προσγειωμενος και με μυαλο - και οχι καυλωμενος ιππολαγνος - που να μπορεσει να σεβαστει / αξιοποιησει αυτο που θα του φτιαξουν) που να παει στους γνωστους προγραμματιστες και να ζητησει να του φτιαξουν (απο πλευρας σοφτγουερ) κατι παρομοιο σε λειτουργεια με το μοτερ της PS.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xalkiadakhs 207gt (xristoforos) Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 26 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 645
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 02:54:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Θα ηθελα να βρεθει ενας "πελατης" ) που να παει στους γνωστους προγραμματιστες και να ζητησει να του φτιαξουν (απο πλευρας σοφτγουερ) κατι παρομοιο σε λειτουργεια με το μοτερ της PS. |
οταν μπορεσετε και εσυ μανθο αλλα και οι υπολοιποι(στελλαρας) θα ηθελα να αναλυσετε το τοοοσο διαφορετικο hardware του ενος ""πολιτικου"" οχηματος με του δε αγωνιστικου οχηματος (spider) ετσι για καταλαβαινουμε και εμεις οι υπολοιποι και εγω μαζι.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Οκτ 2010, 03:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το εν λογω μοτερ (του σπιντερ) εχει γραψει καποια πραγματα ο παγχελ πιο πανω
- και οτι νεοτερο / αναλυτικοτερο μαθαινουμε θα το γραφουμε
επισης σε αλλα τοπικ (και ας μην πλατιασουμε ΞΑΝΑ εδω) εχει αναφερθει (απο τον mechanic - που εχει εντριφυσει λογω δουλειας στο θεμα - κι ας μην το αναλυσουμε κι αυτο - παρτε το ως δεδομενο) οτι ο 1,6Τ πασχει (και ενδεχομενως να "σπασει") απο την "πολλη ροπη" (στα "βελτιωμενα") και οχι απο την "πολλη ισχυ" (στις ψηλες στροφες)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|