Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nasos Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 37 Τόπος: Piraeus
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:23:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | TZAG έγραψε: | Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε!
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15) |
Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις. |
Από ιδία πείρα με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, με τα ίδια αμορτισέρ/ελατήρια (bilstein sprint/vogtland) και 3 αλλαγές από 195/50/15 σε 195/45/15 και πάλι πίσω, μπορώ να πω πως με τα 45άρια η αμεσότητα ήταν έτη φωτός καλύτερη.
Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Περικλής Μόλις έγραψα

206 GTI
Ένταξη: 19 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 01:25:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλοι του club δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσω αλλά μπορώ να σας πω τη γνώμη μου για το 206GTI (το οποίο έχω) σε σχέση με το 206cc 2.0lt το οποίο οδήγησα πρόσφατα (ένα από τα δημοσιογραφικά της Lion).Το cc όντως υστερεί σε ακαμψία και αυτό φαίνεται σε δρόμους με κατσαρό οδόστρωμα και σε κλειστές στροφές με το πόδι στο πάτωμα.Επίσης το cc έχει λίγο πιο φιλική ουρά η οποία όμως στις καμπές με πολλά km δίνει την αίσθηση πως θα ξεκολλήσει.Η άνεση με τα 45άρια είναι πολύ χειρότερη στην πρόσφυση δεν παρατήρησα σπουδαία διαφορά.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 22:53:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περικλής έγραψε: | Φίλοι του club δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσω αλλά μπορώ να σας πω τη γνώμη μου για το 206GTI (το οποίο έχω) σε σχέση με το 206cc 2.0lt το οποίο οδήγησα πρόσφατα (ένα από τα δημοσιογραφικά της Lion).Το cc όντως υστερεί σε ακαμψία.. |
Δεν υφίσταται θέμα ακαμψίας μεταξύ του απλού 206 και 206CC. Τη στιγμή που το ένα είναι κλειστό με συμπαγή οροφή, και το άλλο coupe/cabrio με αναδιπλούμενη οροφή! Σύγκριση να γίνεται μεταξύ ομοίων πραγμάτων κι όχι συνωνυμιών.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 23:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | TZAG έγραψε: | Αλοίμονο, το ίδιο αυτοκίνητο οδηγούμε!
Αλλά θα αλλάζατε προφίλ χωρίς να αλλάζατε διάσταση (π.χ. 195/55/15 -> 195/50/15) |
Να αλλάξουμε για να κερδίσουμε τι ;
Να γίνει πιο άμεσο ; Η έλλειψη αμεσότητας δεν είναι προκύπτει από τα λάστιχα αλλά από την ανάρτηση και είναι τόσο μεγάλη που δεν θα δείς καμία βελτίωση εάν μικρύνεις το προφίλ.
Το μόνο κέρδος θα είναι ότι θα κοντύνεις λίγο τις σχέσεις. |
Γιατί τα καινούργια GOODYEAR EAGLE F1 (GS-3) βγαίνουν μόνο σε 195/50/15. Για αυτό και μόνο.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
CC 1.6 16V 2002
Bridgestone Potenza RE720 (205/45/16)
Χαμήλωμα: 3 – 3,5 (Ελατήρια H&R 1 κλικ πίσω)
6 μηνών με 16.600 χλμ
Δεν ξέρω αν είμαι πολύ μεγάλο ψώνιο αλλά διαφωνώ κάθετα με την άποψη ότι το CC δεν προσφέρεται για σπορ οδήγηση. Δεν είναι βέβαια για κόντρες (αν θέλαμε τέτοια θα αγοράζαμε άλλο εργαλείο)... Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει το «μανίσιο» CC. Το πήρα απ’ την αντιπροσωπεία με τις αλλαγές που αναγράφονται παραπάνω.
Κρατήματα: ΑΨΟΓΟ! Μπορεί να μην έχω λάβει μέρος σε δεξιοτεχνία ή αγώνες αλλά το στυλάκι οδήγησής μου το χαρακτηρίζω σπορ. Το ζόρισα πολλές φορές το αμάξι και το αποτέλεσμα ήταν: Τσαφ-Τσουφ το τρένο περνά: ΤΟΥΥΥΤΟΥΥΥΥΤΤΤ!!! Προσπαθώ ματαίως να του πετάξω κώλο (πράγμα που κατάφερνα εύκολα κάποτε με Rallye) αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα! Προφανώς (σε σχέση μ’ αυτά που γράψανε οι λοιποί CCδες του club) οι αλλαγές σε λάστιχο, διάσταση και χαμήλωμα ήταν καθοριστικές.
Ανάρτηση: Σε λίγες μέρες μπαίνω για servise... θα σας πω σε τι κατάσταση βρίσκονται. Εγώ τις νιώθω πάντως μια χαρά. Μπορεί να έχω κάποιες «αναταράξεις» στις λακκούβες, ωστόσο προτιμώ λίγη ταλαιπωρία και φασαρία παραπάνω προκειμένου να αισθάνομαι τα λάστιχά μου και να «διαβάζω» το δρόμο. Η αλλαγή σε «ανάρτηση -κούτσουρο» είναι στα σχέδιά μου, αλλά όταν οι μανίσιες βγουν game over.
Φρένα: Αν δεν έτριζαν τα ρημάδια τα τακάκια θα ήμουν ικανοποιημένη. Δεν είναι φαγωμένα αλλά θα αντικατασταθούν το συντομότερο. Μάλλον και οι δίσκοι. Φρενάρω σχετικά νωρίς, οπότε η «μαλακή» αίσθηση δεν με χαλάει. (Σε 206 colorline που οδήγησα πρόσφατα, με το παραμικρό κολλάς παρμπρίζ!)
Λάστιχα: Πολύ ικανοποιημένη απ’ τα Potenza αν και θέλουν αρκετό χρόνο για ζέσταμα. Σε στεγνό: αυτόματος πιλότος... σε δρόμο με σωστή κλίση βρίσκει γραμμή μόνο του. Στο χιόνι: 4x4 (Μάρτυρες τα παιδιά στο 2ο Touring) Σε βρεγμένο: Καλό κράτημα, αλλά λόγω πρότερου ανέντιμου βίου (βγήκα 1 φορά με rover σε βροχή, και τώρα φοβάμαι να φτάσω στα όρια πρόσφυσης. Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; )
Τιμόνι: Πολύ καλή απόκριση. Νόμιζα ότι είναι συνάρτηση των παραπάνω αλλά το χαρακτηρίζουν βαρύ όλοι οι CCδες οπότε... Μέχρι να μάθω τα κρατήματα ένοιωθα ανασφάλεια σε ευθείες με 190 χλμ και άνω, αλλά τώρα μπορώ να «παίξω» το τιμόνι άνετα και σ’ αυτές τις ταχύτητες.
Ακαμψία: Δεν ένοιωσα ποτέ «ρυμουλκούμενο» σε στροφιλίκια όπως αναφέρει ο φίλος overgr. Και ξαναμανά: Τσαφ-Τσουφ το τρένο περνά: ΤΟΥΥΥΤΟΥΥΥΥΤΤΤ!!! Όταν είναι ανοιχτό βέβαια γίνεται λίγο «Κομανέτσι» κι αυτό γιατί δεν διστάζω να τα χώσω, παρόλο που το cabrio είναι για χαΛΛΛαρές βόλτες!!! Λογικό... Η ίδια αίσθηση δημιουργείται στο παρκάρισμα όταν υπάρχει ψηλότερο επίπεδο, το οποίο πρέπει να καβαλήσω πλάγια για να μην βρω προφυλακτήρα.
Κινητήρας: Overgr, απαράδεκτο δεν θα τον χαρακτήριζα. Για τα αλόγατά του μια χαρά το βρίσκω! Τι να περιμένει κανείς από ένα «βολτίσιο» αμάξι. Όντως δεν τραβάει κάτω απ’ τις 3.500 (καθότι λίγο υπέρβαρο) και όντως πρέπει να του πιεις το αίμα... (εκείνος ο κόφτης μου αν είχε στόμα...). Εγώ δηλώνω ικανοποιημένη πάντως, αφού στο δρόμο έχω να κάνω κυρίως με βαριεστημένους οικογενειάρχες 1.4άρηδες. Στα φτιαγμένα υποχρεωτικά πας πάσο (εκτός αν γνωρίζεις τι φοράει & ότι δεν ξέρει να οδηγεί). Παρά το «σκίσιμο» ο κινητήρας δεν δείχνει να ταλαιπωρείται ιδιαίτερα... μόνο στην Εγνατία (που σε πάει αναγκαστικά σε τερματισμό κοντέρ) ανεβάζω θερμοκρασία πάνω απ’ τα 115 στις 5.500 – λογικό κι αυτό για διαδρομή «τσίτα» γκάζια για πάνω από 1 ώρα.
Κιβώτιο: Απολύτως ικανοποιημένη απ’ την 3η μου που τα κάνει όλα!!! Αρπάζει απ’ τα χαμηλά και προσφέρει τίναγμα-απογείωση!!! 1η και 2α πολύ κοντές (βαράω πάντα κόφτη). Πλήρης απογοήτευση η 4η. Πρέπει να κάνεις γρήγορη αλλαγή για να πιάσει αξιοπρεπείς στροφές. Αν είσαι λίγο αφηρημένος οι στροφές πέφτουν κατακόρυφα λες και ρουφάει ο κινητήρας «πατσαβούρι». Η 5η έχει καλή καμπή αλλά τη βρίσκω λίγη... πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να προσπαθεί να βάλει 6η ...
overgr έγραψε: |
Οδική Συμπεριφορά
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ
Αρκετά καλό και ευθύβολο στην Εθνική οδό, μπορεί άνετα και ταξιδεύει με 180+. Εκεί το βοηθάει η καλή αεροδυναμική του, και συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά. Παραμένει πολύ καλό ακόμα και μετα τα 200 (κοντερίσια).
ΠΟΛΗ
Καλό, και και λίγο απότομο κάποιες φορές
ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΑ (π.χ. παραλιακή)
Πολύ καλό
ΧΩΣΙΜΑΤΑ (π.χ. λιμανάκια - συνοικιακές πλατείες κ.λ.π.)
Δεν λέει τίποτα! Απλώς υπερστροφικό, αλλά με έναν αρρωστημένο τρόπο - ουδεμία σχέση με πραγματική σπορ συμπεριφορά. |
Θα συμφωνήσω μόνο στο θέμα της εθνικής ... για τα υπόλοιπα έχω εντελώς διαφορετική άποψη:
Πόλη: Καλό γιατί είναι απότομο, απόλυτο, στρίβει εκπληκτικά στο επόμενο τετράγωνο χωρίς κωλιές και επιτρέπει τρελές προσπεράσεις κοιμισμένων οδηγών. Αρνητικό σημείο: η κατανάλωση
Γρήγορη Βόλτα: Τι είναι αυτό; (καμιά φορά αναγκάζομαι να το «παίξω» άνετη που βολτάρει όταν γεμίζει τον καθρέφτη μου καμιά μούρη από Subaru & λοιπά επικίνδυνα οχήματα)
Χωσίματα: Όλα τα λεφτά!!! Ειδικά σε πολύ στενό δρόμο με άγρια στροφιλίκια και 3η που όπως είπαμε τα κάνει όλα!!!
Τελικά, μάλλον το CC «έκατσε» καλά στο στυλ οδήγησής μου. Μήπως το λατρεύω;;; !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lia μου, έχω διαβάσει το post σου 3 φορές & ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι το έχει γράψει γυναίκα!!! Μπράβο σου 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 10:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Lia μου, έχω διαβάσει το post σου 3 φορές & ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι το έχει γράψει γυναίκα!!! Μπράβο σου  |
Αν μου κάνεις πλάκα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!
Αν το εννοείς: ΚΙ ΕΓΩ Σ' ΑΓΑΠΩ !!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:16:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον [b]pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; )
[ |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
Μπουχαχαχα Ακριβώς !!!
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί Λιάνα όταν πηγαίναμε στο μαγαζί να βρούμε τα παιδιά δεν είχε κ..........???
Ή στο γυρισμό που πετύχαμε όλους εκείνους τους φτιαγμένους???
Αν ήμασταν μόνοι μας θα γινόταν καλός τζερτζελές!!!!
Τζούλια μην νευριάσεις!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:34:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Γιατί Λιάνα όταν πηγαίναμε στο μαγαζί να βρούμε τα παιδιά δεν είχε κ..........???
Ή στο γυρισμό που πετύχαμε όλους εκείνους τους φτιαγμένους???
Αν ήμασταν μόνοι μας θα γινόταν καλός τζερτζελές!!!!
Τζούλια μην νευριάσεις!!! |
Don't worry!!! τώρα έχει συνολικά 3 ταξίδια σαν συνοδηγός μου. Καλά πάει η εκπαίδευση (τουλάχιστον δεν τσιρίζει σε προσπεράσεις τσίμα-τσίμα ανάμεσα σε νταλίκες) Άσε που άρχισε να ξεσαλώνει με τον "πάνθηρά" της Τον ξεμπούκωσε για τα καλά !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 13:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι έτσι κάνεις καλή δουλειά!!!Άντε να τρέχω και εγώ λίγο όταν θα είμαι μαζί της !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2003, 16:09:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lia206cc έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
Μπουχαχαχα Ακριβώς !!!
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!!  |
Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα; 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιούν 2003, 23:08:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lia206cc έγραψε: | lia206cc έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
Μπουχαχαχα Ακριβώς !!!
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!!  |
Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα; 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα)  |
Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lia206cc (Λιάνα) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 25 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 268
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 07:00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | lia206cc έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
Μπουχαχαχα Ακριβώς !!!
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!!  |
Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα; 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα)  |
Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή!  |
Ο Πάνος προλάβαινε να περάσει... απλά προτίμησε να μας περιμένει: "καραβάνι - 206club"  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούν 2003, 18:30:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lia206cc έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | lia206cc έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | lia206cc έγραψε: | Σε σλικ άσφαλτο – πόλη: τρελό σπινάρισμα (αλλά χωρίς να χάνει γραμμές). Ευτυχώς που έχω ABS και δεν καβάλησα τον pduke όταν πλακώθηκε στα φρένα σε κόκκινα στην Θεσσαλονίκη (δεν στο είχα πει αυτό ε; ) |
Αυτό το είχα δεί εγώ!Είμασταν όλοι μαζί και βγέναμε από την πόλη για να πάτε για Περτούλι!Ε λιάνα έτσι δεν είναι? |
Μπουχαχαχα Ακριβώς !!!
Με συγχωρείτε για την έκφραση που ακολουθεί:
Η ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΙΧΕ ΚΛ*ΣΕΙ ΜΕΝΤΕΣ !!!  |
Γιαααααα μισό λεπτό... Αυτό το είχες δεί ή κόντεψες κι εσύ να στουκάρεις πάνω μου; εεεεεεεε;;;
(φαντάζεσαι ξεφτίλα; 3 ασημί 206 το ένα καβάλα στο άλλο: XS πάνω σε CC κι αυτό αγκαλιά με τον Grand Tουρίστα)  |
Χε χε!!!Εγώ το φανάρι το είδα πολύ πιο πριν από τον Πάνο και εκτός από το ότι φρέναρα μπήκα δεξιά και γελούσα με τα χάλια σας που δεν μπορςείτε να δείτε ένα φανάρι!!!
Είχατε χεστεί(συγνώμη για την έκφραση)!!!Από την χαρά σας που φεύγατε για εκδρομή!  |
Ο Πάνος προλάβαινε να περάσει... απλά προτίμησε να μας περιμένει: "καραβάνι - 206club"  |
Έτσι έτσι!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexbo1 (Alexandros) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 XT 1.6 16V 5θυρο
Ένταξη: 10 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 21:11:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έγώ πάντως με το "Πεζουλί"(206ΧΤ 1.6lt 16V (5θυρο!)) μου εχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Δυστυχώς ως φοιτητής δεν έχω ακόμη την οικονομική άνεση να το "αναβαθμίσω" . Εντούτοις οι επιδόσεις του το έχουν βγάλει "ασπροπροσωπο" . Στην Αθήνα είναι αρκετά οικονομικό (για τα κυβικά του σε σχέση των διαφόρων συμφοιτητών μου ),
ενώ στην Εθνική αν και δεν το έχω ανοιξει πολύ (μεχρι 160 και κάτι ψιλά ), οι επιδόσεις του μου φανήκαν αρκετά καλές και μου έδιναν την ανεση να παραμένω αριστερά για αρκετή ώρα χωρις να μου κορνάρουν και να αναβοσβήνουν τα φώτα
Στους επαρχιακούς δρόμους το προσπερασμα βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα μου φανηκε παιχνιδάκι αφού οι επιταγχύνσεις του ήταν εκπληκτικές. Φυσικά μετά τις 3500σαλ ήταν κόλαση
Οσον αφορά τα υπολοιπα χαρακτηριστικά δεν μπορώ να έχω αποψη (ειμαι "μικρουλης" στο club των οδηγών) αλλά για τον "απειρο" οδηγό θα πρότεινα το 206 1.6 σαν αυτοκίνητο και πολης και "εξοχης".... κτλ
Αυτά...προς το παρόν 
alexbo1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2004, 11:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις των φίλων κατόχων 206cc έχω να σημειώσω τα εξής:
1. Ακαμψία
Απόλυτα λογικό οι διαφορές μεταξύ ενός κλειστού hothatch κι ενός ανοιχτού ψευδο-roadster να είναι έντονες. Ωστόσο τα γενικότερα σχόλια για την ακαμψία του cc -πάντα συγκρινόμενο με αντίστοιχα αυτοκίνητα- είναι θετικά.
2. Οδική Συμπεριφορά
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί το 206 γενικά να διαθέτει υπερστροφικό (αν και ασφαλέστατο) στήσιμο, ωστόσο δεν είναι αυτό που λέμε αποτελεσματικό. Πολύ απλά γιατί το αυτοκίνητο δεν πάει με τα "τέσσερα", κάτι που κάνει το Rallye. Απλώς από υποστροφή περνάει απευθείας στην υπερστροφή (το Rallye δεν υποστρέφει σχεδόν ποτέ). Διασκεδαστικό μεν, αλλά όχι ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Με δεδομένους τους πολύ ελαστικούς συνδέσμους του μπροστινού υποπλαισίου, η συμπεριφορά και η αίσθηση γίνεται ακόμη πιο χαλαρή. Αυτά τα σχόλια ισχύουν για το κλειστό 206, σκέψου λοιπόν ότι θα τονίζονται λογικά σε ένα ίδιο αυτοκίνητο "χωρίς οροφή".
Πάντως ούτως ή άλλως σε αυτό το θέμα το 206 βρίσκεται αρκετά μπροστά από το μέσο όρο της κατηγορίας του (χάνοντας μόνο από το Clio κατ' εμέ).
3. Κινητήρας/Σχέσεις
Από όλα τα μοντέλα που φορούν τον εν λόγω κινητήρα το πιο αποτελεσματικό από πλευράς επιδόσεων είναι το κλειστό 206. Όταν ξεπεράσεις τα 1.100 κιλά (αναλογία δηλαδή 10 κιλά/ίππο) παύουν να εμφανίζονται τα σπορ χαρακτηριστικά του και οι μακριές σχέσεις πνίγουν την απόλυτα ικανοποιητική ροπή του, τονίζοντας τα -κακά- χαρακτηριστικά των πολλών βαλβίδων.
Βέβαια έχω την εντύπωση ότι η τελική σχέση του κιβωτίου του cc είναι κατά τι κοντύτερη από την αντίστοιχη του κλειστού 206.
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 00:34:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως πήρα το 2.0 γιατί πλέον έφυγε το τρισκατάρατο τεκμήριο απο τη μέση. Ακόμα είμαι στην πρώτη αναγνωριστική εβδομάδα και ίδωμεν. Το 2.0 φοράει μαμα 205/45/16 με Goodyear F1 Eagle που θεωρητικά είναι κορυφαία ελαστικά , στα πρώτα 300χλμ δεν με έχουν πείσει αλλά είναι νωρίς ακόμα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι μέχρι τις 4 χιλ στροφές (στρώσιμο γαρ) βγάζει σχεδόν τα ίδια χλμ στις αντίστοιχες στροφές με το 1.4 που είχα πριν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2004, 01:13:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206xs έγραψε: | Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι μέχρι τις 4 χιλ στροφές (στρώσιμο γαρ) βγάζει σχεδόν τα ίδια χλμ στις αντίστοιχες στροφές με το 1.4 που είχα πριν! |
Μικρές οι διαφορές (αναλογία στροφών/ταχύτητας) συγκριτικά με την διαφορά του μοτέρ.Ο χρόνος που τα βγάζει όμως,αλλάζει δραματικά... 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|