PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το 207 μου καταρρέει!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 12:37:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Δυστυχως δεν εχουμε ολοι πληρη γνωση του τι αυτοκινητο εχουμε και πως να το φροντιζουμε...και ενα ακομη χειροτερο,το οτι τα χανουμε με την πρωτη στραβη και δεν αναρωτιομαστε καν τι ειναι αυτο που μπορει να προκαλει το προβλημα..
Εμεις τα ριχνουμε ολα στο αμαξι και λεμε ''βρε τι χαρχαλο πηγα και πηρα''..βρε για σοβαρευτειτε λεω γω μερικοι!! Twisted evil


Καλά αυτά που λεϛ φίλε μου αλλα αν στην περίπτωση μου ισχυε κάτι τέτοιο θα έπρεπε να βγάλουν προβλήματα και τα αλλα αυτοκινητα που χρισιμοποιω και όχι μόνο το cc .επιπλεον σε πλιρωφωρω ότι το cc έχει την πιο καλή χριση από όλα τα αλλα.Oποτε δεν φταίω εγώ .Σε θέμα υλικων,τριξιμο,συστιμα διευθινσηϛ δεν αναφερθικα ποτέ και όλα καλα,αλλα σε θέμα ηλεκτρικων και ηλεκτρονικων είναι για το Evil .Bρίσκω την λύση για το ένα και μετά βγαζει κάτι άλλο ξεκαρφωτο από τα προηγουμενα.μMόνο την ψιχολογικη πιεση που έχω τραβιξει με αυτό το αμαξι να βάλω δεν θεϛ τίποτα άλλο για να μην ξανα παρηϛ αμαξι από την Peugeot.Oποτε η γνώμη μου είναι από την στιγμή που κάτι δεν με οικανοποιισε δεν το ξαναπερνω.


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 13:37:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
Δυστυχως δεν εχουμε ολοι πληρη γνωση του τι αυτοκινητο εχουμε και πως να το φροντιζουμε...και ενα ακομη χειροτερο,το οτι τα χανουμε με την πρωτη στραβη και δεν αναρωτιομαστε καν τι ειναι αυτο που μπορει να προκαλει το προβλημα..
Εμεις τα ριχνουμε ολα στο αμαξι και λεμε ''βρε τι χαρχαλο πηγα και πηρα''..βρε για σοβαρευτειτε λεω γω μερικοι!! Twisted evil


Συγγνώμη, δεν ήξερα ότι για να αγοράσει κάποιος Peugeot και δει 207 CC, είναι απαραίτητο να έχει πτυχίο μηχανολογίας, ώστε να τα επιδιορθώνει όλα μόνος του. Ειλικρινά δεν το ήξερα. Ήμουν τόσο αφελής που πίστευα ότι το να ακολουθείς απλά τις οδηγίες του κατασκευαστή, όπως αναφέρονται στο βιβλίο συντήρησης ήταν αρκετό. Την επόμενη φορά όμως δε θα κάνω το ίδιο λάθος!


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 14:04:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

E μην το κάνεις. Very happy Κανείς δεν έχει μετοχές στην πεζό για να χει butthurt.

Απλά μην νομίζεις ότι οι ίδιες μ@λακίες δεν γίνονται σε άλλες μάρκες. Αυτό δεν στο λέω σαν δικαιολογία, αλλά είναι μια (λυπηρή) διαπίστωση.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 194
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 15:10:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια μην ξαναπαιρνετε πεζο,ειπαμε ειναι μπουρδελα!Παρτε κατι πιο ποιοτικο σε vag opel η ford!
Πεστε μου μια μαρκα που δεν βγαζει προληματα!
Το after sales της πεζω ειπαμε οτι ειναι για τον πουτσο αλλα τα αυτοκινητα οχι.
Φιλε Gr 13 πιστευω οτι αν δεν ειχες προγραμμα δεν θα ειχες ολα αυτα τα προβληματα.Ο κινητηρας της πεζο εχει 3 χρονια σχεδον που κυκλοφορει ενω αυτος του οpc εχει αρκετα χρονια σε κυκλοφορια και εχει μπει σε πολλα μοντελα με διαφορες υποδυναμεις.Οποτε εχεις και επιλογες για καποιο αξιοπιστο προγραμμα.Χωρια που τεχνολογικα ειναι πιο απλος απο αυτον της πεζω.Στο πεζο δεν υπαρχει τεχνογνωσια ακομα γιατι ο κινητηρας ειναι νεος και αρκετα πολυπλοκος και πιστευω οτι με τα προγραμματα τωρα δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει.
Θυμασαι μηπως οταν ο 1.8Τ του vag ητανε καινουριος ποσα μοτερ ειχαν παρει στα χερια και ποσα ειχαν προβληματα απο προγραμματα επειδη δεν υπηρχε τεχνογνωσια?Τωρα ομως σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις ενα αξιοπιστο προγραμμα.Πως εισαι 100% σιγουρος οτι δεν φταιει το προγραμμα?Κοιταξε στις βλαβες,οπου υπαρχει προβλημα με μοτερ, το 80% φοραει προγραμα δεν νομιζω οτι ειναι τυχαιο.Οσο ησουν μαμα ειχες καποιο προβλημα?
Αυτη ειναι η αποψη μου.Φιλικα παντα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 15:54:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από την αρχή δεν ήθελα να θέσω θέμα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, ήθελα περισσότερο να επικεντρωθούμε στις υπηρεσίες μετά την πώληση και όχι στο αρχικό προϊόν αυτό κάθε αυτό. Ο λόγος ήταν ότι για τέτοια θέματα δεν έχει νόημα να μιλάμε από προσωπική εμπειρία ή από ιστορίες που έχουμε ακούσει από φίλους μας κτλ.

Για να ξεπεράσουμε λοιπόν αυτό το σκόπελο κάθισα και έφτιαξα κάποιους πίνακες και γραφήματα που αφορούν την αξιοπιστία και σας τους παραθέτω. Τα στοιχεία τα έχω πάρει από τη WarrantyDirect η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες που ασχολούνται με την επέκταση των εργοστασιακών εγγυήσεων αυτοκινήτων. Ο λόγος που χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στοιχεία από "έρευνες" (ο Θεός να τις κάνει) που κάνουν διάφορα περιοδικά κατά καιρούς είναι προφανής. Οι συγκεκριμένες εταιρείες δουλεύουν ως εξής: συλλέγουν στοιχεία από δεκάδες εκατοντάδες εξουσιοδοτημένα συνεργεία όλων των μαρκών και μοντέλων αυτοκινήτων, παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα (κατά μέσο όρο 5 έτη και πάνω από 50.000 χλμ) και καταγράφουν κάθε ζημιά, αλλά και το κόστος αποκατάστασης αυτής. Στη συνέχεια διεξάγουν στατιστικές μελέτες προκειμένου να υπολογίσουν την πιθανότητα βλάβης αλλά και το ενδεχόμενο κόστος αυτής, ώστε να υπολογίσουν το ασφάλιστρο κάθε αυτοκινήτου. Εάν κάνουν λάθος υπολογισμό και κοστολογίσουν χαμηλό ασφάλιστρο σε ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο, τότε μπαίνουν μέσα (το αντίθετο λάθος δεν τους επηρεάζει άμεσα αλλά μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους).

Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι τα στοιχεία που σας παραθέτω είναι αποτέλεσμα σοβαρής επιστημονικής έρευνας και όχι άρπα κόλα.

Ο πρώτος πίνακας δείχνει το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας ο οποίος προκύπτει από πολλές παραμέτρους (πιθανότητα βλάβης σε: κινητήρα, ηλεκτρικά, κλιματισμός, ανάρτηση και άξονες, σύστημα πέδησης, σύστημα ψύξης, κόστος ανταλλακτικών, κόστος εργασίας κτλ). Όσο μικρότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο. Εδώ πολλοί αρχικά θα αναρωτηθούν πώς γίνεται π.χ. η Audi να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις και η Skoda στις πρώτες, αφού και οι δύο μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Η εξήγηση είναι η τεράστια διαφορά στο μέσο κόστος επισκευής (Audi 414 λίρες, Skoda 215 λίρες).

Οι επόμενοι πίνακες είναι ενδεικτικοί και απαρτίζουν όπως είπαμε μέρος του πρώτου δείκτη. Κατά σειρά που εμφανίζονται είναι: Πιθανότητα βλάβης στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά και μέσο κόστος επισκευής.

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα Peugeot είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα (σε συνδυασμό πάντα και με το χαμηλό κόστος επισκευής). Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι ότι τα αυτοκίνητά μας παρουσιάζουν πολλά προβλήματα, αλλά το ότι όταν αυτά τα προβλήματα παρουσιάζονται, οι μηχανικοί της Peugeot κοιτούν τα αυτοκίνητά μας ξύνοντας το κεφάλι τους και μη ξέροντας πώς να το αντιμετωπίσουν. Και εκεί χαλάει η όλη εικόνα. Το πρόβλημα λοιπόν της Peugeot (και επιμένω εκεί πρέπει να εστιάσουμε) είναι ότι έχει ένα καλό προϊόν το οποίο όμως δε μπορεί να υποστηρίξει (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Και φυσικά ο απλός καταναλωτής/αγοραστής δε φταίει σε τίποτα να υφίσταται αυτήν την ταλαιπωρία η οποία μελλοντικά μεταφράζεται σε χαμένους πελάτες, τόσο επειδή οι ίδιοι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν Peugeot αλλά και λόγω της αρνητικής φημολογίας που δημιουργείται.

Ακολουθήστε το link για να δείτε τους πίνακες:
http://docs.google.com/fileview?id=0B2Rm7SDPZt_KZTQ5NDBlNGQtNjdkNy00ZDFiLTk4MDMtYTU2OWI0MjM0Y2Jk&hl=en


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 16:19:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagelis207 έγραψε:
Ρε παιδια μην ξαναπαιρνετε πεζο,ειπαμε ειναι μπουρδελα!Παρτε κατι πιο ποιοτικο σε vag opel η ford!
Πεστε μου μια μαρκα που δεν βγαζει προληματα!
Το after sales της πεζω ειπαμε οτι ειναι για τον πουτσο αλλα τα αυτοκινητα οχι.
Φιλε Gr 13 πιστευω οτι αν δεν ειχες προγραμμα δεν θα ειχες ολα αυτα τα προβληματα.Ο κινητηρας της πεζο εχει 3 χρονια σχεδον που κυκλοφορει ενω αυτος του οpc εχει αρκετα χρονια σε κυκλοφορια και εχει μπει σε πολλα μοντελα με διαφορες υποδυναμεις.Οποτε εχεις και επιλογες για καποιο αξιοπιστο προγραμμα.Χωρια που τεχνολογικα ειναι πιο απλος απο αυτον της πεζω.Στο πεζο δεν υπαρχει τεχνογνωσια ακομα γιατι ο κινητηρας ειναι νεος και αρκετα πολυπλοκος και πιστευω οτι με τα προγραμματα τωρα δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει.
Θυμασαι μηπως οταν ο 1.8Τ του vag ητανε καινουριος ποσα μοτερ ειχαν παρει στα χερια και ποσα ειχαν προβληματα απο προγραμματα επειδη δεν υπηρχε τεχνογνωσια?Τωρα ομως σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις ενα αξιοπιστο προγραμμα.Πως εισαι 100% σιγουρος οτι δεν φταιει το προγραμμα?Κοιταξε στις βλαβες,οπου υπαρχει προβλημα με μοτερ, το 80% φοραει προγραμα δεν νομιζω οτι ειναι τυχαιο.Οσο ησουν μαμα ειχες καποιο προβλημα?
Αυτη ειναι η αποψη μου.Φιλικα παντα. Wink

Συνονόματε έχω το ίδιο αμάξι και το ίδιο πρόγραμμα με τον GR13 εδώ και αρκετά χιλ. και δεν μου χει βγάλει κάτι.....!


1491263 569803449762728 1642393627 o
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 16:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

climbonice έγραψε:
Από την αρχή δεν ήθελα να θέσω θέμα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, ήθελα περισσότερο να επικεντρωθούμε στις υπηρεσίες μετά την πώληση και όχι στο αρχικό προϊόν αυτό κάθε αυτό. Ο λόγος ήταν ότι για τέτοια θέματα δεν έχει νόημα να μιλάμε από προσωπική εμπειρία ή από ιστορίες που έχουμε ακούσει από φίλους μας κτλ.

Για να ξεπεράσουμε λοιπόν αυτό το σκόπελο κάθισα και έφτιαξα κάποιους πίνακες και γραφήματα που αφορούν την αξιοπιστία και σας τους παραθέτω. Τα στοιχεία τα έχω πάρει από τη WarrantyDirect η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες που ασχολούνται με την επέκταση των εργοστασιακών εγγυήσεων αυτοκινήτων. Ο λόγος που χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στοιχεία από "έρευνες" (ο Θεός να τις κάνει) που κάνουν διάφορα περιοδικά κατά καιρούς είναι προφανής. Οι συγκεκριμένες εταιρείες δουλεύουν ως εξής: συλλέγουν στοιχεία από δεκάδες εκατοντάδες εξουσιοδοτημένα συνεργεία όλων των μαρκών και μοντέλων αυτοκινήτων, παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα (κατά μέσο όρο 5 έτη και πάνω από 50.000 χλμ) και καταγράφουν κάθε ζημιά, αλλά και το κόστος αποκατάστασης αυτής. Στη συνέχεια διεξάγουν στατιστικές μελέτες προκειμένου να υπολογίσουν την πιθανότητα βλάβης αλλά και το ενδεχόμενο κόστος αυτής, ώστε να υπολογίσουν το ασφάλιστρο κάθε αυτοκινήτου. Εάν κάνουν λάθος υπολογισμό και κοστολογίσουν χαμηλό ασφάλιστρο σε ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο, τότε μπαίνουν μέσα (το αντίθετο λάθος δεν τους επηρεάζει άμεσα αλλά μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους).

Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι τα στοιχεία που σας παραθέτω είναι αποτέλεσμα σοβαρής επιστημονικής έρευνας και όχι άρπα κόλα.

Ο πρώτος πίνακας δείχνει το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας ο οποίος προκύπτει από πολλές παραμέτρους (πιθανότητα βλάβης σε: κινητήρα, ηλεκτρικά, κλιματισμός, ανάρτηση και άξονες, σύστημα πέδησης, σύστημα ψύξης, κόστος ανταλλακτικών, κόστος εργασίας κτλ). Όσο μικρότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο. Εδώ πολλοί αρχικά θα αναρωτηθούν πώς γίνεται π.χ. η Audi να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις και η Skoda στις πρώτες, αφού και οι δύο μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Η εξήγηση είναι η τεράστια διαφορά στο μέσο κόστος επισκευής (Audi 414 λίρες, Skoda 215 λίρες).

Οι επόμενοι πίνακες είναι ενδεικτικοί και απαρτίζουν όπως είπαμε μέρος του πρώτου δείκτη. Κατά σειρά που εμφανίζονται είναι: Πιθανότητα βλάβης στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά και μέσο κόστος επισκευής.

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα Peugeot είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα (σε συνδυασμό πάντα και με το χαμηλό κόστος επισκευής). Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι ότι τα αυτοκίνητά μας παρουσιάζουν πολλά προβλήματα, αλλά το ότι όταν αυτά τα προβλήματα παρουσιάζονται, οι μηχανικοί της Peugeot κοιτούν τα αυτοκίνητά μας ξύνοντας το κεφάλι τους και μη ξέροντας πώς να το αντιμετωπίσουν. Και εκεί χαλάει η όλη εικόνα. Το πρόβλημα λοιπόν της Peugeot (και επιμένω εκεί πρέπει να εστιάσουμε) είναι ότι έχει ένα καλό προϊόν το οποίο όμως δε μπορεί να υποστηρίξει (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Και φυσικά ο απλός καταναλωτής/αγοραστής δε φταίει σε τίποτα να υφίσταται αυτήν την ταλαιπωρία η οποία μελλοντικά μεταφράζεται σε χαμένους πελάτες, τόσο επειδή οι ίδιοι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν Peugeot αλλά και λόγω της αρνητικής φημολογίας που δημιουργείται.

Ακολουθήστε το link για να δείτε τους πίνακες:
http://docs.google.com/fileview?id=0B2Rm7SDPZt_KZTQ5NDBlNGQtNjdkNy00ZDFiLTk4MDMtYTU2OWI0MjM0Y2Jk&hl=en

ωραία θα πάω να πάρω ένα suzuki liana να ησυχάσω! Laughing


1491263 569803449762728 1642393627 o
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 16:57:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χα χα! Το πέτυχες! Θυμάμαι στο περιοδικό είχα ξεμείνει Σαββατοκύριακο με ένα Suzuki Liana και είχα προγραμματίσει με την τότε κοπέλα μου και νυν γυναίκα μου να πάμε Γαλαξίδι. Σε όλο το δρόμο είχα άγχος μη με δει κανένας γνωστός μέσα σε αυτό το έκτρωμα!

Για να το ξεκαθαρίσουμε πάντως, τον πίνακα δεν τον δείχνω για να πω ότι όλοι πρέπει να αγοράσουμε Suzuki! Ο λόγος που τον έφτιαξα είναι για να δούμε όλοι μας ότι η Peugeot, γενικά, κατασκευάζει αξιόπιστα αυτοκίνητα και αυτό αποδεικνύεται και από τα νούμερα. Ωστόσο, αυτό τελικά δε φτάνει γιατί και η VW και η FORD κατασκευάζουν εξίσου καλά αυτοκίνητα (δεν έχουν απ' ό,τι φαίνεται και τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ τους) αλλά τα υποστηρίζουν πολύ καλύτερα σε σχέση με την Peugeot.


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:42:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

king207cc έγραψε:
climbonice έγραψε:
Από την αρχή δεν ήθελα να θέσω θέμα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, ήθελα περισσότερο να επικεντρωθούμε στις υπηρεσίες μετά την πώληση και όχι στο αρχικό προϊόν αυτό κάθε αυτό. Ο λόγος ήταν ότι για τέτοια θέματα δεν έχει νόημα να μιλάμε από προσωπική εμπειρία ή από ιστορίες που έχουμε ακούσει από φίλους μας κτλ.

Για να ξεπεράσουμε λοιπόν αυτό το σκόπελο κάθισα και έφτιαξα κάποιους πίνακες και γραφήματα που αφορούν την αξιοπιστία και σας τους παραθέτω. Τα στοιχεία τα έχω πάρει από τη WarrantyDirect η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες που ασχολούνται με την επέκταση των εργοστασιακών εγγυήσεων αυτοκινήτων. Ο λόγος που χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στοιχεία από "έρευνες" (ο Θεός να τις κάνει) που κάνουν διάφορα περιοδικά κατά καιρούς είναι προφανής. Οι συγκεκριμένες εταιρείες δουλεύουν ως εξής: συλλέγουν στοιχεία από δεκάδες εκατοντάδες εξουσιοδοτημένα συνεργεία όλων των μαρκών και μοντέλων αυτοκινήτων, παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα (κατά μέσο όρο 5 έτη και πάνω από 50.000 χλμ) και καταγράφουν κάθε ζημιά, αλλά και το κόστος αποκατάστασης αυτής. Στη συνέχεια διεξάγουν στατιστικές μελέτες προκειμένου να υπολογίσουν την πιθανότητα βλάβης αλλά και το ενδεχόμενο κόστος αυτής, ώστε να υπολογίσουν το ασφάλιστρο κάθε αυτοκινήτου. Εάν κάνουν λάθος υπολογισμό και κοστολογίσουν χαμηλό ασφάλιστρο σε ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο, τότε μπαίνουν μέσα (το αντίθετο λάθος δεν τους επηρεάζει άμεσα αλλά μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους).

Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι τα στοιχεία που σας παραθέτω είναι αποτέλεσμα σοβαρής επιστημονικής έρευνας και όχι άρπα κόλα.

Ο πρώτος πίνακας δείχνει το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας ο οποίος προκύπτει από πολλές παραμέτρους (πιθανότητα βλάβης σε: κινητήρα, ηλεκτρικά, κλιματισμός, ανάρτηση και άξονες, σύστημα πέδησης, σύστημα ψύξης, κόστος ανταλλακτικών, κόστος εργασίας κτλ). Όσο μικρότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο. Εδώ πολλοί αρχικά θα αναρωτηθούν πώς γίνεται π.χ. η Audi να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις και η Skoda στις πρώτες, αφού και οι δύο μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Η εξήγηση είναι η τεράστια διαφορά στο μέσο κόστος επισκευής (Audi 414 λίρες, Skoda 215 λίρες).

Οι επόμενοι πίνακες είναι ενδεικτικοί και απαρτίζουν όπως είπαμε μέρος του πρώτου δείκτη. Κατά σειρά που εμφανίζονται είναι: Πιθανότητα βλάβης στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά και μέσο κόστος επισκευής.

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα Peugeot είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα (σε συνδυασμό πάντα και με το χαμηλό κόστος επισκευής). Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι ότι τα αυτοκίνητά μας παρουσιάζουν πολλά προβλήματα, αλλά το ότι όταν αυτά τα προβλήματα παρουσιάζονται, οι μηχανικοί της Peugeot κοιτούν τα αυτοκίνητά μας ξύνοντας το κεφάλι τους και μη ξέροντας πώς να το αντιμετωπίσουν. Και εκεί χαλάει η όλη εικόνα. Το πρόβλημα λοιπόν της Peugeot (και επιμένω εκεί πρέπει να εστιάσουμε) είναι ότι έχει ένα καλό προϊόν το οποίο όμως δε μπορεί να υποστηρίξει (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Και φυσικά ο απλός καταναλωτής/αγοραστής δε φταίει σε τίποτα να υφίσταται αυτήν την ταλαιπωρία η οποία μελλοντικά μεταφράζεται σε χαμένους πελάτες, τόσο επειδή οι ίδιοι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν Peugeot αλλά και λόγω της αρνητικής φημολογίας που δημιουργείται.

Ακολουθήστε το link για να δείτε τους πίνακες:
http://docs.google.com/fileview?id=0B2Rm7SDPZt_KZTQ5NDBlNGQtNjdkNy00ZDFiLTk4MDMtYTU2OWI0MjM0Y2Jk&hl=en

ωραία θα πάω να πάρω ένα suzuki liana να ησυχάσω! Laughing


++++ δεν τίθεται θέμα προβλήματοϛ από το πρόγραμμα γιατί είχα και πριν από αυτό αρκετά παρομοια προβληματακια. όσο για το αστρα σε πληροφορω ότι ήταν το δευτερο opc που φτιαχθκε στην χώρα και από τα πρώτα που αγοραστηκαν,οποτε δεν υπήρχε ούτε σε αυτό τεχνογνωσεια. Το άστρα σχεδόν με το που στρώθηκε πήγε για ανβάθμιση,και φτιλαχτηκε παράληλος εκεινη την στιγμή.Επιπλέον το κλιό που ειναι και αυτό γαλλικό φοράει πρόγραμμα εδώ και χρόνια μαζί με άλλα πραγματάκια και δεν εχει βγάλει τίποτα.


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 194
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 19:47:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Θεμη συμφωνω μαζι σου 100%
Αυτο προσπαθω να πω κι εγω.Αλλο το αμαξι κι αλλο το after sales που στην ελλαδα ειναι για τα μπαζα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 22:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr13 έγραψε:
king207cc έγραψε:
climbonice έγραψε:
Από την αρχή δεν ήθελα να θέσω θέμα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων μας, ήθελα περισσότερο να επικεντρωθούμε στις υπηρεσίες μετά την πώληση και όχι στο αρχικό προϊόν αυτό κάθε αυτό. Ο λόγος ήταν ότι για τέτοια θέματα δεν έχει νόημα να μιλάμε από προσωπική εμπειρία ή από ιστορίες που έχουμε ακούσει από φίλους μας κτλ.

Για να ξεπεράσουμε λοιπόν αυτό το σκόπελο κάθισα και έφτιαξα κάποιους πίνακες και γραφήματα που αφορούν την αξιοπιστία και σας τους παραθέτω. Τα στοιχεία τα έχω πάρει από τη WarrantyDirect η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες που ασχολούνται με την επέκταση των εργοστασιακών εγγυήσεων αυτοκινήτων. Ο λόγος που χρησιμοποίησα τα συγκεκριμένα στοιχεία και όχι στοιχεία από "έρευνες" (ο Θεός να τις κάνει) που κάνουν διάφορα περιοδικά κατά καιρούς είναι προφανής. Οι συγκεκριμένες εταιρείες δουλεύουν ως εξής: συλλέγουν στοιχεία από δεκάδες εκατοντάδες εξουσιοδοτημένα συνεργεία όλων των μαρκών και μοντέλων αυτοκινήτων, παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα (κατά μέσο όρο 5 έτη και πάνω από 50.000 χλμ) και καταγράφουν κάθε ζημιά, αλλά και το κόστος αποκατάστασης αυτής. Στη συνέχεια διεξάγουν στατιστικές μελέτες προκειμένου να υπολογίσουν την πιθανότητα βλάβης αλλά και το ενδεχόμενο κόστος αυτής, ώστε να υπολογίσουν το ασφάλιστρο κάθε αυτοκινήτου. Εάν κάνουν λάθος υπολογισμό και κοστολογίσουν χαμηλό ασφάλιστρο σε ένα ζημιάρικο αυτοκίνητο, τότε μπαίνουν μέσα (το αντίθετο λάθος δεν τους επηρεάζει άμεσα αλλά μόνο σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους).

Γίνεται κατανοητό λοιπόν ότι τα στοιχεία που σας παραθέτω είναι αποτέλεσμα σοβαρής επιστημονικής έρευνας και όχι άρπα κόλα.

Ο πρώτος πίνακας δείχνει το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας ο οποίος προκύπτει από πολλές παραμέτρους (πιθανότητα βλάβης σε: κινητήρα, ηλεκτρικά, κλιματισμός, ανάρτηση και άξονες, σύστημα πέδησης, σύστημα ψύξης, κόστος ανταλλακτικών, κόστος εργασίας κτλ). Όσο μικρότερος είναι ο δείκτης, τόσο πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο. Εδώ πολλοί αρχικά θα αναρωτηθούν πώς γίνεται π.χ. η Audi να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις και η Skoda στις πρώτες, αφού και οι δύο μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Η εξήγηση είναι η τεράστια διαφορά στο μέσο κόστος επισκευής (Audi 414 λίρες, Skoda 215 λίρες).

Οι επόμενοι πίνακες είναι ενδεικτικοί και απαρτίζουν όπως είπαμε μέρος του πρώτου δείκτη. Κατά σειρά που εμφανίζονται είναι: Πιθανότητα βλάβης στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά και μέσο κόστος επισκευής.

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα Peugeot είναι αποδεδειγμένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα (σε συνδυασμό πάντα και με το χαμηλό κόστος επισκευής). Το πρόβλημά μας λοιπόν δεν είναι ότι τα αυτοκίνητά μας παρουσιάζουν πολλά προβλήματα, αλλά το ότι όταν αυτά τα προβλήματα παρουσιάζονται, οι μηχανικοί της Peugeot κοιτούν τα αυτοκίνητά μας ξύνοντας το κεφάλι τους και μη ξέροντας πώς να το αντιμετωπίσουν. Και εκεί χαλάει η όλη εικόνα. Το πρόβλημα λοιπόν της Peugeot (και επιμένω εκεί πρέπει να εστιάσουμε) είναι ότι έχει ένα καλό προϊόν το οποίο όμως δε μπορεί να υποστηρίξει (τουλάχιστον στην Ελλάδα).

Και φυσικά ο απλός καταναλωτής/αγοραστής δε φταίει σε τίποτα να υφίσταται αυτήν την ταλαιπωρία η οποία μελλοντικά μεταφράζεται σε χαμένους πελάτες, τόσο επειδή οι ίδιοι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν Peugeot αλλά και λόγω της αρνητικής φημολογίας που δημιουργείται.

Ακολουθήστε το link για να δείτε τους πίνακες:
http://docs.google.com/fileview?id=0B2Rm7SDPZt_KZTQ5NDBlNGQtNjdkNy00ZDFiLTk4MDMtYTU2OWI0MjM0Y2Jk&hl=en

ωραία θα πάω να πάρω ένα suzuki liana να ησυχάσω! Laughing


++++ δεν τίθεται θέμα προβλήματοϛ από το πρόγραμμα γιατί είχα και πριν από αυτό αρκετά παρομοια προβληματακια. όσο για το αστρα σε πληροφορω ότι ήταν το δευτερο opc που φτιαχθκε στην χώρα και από τα πρώτα που αγοραστηκαν,οποτε δεν υπήρχε ούτε σε αυτό τεχνογνωσεια. Το άστρα σχεδόν με το που στρώθηκε πήγε για ανβάθμιση,και φτιλαχτηκε παράληλος εκεινη την στιγμή.Επιπλέον το κλιό που ειναι και αυτό γαλλικό φοράει πρόγραμμα εδώ και χρόνια μαζί με άλλα πραγματάκια και δεν εχει βγάλει τίποτα.

και παλι ομως δεν ειναι και καμια δραματικη τεχνολογια αυτος ο κινητηρας.
Σε καμια πριπτωση δεν εννοω οτι δεν ειναι καλος αλλα δεν ηταν και η επομενη εποχη στους κινητηρες οπως πχ οι tsi.
Ειναι ενα κανονικο τουρμπομοτερ που του αλλαζεις τα φωτα με την πρωτη ευκαιρια.
Σε αυτο που σιγουρα συμφωνουμε οι.ειναι.στην τεχνογνωσια και την εξυπηρετηση των συνεργειων.Εδω εγω επαρχια και τους ξερω και παλι περιμενω μια n75 τρεις εβδομαδες τωρα και οολυ αμφιβαλλω αν ξερουν και τι κανει αυτη η βαλβιδα.Εκτος αυτου δεν υπαρχει και πληρη συννενοηση μεταξυ κεντρικων και εξουσιοδοτημενων με αποτελεσμα να πρεπει ο μηχανικος να ειναι πολυ γατος για να βγαλει ακρη.
Φυσικα ολο αυτο εχει αντικτυπο στον πελατη που ερχεται και παρερχεται ωστε να του βρουν τη βλαβη και να ησυχασει το κεφαλι του.
Γρνικα εγω παντως το λεω με μια λεξη και τελος.
Ελλαδισταν......



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
franch_power (teo)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

207 rallye 1.6T

Ένταξη: 10 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 448
Τόπος: μαγούλα αττικής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2010, 08:49:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αστα σωτήρη μην σκάσει καμία βόμβα κ σε ρωτήσουν μετά μήπως ξέρεται που βρίσκεται η Ν75 στο αμάξι σας! ικανους τους έχω αυτούς στην πεζό! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιούλ 2010, 09:35:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντος δεν ειναι θεμα Peugeot ειναι γενικοτερο απλά στα Nissan του έχει κατσει να ειναι δε σπαει δε χαλαει.

Τι να πω στην Ελλαδα ο ένας να πέρνει κεφαλια (τιμολογιακα) και να καταστρεφη το ονομα των εταιριων και ο αλλος απλά δε κάνει ΤΙΠΟΤΑ και χρεωνει πάλι τα ιδια (οχι πάντα)


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 09:39:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να επιστρέψουμε λίγο εκεί απ' όπου ξεκίνησε η όλη συζήτηση, με χαρά διαπίστωσα χθες ότι το δεξί λαμπάκι στα πίσω φώτα πορείας πότε ανάβει και πότε όχι! Αυτό σημαίνει ότι το μήνυμα "Side lamp(s) faulted" προερχόταν από εκεί. Σήμερα είχα κλείσει ούτως ή άλλως ραντεβού για service, οπότε επί τη ευκαιρία τους είπα να αλλάξουν και το συγκεκριμένο λαμπάκι.

Τουλάχιστον μου έφυγε το άγχος ότι ήταν κάποιο πιο σοβαρό πρόβλημα. Τώρα ή το λαμπάκι φταίει ή κάποια επαφή. Θα δείξει...


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 01:02:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

climbonice έγραψε:
...το δεξί λαμπάκι στα πίσω φώτα πορείας πότε ανάβει και πότε όχι! ...ή το λαμπάκι φταίει ή κάποια επαφή...



Χαλάνε αυτά τα ρημάδια τα πορείας μετά από 2-3 χρόνια, μην ανησυχείς. Στο δικό μου τα έχω αλλάξει και τα δύο από 2 φορές Wink


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 15:51:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς ενώ άλλαξα το λαμπάκι, το μήνυμα έκανε πάλι την εμφάνισή του. Γνωρίζει κανείς εάν συνδεθεί το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό φαίνεται ποια λάμπα ακριβώς δημιουργεί πρόβλημα; Σήμερα το ξαναπήγα να το δουν και με ρώτησαν εάν άναψα όλα τα φώτα για να σεταριστεί ο εγκέφαλος (Wink. Άναψαν όλα τα φώτα, εκείνη τη στιγμή δεν άναψε η ένδειξη κι έφυγα. Σήμερα το μεσημέρι όμως πάλι τα ίδια.

Πάντως για να λέμε και τα καλά, χθες παρέλαβα το αυτοκίνητο από το service σε άψογη κατάσταση. Ήταν πλυμένο μέσα-έξω (!), ο κινητήρας έλαμπε στην κυριολεξία, ενώ είχαν καθαριστεί ακόμη και σημεία που δύσκολα φαίνονται (μουαγιέ κτλ). Ελπίζω να έγινε εξίσου καλή δουλειά και από πλευράς εργασιών. Επιπλέον μου έγινε έκπτωση 20% τόσο στα ανταλλακτικά, όσο και στην εργασία (τρέχει κάποια καλοκαιρινή προσφορά).


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 16:02:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα λαμπακια δεν φταινε τοσο οσο οι προβληματικες επαφες και ειναι σχεδον κανονας σε ολα τα τελευταια Τ10 λαμπακια.
Εδω σε ενα T-max που ειχα και παλι μου εκανε νουμερα.
Κοιτα λιγακι μην θελουν λιγο σφιξιμο οι επαφες....



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 16:19:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έλεγα μήπως υπάρχει τρόπος να βρεθεί από το διαγνωστικό ακριβώς ποιο λαμπάκι/επαφή φταίει. Για να μην τα ανοίγουμε όλα!


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 14:33:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eμένα το 16v 1.4 207 μου έχει αποδειχτεί τέρας αξιοπιστίας εδώ και 3,5 χρόνια που το έχω αγοράσει. Πραγματικά, τα τριξίματα είναι ελάχιστα, ο κινητήρας λειτουργεί υποδειγματικά ενώ και το εσωτερικό είναι σε πολύ καλή κατάσταση (με την εξαίρεση του λεβιέ που μάλλον θέλει αλλαγή γιατί ψιλοκουνιέται). Το μόνο πρόβλημα ήταν μια πίσω δεξιά καμμένη λάμπα στοπ και τέλος. Ειλικρινά δεν το περίμενα από το λιοντάρι, αφού και η χρήση που του κάνω δεν είναι και η καλύτερη (κυρίως λόγω των πολλών χιλιομέτρων στην πόλη).

Ευτυχώς λοιπόν που το αμάξι ακόμα είναι ακμαίο, γιατί αν περίμενα από τα συνεργεία της Peugeot, σώθηκα. Είχαν την πιο ερασιτεχνική αντιμετώπιση απ'όσα συνεργεία άλλων εταιρειών έχω πάει, ενώ και οι τιμές είναι απαράδεκτες για μια μεσαία εταιρεία.
Είναι δυνατόν πρώτο σέρβις να πλήρωσα 210 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρων?? Τόσα έδωσα στη bmw, όπου τα ανταλλακτικά είναι πιο ακριβά και όπως και να το κάνουμε, άλλο το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου 40 χιλιάδων ευρώ, άλλο ενός 14 χιλιάδων. Κι όμως, στην πεζώ το ίδιο και το αυτό.
Ευτυχώς, πλέον τους πάω τα λάδια μου και το κόστος μειώνεται κατά πολύ (20 ευρώ το λίτρο χρέωναν το λάδι, 9 μου στοιχίζει εμένα και είναι και ανώτερο), αλλά μόλις αρχίσει και η φθορά των αναλωσίμων (δισκο-πλατω κλπ), δεν ξέρω τι να περιμένω.
Εκτός και αν τα ανταλλακτικά είναι πιο φθηνά και τα κερατιάτικα είναι μόνο στα εργατικά, όπου εκεί πάω πάσο καθώς δεν ξέρω.

Όλα αυτά τα λέω ύστερα από 3 διαφορετικά συνεργεία που έχω αλλάξει, τα οποία ήταν το ένα χειρότερο από το άλλο. Τώρα πλησιάζει το δεύτερο σέρβις των 40.000 χλμ και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω και πόσα χρήματα να περιμένω, αφού με αυτούς τα έχω δει όλα.
Σκέφτομαι να αρχίσω να ψάχνω κάποιο καλό εξειδικευμένο, αλλά και εκεί δε μπορεί να είσαι σίγουρος.

Εν κατακλείδι, όσο ευχαριστημένος έχω μείνει από την αξιοπιστία του 207 μου, τόσο δυσαρεστημένος είμαι από τα συνεργεία.
Και το ψάξιμο συνεχίζεται...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
climbonice (Θέμης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 CC 1.6 150hp

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 127
Τόπος: Νέα Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 15:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρη είναι έτσι όπως τα λες. Συμφωνώ 100% μαζί σου.

Εν τω μεταξύ φαίνεται πως σήμερα έληξε το θέμα με το "Side lamp(s) faulted". Το αυτοκίνητο μπήκε στο διαγνωστικό και αλλάχτηκε η προβληματική λάμπα. Τουλάχιστον καθώς επέστρεφα από το συνεργείο το σφάλμα δεν άναψε ούτε μία φορά!

Παρεμπιπτόντως κι επειδή κι εγώ τα σχεδόν τρία χρόνια που έχω το 207 έχω γυρίσει ουκ ολίγα εξουσιοδοτημένα της Peugeot, το συγκεκριμένο που πηγαίνω τελευταία με έχει αφήσει περισσότερο ικανοποιημένο από τα υπόλοιπα. Οι άνθρωποι είναι φιλικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν, ενώ στα θετικά συγκαταλέγω ότι ο ένας εκ των μαστόρων έχει ένα 207 Rallye, οπότε θέλοντας και μη κάτι παραπάνω θα ξέρει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κατά το τελευταίο μάλιστα service έμεινα έκπληκτος όταν είδα το CC να με περιμένει αστραφτερό σαν να βγήκε μόλις από την έκθεση (τα έχω γράψει και πιο πάνω).

Δεν ξέρω αν είναι σωστό να κατονομάσω το συνεργείο οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει pm.

Κοίτα να δεις που τώρα που αλλάζω αυτοκίνητο βρήκα συνεργείο...


"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail," Ralph Waldo Emerson
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,176s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on