Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 16:14:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
baggo επειδη ειχε φιλος τετοιο ταπερ με χοντατα φουλ εξατμιση με χταποδι και εισαγωγη το ειχε μετρησει φωτεινελη 230κατι.
και ηταν 1100κατι κιλα
αν κατσει διπλα του ιμπιζα κουπρα που με k3s φουλ πρωτο σταδιο αλλα σωστο σταδιο παει στο τερμα της τη τουρμπινα 230και κατι ψηλα (κρυτωνας ρουλεζζζζζ) και με δεδομενη ροπη και οτι ειναι καπου 50-80κιλα κατω δεν εχει ελπιδα το ταπερ
εδω γκολφ 4 agu me ayta Που λεω και ηταν 1.5 καροτσι πισω απο σταση μαλιστα (ειχε βεβαια μπλοκε και 18αρια οποτε ξεκιναγε δε ηταν σπινιαριστρα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 16:41:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειπα να μιλησεις στι θεμα στριψιμο με τα εβο κ τα φοκους που φορανε quaife απο τη μανα τους.κ τα συγκρινει με τα κουπρα
πολυ θα χαρω φιλε μου παναγιωτη να κλεισουμε ενα ραντεβου,οταν ερθεις ελλαδα,για σερρες,εγω με το μηχανακι μου κ εσυ με κατι που εχεις στο μυαλος σου,μιας κ θα ειναι πιο αργο απο το κουπρα σου.πιστευω ο τοπος να ειναι καταλληλος κ για τους 2,κ να ειναι κ υπερ σου,μιας κ τα αυτοκινητα στριβουν με περισσοτερα κμ απο τις μηχανες,οπως ειπες.γιατι θα ειναι αδικια να διαλεξουμε εναν δρομο με καλη ασφαλτο,κ ανοιχτα κοματια,κ οχι κομματια που χρησιμοποιουν για αναβασεις τα αυτοκινητα
κ για να μη παρεξηγουμε,τον βολβο τον φωναξα,γιατι πιστευω οτι σε πιστα λιγο δυσκολο να τον περνουσες με το κουπρα,οχι οτι δε μπορεις να στριψεις οπως ο τακης,αλα πολυ απλα ειναι μεγαλη η ροπη(καπου στα 35 κιλα αποτι θυμαμαι)οποτε... 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 16:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | baggo επειδη ειχε φιλος τετοιο ταπερ με χοντατα φουλ εξατμιση με χταποδι και εισαγωγη το ειχε μετρησει φωτεινελη 230κατι.
και ηταν 1100κατι κιλα
αν κατσει διπλα του ιμπιζα κουπρα που με k3s φουλ πρωτο σταδιο αλλα σωστο σταδιο παει στο τερμα της τη τουρμπινα 230και κατι ψηλα (κρυτωνας ρουλεζζζζζ) και με δεδομενη ροπη και οτι ειναι καπου 50-80κιλα κατω δεν εχει ελπιδα το ταπερ
εδω γκολφ 4 agu me ayta Που λεω και ηταν 1.5 καροτσι πισω απο σταση μαλιστα (ειχε βεβαια μπλοκε και 18αρια οποτε ξεκιναγε δε ηταν σπινιαριστρα) |
Τερμα k03s ασε πως παει , οχι αυτα με τα 230κατι...
"Κοβεται" με vf34... , κ τα 2 στο δικο μου εριχναν 6-8 καροτσες μεχρι τα 200...
Το δικο μου με τη σειρα του...σε μαμα cupra εριχνε 10+
That's all history , αλλα καλο ειναι καποια πραγματα που ειναι γνωστα απο πρωτο χερι να λεγονται κ οχι ο,τι ακουσε ο καθενας , τι κλαιει κ ποτε κ λοιπες αυτοκινητο-ιστοριες
Υ.Γ. Πανο μια μικρη διορθωση μονο , το χαμηλο προφιλ δεν βοηθαει στην εκκινηση , καθε αλλο μαλιστα 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 16:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ03s τερμα παει 230 κ τερμα σφιγμενη την waste gate παει στα 237 με οτι καλυτερο.οσο γιαυτο που λες οτι κυνηγαει vf34 υπαρχει ενα με μαμα σωθηκα κ ουτε το καινουριο κουπρα με 400 αλογα(τερμα δλδ) δε το πιανει
μου θυμιζει τελευταια φορα που κατεβηκαμε αθηνα κ ηρθε ενα παλικαρι με ιμπιζα κουπρα 1.8 τερμα κ03s κ ηθελε να ανοιξει με το audi TT του κολητου που ηταν S3 set up.η διαφορα????20+ πισω το κουπρα κ παραπωνεθηκε οτι εχασε αλλαγη 5ης,οταν μεχρι τοτε ειχε φαει 15 κενα το θεμα κοντρα κ γενικα με τα γκρουπ βαγκ τα εχουμε φαει με το κουταλι,μιας κ η παρεα ολη εχει στην κατοχη της απολων των ηδων τα βαγκ,ειτε 1.8αρια ειτε 2λιτρα,με οτι σετ απ μπορεις να φανταστεις 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 16:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | εγω ειπα να μιλησεις στι θεμα στριψιμο με τα εβο κ τα φοκους που φορανε quaife απο τη μανα τους.κ τα συγκρινει με τα κουπρα
πολυ θα χαρω φιλε μου παναγιωτη να κλεισουμε ενα ραντεβου,οταν ερθεις ελλαδα,για σερρες,εγω με το μηχανακι μου κ εσυ με κατι που εχεις στο μυαλος σου,μιας κ θα ειναι πιο αργο απο το κουπρα σου.πιστευω ο τοπος να ειναι καταλληλος κ για τους 2,κ να ειναι κ υπερ σου,μιας κ τα αυτοκινητα στριβουν με περισσοτερα κμ απο τις μηχανες,οπως ειπες.γιατι θα ειναι αδικια να διαλεξουμε εναν δρομο με καλη ασφαλτο,κ ανοιχτα κοματια,κ οχι κομματια που χρησιμοποιουν για αναβασεις τα αυτοκινητα
κ για να μη παρεξηγουμε,τον βολβο τον φωναξα,γιατι πιστευω οτι σε πιστα λιγο δυσκολο να τον περνουσες με το κουπρα,οχι οτι δε μπορεις να στριψεις οπως ο τακης,αλα πολυ απλα ειναι μεγαλη η ροπη(καπου στα 35 κιλα αποτι θυμαμαι)οποτε...  |
Σερρες δυστυχως δεν εχω ανεβει ποτε!! (Στην πιστα εννοω , γιατι απο την πολη εχω περασει...πριν απο 15 χρονια... ) (μας εφαγε η ξενιτια ρε γα**το... )
Δεν το εχω στο μυαλο μου , απλα πλεον ο,τι εχουμε στην οικογενεια ειναι πιο αργο απο το x cupra μου , γι'αυτο κ το ειπα ετσι. (οχι ειρωνικα...)
38 κιλα ηταν η ροπη του κ 252... , μετρημενα ομως οχι απο μενα αλλα απο το παιδι που ανταλλαξαμε εγκεφαλους κ εξατμιση πριν το δωσω... , (μιας κ προτιμω να τα καιω σε βενζινη , παρα να δω ποιος την εχει μεγαλυτερη )
Στην πρωτη μου επαφη με τα Μεγαρα (με το cupra "μαμα") ειχα κανει 1.15 , ενω αλλες 2 φορες που περασα , μπηκα για drift (με βροχη κ τελειωμενα λαστιχα) .
Δεν πιστευω οτι μπορω να κανω καλυτερο χρονο απο τον Παναγιωτη στα Μεγαρα , ουτε καν εγω με caterham κ κεινος με το 206 του 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:02:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | κ03s τερμα παει 230 κ τερμα σφιγμενη την waste gate παει στα 237 με οτι καλυτερο.οσο γιαυτο που λες οτι κυνηγαει vf34 υπαρχει ενα με μαμα σωθηκα κ ουτε το καινουριο κουπρα με 400 αλογα(τερμα δλδ) δε το πιανει |
Μου στελνεις ενα πμ με το χρωμα του , γιατι ισως μιλαμε για το ιδιο κ με το παιδι ειμαστε φιλοι. (Κοιτα που θα βγουμε κ συγγενεις στο τελος )
[quote="bagosgt"] το θεμα κοντρα κ γενικα με τα γκρουπ βαγκ τα εχουμε φαει με το κουταλι,μιας κ η παρεα ολη εχει στην κατοχη της απολων των ηδων τα βαγκ,ειτε 1.8αρια ειτε 2λιτρα,με οτι σετ απ μπορεις να φανταστεις
Μια απ'τα ιδια
Οποτε ο,τι κ να σου πω το ξερεις ηδη σε συγκρισεις αναμεσα σε 2wd κ 4wd vag
Θα χαρω πολυ παντως να τα πουμε απο κοντα!! (οταν με το καλο...)
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φορουσες waste gate forge?γιατι η γνησια δεν μπορει να κρατησει τοσο κ χαλαρωνει μετα απο αρκετα κμ.αν φορουσες waste gate μπορει να δικαιολογησει καποια περισσοτερη δυναμη που βγαζει αλλα αν ειχες την γνησια waste gate,τοτε μαλλον το δυναμομετρο ηταν λιγακι γεναιοδωρο(χωρις παρεξηγηση)...
οσο για το στριψιμο,ο τακης ειναι ενα απο τα καλυτερα,πιστευω,που μπορει να εκπροσωπησει το psclub οπως κ ο μανθος,κ μερικοι αλλοι που μου διαφευγουν κ δε θελω να με παρεξηγησουν που τους ξεχναω 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:04:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καινουριο ειναι ανθρακι κ του φιλου μαυρο κ εννοειτε να τα πουμε οταν κατεβεις,αυτος ειναι κ ο σκοπος του κλαμπ να μεγαλωνει η παρεα εμεις πανω απο την γεφυρα κ ο τακης απο κατω που θα εχει στριψει λαθος 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | φορουσες waste gate forge?γιατι η γνησια δεν μπορει να κρατησει τοσο κ χαλαρωνει μετα απο αρκετα κμ.αν φορουσες waste gate μπορει να δικαιολογησει καποια περισσοτερη δυναμη που βγαζει αλλα αν ειχες την γνησια waste gate,τοτε μαλλον το δυναμομετρο ηταν λιγακι γεναιοδωρο(χωρις παρεξηγηση)...
οσο για το στριψιμο,ο τακης ειναι ενα απο τα καλυτερα,πιστευω,που μπορει να εκπροσωπησει το psclub οπως κ ο μανθος,κ μερικοι αλλοι που μου διαφευγουν κ δε θελω να με παρεξηγησουν που τους ξεχναω  |
Οχι , δεν φορουσα.
Ουτε το παιδι που το δυναμομετρησε δε νομιζω να φορουσε.
Wastegate ειχα στη μαμα θεση ρυθμισμενη. (ποτε δεν εσφιξα)
Ε ναι , προφανως καποιος απο τους 2 ηταν γενναιοδωρος (δυναμομετρο 'η ο χρηστης του) , μιας κ αν θυμαμαι καλα το οριο του χαρτη της k03s ειναι καπου στα 210 αλογα , κ σε ολο τον υπολοιπο κοσμο , για απο κει κ πανω αλλαζουν μπινα...
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:12:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | εμεις πανω απο την γεφυρα κ ο τακης απο κατω που θα εχει στριψει λαθος  |
Πρεπει να μαθει να στριβει αυτο το παιδι...
Θα του μαθω εγω , οχι στο δρομο ομως...σε ασφαλες περιβαλλον... στα Μεγαρα!!! 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με 235-35-18 μισελεν σπορτ μπλοκε και αναρτηση και ιμπιζα ξεκιναει
σε καλη ασφαλτο οχι βουτα
τακης και μεγαρα δυστυχως εχουν αποκτησει ενα τριτο εραστη που κινδυνευει να χαλασει τη σχεση τους και λεγεται ΠΟΥΤΑΝΑ ΦΡΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΩ??????????????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:14:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΕ ΚΣΕΦΤΟΜΑΙ ρε μαλ**α πανο νιρμπουρινγκ διπλα στους καμμενους με τα σκαραβακια να μιλανε για πως τους ξεκολλησε στη ουφεμπανζουχεραλες και εσυ να λες γα**το επρεπε να εχω σφιξει τη waste Να βγαλει 280.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 17:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | με 235-35-18 μισελεν σπορτ μπλοκε και αναρτηση και ιμπιζα ξεκιναει
σε καλη ασφαλτο οχι βουτα
τακης και μεγαρα δυστυχως εχουν αποκτησει ενα τριτο εραστη που κινδυνευει να χαλασει τη σχεση τους και λεγεται ΠΟΥΤΑΝΑ ΦΡΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΩ??????????????????? |
Ασε...σε καλη ασφαλτο ειπα να κανω μια φορα κ γω εκκινηση εδω στην Αυστρια κ νομισα προς στιγμην οτι θα τεθουν τα ημιαξωνια σε τροχια γυρω απο τη γη... , οποτε δεν το ξαναεκανα
Τωρα που μου θυμησες το θεμα με τα φρενα σου , εχω κ γω κατι παρομοιο κ θα το ποσταρω αμεσως στο αναλογο τοπικ (το ποσταρα το πρωι στο citroen-o-club μηπως κ βρεθει λυση...) .
volvos έγραψε: | ΣΕ ΚΣΕΦΤΟΜΑΙ ρε μαλ**α πανο νιρμπουρινγκ διπλα στους καμμενους με τα σκαραβακια να μιλανε για πως τους ξεκολλησε στη ουφεμπανζουχεραλες και εσυ να λες γα**το επρεπε να εχω σφιξει τη waste Να βγαλει 280.... |
Πολυ κριμα που δεν εζησα Ring με το cuprακι μου
Ασχετο αλλα μιας κ μιλησες για σκαραβαιους , ενα βραδυ (πολυ αργα , χωρις κινηση) πατουσαμε σε ολη τη Βουλιαγμενης (εγω γυναικα κ cupra) με ενα ασπρο GT3 RS κ πινακιδες ΔΟΚ.
(Οχι...δεν το περασα )
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 21:20:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ετσι για την ιστορια επειδη για μενα το 106 rallye 1600 122 αλογα ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα που βγηκανε ποτε στην κατηγορια και οχι μονο. Η γιαπωνεζοι το ζηλεψανε πολυ και ξερετε στην δικια τους πιατσα τι λεγανε οταν τελειωνανε τις συγκεντρωσεις τους παμε να φαμε κανα Γαλλικο ουτε ιταλικο ουτε γερμανικο γιατι ξερουνε οτι κυκλοφορουν Rallye πολυ δυνατα που τρομοκρατουν τους Γιαπωνεζους. Δεν θελω να φερω παραδειγματα αρκετοι απο εμας ζησαμε της καλες εποχες κοντρες στην βουτα και ζουμε βεβαια και εαν σκεφτητε οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ουτε τα μισα λεφτα δεν ειναι απο τα τερατα με τα πολλα αλογα. |
Συμφωνω και επευξανω για οτι αφορα το ραλλυ (106)...Τετοιο αμαξι δεν ξαναβγαινει!!Απλα δεν νομιζω να φοβηθηκαν οι Ιαπωνες το 1.6 122 αλογα οταν το 1996 ειχαν το v-tec 1.6 160 αλογα(και δυναμομετρημενα)οχι παπαδες...Στο περιοδικο evo δυναμομετρησαν civic v-tec με 163.000 χλμ και εβγαλε 164 αλογα ΤΡΟΧΟ...Τωρα οσον αφορα το στριψιμο ..ο γαλλος παντα ηταν μπροστα σε αυτον το τομεα,δεν το συζηταω..Και για να απαντησω στο παλικαρι που ρωτησε αν θεωρω οτι ειναι η οχι τεχνολογικο επιτευγμα οι κινητηρες π.χ TSI...Απο τη στιγμη που το κανανε οι Ιαπωνες 15 χρονια πιο πριν και χωρις τουρμπο...ΝΑΙ θεωρω οτι ειναι απλα 15 χρονια πισω...γιατι και αλογα ειχαν,και αξιοπιστα ειχαν και ηταν και ατμοσφαιρικα ηταν ;)Επισης ΝΟΜΙΖΩ οτι το 307 ειναι 1180 κιλα(μπορει να κανω και λαθος ) [/u] |
Φοβερο μοτερ το vti πραγματικα διαμαντενιο αλλα την δυναμη την απιδιδε ψηλα και βεβαια μην ξεχνας ηταν πανακριβο για την εποχη του και απλησιαστο για αγορα σε σχεση με το rally.
Καλα δεν το συζηταμε για στροφες το πραγμα που κανανε οσοι αγοραζανε vti ηταν να αλλαξουν αναρτηση αρα και αλλο επανω η τιμη του.
Μην ξεχναμε το χειροτερο απο ολα παλιο πλαστικουρα σε ολο το μεγαλιο της (για να μην ξεχνας οτι πηρες γιαπωνεζικο αφου τα λεφτα εχουν πεσει στο μοτερ απο τους japanezous )
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 21:43:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΩΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τι εγινε εδω περα?
διαβασα κατι...τρελα...ας πω και εγω την αποψη μου..!
1ον. το S2000 καθοτι πισωκουνα ξεκιναει πολυ καλυτερα απο τουρμπατο προσθιοκινητο για πολλους
και απλους λογους,θεμα φυσικης...και οχι μονο,διαβαστε.
2ον. το χαμηλο προφιλ υστερει στην εκκινηση.
3ον.ενα γρηγορο αμαξι και μια γρηγορη μηχανη σε καλα χερια κανουν καλη
κοντρα αλλα σε δρομο με στροφες...το αυτοκινητο θα ειναι μπροστα.
4ον ακομα και στην πιστα πιθανον το αυτοκινητο να ειναι μπροστα...εξαρταται
τον σχεδιασμο της πιστας και την ψυχη...
5ον ειναι πιθανον ενα κουπρα με ενα ζευγαρι καλα χερια να ειναι μπροστα
απο ενα evo ή ενα focus και δεν ειναι απαραιτητο οι οδηγοι του focus και
του evo να ειναι κουλοι...δεν λεω οτι το κουπρα ειναι καλυτερο αυτοκινητο
αλλα γινεται!
6ον τι τουρμπο...τι ατμοσφαιρα...?στην κοντρα το καλυτερο και ο καλυτερος
κερδιζουν
Αυτα...απλα αποψεις ειναι οσα λεμε και οχι απαραιτητα το σωστο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 22:53:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | nikos 206cc έγραψε: | ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: | ετσι για την ιστορια επειδη για μενα το 106 rallye 1600 122 αλογα ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα που βγηκανε ποτε στην κατηγορια και οχι μονο. Η γιαπωνεζοι το ζηλεψανε πολυ και ξερετε στην δικια τους πιατσα τι λεγανε οταν τελειωνανε τις συγκεντρωσεις τους παμε να φαμε κανα Γαλλικο ουτε ιταλικο ουτε γερμανικο γιατι ξερουνε οτι κυκλοφορουν Rallye πολυ δυνατα που τρομοκρατουν τους Γιαπωνεζους. Δεν θελω να φερω παραδειγματα αρκετοι απο εμας ζησαμε της καλες εποχες κοντρες στην βουτα και ζουμε βεβαια και εαν σκεφτητε οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ουτε τα μισα λεφτα δεν ειναι απο τα τερατα με τα πολλα αλογα. |
Συμφωνω και επευξανω για οτι αφορα το ραλλυ (106)...Τετοιο αμαξι δεν ξαναβγαινει!!Απλα δεν νομιζω να φοβηθηκαν οι Ιαπωνες το 1.6 122 αλογα οταν το 1996 ειχαν το v-tec 1.6 160 αλογα(και δυναμομετρημενα)οχι παπαδες...Στο περιοδικο evo δυναμομετρησαν civic v-tec με 163.000 χλμ και εβγαλε 164 αλογα ΤΡΟΧΟ...Τωρα οσον αφορα το στριψιμο ..ο γαλλος παντα ηταν μπροστα σε αυτον το τομεα,δεν το συζηταω..Και για να απαντησω στο παλικαρι που ρωτησε αν θεωρω οτι ειναι η οχι τεχνολογικο επιτευγμα οι κινητηρες π.χ TSI...Απο τη στιγμη που το κανανε οι Ιαπωνες 15 χρονια πιο πριν και χωρις τουρμπο...ΝΑΙ θεωρω οτι ειναι απλα 15 χρονια πισω...γιατι και αλογα ειχαν,και αξιοπιστα ειχαν και ηταν και ατμοσφαιρικα ηταν ;)Επισης ΝΟΜΙΖΩ οτι το 307 ειναι 1180 κιλα(μπορει να κανω και λαθος ) [/u] |
Φοβερο μοτερ το vti πραγματικα διαμαντενιο αλλα την δυναμη την απιδιδε ψηλα και βεβαια μην ξεχνας ηταν πανακριβο για την εποχη του και απλησιαστο για αγορα σε σχεση με το rally.
Καλα δεν το συζηταμε για στροφες το πραγμα που κανανε οσοι αγοραζανε vti ηταν να αλλαξουν αναρτηση αρα και αλλο επανω η τιμη του.
Μην ξεχναμε το χειροτερο απο ολα παλιο πλαστικουρα σε ολο το μεγαλιο της (για να μην ξεχνας οτι πηρες γιαπωνεζικο αφου τα λεφτα εχουν πεσει στο μοτερ απο τους japanezous ) |
Οπα!Τι εγινε εδω?Πανικος Φιλε μου τα ιδια πραγματα λεμε απλα απο αλλη σκοπια ο καθενας...Εκει που καταληγω εγω ειναι πως οτι ζητησεις παιρνεις αν θες π.χ το ταδε απο ενα αμαξι παιρνεις το ταδε αμαξι...αν θες κατι αλλο παιρνεις το αλλο αμαξι κ.λπ κ.λ.π.....Εκει που απλα κανω ενσταση ειναι περι 0-100 και αλλες ιστοριες και ποσα αλογα λεει ο κατασκευαστης κ.λ.π...Στον δρομο φαινονται ολα οταν συγκρινεις αμαξια με παραπλησια αλογα και παραπλησιες επιδοσεις..αυτα μην τα κοιτας και τοσο Σκεψου οτι οι 9/10 στην Ελλαδα αγοραζουν αμαξι με κυριο γνωμονα την ομορφια...
Τωρα για αυτα που γραφτηκαν πιο πανω τι να κατσω να πρωτοπω Ο καθενας εχει την γνωμη του και φυσικα αυτο ειναι σεβαστο Απλα για την συγκριση ενος R1(βρηκατε και μηχανακι να συγκρινετε) και ενος αυτοκινητου(δεν μιλαμε για supercars) οποιος εχει οδηγησει η τουλαχιστον γνωριζει απο μοτοσυκλετες δεν θα μπορουσε να το πει αυτο...Αν παρουμε π.χ τις Σερρες...μονο στην ευθεια το R1 θα εχει εξαφανιστει αντε πιαστο εσυ μετα...το θεμα ειναι οτι χεραδες με αμαξια υπαρχουν αρκετοι..αν πετυχεις οδηγο R1 που ΞΕΡΕΙ να οδηγαει τοτε για να το πιασεις..θελεις τον Μασσα..καλως η κακως συγκριση δεν υφισταται...Η R1 στις Σερρες μπορι να πεσει κατω απο το 1.25"...Τι να λεμε τωρα????  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούλ 2010, 23:15:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε συναδελφοι μηπως θα επρεπε να κανουμε μια ανασυγκροτηση και αρχισουμε να παινευουμε και λιγο το σπιτακι μας λεω τωρα εγω δεν ξερω εαν συμφωνητε? ενταξει ειπαμε αρκετα για τους γιαπωνεζους ενταξει εχουν πολλα καλα αλλα και πολλα κακα τα γνωριζουμε και δεν χρειαζεται να γινεται υπενθιμηση γιατι απλα ειναι κουραστικο να ακους τα ιδια και τα ιδια. Επειδη εγω ανοιξα το θεμα η ερωτηση μου ηταν για συγκεκριμενα μοντελα γιατι αυτη η τραγικη μειωση στις επιδοσεις? δεν θελω να ακουσω για βαρος γιατι οι ιδιοι ειπαμε εδω μεσα για την δυναμη των γιαπωνεζων κ.λ.π τεχνογνωσια στα μοτερ, ατμοσφαιρικη δυναμη κ.α κ.α κ.α που πηγε σε αυτα τα μοντελα η δυναμη?
Ολοι εδω μεσα θελω να πιστευω οτι εχουμε πεζο γιατι τα απλα τα γουσταρουμε τωρα εαν υπαρχουν καποιοι που ειναι ξεκαρφωτοι και εχουν απλα κανει μια εγγραφη ετσι για πλακα μεγια τους με χαρα τους.
Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τον πεζουκλα μου ο οποιος ειναι και ο δευτερος που ειχα συνεχομενα εδω και 15 χρονια μετα το 106 xs 1400.
Εχω να σας πω οτι κανενα απο τα δυο αυτοκινητα δεν μου περασε καν απο το μυαλο να εχω μετανιωσει που τα εχω αγορασει.
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) Δραστήριο μέλος

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2010 Δημοσιεύσεις: 263
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 00:27:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θα συγκρινω R1 με κουπρα ρε παιδια...αν ειναι δυνατον
αλλα και το R1 δεν ειναι απλο μηχανακι....ετσι?
δηλαδη αν βαλεις στην πιστα R1 με...GT2 ή CARRERA GT και πολλα αλλα
θα βγαλεις ακρη νομιζετε?και τα 3 παραγωγης δεν ειναι?
το GT2 ας πουμε εχει πεσει κατω απο 1.25 στα μεγαρα και εκανε 1.28
με ελληνα συντακτη περιοδικου οδηγο που ειναι στο μεσο ορο χωρις να ξερει να σεταρει το αμαξι οπως πρεπει και διχως να μπορει να το παει το οχημα με γραμμες με τα ηλεκτρονικα off...!!
αρα κοινως ανοιξαμε θεμα που καταληγει σε ατοπο...
ολα καλα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 09:28:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Απλα για την συγκριση ενος R1(βρηκατε και μηχανακι να συγκρινετε) και ενος αυτοκινητου(δεν μιλαμε για supercars) οποιος εχει οδηγησει η τουλαχιστον γνωριζει απο μοτοσυκλετες δεν θα μπορουσε να το πει αυτο...Αν παρουμε π.χ τις Σερρες...μονο στην ευθεια το R1 θα εχει εξαφανιστει αντε πιαστο εσυ μετα... |
Δυστυχως φιλε μου ακριβως το αντιθετο ισχυει.
Αυτοκινητο με ιδια αναλογικα κιλων/ιππο , ειναι πιο γρηγορο απο το μηχανακι στις περισσοτερες (αν οχι σε ολες) τις πιστες.
Οποτε στο ελληνικο σαπουνι κ στη συγκεκριμενη διαδρομη που ειπα , απορω γιατι -παρολο που εχετε γνωσεις κ απο τους 2 κοσμους- δεν σας φαινεται εφικτο , με διαφορα βεβαια στα κιλα/ιππο αλλα με 3 ροδες παραπανω... . (Δεν πειραζει , δεν θα κατσω να πεισω κανεναν πισω απο το πληκτρολογιο... κ οσοι γνωριζουν ειναι αρκετοι , δεν ειναι αναγκη ολοι να τα ξερουμε ολα )
Επισης το R1 τη συγκεκριμενη εποχη ηταν το καλυτερο μηχανακι (κατα μεσο ορο) , οχι το πιο γρηγορο στην ευθεια αλλα το πιο φιλικο κ εν τελει γρηγορο υπο Κ.Σ. , αρα το "βρηκατε μηχανακι να συγκρινετε" ειναι καπως υπερβολικο θα ελεγα.
Για τα αλογα κ τις επιδοσεις που συζηταμε περι 1600ριων , δεν θα ελεγα οτι καποιο μοτερ δεν βγαζει τα αλογα του , απλα διαφορες στο βαρος , την κλιμακωση καθως κ στον τροπο που αποδιδει το καθενα ροπη κ ιπποδυναμη ειναι αρκετα ωστε σε ψευτοπατημα να φανει η υπεροχη του ενος 'η του αλλου , μιας κ το καθενα θελει τον τροπο του.
Επισης πραγματικοι χρονοι 0-100 π.χ. 10,2 κ 10,8 ειναι αρκετα μεγαλη διαφορα στο ματι , οσο κ αν το 0,6 του δευτερολεπτου την κανει να φαινεται μικρη. 
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη  |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 09:45:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ας ποσταρω κι εγω το οφτοπικ μου γιατι ζηλεψα

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|