PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ram air για 207 part I
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part I Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεσα στα πλασια του "τσαμπα tunning" Very happy
υπαρχει μια πανευκολη και σχεδον ανεξοδη επιλογη
για οποιον δεν ειναι πανω απο 180 ιππους
(για πανω απο 180 στο part II)
και θελει να κρατησει το φιλτροκουτι του
προαιρετικα ενα καλο φιλτρο ελευθερας θα βοηθησει επιπλεον
και θα βοηθησει να το καθαριζετε κατα βουληση...
Επι της ουσιας αντιστρεψτε την μαμα αναροφιση
(τροπω τινα) "βγαζοντας" το φρενακι που εξυπνα υπαρχει σε αυτο το σημειο.
Να σημειωσω πως σαν εμφανιση μπορει να μην γεμιζει το ματι,
και για να αποδωσει πρεπει να γινει σωστα αλλιως χανετε χρονο τσαμπα...
αλλα στην ουσια αυτο που θα πετυχετε ειναι να δωσετε στο μοτερ
αερα με ατμοσφαιρικη θερμοκρασια
(κοινως "κρυο" μιας και ποιο κρυος δεν γινεται Very happy )
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.
(στο part II που θα δειξω καποια στιγμη εκει οχι μονο δεν αδειαζει αλλα παμε στην αντιπερα οχθη, στεγνωνει το μιγμα, οποτε αυτο εχει εφαρμογη μονο στους νυν η μελλον "προγραμματισμενους")
αν εχετε την οποια απορια το συζηταμε... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:07:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα ρεζιλι εγινα Embarassed Very happy

πως ανεβαζω φωτος?
εχετε κανα εμαιλ να τις στειλω να τις σηκωσει κανεις?
(pughell? heeeelp Very happy Rolling eyes )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:45:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:49:41    Θέμα δημοσίευσης: Ram air Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος! Περιμένουμε φωτο ! ! !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:12:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα; Laughing Laughing Laughing



Ναι ρε, Very happy
κατσε να ειχες το λαπτοπ που εχω (ειναι με ιωση) και μετα θα σου ελεγα..

τωρα καταφερα να το ξεκολησω... Evil


Επι του θεματος εχω και 2 φωτος απο
μικτη/επαρχιακη διαδρομη με οικονομικη οδηγιση (οχι σε μποτηλιαρησμα στην αθηνα εκει χτυπαει 8αρες+)...
τετοια νουμερα δυσκολα πιανει σε τελως μαμα μορφη
εκτος και αν καποιος εχει το κληρονομικο χαρησμα του ελαφροποδη Very happy
στο τερμα γκαζι καιει παραπανω
αλλα με τα αναλογα + φυσικα στις επιδοσεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:26:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και είδα live σήμερα αυτό το εγχείρημα να αναφέρω οτι απλά δεν υπάρχει η μέση κατανάλωση του 207 που έχει τη μόντα του Θανάση...

Και μάλιστα αμάξι φορτωμένο 1002 πράγματα μέσα.

Πραγματικά respect. Δώσε φωτό στο λαό!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Σαβ 29 Μάϊ 2010, 08:21:21, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμένουμε τις φωτό,όσοι έχουμε πρόγραμμα τι κάνουμε extra? Thumbs Up


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
rallye1294 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.3 (8v) Rallye '94

Ένταξη: 28 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Γερακας (Αθηνα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:50:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:

και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.


Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?

Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι.


Be quick or be dead...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:48:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβο ρε Στελαρα να σαι καλα σε ευχαριστω
(οπως ευχαριστω και τα αλλα παιδια που προσφερθηκαν να με βοηθησουν)


τωρα απο εκει και επειτα βλεπετε οτι προκειται για κατι παρα πολυ απλο
και μαλιστα removable μιας και για την αλλαγη του φιλτρου λαδιου
αυτο πρεπει να μπορει να μπαινει και να βγαινει.
αλλα για να μην χαλασει το στομιο στην υποδοχη
εκοψα το μαμα σκουπακι και το "αγκαλιασα" με μια σωληνα
και παραλληλα εκανα και μια πλαινη συνδεση (που προεκτεινεται ωστε να τραβαει αερα απο τη μαμα θεση πισω απο το φαναρι οταν κινησεισαι με κατω απο 50χλμ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 08:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallye1294 έγραψε:
mechanic έγραψε:

και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.


Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?

Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι.


θα το πω με απλα λογια για να μην πλατιασουμε την κουβεντα
(και γιατι ειμαι τεμπελης και βαριεμαι να γραφω Very happy )
οταν εισαι σε φαση που οδηγεις με χαμηλα φορτια
δηλαδη με λιγο γκαζι η το εχεις αφησει τελιως
στο χωρο της εισαγωγης σε οποιοδηποτε μοτερ υπαρχει μια α' ποσοτητα αερα (οξυγονου κατ'επεκταση και επι της ουσιας)
που εχει μια συγκεκριμενη (μικρη ομως) ταχυτητα εισοδου.
Την ωρα τωρα που πατας γκαζι
και αυτο ισχυει ειτε για ατμοσφαιρικα ειτε για υπερπληρουμενα μοτερ
αυτοματως λογω της αποτομης "ζητησης" σε αερα
οποτε στηγμιαια η εισαγωγη "αδεαιζει" μεχρι να προλαβει να ανεβει η ταχυτητα του εισερχομενου αερα και να σου γεμισει την εισαγωγη.
τι σου λεω τωρα ε? πολυ μπλαμπλα και απο πραξη τι?
Very happy
στην πραξη θα στο πω με ενα παραδειγμα...
εχεις προσεξει οτι σε μοτερ που βγαζεις ολοκληρη την εισαγωγη και αφηνεις μονο ενα μανιταρι και αυτο στην πεταλουδα πανω
λες και φυτρωσε εκει,
στο τερμα γκαζι σιγουρα θα εχεις καποια καλυτερα αποτελεσματα
αλλα στο πατα ασε και ειδικα στις μισογκαζιες
(σε σχεση με πριιν παντα)
θα προσεξεις οτι εχεις μια στηγμιαια υστεριση στην αποκριση του γκαζιου
(ειδηκα σε μοτερ με μικρο πλενουμ.)
οποτε δεν φτανει μονο να ελευθερωνεις μια εισαγωγη
αλλα πρεπει να την εχεις και παντα γεματη Wink
με προσοχη ομως γιατι καθε μοτερ ειναι διαφορετικο
και αλλος θελει αποδοση ψηλα και αλλος χαμηλα,
αλλα και το να βαλεις μια σωληνα στη μετωπη δεν σημαινει οτι πιασαμε και τον τετοιον απο τα τετοια... Very happy

θελει μελετημενες κινησεις,
καθως για να μπορεσεις να βελτιωσεις κατι
πρεπει πρωτα να ξερεις 100% πως δουλευει.
και σε καθε κινηση που κανεις υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα
(δεν υπαρχει δραση χωρις αντιδραση)
Απλα στα μικρα και ταπεινα THP αυτο το πραγματακι που βλεπεις
αν φτιαχτει και τοποθετηθει σωστα
εχει απροσμενα καλα αποτελεσματα
καλη επιτυχια σε οποιον ενδιαφερεται να λερωσει τα χερια του
και σε οτι μπορω να φανω χρησιμος στη διαθεση σας να το συζητησουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasos207RC (Tasos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 24 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Σαλαμίνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:09:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasos207RC έγραψε:
Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια?


Am μπράβο και εγώ την ίδια ερώτηση θα έκανα,μπροστά πως το πιάνω, το βιδώνω κάπου?Εμενα έχει πρόγραμμα το αμάξι ,αξίζει να το κάνω?


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
denlafkas (dionisis)
Μέλος
Μέλος
Επίσημο Μέλος

207rally2008

Ένταξη: 25 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 170
Τόπος: lefkada

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; Rolling eyes


ola ok
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jim207 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 1,4 vti

Ένταξη: 01 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 15
Τόπος: Γιάννενα-Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε όλους! Πολύ έξυπνη ιδέα και ωραία εφαρμογή της. Θεωρείτε ότι μια τέτοια εφαρμογή θα έχει αναλογα (δεν μιλάω για ίδια αποτελέσματα- δεν τρεφω αυταπάτες!) αποτελέσματα και στους vti κινητήρες; Επίσης υπάρχει θέμα συχνότερης αλλαγής του φίλτρου αέρα καθώς ο αέρας που έρχεται από τη μετώπη θα είναι φορτωμένος με περισσότερη σκόνη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis22 (Aλεξανδρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 RC

Ένταξη: 17 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 251
Τόπος: Σερρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

denlafkas έγραψε:
δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; Rolling eyes

Αν ειδα καλα πρεπει να τραβαει αερα απο δυο σημεια δεν εχει σωληνα απο κατω γτ ειναι ο ιδιος,στη θεση κατω αποτ σκουπακι αν κοιταξεις καλα φαινεται ενα Τ μια ενωση δλδ με δευτερο σωληνα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
smoki (Spyros)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 07 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 410

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι διαμετρο ειναι ο σωληνας?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακαλώ να δω το part II σε συνδυασμό με Saleχιασμο :D .

Αν και δυστυχώς δε μπορείς να δεις στο δυναμόμετρο τι διαφορά καθώς το αμάξι δε κινητέ Sad ή κάνω λαθος ?

Έχω όμως της έξεις απορίες

1 καθώς είναι τύπου ram air οσο ανεβαίνουν τα km/h έχουμε περισσότερη ποσότητα αέρα σωστά ?

2) αν το παραπάνω είναι σωστό τότε θα έχουμε το έξεις πρόβλημα μέχρι πχ τα 60 km θα είμαστε ελάχιστα πλούσιοι 60-120 Normal και απο εκεί και πάνω φτωχοί ?

3) αν το κάνουμε ακόμα ποιο πλούσιο ώστε να δουλεύει σωστά πχ στα 150 km ελαφρώς πλούσιο τοτε σε λιγότερα km/h δε θα είναι πολυ πλούσιο αρα θα χάνουμε επιδόσεις ?

4) έχτρα bonus ιδεα αν όλα τα παραπάνω ισχύουν και αν γίνεται 1000-4000 rpm με βέλτιστη απόδοση εν στάση και απο εκεί και πάνω με τον έχτρα αέρα :D απλά θα ...

Εγω και οι θεωριες μου Razz σαν της θεωριες της Ρανιας ενα πράγμα Razz Evil


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spyros_rallye (SPYROS)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 20 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 361

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 14:18:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θαναση....αυτο ειναι κατι σαν σκουπα αλλα με δυο εισροες αερα αν καταλαβα καλα?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 16:10:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε..


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1245s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on