Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:04:32 Θέμα δημοσίευσης: Ram air για 207 part I |
|
|
Μεσα στα πλασια του "τσαμπα tunning"
υπαρχει μια πανευκολη και σχεδον ανεξοδη επιλογη
για οποιον δεν ειναι πανω απο 180 ιππους
(για πανω απο 180 στο part II)
και θελει να κρατησει το φιλτροκουτι του
προαιρετικα ενα καλο φιλτρο ελευθερας θα βοηθησει επιπλεον
και θα βοηθησει να το καθαριζετε κατα βουληση...
Επι της ουσιας αντιστρεψτε την μαμα αναροφιση
(τροπω τινα) "βγαζοντας" το φρενακι που εξυπνα υπαρχει σε αυτο το σημειο.
Να σημειωσω πως σαν εμφανιση μπορει να μην γεμιζει το ματι,
και για να αποδωσει πρεπει να γινει σωστα αλλιως χανετε χρονο τσαμπα...
αλλα στην ουσια αυτο που θα πετυχετε ειναι να δωσετε στο μοτερ
αερα με ατμοσφαιρικη θερμοκρασια
(κοινως "κρυο" μιας και ποιο κρυος δεν γινεται )
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.
(στο part II που θα δειξω καποια στιγμη εκει οχι μονο δεν αδειαζει αλλα παμε στην αντιπερα οχθη, στεγνωνει το μιγμα, οποτε αυτο εχει εφαρμογη μονο στους νυν η μελλον "προγραμματισμενους")
αν εχετε την οποια απορια το συζηταμε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:07:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα ρεζιλι εγινα
πως ανεβαζω φωτος?
εχετε κανα εμαιλ να τις στειλω να τις σηκωσει κανεις?
(pughell? heeeelp ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:45:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 21:49:41 Θέμα δημοσίευσης: Ram air |
|
|
Ωραίος! Περιμένουμε φωτο ! ! ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:12:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Στειλε ρε,σε επιασαν οι ντροπες τωρα;  |
Ναι ρε,
κατσε να ειχες το λαπτοπ που εχω (ειναι με ιωση) και μετα θα σου ελεγα..
τωρα καταφερα να το ξεκολησω...
Επι του θεματος εχω και 2 φωτος απο
μικτη/επαρχιακη διαδρομη με οικονομικη οδηγιση (οχι σε μποτηλιαρησμα στην αθηνα εκει χτυπαει 8αρες+)...
τετοια νουμερα δυσκολα πιανει σε τελως μαμα μορφη
εκτος και αν καποιος εχει το κληρονομικο χαρησμα του ελαφροποδη
στο τερμα γκαζι καιει παραπανω
αλλα με τα αναλογα + φυσικα στις επιδοσεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:26:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και είδα live σήμερα αυτό το εγχείρημα να αναφέρω οτι απλά δεν υπάρχει η μέση κατανάλωση του 207 που έχει τη μόντα του Θανάση...
Και μάλιστα αμάξι φορτωμένο 1002 πράγματα μέσα.
Πραγματικά respect. Δώσε φωτό στο λαό!!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την NoDsl στις Σαβ 29 Μάϊ 2010, 08:21:21, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμένουμε τις φωτό,όσοι έχουμε πρόγραμμα τι κάνουμε extra? 
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallye1294 Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.3 (8v) Rallye '94
Ένταξη: 28 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Γερακας (Αθηνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάϊ 2010, 22:50:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I |
|
|
mechanic έγραψε: |
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.
|
Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?
Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι.
Be quick or be dead... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:48:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 07:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβο ρε Στελαρα να σαι καλα σε ευχαριστω
(οπως ευχαριστω και τα αλλα παιδια που προσφερθηκαν να με βοηθησουν)
τωρα απο εκει και επειτα βλεπετε οτι προκειται για κατι παρα πολυ απλο
και μαλιστα removable μιας και για την αλλαγη του φιλτρου λαδιου
αυτο πρεπει να μπορει να μπαινει και να βγαινει.
αλλα για να μην χαλασει το στομιο στην υποδοχη
εκοψα το μαμα σκουπακι και το "αγκαλιασα" με μια σωληνα
και παραλληλα εκανα και μια πλαινη συνδεση (που προεκτεινεται ωστε να τραβαει αερα απο τη μαμα θεση πισω απο το φαναρι οταν κινησεισαι με κατω απο 50χλμ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 08:31:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ram air για 207 part I |
|
|
rallye1294 έγραψε: | mechanic έγραψε: |
και επιπλεον κρατατε την εισαγωγη συνεχεια γεματη με αερα οποτε
στο αποτομο πατα-ασε γκαζιου μειωνεται σε σχεδον μηδενικο βαθμο
το "αδεισμα" της εισαγωγης.
|
Συμφωνω μαζι σου στο οτι ειναι καλο να εισερχεται στο μοτερ οσον το δυνατο κρυος αερας (αρα μεγαλυτερης πυκνοτητας)....αλλα το "αδειασμα" της εισαγωγης που το εχεις διαπιστωσει?
Αν θελεις, εξηγησε το λιγο παραπανω για να καταλαβουμε σε τι αναφερεσαι. |
θα το πω με απλα λογια για να μην πλατιασουμε την κουβεντα
(και γιατι ειμαι τεμπελης και βαριεμαι να γραφω )
οταν εισαι σε φαση που οδηγεις με χαμηλα φορτια
δηλαδη με λιγο γκαζι η το εχεις αφησει τελιως
στο χωρο της εισαγωγης σε οποιοδηποτε μοτερ υπαρχει μια α' ποσοτητα αερα (οξυγονου κατ'επεκταση και επι της ουσιας)
που εχει μια συγκεκριμενη (μικρη ομως) ταχυτητα εισοδου.
Την ωρα τωρα που πατας γκαζι
και αυτο ισχυει ειτε για ατμοσφαιρικα ειτε για υπερπληρουμενα μοτερ
αυτοματως λογω της αποτομης "ζητησης" σε αερα
οποτε στηγμιαια η εισαγωγη "αδεαιζει" μεχρι να προλαβει να ανεβει η ταχυτητα του εισερχομενου αερα και να σου γεμισει την εισαγωγη.
τι σου λεω τωρα ε? πολυ μπλαμπλα και απο πραξη τι?
στην πραξη θα στο πω με ενα παραδειγμα...
εχεις προσεξει οτι σε μοτερ που βγαζεις ολοκληρη την εισαγωγη και αφηνεις μονο ενα μανιταρι και αυτο στην πεταλουδα πανω
λες και φυτρωσε εκει,
στο τερμα γκαζι σιγουρα θα εχεις καποια καλυτερα αποτελεσματα
αλλα στο πατα ασε και ειδικα στις μισογκαζιες
(σε σχεση με πριιν παντα)
θα προσεξεις οτι εχεις μια στηγμιαια υστεριση στην αποκριση του γκαζιου
(ειδηκα σε μοτερ με μικρο πλενουμ.)
οποτε δεν φτανει μονο να ελευθερωνεις μια εισαγωγη
αλλα πρεπει να την εχεις και παντα γεματη
με προσοχη ομως γιατι καθε μοτερ ειναι διαφορετικο
και αλλος θελει αποδοση ψηλα και αλλος χαμηλα,
αλλα και το να βαλεις μια σωληνα στη μετωπη δεν σημαινει οτι πιασαμε και τον τετοιον απο τα τετοια...
θελει μελετημενες κινησεις,
καθως για να μπορεσεις να βελτιωσεις κατι
πρεπει πρωτα να ξερεις 100% πως δουλευει.
και σε καθε κινηση που κανεις υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα
(δεν υπαρχει δραση χωρις αντιδραση)
Απλα στα μικρα και ταπεινα THP αυτο το πραγματακι που βλεπεις
αν φτιαχτει και τοποθετηθει σωστα
εχει απροσμενα καλα αποτελεσματα
καλη επιτυχια σε οποιον ενδιαφερεται να λερωσει τα χερια του
και σε οτι μπορω να φανω χρησιμος στη διαθεση σας να το συζητησουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tasos207RC (Tasos) Μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 24 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Σαλαμίνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:09:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 09:15:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tasos207RC έγραψε: | Επειδη με ενδιαφερει αρκετα αυτο που εκανες,τι ακριβως σωληνα χρισημοποιησες?Επισης,το πλαϊνο κομματι το εχεις πιασει με ταινια? |
Am μπράβο και εγώ την ίδια ερώτηση θα έκανα,μπροστά πως το πιάνω, το βιδώνω κάπου?Εμενα έχει πρόγραμμα το αμάξι ,αξίζει να το κάνω?
Family Racing Team :D
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
denlafkas (dionisis) Μέλος


207rally2008
Ένταξη: 25 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 170 Τόπος: lefkada
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 10:23:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει; 
ola ok |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jim207 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

207 1,4 vti
Ένταξη: 01 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: Γιάννενα-Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σε όλους! Πολύ έξυπνη ιδέα και ωραία εφαρμογή της. Θεωρείτε ότι μια τέτοια εφαρμογή θα έχει αναλογα (δεν μιλάω για ίδια αποτελέσματα- δεν τρεφω αυταπάτες!) αποτελέσματα και στους vti κινητήρες; Επίσης υπάρχει θέμα συχνότερης αλλαγής του φίλτρου αέρα καθώς ο αέρας που έρχεται από τη μετώπη θα είναι φορτωμένος με περισσότερη σκόνη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 11:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
denlafkas έγραψε: | δεν μπoρω να διακρινω... τον απο κατω σωληνα τον εχουμε πειραξει;  |
Αν ειδα καλα πρεπει να τραβαει αερα απο δυο σημεια δεν εχει σωληνα απο κατω γτ ειναι ο ιδιος,στη θεση κατω αποτ σκουπακι αν κοιταξεις καλα φαινεται ενα Τ μια ενωση δλδ με δευτερο σωληνα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smoki (Spyros) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 07 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 410
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι διαμετρο ειναι ο σωληνας?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 13:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρακαλώ να δω το part II σε συνδυασμό με Saleχιασμο :D .
Αν και δυστυχώς δε μπορείς να δεις στο δυναμόμετρο τι διαφορά καθώς το αμάξι δε κινητέ ή κάνω λαθος ?
Έχω όμως της έξεις απορίες
1 καθώς είναι τύπου ram air οσο ανεβαίνουν τα km/h έχουμε περισσότερη ποσότητα αέρα σωστά ?
2) αν το παραπάνω είναι σωστό τότε θα έχουμε το έξεις πρόβλημα μέχρι πχ τα 60 km θα είμαστε ελάχιστα πλούσιοι 60-120 Normal και απο εκεί και πάνω φτωχοί ?
3) αν το κάνουμε ακόμα ποιο πλούσιο ώστε να δουλεύει σωστά πχ στα 150 km ελαφρώς πλούσιο τοτε σε λιγότερα km/h δε θα είναι πολυ πλούσιο αρα θα χάνουμε επιδόσεις ?
4) έχτρα bonus ιδεα αν όλα τα παραπάνω ισχύουν και αν γίνεται 1000-4000 rpm με βέλτιστη απόδοση εν στάση και απο εκεί και πάνω με τον έχτρα αέρα :D απλά θα ...
Εγω και οι θεωριες μου σαν της θεωριες της Ρανιας ενα πράγμα 
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spyros_rallye (SPYROS) Φανατικό μέλος

 Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 20 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 14:18:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θαναση....αυτο ειναι κατι σαν σκουπα αλλα με δυο εισροες αερα αν καταλαβα καλα?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vaggelisgr (vaggelis) Δραστήριο μέλος

 207 B.T ΣΦΥΡΙ
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάϊ 2010, 16:10:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ πάντως εδώ και ένα χρόνο που το έχω κάνει αυτό το σκηνικό χωρίς την έξτρα δίοδο πίσω απο το φανάρι, όχι με χαρτοσωλήνα μιας και έτσι το ξεκίνησα και γω,αλλά κάθε τρείς και λίγο τσάκιζε ή κοβόταν, δοκίμασα και έναν άλλο σωλήνα παρόμοιο αλλά τα ίδια. έτσι έβαλα έναν ωραιότατο σιλικονούχο και όλα πάνε μια χαρά τουλάχιστον στο δικό μου ραλύ που είναι τρίτο στάδιο από τα παιδιά (etuners)..οπότε δοκιμασμένο και άφοβα..συν ότι δίνει και θόρυβο σε συνδυασμό με το βαρελάκι πίσω..όσοι πιστοί προσέλθετε..
Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|