Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 17:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εργοστασιακος αυλος vs επεξεργασμενος(αν και οχι σε τελικη μορφη).
http://img641.imageshack.us/i/1001745r.jpg/
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Παρ 18 Ιούν 2010, 00:18:06, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PT52.5 Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 98
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 18:08:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ καλη η παρουσιαση. Εχω ηδηδ δυο αποριες αν θες μου τις λυνεις. Πριν την κατεργασια με τι την εχεις καθαρισει κατι σαν αμμοβολη υαλοβολη? Και τι εργαλειο χρησιμοποιεις για την επεξεργασια που κανεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:02:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ακριβως οπως υπεθεσες,με αμμοβολη.
Μπορει να μην ειναι ο ιδανικοτερος τροπος καθαρισματος αλλα με τις επικαθησεις που αποκτουν μετα απο τοσα χρονια,εγω προσωπικα δεν αντεχω την μουργα/σκονη που βγαζει κατα την κατεργασια,για αυτο και την στελνω για αμμοβολη και μετα κανω οτι θελω.
Περι εργαλειου,ενα μηχανηματακι τυπου Dremel χρησιμοποιω.Περιπου 20Ε κανει και το ειχα παρει απο τα Alex Pack.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:35:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να και τα δυο ουσιαστικοτερα προβληματα που εντοπισα στους αυλους εισαγωγης.
Το ενα με την ατελεια που κανει γωνια λογο χυτευσης δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα,το αλλο ομως με την γωνια που κανει η εδρα της βαλβιδας με τον αυλο,ειναι αρκετα μεγαλο φαουλ...
Η λυση του πρωτου προβληματος ειναι πολυ ευκολη,του δευτερου ομως ειναι καπως πιο δυσκολη καθως ο αυλος ειναι ηδη πιο φαρδυς απο την εδρα,οποτε πρεπει να τροχιστει το εσωτερικο τμημα της εδρας ωστε να γινει σχεδον "προσωπο" με τον αυλο,αν και αυτο αλλαζει κατα πολυ την γωνια ροης του μιγματος αφου ενω κανονικα θα επρεπε να κινειται παραλληλα ως προς το στελεχος της βαλβιδας ακριβως οταν φτανει στην εδρα,αυτο "γυριζει" και προς τα μεσα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Παρ 18 Ιούν 2010, 00:19:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο αν καταλαβα καλα αυτη η δουλεια μπορει να γινει και απο εμας ετσι δεν ειναι δηλαδη στο μοτερ μου (με 100.000 χλμ) καλο θα ειναι να το καθαρισω (206)...η λεω π@π@ριες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:44:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε,εννοειται οτι μπορει να γινει απο τον καθενα μας,απλα θελει πολυ προσοχη(μιας και δεν ειναι αναστρεψιμη εργασια),υπομονη και αρκετες ωρες εργασιας.
Οσο αφορα το 206,επειδη εχει αλλη κεφαλη,δεν ξερω τι ακριβως περιθωρια θα εχει αλλα θα το μαθω σχετικα συντομα(εντος τριμηνου δηλαδη) μιας και θα κανω κατι αναλογο σε κεφαλη 206.
Κραταω μια επιφυλαξη για τις πιθανες ατελειες που μπορει να εχει εκεινος ο τυπος κεφαλης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Στελιο αν καταλαβα καλα αυτη η δουλεια μπορει να γινει και απο εμας ετσι δεν ειναι δηλαδη στο μοτερ μου (με 100.000 χλμ) καλο θα ειναι να το καθαρισω (206)...η λεω π@π@ριες  |
Ο Στέλιος όπως αναφέρει εδώ και κάποια χρόνια (μου έκανε πλύση εγκεφάλου ), το δικό μας το καπάκι δεν θέλει τέτοιες κατεργασίες.
Άλλο να το καθαρίσεις από την "λάσπη" που έχει πιάσει. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 20:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο δεν παιρνω και ορκο για την απολυτη τελειοτητα της κεφαλης του 206 μιας και ατελειες χυτευσης θα εχει σιγουρα.
Απο μια αλλη που ετυχε να δω χωρις βαλβιδες επανω,θυμαμαι πολυ καλα οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχε τετοιες "χοντραδες" σαν αυτην του 106 αλλα αμα δεν την δεις εντελως λυμενη και χωρις οδηγους βαλβιδων επανω,δεν μπορεις να πεις στο 100% οτι ειναι το απολυτο.
Απο pdf της Citroen Sport που εχω διαβασει,στο C2 R2 που χρησιμοποιει τετοια κεφαλη(απο 206),κοβουν εντελως τους οδηγους βαλβιδας ωστε να ερθουν "προσωπο" με τους αυλους και γυαλιζουν καλα τους αυλους απο τα μπιμπικια.
Τωρα αν κανει καπου γωνιες στους αυλους και κατα ποσο τους εξαλειφουν,δεν το λεω με σιγουρα αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα το κανουν.
Απλα οπως ειπα,επειδη με το ματι δεν φαινεται καν και με τον οδηγο βαλβιδας δεν μπορεις να βαλεις δαχτυλο στον αυλο(μην αρχισετε τα σχολια ) για να καταλαβεις πιθανες ατελειες,μεχρι να παρω μια εντελως λυμμενη κεφαλη 206 στα χερια μου,διατηρω μια μικρη επιφυλαξη.
Απο οτι βλεπω παντως στο προκειμενο παραδειγμα της κεφαλης του 106,αξιζει να γινει καποια δουλεια σε περιπτωση που εχουμε μια δευτερη κεφαλη στα χερια μας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 21:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανως ουτε εγω ξερω αν το δικο μας εχει τις ατελειες του 106...αλλα σε καθε περιπτωση πιστευω οτι ειναι καλο να γινει(αρκει να ξερεις τι κανεις και οχι πειραμματα) και εννοω για να βγει η βρωμια που σιγουρα αν βγει (και πολυ παραπανω αν εξομαλυνθουν και οι οποιες ατελειες μπορει να υπαρχουν αν υπαρχουν)θα λεμε σιγουρα για μια αναζωογονηση του μοτερ και φανταζομαι και μια πιο ομαλη λειτουργια του αρα υπο αυτες τις προυποθεσεις οτι δηλαδη ξερουμε τι κανουμε...μονο καλο θα μπορει να κανει Εν αναμονη λοιπον για να δει ο Στελιος μια δικια μας κεφαλη και να συμπερανει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 21:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια βασικη παρατηρηση.
Στην συγκεκριμενη κεφαλη,οπως και σε αυτην του 206 που θα πιασω συντομα στα χερια μου,τους οδηγους των βαλβιδων θα τους κανω οπως λεει η Citroen Sport αλλα προκειται για αγωνιστικο μοτερ.
Για ενα βολτισιο μοτερ δεν θα το προτεινα,οχι τουλαχιστον τοσο πολυ,μιας και οι επικαθησεις θα ειναι σαφως αυξημενες λογο χρησης και συνθηκων λειτουργιας οποτε καλυτερα να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 14:40:21 Θέμα δημοσίευσης: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20099 |
|
|
με αυτη την δουλεια που εκανες ειναι σαν να μην εκανεσ τιποτα μολις τα καταφερω θα βαλω φοτος να δεις πως γινετε η ροικη εξεληξη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 14:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα δεν εγραψα πουθενα οτι τελειωσε η ολη κατεργασια που σκοπευω να κανω αλλα και ασχετα με αυτο,δεν σκοπευω να επεκταθω σε αμφιβολλα αποτελεσματα...
Εχω στα χερια μου και μια κεφαλη που ειναι αναλογα προετοιμασμενη για να δουλεψει με Kent PT52 αλλα θεωρω τραγικο τον τροπο με τον οποιο διαμορφωθηκε(και ειναι κιολας απο γνωστο μηχανικο της Αθηνας).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 17:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία δουλίτσα Στέλιο, δε σου κρύβω ότι μου έτρεξε λίγο σαλάκι
Με ποιά μύτη του dremel τρως τα εξογκώματα? Με μπλε πέτρα-μπαλάκι ή με φυλαράκι(=η γνωστή "μαργαρίτα" από φύλα σμυριγδόπανου)?
Μετά λογικά θα το φας με ντουκοχαρτάκι και τέλος με κετσέ και σμυριγδαλυφή για να γίνει καθρέφτης?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 18:33:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Homework...
Δεν χρησιμοποιω πετρα αλλα γυαλοχαρτο σε κυλινδρικο σχημα.
Εχει ενα λαστιχενιο "κεφαλακι" που περναει το γυαλοχαρτο,σφιγγεις μια βιδα και διογκωνεται οποτε το γυαλοχαρτο στηριζεται χωρις προβλημα.
Βασικα ταινια ειναι σε κυλινδρικο σχημα.
Περι φινιρισματος,δεν βαζω σμυριγδαλοιφη γιατι ειμαι υπερ μιας θεωριας που θελει το τελειο γυαλισμα να αλλιωνει την ροη.
Οποτε αφηνω καποιες ελαχιστες ατελειες απλα εξαλειφω τα εντονα μπιμπικια και τις προεξοχες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 19:08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατάλαβα, εσύ χρησιμοποιείς αυτό
Νομίζω ότι με αυτό (το φυλαράκι που έλεγα πριν) θα κάνεις πιό εύκολα και πιό καλά τη δουλειά σου μιάς και δεν έχει επίπεδη επιφάνεια επαφής όπως το κυλινδράκι και σου δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στις καμπύλες. Μετά θα έπαιζα με κάτι τέτοιο το οποίο ουσιαστικά είναι σαν σκληρό scotchbrite οπότε αφήνει μιά κάποια αγριάδα στην επιφάνεια...
Αφού είμαι dremelάκιας, τι να κάνουμε 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 19:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"Φυλαρακι" ειχα χρησιμοποιησει παλιοτερα σε εναν ανταπτορα για Renault και τον ειχε κανει εντελως σκ@τ@ γιατι ειναι πολυ χοντρο και γδερνει.
Με τις ταινιες βρηκα την υγεια μου γιατι δεν πληγωνουν τον αυλο και αν περασεις μετα και βουρτσα,γινεται λουλουδι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 20:35:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη και εγω με ενα ιδιο σαν του Στελιου δουλεψα την κεφαλη του 205
Για το dremel δεν βρηκα κατι σαν το δικο σου για το μεγεθος της τρυπας της εισαγωγης - εξαγωγης..... μαλλον μονο για τρυπανι βρησκεις κατι τοσο μεγαλο....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 20:47:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω ρε γμτ... διατηρώ επιφυλάξεις όσον αφορά την επίπεδη επιφάνεια επαφής του κιλυνδρακίου. Αλλά αφού το έχεις δοκιμάσει στην πράξη και παίζει, η θεωρία πάει στον κουβά
Πάντως υπάρχει φυλαράκι για dremel (όχι μάρκας dremel) που ξεκινάει από 10mm διάμμετρο και με σκληρότητα από 80 (πολύ σκληρό) εώς 250 (πολύ λεπτο), ενδεχομένως και λεπτότερο.
Ζάχο, όταν έρθεις σπίτι, θύμισέ μου να σου δείξω ένα που έχω 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάϊ 2010, 21:27:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη θυμησε μου οταν θα ερθω σπιτι να φερω την κεφαλη (για να το δουμε στην πραξη )
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|