PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - rallye 16v Εκκεντοφόροι
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 19:40:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χρονισμα πανω στο δυναμομετρο ειναι ενας μυθος μιας και πρεπει να ειναι εντελως αχρονιστο για να δεις διαφορες...
Οι διαφορες που προκυπτουν συνηθως ειναι απο τις διαφορετικες θερμοκρασιες που ανεβαζει το μοτερ μετα απο αλλεπαλληλα σκισιματα και οχι απο το χρονισμα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
peugeot306 (Διαμαντής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 13:18:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον αφου τρυπησα πιστονι για 2η φορα μεσα σε εναμησι χρονο
απο αγνωστη αιτια, ο μηχανικος επιμενει οτι ειναι απο το προγραμμα, λαθος ρευματα βενζινες κτλ.
αλλα το εχω σιγουρα 3-4 χρονια πριν τη πρωτη ζημια,

ηρθε ο καιρος να βαλω το δευτερο κορμο πανω που εχω τοσα χρονια στην αποθηκη δεμενο με τα σφυριλατα που το ετοιμαζα για 4πεταλουδο..
δεν τα μπει το 4πεταλουδο ομως τωρα γιατι δεν υπαρχουν λεφτα για αγραφους κτλ..το αμαξι ειναι 306 με 16ν μοτερ. φοραει εξατμιση 52 ή 54..

οποτε θελω τη γνωμη σας, εχω σφυριλατα pistal racing σε μαμα διασταση
ενα καπακι μπουμπισιο με μηχανικα ωστηρια κεντ ελατηρια και καπελοτα τιτανιου με ασφαλειες τιτανιου και μπουμπισια εκκεντρα ασυμετρα 11αρια
για 4πεταλουδο 296 μοιρες..
οποτε τωρα τι μπορω να κανω.?
σκεφτομαι να βαλω το κορμο με τα σφυριλατα και στο μαμα καπακι να βαλω εκκεντρα
cat cams 1321-708 Ultra Fast Road Cams 256 / 256°,
νεο προγραμμα και οτι βγαλει

ή να βαλω το μπουμπισιο καπακι με τα ιδια εκκεντρα
1321-708 Ultra Fast Road Cams 256 / 256°

ή να βαλω τους 1321-737 Rally Cams for Hydraulic Followers που ειναι για ''αγωνιστικη χρηση με υδραυλικα''

ή τους αντιστοιχους 1321-808 Rally Cams for Mechanical Race Followers
για ''αγωνιστικη χρηση αλλα με μηχανικα'' που τα εχω ηδη

στη σελιδα εδω τους 737 και τους 808 τους δινει για 190 αλογα με 4πεταλουδο, εγω δεν θα βαλω, θα δουλεψουν.?
http://www.catcams.co.uk/acatalog/Rally_Cams.html


τελος στην σελιδα εδω
http://www.catcams.be/800x600/mainframe.htm?english
δεν μπορω να βρω τους κωδικους για τα 2 τελευταια ζευγαρια

οι 11αριδες που εχω πιστευω σιγουρα δεν θα δουλεψουν..

περιμενω τη βοηθεια σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
peugeot306 (Διαμαντής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 13:24:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αμαξι ειναι μονοφυσο
και σκεφτομαι η να βαλω τσιπακι με νεο προγραμμα
ή να βαλω dustec παραλληλο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 13:44:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρησιμοποιησε τον σφυρηλατο κορμο που εχεις,βαλε ενα σετ ηπια εκκεντρα για να επαρκει η πολλαπλη εισαγωγης του 106 και πουλα ολα τα υπολοιπα ωστε να καλυψεις τα εξοδα σου.

Με ενα σετ 708(που θεωρω οτι ειναι και η πιο λογικη επιλογη),θα δουλεψει παντου και θα χρειαστεις μονον ενα προγραμμα.
Εκκεντρα βρισκεις σιγουρα και μεταχειρα...

Οσο για το οτι τρυπαει πιστονι,κατα 80% οφειλεται σε κακο προγραμμα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 16:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οταν λες να βαλω καινουριο τσιπακι ενοεις να πας να σου κανουν νεο προγραμμα η μιλας για κονσερβες???
αν το μοτερ αυτο το δουλευεις με κονσερβα ειναι πολυ πιθανο να εχει δικιο ο μαστορας π λεει οτι φτεει το προγραμμα..
βρες καποιο τζιμανι π να προγραμματιζει αυτους τους εγγεφαλους και να σου φτιαξει κατι σωστο η αλλιως πηγενε κατευθιαν σε αγραφο π τον προγρματιζεις κ μονος π λεει ο λογος......
για τους εκεντροφορους αν ειναι σχεδιασμενοι για τετραπεταλουδο δεν θα δουλεψουν οπως πρεπει με μονο, εκτως αν εχεις κανει καποια "προετοιμασια" πχ πολαπλη με κοντοχοντρους αυλους ....
οσο για τον χρονισμο οι σοβαροι ανθροποι π κανουν σεταπ προτα βρισκουν στο pc π ου θα πρεπει να δουλευει σωστα το εκεντρο συμφονα με το υπολυπο μοτερ κ μετα βλεπεις πιραματικα στο διναμομετρο για να κανεις την τελικη μικροριθμιση!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot306 (Διαμαντής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 19:22:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το τωρινο προγραμμα ειναι ''κονσερβα'' αλλα ειχε φτιαχτει συγκεκριμενα για αμαξι φιλου που δουλευει PT52, μετα απο 6 μηνες το εβαλε αλλος γνωστος του σε σαξο και αυτος με το ιδιο σεταπ, και μετα το φορεσα και εγω αλλα με μαμα σεταπ, φιλτρο εξατμιση γιατι ελεγα οτι θα γινω και εγω εκκεντροφορατος αλλα απο τοτε περασαν σχεδον 6+ χρονια με αυτο το προγραμμα και τα τελευταια σκαρτα 2 χρονια εχω τρυπισει 2 φορες εμβολα..απο τι μπορει να συμβαινει.? και γιατι παρουσιαστικε τωρα 2 φορες και 4+ χρονια πρν δουλευε χωρις προβλημα..

αλλα τωρα εχω σκοπο η να φτιαξω καινουργιο τσιπ για το δικο μου σεταπ
η να βαλω παραλληλο dustek και να τον προγραμματισω και στον εγκεφαλο να βαλω το μαμα τσιπ και να πειραματιστω ανεξαρτητα με τον παραλληλο εξαρχης που τον παραλληλο βεβαια θα τον προγραμματισει ειδικος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
peugeot306 (Διαμαντής)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.6 (16v) Champion (1999)

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 19:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι προηγουμενοι 2 βεβαια δεν ειχαν προβλημα, ο ενας το πουλησε μετα απο 2 χρονια οποτε δεν ξερουμε τωρα αλλα ο αλλος το κυκλοφορει ακομα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Μάρ 2010, 20:46:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πιστονι λιωνει τρυπαει σχεδον παντα απο μιγματα.
Αν το ειδες και τρυπησε κορωνα,τοτε να εισαι 120% σιγουρος οτι ειναι απο προγραμμα.

Περι Dastek,αμα θελεις να σε φωναζουν "ηρωα" στην γειτονια,βαλτον... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
stratos gti 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 gti

Ένταξη: 10 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 215
Τόπος: katw ap to livadi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 02:03:36    Θέμα δημοσίευσης: 106 εκκεντροφοροι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χρονια πολλα σε ολους και χριστος ανεστη.....αν βαλω κατι απλο πχ μπουμπακια η κεντ 51 ωστε να κρατησω τα μαμα πιστονια θα εχω προβλημα στο θεμα της αξιοπιστιας?? Τ αμαξι κινειται αρκετα καθημερινα και εντος και εκτος πολης εχει πανω σκουπα και εξατμιση απο κατ και πισω και ειναι γυρω στις 66,000χλμ... μου χουν πει πολλοι μη τ πειραζεις το μοτερ θα σπασει και γνωστα τετοια.... ακουω γνωμες ευχαριστω>>>
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stratos gti 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 gti

Ένταξη: 10 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 215
Τόπος: katw ap to livadi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 02:37:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω για τη μεταφορα τ admin....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 02:39:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wink (απλός Mod)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tryphonVTS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 06:25:07    Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 εκκεντροφοροι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stratos gti έγραψε:
χρονια πολλα σε ολους και χριστος ανεστη.....αν βαλω κατι απλο πχ μπουμπακια η κεντ 51 ωστε να κρατησω τα μαμα πιστονια θα εχω προβλημα στο θεμα της αξιοπιστιας?? Τ αμαξι κινειται αρκετα καθημερινα και εντος και εκτος πολης εχει πανω σκουπα και εξατμιση απο κατ και πισω και ειναι γυρω στις 66,000χλμ... μου χουν πει πολλοι μη τ πειραζεις το μοτερ θα σπασει και γνωστα τετοια.... ακουω γνωμες ευχαριστω>>>


φιλε μου κυκλοφορουν πολλα σαξοραλλα με τους παραπανω εκκεντροφορους που λες τα οποια εχουν μαμα πιστονια.αλλα σε αυτα τα μαμα πιστονια εχει πεσει "σκαψιμο".ειναι και αυτο μια λυση και μαλιστα διαδεδομενη αλλα αμα ειναι να ριξεις λεφτα για μετατροπη εγω θα σου προτεινα να κανεις λιγο υπομονη και να μαζεψεις λιγα λεφτακια παραπανω για να βαλεις σφυριλατα και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 07:34:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για καθημερινο αυτοκινητο,προτιμησε εκκεντρα επιπεδου 260/9+...
Φιλικο,με ευρυ φασμα,σταθερο ρελαντι,καρτα καυσαεριων αν το επιθυμεις,και λογικη καταναλωση.
Εναλλακτικα οι 51 που αναφερεις ειναι το οριο πριν αρχισεις να μπαινεις στην κατηγορια των "κανιβαλλων".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
stratos gti 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 gti

Ένταξη: 10 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 215
Τόπος: katw ap to livadi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 14:05:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δλδ το προφιλ τ 51 δ κανει για καθημερινη χρηση, οριακα οταν λες εννοεις για αλλαγη σε σφυρηλατα ...λογικα θα προτεινες μπουμπακια για τη χρηση π τ θελω ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crazybill (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1,4 ZEN

Ένταξη: 24 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 16:09:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου χρόνια πολλά και σε σένα και σε όλα τα παιδιά στο forum!
Εγώ θα σου πρότεινα και τους 708 της catcams!
Από τη στιγμή που δεν θα έχει ανοχές ο κορμός σου ,δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως σφυρήλατα έμβολα ,θα λειτουργεί σαν 'μαμά' καθημερινά και θα έχεις περισσότερη δύναμη από ένα pt51.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
psgeo 
Μέλος
Μέλος


106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v

Ένταξη: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2010, 19:27:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crazybill έγραψε:
Φίλε μου χρόνια πολλά και σε σένα και σε όλα τα παιδιά στο forum!
Εγώ θα σου πρότεινα και τους 708 της catcams!
Από τη στιγμή που δεν θα έχει ανοχές ο κορμός σου ,δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως σφυρήλατα έμβολα ,θα λειτουργεί σαν 'μαμά' καθημερινά και θα έχεις περισσότερη δύναμη από ένα pt51.



για τους 708 μιλας να εχουν συμπιεση ή και χωρις??βασικα ψαχνω και γω εκκεντρα για γυρω στα 150 αλογα αλλα με μαμα συμπιεση Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crazybill (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1,4 ZEN

Ένταξη: 24 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Απρ 2010, 19:45:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου χρειάζονται συμπίεση αυτοί οι εκκεντροφόροι αλλιώς και μεσαίες θα είσαι άδειος και ψηλά θα νομίζεις ότι κολλάει!Γύρω στο 11,5:1 είναι ιδανικό για χρήση πόλης και ταξιδιών!τώρα αν θέλεις παραπάνω μπορείς...λίγο όμως γιατί δεν πρέπει να ακουμπήσουν και οι βαλβίδες στο πάτωμα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
psgeo 
Μέλος
Μέλος


106 rallye x2/s1 16v/s2 1.6 8v

Ένταξη: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 116

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Απρ 2010, 13:56:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eχεις δικιο bill!Δυστυχως την θελουν εστω την φλατζοσυμπιεση τους!Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα αγγλακια της catcams λενε μονο ενα προγραμμα οτι χρειαζονται (και τσαϊ οι αγγλοι ανα 1 ωρα Laughing )
Η pt51 δουλευουν χωρις συμπιεση?Βασικα θελω κατι που μπορει να δουλευει και με μαμα συμπιεση με αποδοση γυρω στα 150 αλογα!Παραπανω αλογα δεν με νοιαζουν Very happy Καμια προταση??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Απρ 2010, 15:53:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

150 alogA

μαμα συμπιεση
καρτα καυσαεριων
θορυβου αφου δε θες κανιβαλοεξατμιση
καταναλλωση το πολυ 1 πανω απο μαμα με σωστο προγραμμα
και ροπη παντου

= σρικ...οτι πληρωνεις παιρνεις.....

οταν φτιαξω μοτερ θα ξαναμετρησω και βλεπουμε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
crazybill (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1,4 ZEN

Ένταξη: 24 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Απρ 2010, 18:48:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλη μια λύση είναι και τα κλασσικά μπουμπάκια(williams) που θα έχεις όλα τα παραπάνω που περιγράφει ο φίλος volvos αλλά και πάλι πιστεύω πως για την καλύτερη δυνατή απόδοση ειδικά στο θέμα ροπής μια φλάντζα 206 πρέπει να την βάλεις και η συμπίεση που θα πάρει το μοτέρ θα το γεμίσει σε μεγάλο εύρος στροφών χωρίς κάποιο κύνδινο.
Και κατά την ταπεινή μου άποψη δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο...
Ούτε ροϊκές,ούτε χταπόδια,ούτε τίποτα!
2 έκκεντρα,φλάντζα ,μια σωστή εξάτμιση (51φ μεσαίο τελικό,προσωπική άποψη!με μαμά εξαγωγή και ένα καλό δίχαλο.) και ένα ακόμα πιο σωστό πρόγραμμα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 21, 22, 23  Επόμενη
Σελίδα 11 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0616s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on