Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 12:58:25 Θέμα δημοσίευσης: Περί κόφτες... |
|
|
Ανοίγω το topic με αφορμή συζήτηση που είχα με τον sidobre.
Και το ερώτημα είναι:
Μπορεί δύο αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα,ίδια διάσταση ελαστικών και ίδιο εγκέφαλο,να έχουν διαφορετική ένδειξη στο ταχύμετρο στους κόφτες?Από όσο ξέρω ο κόφτης καθορίζεται βάση της χαρτογράφησης του εγκεφάλου και δεν επηρεάζεται από την εισαγωγή/εξαγωγή παρά μόνο με πρόγραμμα.
Γιατί λοιπόν το δικό μου με κόφτη στην 2α έχει ~100km και του Τάσσου 105km?
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:17:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί κόφτες... |
|
|
teoman έγραψε: | Ανοίγω το topic με αφορμή συζήτηση που είχα με τον sidobre.
Και το ερώτημα είναι:
Μπορεί δύο αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα,ίδια διάσταση ελαστικών και ίδιο εγκέφαλο,να έχουν διαφορετική ένδειξη στο ταχύμετρο στους κόφτες?Από όσο ξέρω ο κόφτης καθορίζεται βάση της χαρτογράφησης του εγκεφάλου και δεν επηρεάζεται από την εισαγωγή/εξαγωγή παρά μόνο με πρόγραμμα.
Γιατί λοιπόν το δικό μου με κόφτη στην 2α έχει ~100km και του Τάσσου 105km?
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει... |
Μπορεί να οφείλεται στην ανακρίβεια της ένδειξης του ταχογράφου (κοντέρ), σε κάποιον από τους δύο.
Πάντως και στο δικό μου ο κόφτης επεμβαίνει στις 6.500 r.p.m. περίπου, όπου η ταχύτητα που αντιστοιχεί σε εκείνες τις στροφές με δευτέρα σχέση στο κιβώτιο είναι ~100 με 102 km/h...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 07:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΕΟ καλημερα.
Δευτερα στον κοφτη 100χλμ στο κοντερ.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 09:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θοδωρή μόνο με παρέμβαση στον εγκέφαλο αλλάζει ο κοφτης (όπως σωστά είπες).
Στην περιπτωση σας εχετε αποκλιση στο κοντερ.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Ιούν 2003, 16:04:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α....δεν στο πε
Του Τασου ειναι ειδικη εκδοση.Φοραει πιστονια-στροφαλο και ενγκεφαλο απο RALLYE.Κανονικα βγαζει παραπανω λογο μεταδοσης αλλα δεν το εστρωσε αρκετα ακομα και το μοτερ ειναι σφιχτο
.......ή εχει πειραγμενω το κοντερ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 07:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το δικό μου η δευτέρα έχει κόφτη στις 6700 και στο κοντέρ δείχνει 105km.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούν 2003, 08:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Και το δικό μου η δευτέρα έχει κόφτη στις 6700 και στο κοντέρ δείχνει 105km. |
Βασικά η σύγκριση ξεκίνησε από το δικό σου και μετά από του sidobre.
Γιατί ο κόφτης είναι στις 6700?Αν είναι τόσο,λογικό να βγάζει 105...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jongou (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206 1400 (8v) 2002 colorline multi
Ένταξη: 18 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Alexandroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 13:21:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα με 2αρα στον κοφτη έχει 95!!!! 206 1400  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 09:53:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα η δευτέρα στον κόφτη έχει ακριβώς 100.
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 16:52:14 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κόφτης στο 206 1600 16V |
|
|
Γεια σας παιδιά.
Θα ήθελα να ρωτήσω στις πόσες στροφές επενεργεί ο κόφτης στο 1600 16V και αν παίζει ρόλο αν είναι ή όχι multiplexing το μοντέλο (για τον κόφτη πάντα εννοώ). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 17:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν εχεις το 206 1.6, ε τοτε δοκιμασε το,τι ρωτας?
Αν δε το εχεις, ο κοφτης ειναι στις 6500 rpm!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 18:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε όλες τις ταχύτητες ο κόφτης είναι στις ίδιες στροφές?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 22:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Σε όλες τις ταχύτητες ο κόφτης είναι στις ίδιες στροφές? |
Σαφώς και είναι...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 22:53:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω εσας.... 6,500 μπλιαχχχχχ
Εμένα γυρνάει πάντως 7,600 
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jongou (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206 1400 (8v) 2002 colorline multi
Ένταξη: 18 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 43 Τόπος: Alexandroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 23:19:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν αναρωτιέσαι για τον λέωντα του νίκου! Διάβασε!! www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1884 η αλλιώς δές
Νίκος: Για να αναλύσω την μετατροπή.
Μοτερ 1,6 16V το γνωστό μετα 110 αλογα
Πολλαπλή εισαγωγής απο 106 Rallye καθώς και μπεκιέρα
Εκκεντροφόροι Rallye μαμα (danielo μου βρήκαν τα παιδιά εδω τσαμπα)
Πλεξούδα χρησιμοποιήθηκε η δικιά μου (1,4 μονοφυσο) και εγκέφαλο χρησιμοποιθώ τον Peugeot Sport Mini Gr.A. με κόφτη στροφών τις 7,600rpm.
Απο σαζμάν το παλίο μου του 1,4 με διαφορικό απο Rallye 16V (3.936)
Εμπρός ακραξόνια Peugeot 206 CC CUP με 2 μοιρες αρνητικο Camber
Ψαλίδια φοράω εδώ και καιρο του Gti/1.6
Η αναμενόμενη ιπποδύναμη αναμένεται να είναι σαφώς μεγαλύτερη του Rallye λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης και πολυ ποιο βελτιομένου ροϊκά καπακιού.
Άχ και έγώ θέλω αλλα θα περιμένω 2 χρoνάκια για το RC!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως παιδιά δεν ξέρω τι λέτε 'σεις ,αλλά εγώ τον κόφτη μου τον βλέπω αρκετά πάνω από τις 6500rpm. Ίσως και να ξεπερνά και τις 6.600rpm!!! (Eντελώς νορμάλ μοτέρ. Μόνο τελικό καζανάκι της Devil έχω)
Τώρα τελευταία που έφτασα τον κόφτη με 4η αρκετές φορές, το είδα πεντακάθαρα...
Όπως και όταν κοφτιάζω την 3η.
Όπως και σήμερα που κόφτιασα την 2α.
Όπως και πριν από δύο μέρες... (δεν έχει τελιωμό!!! )
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 00:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειστε ακομα πολυ μικροι!Οταν θα φτασετε στις 7900 τα ξαναλεμε!
Ας ειναι καλα η Peugeot Sport και η μικρη μαζα του μοτερ μου!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 01:14:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O νέος είναι ωραίος αλλά πάντα ο παλιός είναι...αλλιώς!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 01:24:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χεχεχε... Ολα καλα και ωραια αλλα σε γενικες γραμμες ειναι βλακειες... Με το παλιο προγραμμα που ειχα ανεβαζε 8200,ισως και παραπανω γιατι απο τις 8000 και μετα τερματιζε το στροφομετρο,αλλα δεν ειχε καμια ουσια γιατι ηδη απο τις 7500 ειχε βγαλει σχεδον ολη την δυναμη του.
Το θεμα δεν ειναι που θα στειλεις τον κοφτη,αυτο ειναι το πιο ευκολο,αλλα το ποσο καλη δουλεια θα κανει το προγραμμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Νοέ 2003, 02:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρέφω μια αντιπάθεια προς τα προγράμματα καθώς οι περισσότεροι φίλοι και γνωστοί που το έχουν επιχειρήσει το μετάνιωσαν!!! Τι να πω, δεν ξέρω...προσωπική εμπειρία δεν έχω οπότε δεν μιλάω...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|