PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Λαδιά για τρόμπα τιμονιού

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2006, 09:04:02    Θέμα δημοσίευσης: Λαδιά για τρόμπα τιμονιού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάθε ποτέ θέλουν άλλαγμα και τι προτείνετε?


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 11:52:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 18:50:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ετσι ειναι, δεν τρωει και καποιο ζορι Wink


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 20:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη.

ΛΑΘΟΣ!
Το λάδι του τιμονιού όπως και τα υγρά των φρένων χρειάζονται αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια περίπου διότι απορροφούν υγρασία και υπάρχει περίπτωση να έχουμε διάβρωση σε διάφορα μέρη του συστήματος υποβοήθησης.

Τα λάδια για το τιμόνι είναι τυπικά τύπου DEXTRON και υπάρχουν από πάμπολλους κατασκευαστές σε 3 ποιότητες DEXTRON II, III και IV. (Όπως DOT 3, 4 και 5 για τα φρένα).

Περισσότερα θα σας πουν οι πιο ειδικοί για Peugeot και λάδια, ο "Γιατρός" Touristas και ο "Λαδολόγος" Miltellas Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 13:31:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.

Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.

Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ?

Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! Shocked
Το Dextron ΑΤF είναι υγροσκοπικό και πρέπει να αδειάζει και να αλλάζεται κάθε 2-3 χρόνια το πολύ.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:44:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι ΑΠΟ ΠΟΥ θα βγει το παλιό υγρο για να μπει το νέο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 18:37:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! Shocked .


Κανεις λαθος, εχει διαστηματα αλλαγης για βαλβολινες (και για manual και για automatic transmision), κι'εγω με βαση το Haynes Manual κανω τις αλλαγες.
Τελος παντων, αν λες πως υπαρχει περιπτωση διαβρωσης ΟΚ παω πασο.
Αλλα τοτε απο που αδειαζει το συστημα ???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:03:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν Wink


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:12:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bakclima έγραψε:
με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν Wink



Ναι ετσι γινετε, αλλα αν ηταν το συστημα κατασκευασμενο/σχεδιασμενο για αλλαγη υγρου δεν θα ειχε μια "εξωδο" καπου ???

Αλλα ακομα και με τη συριγγα δεν αδειαζει ολο το συστημα παρα μονο το ρεζερβουαρ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2006, 01:09:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής .


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2006, 10:42:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής .

Thumb Left

Στο 309 έτσι μου το είχαν αλλάξει 2 φορές.

Υποθέτω και στα 206, 106, 306, 405, 406 θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.

Περισσότερα ας μας πει ο "Γιατρός" Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Οκτ 2006, 08:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Δεκ 2006, 10:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο.


Και το υγρο που υπαρχει στο υπολοιπο κυκλωμα μπορει να αδειασει. Εχοντας βγαλει το σωληνακι απο την αντλια βαζεις μπροστα το αμαξι και φερνεις μερικες στροφες το τιμονι. Ο,τι υπαρχει μεσα το πεταει εξω οποτε αδειαζει όλο.

Ερωτηση:Χθες αλλαξα λαδια υδραυλικου τιμονιου. Οταν πηγα σπιτι, μετα απο κανα 5 ωρο βρηκα 6-7 σταγονες λαδιου στο πατωμα. Στο αμαξι ειχανε ριξει καθαριστικο πριν το παρω οποτε δεν παιζει να ειναι ξερασματα. Παιζει να ξερναει πιθανων παραπανω ποσοτητα λαδιου? Ή αν εχει διαρροη, ποιο ειναι το πιο πιθανο σημειο? Εγω παντως που εψαξα δεν μπορεσα να βρω κατι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikosb (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 CC

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 02:46:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν από μερικές μέρες το τιμόνι μου άρχισε να τρίζει φοβερά και να στρίβει με πολλή δυσκολία. Υπέθεσα αρχικά πως μπορεί να ήταν κάποιο πρόβλημα στα φρένα, αλλά δεν έβλεπα κάτι στραβό με αυτά.
Τότε, μπήκα στο psclub και από αυτό εδώ το topic παρακινήθηκα να πάω στην DAKAR και να αγοράσω λάδι για το τιμόνι (όταν το εξέτασα, δεν είχε μείνει σταγόνα μέσα!). Μόλις γέμισα το δοχείο με το νέο λάδι, το τιμόνι άρχισε και πάλι να δουλεύει μια χαρά.


Νίκος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ae86 (Δημήτρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)

Ένταξη: 11 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 36
Τόπος: Αγρίνιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 17:06:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν από ένα χρόνο επιστρέφοντας από ένα κοντινό ταξίδι παρατήρησα πως το τιμόνι είχε βαρύνει και έβγαινε διαφορετικός ήχος στους επιτόπιους ελιγμούς.
Ελέγχοντας τη στάθμη του υγρού διαπίστωσα ότι απλώς δεν υπήρχε υγρό.
Συμπλήρωσα "κόκκινο λάδι", μετά την οδηγία του βενζινά σε βενζινάδικο στο δρόμο μου και από τότε δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα.
Ωστόσο έχω μείνει με τις εξείς απορίες...
1.Πως ελέγχουμε τη στάθμη...? (Από τότε την κοιτάζω τακτικά) Ζεστό ή κρύο μοτέρ, βιδωμένο το καπάκι-δείκτης ή απλά το βουτάμε στο δοχείο και ελέγχουμε? (Βιδώνοντας κάνει αρκετή διαδρομή προς τα κάτω και το εύρος Hi-Lo δεν είναι και μεγάλο.) Στο βιβλίο χρήσης δεν υπάρχει σχετική οδηγία.
2.Που πήγαν τα υγρά? (Μοιάζει με το "Που πήγαν τα λεφτά?" που λίγο-πολύ οι περισσότεροι ξέρουμε, αν έχει κάποιος ιδέα για τα υγρά, θα βοηθούσε...)


Ίσως θα την θυμούνται λίγες ώρες τα δέντρα και οι θάμνοι του τοπίου. www.ndimou.gr/articledisplay.asp?time_id=389&cat_id=1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 18:17:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 19:45:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι?


Μια φορά σε διακοπές που'βλεπα κι εγώ να χάνει λίγες σταγόνες (μάλλον από κει που χάνεις κι εσύ) κι είχε πέσει ελαφρώς η στάθμη, πήρα τηλέφωνο το μάστορα και μου'πε να ζητήσω υγρό για "αυτόματο σαζμάν" ή κάπως έτσι σε ένα βενζινάδικο Shell. Είναι κοκκινωπό και συνήθως σε λευκό δοχείο. Συμπλήρωσα μέχρι την ένδειξη και το παρακολουθούσα μέχρι να γυρίσω.

Υποθέτω μου το'πε για έκτακτη λύση, δεν ξέρω αν ενδείκνειται, ωστόσο υποθέτω θα υπάρχουν και καταλληλότερα. Πάντως, το σύστημα δεν επιβαρύνθηκε απ'αυτό.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1205s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on