Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2006, 09:04:02 Θέμα δημοσίευσης: Λαδιά για τρόμπα τιμονιού |
|
|
Κάθε ποτέ θέλουν άλλαγμα και τι προτείνετε?
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 11:52:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 18:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι ειναι, δεν τρωει και καποιο ζορι 
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Οκτ 2006, 20:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Tο λαδι του συστηματος υδραυλικου τιμονιου δεν χρειαζεται αντικατασταση. Κανονικα δεν χρειαζεται ουτε καν συμπλιρωμα (ειναι κλειστο κυκλωμα), αλλα καλο ειναι που και που να κοιταμε τη σταθμη απλα για να βεβαιωθουμε οτι δεν υπαρχει καποια διαρροη. |
ΛΑΘΟΣ!
Το λάδι του τιμονιού όπως και τα υγρά των φρένων χρειάζονται αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια περίπου διότι απορροφούν υγρασία και υπάρχει περίπτωση να έχουμε διάβρωση σε διάφορα μέρη του συστήματος υποβοήθησης.
Τα λάδια για το τιμόνι είναι τυπικά τύπου DEXTRON και υπάρχουν από πάμπολλους κατασκευαστές σε 3 ποιότητες DEXTRON II, III και IV. (Όπως DOT 3, 4 και 5 για τα φρένα).
Περισσότερα θα σας πουν οι πιο ειδικοί για Peugeot και λάδια, ο "Γιατρός" Touristas και ο "Λαδολόγος" Miltellas 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 13:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.
Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:38:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Παντως στο Haynes Service and Repair Manual που εχω δεν δινει διαστηματα για αλλαγη λαδιου power steering. Απλα πως αν παρατηριθει πτωση στη σταθμη τοτε υπαρχει διαρροη καπου.
Εχεις δει απο καπου να αδειαζει το δοχειο υγρων του Y/Τιμονιου ? |
Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!!
Το Dextron ΑΤF είναι υγροσκοπικό και πρέπει να αδειάζει και να αλλάζεται κάθε 2-3 χρόνια το πολύ.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 16:44:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι ΑΠΟ ΠΟΥ θα βγει το παλιό υγρο για να μπει το νέο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 18:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Και για τις βαλβολίνες λένε τα Manual (και η Peugeot) ότι δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ!!!! . |
Κανεις λαθος, εχει διαστηματα αλλαγης για βαλβολινες (και για manual και για automatic transmision), κι'εγω με βαση το Haynes Manual κανω τις αλλαγες.
Τελος παντων, αν λες πως υπαρχει περιπτωση διαβρωσης ΟΚ παω πασο.
Αλλα τοτε απο που αδειαζει το συστημα ???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:03:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν 
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 20:12:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bakclima έγραψε: | με μια μεγαλη συριγγα σαν τρομπα το τραβουν  |
Ναι ετσι γινετε, αλλα αν ηταν το συστημα κατασκευασμενο/σχεδιασμενο για αλλαγη υγρου δεν θα ειχε μια "εξωδο" καπου ???
Αλλα ακομα και με τη συριγγα δεν αδειαζει ολο το συστημα παρα μονο το ρεζερβουαρ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2006, 01:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής .
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Οκτ 2006, 10:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | Ένας τρόπος είναι βγάζοντας το σωλήνα της επιστροφής . |
Στο 309 έτσι μου το είχαν αλλάξει 2 φορές.
Υποθέτω και στα 206, 106, 306, 405, 406 θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.
Περισσότερα ας μας πει ο "Γιατρός" 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Οκτ 2006, 08:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Δεκ 2006, 10:06:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Στα 206 βγάζοντας το κάτω σωληνάκι από την αντλία αδειάζεις μόνο το δοχείο που έχει ενσωματωμένο επάνω. Για τα υγρό που θα μήνη στο υπόλοιπο κύκλωμα δεν είναι πάρα πολύ οπότε και μπορεί να μήνη.
Σε αμάξια που έχουν ξεχωριστό δοχείο απλά αδειάζεις το δοχείο. |
Και το υγρο που υπαρχει στο υπολοιπο κυκλωμα μπορει να αδειασει. Εχοντας βγαλει το σωληνακι απο την αντλια βαζεις μπροστα το αμαξι και φερνεις μερικες στροφες το τιμονι. Ο,τι υπαρχει μεσα το πεταει εξω οποτε αδειαζει όλο.
Ερωτηση:Χθες αλλαξα λαδια υδραυλικου τιμονιου. Οταν πηγα σπιτι, μετα απο κανα 5 ωρο βρηκα 6-7 σταγονες λαδιου στο πατωμα. Στο αμαξι ειχανε ριξει καθαριστικο πριν το παρω οποτε δεν παιζει να ειναι ξερασματα. Παιζει να ξερναει πιθανων παραπανω ποσοτητα λαδιου? Ή αν εχει διαρροη, ποιο ειναι το πιο πιθανο σημειο? Εγω παντως που εψαξα δεν μπορεσα να βρω κατι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikosb (Nikos) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 CC
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 02:46:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν από μερικές μέρες το τιμόνι μου άρχισε να τρίζει φοβερά και να στρίβει με πολλή δυσκολία. Υπέθεσα αρχικά πως μπορεί να ήταν κάποιο πρόβλημα στα φρένα, αλλά δεν έβλεπα κάτι στραβό με αυτά.
Τότε, μπήκα στο psclub και από αυτό εδώ το topic παρακινήθηκα να πάω στην DAKAR και να αγοράσω λάδι για το τιμόνι (όταν το εξέτασα, δεν είχε μείνει σταγόνα μέσα!). Μόλις γέμισα το δοχείο με το νέο λάδι, το τιμόνι άρχισε και πάλι να δουλεύει μια χαρά.
Νίκος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ae86 (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

peugeot 307 XT 1.6 16v (11/2003)
Ένταξη: 11 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Αγρίνιο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάρ 2010, 17:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν από ένα χρόνο επιστρέφοντας από ένα κοντινό ταξίδι παρατήρησα πως το τιμόνι είχε βαρύνει και έβγαινε διαφορετικός ήχος στους επιτόπιους ελιγμούς.
Ελέγχοντας τη στάθμη του υγρού διαπίστωσα ότι απλώς δεν υπήρχε υγρό.
Συμπλήρωσα "κόκκινο λάδι", μετά την οδηγία του βενζινά σε βενζινάδικο στο δρόμο μου και από τότε δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα.
Ωστόσο έχω μείνει με τις εξείς απορίες...
1.Πως ελέγχουμε τη στάθμη...? (Από τότε την κοιτάζω τακτικά) Ζεστό ή κρύο μοτέρ, βιδωμένο το καπάκι-δείκτης ή απλά το βουτάμε στο δοχείο και ελέγχουμε? (Βιδώνοντας κάνει αρκετή διαδρομή προς τα κάτω και το εύρος Hi-Lo δεν είναι και μεγάλο.) Στο βιβλίο χρήσης δεν υπάρχει σχετική οδηγία.
2.Που πήγαν τα υγρά? (Μοιάζει με το "Που πήγαν τα λεφτά?" που λίγο-πολύ οι περισσότεροι ξέρουμε, αν έχει κάποιος ιδέα για τα υγρά, θα βοηθούσε...)
Ίσως θα την θυμούνται λίγες ώρες τα δέντρα και οι θάμνοι του τοπίου. www.ndimou.gr/articledisplay.asp?time_id=389&cat_id=1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος

 peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 18:17:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούν 2012, 19:45:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimisboukis έγραψε: | Εγω σημερα παρατηρησα οτι χανει λαδι απο πανω εκει που βιδωνει το ρακορακι και μαλλον πρεπει να εχει λαστιχακι εκει μεσα.Τοτε που εβαλα το χταποδι και βγηκε το μοτερ υδραυλικου μαλλον φαγωθηκε το λαστιχακι απο το λυσε δεσε.Το κακο ειναι οτι απο οτι ρωτησα πρεπι παλι να βγει το υδραυλικο.Μεχρι να παει συνεργειο για service δεν το πειραζω αλλα χρειαζεται συμπληρωμα.Ξερει κανεις τι υγρο ειναι καταλληλο.Υγρο για υδραυλικα που βαζουμε στα γεωργικα μηχανηματα κανει η απλα ενα λαδακι 10ρακι? |
Μια φορά σε διακοπές που'βλεπα κι εγώ να χάνει λίγες σταγόνες (μάλλον από κει που χάνεις κι εσύ) κι είχε πέσει ελαφρώς η στάθμη, πήρα τηλέφωνο το μάστορα και μου'πε να ζητήσω υγρό για "αυτόματο σαζμάν" ή κάπως έτσι σε ένα βενζινάδικο Shell. Είναι κοκκινωπό και συνήθως σε λευκό δοχείο. Συμπλήρωσα μέχρι την ένδειξη και το παρακολουθούσα μέχρι να γυρίσω.
Υποθέτω μου το'πε για έκτακτη λύση, δεν ξέρω αν ενδείκνειται, ωστόσο υποθέτω θα υπάρχουν και καταλληλότερα. Πάντως, το σύστημα δεν επιβαρύνθηκε απ'αυτό.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|