Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 13:47:00 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.
Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.
Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.
Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.
Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.
Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα? |
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.
Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί
Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 14:03:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση |
|
|
Sidobre έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.
Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.
Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.
Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.
Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.
Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα? |
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.
Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί
Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει.  |
Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.
Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε: | Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα |
στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)
Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.
Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 14:38:00 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.
Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε: | Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα |
στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)
Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.
Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του. |
Εφ'όσον έχει τρέξει έστω και μια σταγόνα η φλάτζα, αλλάζεται στα πλαίσια εγγύησης. Αυτό γιατί ενδεχομένος να έχει κάνει "αυλάκι"¨που θα μπορούσε μελλοντικά να ξανατρέξει. Σε κανένα μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου) δεν έχει ξαναναφερθεί διαρροή μετά την επισκευή.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 01:01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλος ένας στην λίστα με τις καμμένες φλάτζες.....
Εμένα μου τρύπησε και το ψυγείο απο την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα ψύξης.
Την βλάβη την καταλάβαμε απο την σαπουνάδα στο παραφλού.
Αν σκεφτει κανείς πως το στροφάρω το 1100αράκι μου μάλλον λάθος ήταν που δεν έβαλα μεταλλική-αγωνιστική.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 12:04:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drioannis (i) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:41:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Cobras έγραψε: | Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο |
Πολύ χαίρομαι που δεν παρουσίασε κάτι.Έχω και εγώ μία ανυσηχία με το νέο μου 207 1.6.Πάντως να αλλάξεις ανάρτηση γιατί μάλλον σούστες έχεις τώρα μετά από 95000χλμ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kas (iakobos) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)
Ένταξη: 23 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 19:59:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ εμενα το 307 μου εχανε ψυκτικο υγρο αλαξα καπακι του θερμοστατη(27ευρω) κ απο τοτε ουτε σταγονα 
pug 307 modified by carcept |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MAKARIOS (LEONIDAS) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 307 1.4 LEADER
Ένταξη: 14 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2008, 10:00:55 Θέμα δημοσίευσης: φλάντζα κεφαλής PEUGEOT 307 1.4 LEADER |
|
|
Παιδιά, έχω ένα 307 LEADER 1,4 μοντέλο αρχές του 2005. Μένω στο λαγονήσι και εργάζομαι στην Αθήνα. Όπως καταλαβαίνετε κάνω κάθε μέρα πολλά χιλιόμετρα. Σε τρία χρόνια έχω 85,000. Όλα άψογα μέχρι που την προηγούμενη Παρασκευή το πήγα για αλλαγή μπαταρίας. Ξαφνικά μου λεέι ο μηχανικός (σε εξουσιοδοτημένο) πως χάνει λάδια η μηχανή (είχε λίγο μουσκέψει ο κινητήρας στο αριστερό σημείο δίπλα στον ιμάντα εκκεντροφόρου) και πως έχει καεί η φλάντζα κεφαλής. Μου το πέρνει και μου λεέι πως πρέπει να μείνει μέσα και κοστολόγησε την ζημιά μαζί μαι την αλλαγή του ιμάντα σε 580 ευρώ. Έπαθα έμφραγμα. Φεύγοντας πονηρεύτηκα μηπως με δουλεύουν ή πρέπει να πάω να ρωτήσω και κάπου αλλού. Μέχρι να γυρίσω να το πάρω το είχαν ήδη κάνει φύλλο φτερό. Εν πάσει περιπτώσει η τιμή μου φαίνεται εξωφρενική, πόσο μάλλον όταν το παρέλαβα εχθές που διαπίστωσα ότι γραντούνισαν και την εσωτερική πλευρά του ψυγείου προσπαθώντας να αποσυναρμολογήσουν τον κινητήρα και έσπασαν το κεφάλι μιας βίδας του κινητήρα. Σκέφτομαι να πάω τους ξεχ......Εσείς τι λέτε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2008, 15:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τους αξιζει ενα πολυ γερο ξεχεσιμο !!!
Ας τα παρουμε ενα ενα...
- Η φλατζα κεφαλης εχει 20-30 ευρω maximum.
- Η αλλαγη της συνηθος γυρω στα 150 ευρω
Μετα, γιατι να σου αλλαξει ιμαντα χρονισμου ?
Η Peugeot προτεινει αλλαγη στα 120.000, και πες για να εισαι σιγουρος τον αλλαζεις στα 100.000, εσυ 85.000 δεν εχεις ? Γιατι να τον αλλαξεις ?
Και ΟΚ, πες οτι στον αλλαζει επειδη θα λυθει η κεφαλη και θα βγει ο ιμαντας. Ο καινουριος εχει περιπου 30 ευρω και η εργασια του πρεπει να ειναι μεσα στη τιμη αφου ΟΥΤΟΣ η ΑΛΛΟΣ θα κατεβει το καπακι....
Επισης για τη διαροη ΙΣΩΣ και να φταιει η φλατζα βαλβιδων (αυτη που στεγανοποιει το πανω-πανω καπακι). Εδω μιλαμε για κατι πιο λογικο αφου ειναι 3 χρονων και πολυ πολυ χαμηλοτερο κοστος, φλατζα 15-20ευρω και αλλαγη αντε αλλα 30 (ΑΝ δεν ξερεις να το κανεις και μονος σου). Αυτο το ενδεχομενο το εξετασανε ???
Εμενα μου μηριζει ΜΕΓΑΛΗ απατη εδω...
Touristas για πες μας κ'εσυ τη γνωμη σου.
PS. Kαι δεν ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται να βγει και το ψυγειο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
agiaxgr (agiaxgr) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 21 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 21:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....
<>
Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό....  |
Εχω ενα 206 1400 16v 2 και κατι ετων με σχεδον 30000 χλμ. Πριν μια βδομαδα που πηγα συνεργειο για εναν καλοκαιρινο τυπικο ελεγχο, το σηκωσαμε και ειδαμε το καρτερ απο κατω να εχει λαδιλες καθως επισης να ψιλοσταζει και η αντλια του τιμονιου. Ο μαστορας εσφιξε λιγο τις βιδεσ του καρτερ και μου λεει ελα να το ξαναδουμε σε κανα 2βδομαδο. διαβαζοντας τα παραπανω του φιλου stevon προσπαθω να καταλαβω τι συμβαινει. Υπαρχει περιπτωση να εχει διαρροη ο κινητηρας απο κατω? Ποσο πιθανο ειναι αυτο?! Μήπως οντως η διαρροη προερχεται απο το γραναζι του στροφαλου που ειναι σχεδον πανω απο την αντλια του τιμονιου και τα λαδια γλυφουν και φαινονται να τρεχουν απ' την ανλια και κατω απο το καρτερ? Και τελος τελος τι να κανω μ'αυτο το θεμα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2009, 15:05:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaggi έγραψε: | καλημερα!εχω ενα 307 4 χρονια με 45000χλμ.δεν ειχα καποιο προβλημα ωσ που χθες παρατηρησα διαρροη λαδιου απο το χωρο του κινητηρα.πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι οτι θελει αλλαγη η φλαντζα κεφαλης.επειδη ειναι 4 χρονων μου ειπαν οτι θελει αλλαγη και ο ιμαντας χρονισμου συνολικο κοστος μαζι με εργατικα ειναι 375 ευρω.ειναι λογικη η τιμη?δικαιολογειται για καινουριο αμαξι οταν το οδηγας σε ηρεμους ρυθμους να βγαζει τετοιο προβλημα? |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 08:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει καλύτερη φλάτζα κεφαλής στο εμπόριο για 206 1.4 8ν, από αυτήν που βάζει η peugeot?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|