PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Φλάτζα κεφαλής σε 206-307 1.4
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 13:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?


Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.

Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί Wink

Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 14:03:21    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Παιδιά γεια χαρά, επειδή σκέφτομαι να πάρω ένα 206 1.4 16V βλέπω ότι πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με την φλάντζα...και κάτι τέτοιο δεν το επιθυμώ. Δεν θα άντεχα να ακούσω οτι στα 20.000χλμ το αυτοκ έκαψε φλάντζα....τέλος πάντων.

Το θέμα για εμένα είναι γιατί την έκαιγε την φλάντζα σε όλους?
Για να καεί η φλάντζα κεφαλής, χωρίς να είμαι μηχανικός σκέφτομαι 2 πράγματα, θα πρέπει να αναπτύσσεται στον κινητήρα μεγάλη θερμοκρασια ικανή να την λιώσει (άρα εκεί υπάρχει χρόνιο πρόβλημα και την επόμενη φορά θα την ξανακάψει). Αλλιώς δεν είναι καλό το υλικό της φλάντζας και λιώνει ευκολα.

Για εμένα τίθεται βέβαια και το άλλο θέμα, όπως το φτιάχνει το robot cnc το αμάξι στο εργοστάσιο, άνθρωπος δεν το φτιάχνει.... και μετά μπλέκεις με ξύσιμο κεφαλής και φλαντζόκολλες. Πιστεύω αν ανοιχτεί το μοτέρ μετά...δύσκολα έρχεται στην εργοστασιακή του μορφή.

Επίσης αμά καεί η φλάντζα που είναι το βασικό εξάρτημα στεγανοποίησης του καπακιού γίνεται εκει μέσα του υγρού και της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα ίσως να επηρεαστούν και να υπάρξει βλάβη και σε άλλα μέρη του μοτερ.

Κι όλα αυτα τα λέω ως σοβαρά υποψήφιος αγοραστής, όχι μηχανικός, αντιμέτωπος με ένα σοβαρά πιθανό πρόβλημα στα 20,000χλμ.

Μήπως τώρα πια, οι καινούργιες παρτίδες έχουν βελτιωθεί σ' αυτο το θέμα?


Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα κυλινδροκεφαλής, που είναι κάτι πολύ λογικό για πρωτοεμφανιζόμενα μοντέλα. Το πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι αυτό της χαλαρής σύσφιξης των μερών αυτών.

Σαφέστατα όλα αυτά στην σημερινή παραγωγή και έχουν διορθωθεί Wink

Από εκεί και ύστερα δεν είναι επιστήμη το να ανοίξεις ένα καπάκι και αφού το καθαρίσεις να το ξανακλείσεις. Οπως όταν ήταν εργοστασιακό, έτσι ξανακλείνει. Wink


Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.

Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε:
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα

στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)

Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 14:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρίσιμη ερώτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:

Οι γνώσεις μου στα μηχανολικά δεν είναι οι καλύτερες μιας και δεν είμαι μηχανικός...γι' αυτο δεν θα διαφωνήσω στο τελευταίο.

Από την άλλη όμως
Sidobre έγραψε:
Ολα αυτά που λες ευτυχώς δεν ισχύουν. Απλώς παρατηρήθηκε στα πρώτα 16v μικρή διαροή ψυκτικού υγρού (και όχι κάψιμο φλάτζας όπως κακώς ειπώνεται) είτε από το καπάκι θερμοστάτη είτε από την φλάτζα

στο παραπάνω που λες, οι ίδιοι κάτοχοι ανέφεραν εδώ την αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής από την αντιπροωπεία, άρα ισχύει, εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος. (μακάρι)

Καθησυχάζομαι λίγο από το γεγονός οτι μου λες οτι τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί τώρα πια.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ήθελα να μου πει κάποιος με 1.4 16V πρόσφατο μοντέλο σχετικά και με πάνω απο 20.000χλμ την γνώμη του.


Εφ'όσον έχει τρέξει έστω και μια σταγόνα η φλάτζα, αλλάζεται στα πλαίσια εγγύησης. Αυτό γιατί ενδεχομένος να έχει κάνει "αυλάκι"¨που θα μπορούσε μελλοντικά να ξανατρέξει. Σε κανένα μέχρι στιγμής (συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου) δεν έχει ξαναναφερθεί διαρροή μετά την επισκευή.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 01:01:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλος ένας στην λίστα με τις καμμένες φλάτζες.....
Εμένα μου τρύπησε και το ψυγείο απο την πίεση του λαδιού στο κύκλωμα ψύξης.
Την βλάβη την καταλάβαμε απο την σαπουνάδα στο παραφλού.
Αν σκεφτει κανείς πως το στροφάρω το 1100αράκι μου μάλλον λάθος ήταν που δεν έβαλα μεταλλική-αγωνιστική.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 12:04:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drioannis (i)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 42

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 15:41:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Cobras έγραψε:
Εγω εχω 95000 κμ στο 307 και δε μου ειναι σα καινουργιο...ουτε καν αμορτισερ δε εχω αλλαξει..σε γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζονται πολυ περισσοτερα αυτοκινητα..ενας συγγενης μου καταριεται τη ωρα που αγορασε audi a3..εχει κατασκηνωσει στο συνεργειο

Πολύ χαίρομαι που δεν παρουσίασε κάτι.Έχω και εγώ μία ανυσηχία με το νέο μου 207 1.6.Πάντως να αλλάξεις ανάρτηση γιατί μάλλον σούστες έχεις τώρα μετά από 95000χλμ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kas (iakobos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)

Ένταξη: 23 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούλ 2006, 19:59:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κ εμενα το 307 μου εχανε ψυκτικο υγρο αλαξα καπακι του θερμοστατη(27ευρω) κ απο τοτε ουτε σταγονα Laughing


pug 307 modified by carcept
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MAKARIOS (LEONIDAS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 307 1.4 LEADER

Ένταξη: 14 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2008, 10:00:55    Θέμα δημοσίευσης: φλάντζα κεφαλής PEUGEOT 307 1.4 LEADER Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, έχω ένα 307 LEADER 1,4 μοντέλο αρχές του 2005. Μένω στο λαγονήσι και εργάζομαι στην Αθήνα. Όπως καταλαβαίνετε κάνω κάθε μέρα πολλά χιλιόμετρα. Σε τρία χρόνια έχω 85,000. Όλα άψογα μέχρι που την προηγούμενη Παρασκευή το πήγα για αλλαγή μπαταρίας. Ξαφνικά μου λεέι ο μηχανικός (σε εξουσιοδοτημένο) πως χάνει λάδια η μηχανή (είχε λίγο μουσκέψει ο κινητήρας στο αριστερό σημείο δίπλα στον ιμάντα εκκεντροφόρου) και πως έχει καεί η φλάντζα κεφαλής. Μου το πέρνει και μου λεέι πως πρέπει να μείνει μέσα και κοστολόγησε την ζημιά μαζί μαι την αλλαγή του ιμάντα σε 580 ευρώ. Έπαθα έμφραγμα. Φεύγοντας πονηρεύτηκα μηπως με δουλεύουν ή πρέπει να πάω να ρωτήσω και κάπου αλλού. Μέχρι να γυρίσω να το πάρω το είχαν ήδη κάνει φύλλο φτερό. Εν πάσει περιπτώσει η τιμή μου φαίνεται εξωφρενική, πόσο μάλλον όταν το παρέλαβα εχθές που διαπίστωσα ότι γραντούνισαν και την εσωτερική πλευρά του ψυγείου προσπαθώντας να αποσυναρμολογήσουν τον κινητήρα και έσπασαν το κεφάλι μιας βίδας του κινητήρα. Σκέφτομαι να πάω τους ξεχ......Εσείς τι λέτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2008, 15:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τους αξιζει ενα πολυ γερο ξεχεσιμο !!!

Ας τα παρουμε ενα ενα...
- Η φλατζα κεφαλης εχει 20-30 ευρω maximum.
- Η αλλαγη της συνηθος γυρω στα 150 ευρω

Μετα, γιατι να σου αλλαξει ιμαντα χρονισμου ?
Η Peugeot προτεινει αλλαγη στα 120.000, και πες για να εισαι σιγουρος τον αλλαζεις στα 100.000, εσυ 85.000 δεν εχεις ? Γιατι να τον αλλαξεις ?
Και ΟΚ, πες οτι στον αλλαζει επειδη θα λυθει η κεφαλη και θα βγει ο ιμαντας. Ο καινουριος εχει περιπου 30 ευρω και η εργασια του πρεπει να ειναι μεσα στη τιμη αφου ΟΥΤΟΣ η ΑΛΛΟΣ θα κατεβει το καπακι....

Επισης για τη διαροη ΙΣΩΣ και να φταιει η φλατζα βαλβιδων (αυτη που στεγανοποιει το πανω-πανω καπακι). Εδω μιλαμε για κατι πιο λογικο αφου ειναι 3 χρονων και πολυ πολυ χαμηλοτερο κοστος, φλατζα 15-20ευρω και αλλαγη αντε αλλα 30 (ΑΝ δεν ξερεις να το κανεις και μονος σου). Αυτο το ενδεχομενο το εξετασανε ???

Εμενα μου μηριζει ΜΕΓΑΛΗ απατη εδω...

Touristas για πες μας κ'εσυ τη γνωμη σου.

PS. Kαι δεν ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται να βγει και το ψυγειο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
agiaxgr (agiaxgr)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 21 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 21:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
Λοιπόν...για να έχουμε μία γενικότερη ενημέρωση παραθέτω , το παρακάτω....


<>


Έχετε υπ΄όψιν σας και αυτό.... Wink


Εχω ενα 206 1400 16v 2 και κατι ετων με σχεδον 30000 χλμ. Πριν μια βδομαδα που πηγα συνεργειο για εναν καλοκαιρινο τυπικο ελεγχο, το σηκωσαμε και ειδαμε το καρτερ απο κατω να εχει λαδιλες καθως επισης να ψιλοσταζει και η αντλια του τιμονιου. Ο μαστορας εσφιξε λιγο τις βιδεσ του καρτερ και μου λεει ελα να το ξαναδουμε σε κανα 2βδομαδο. διαβαζοντας τα παραπανω του φιλου stevon προσπαθω να καταλαβω τι συμβαινει. Υπαρχει περιπτωση να εχει διαρροη ο κινητηρας απο κατω? Ποσο πιθανο ειναι αυτο?! Μήπως οντως η διαρροη προερχεται απο το γραναζι του στροφαλου που ειναι σχεδον πανω απο την αντλια του τιμονιου και τα λαδια γλυφουν και φαινονται να τρεχουν απ' την ανλια και κατω απο το καρτερ? Και τελος τελος τι να κανω μ'αυτο το θεμα???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιαν 2009, 15:05:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaggi έγραψε:
καλημερα!εχω ενα 307 4 χρονια με 45000χλμ.δεν ειχα καποιο προβλημα ωσ που χθες παρατηρησα διαρροη λαδιου απο το χωρο του κινητηρα.πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι οτι θελει αλλαγη η φλαντζα κεφαλης.επειδη ειναι 4 χρονων μου ειπαν οτι θελει αλλαγη και ο ιμαντας χρονισμου συνολικο κοστος μαζι με εργατικα ειναι 375 ευρω.ειναι λογικη η τιμη?δικαιολογειται για καινουριο αμαξι οταν το οδηγας σε ηρεμους ρυθμους να βγαζει τετοιο προβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Μάρ 2010, 08:32:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει καλύτερη φλάτζα κεφαλής στο εμπόριο για 206 1.4 8ν, από αυτήν που βάζει η peugeot?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1646s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on