PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 rallye 300+Hp Τα φώτα σας!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 21:26:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stamatis_vts έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
Rolling eyes


το διάβασα όλο αλλά δεν μπορώ να πω οτι με βοήθησε αρκετά...
Όσο για το ''στύσιμο'' οκ ρε παιδιά αλλά αυτή την εποχή είμαι λίγο στο τρέξιμο και με 3-4 ώρες υπνο τη μερα...Τεσπα..

Έλεγα για 200 τουρμπατα γιατί από ότι κατάλαβα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από τα ατμοσφαιρικά και από ότι λένε άλλα παιδιά και λίγο πιο αξιόπιστα...
Οπότε για πείτε....Τι τουρμπίνα αρχικα? 25αρα-28αρα,ρουλεμανατι η όχι?Άκουσα και για κομπρέσορα ότι είναι πολύ αποδοτικοί και χωρίς καμία extra τροποποίηση αποδίδει λίγα παραπάνω από τα άλογα που θέλω...
Απλα ξέρει κανείς τι παίζει με τις τουρμπίνες????Και μετά τι γίνετε με τους εκκεντροφόρους και τα μπεκ???

ΥΓ* Το αμαξάκι το θέλω για 3-4 χρόνια ακόμα.... (καμια 100,000km δλδ..) και θα είναι everyday car.. δηλαδή το πρωί για τη σχολή΄, το απόγευμα για βόλτες και το βράδακι για κόντρες ect...Α!Και θα κάνει τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα τη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα και Λάρισα-Αθήνα.... Οπότε πάνω στην εθνική το στροφόμετρο θα είναι πάνω από τις 6,000rpm για αρκετή-ες ώρες....
Πιο πολύ για τις κόντρες που θέλω, το θέλω να είναι καλό για τα 0-400..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα αποφασισε τι θες και ξανακανε την ερωτηση οταν εισαι ετοιμος.....
Τα λες μπερδεμενα....
Σε turbo αυτοκινητο στην εθνικη πιστευεις οτι χρειαζεται να πηγαινεις με πανω απο 6000rpm για ωρες???Δεν νομιζω.Μονο αν το πηγαινεις με μισο γκαζι και το πυρομετρο κοντα στους 750βαθμους........
Να γιατι λενε μετα οτι τα turbata σπανε σε 6 μηνες..... Sad


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:08:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagos222 έγραψε:
stamatis_vts έγραψε:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
Rolling eyes


το διάβασα όλο αλλά δεν μπορώ να πω οτι με βοήθησε αρκετά...
Όσο για το ''στύσιμο'' οκ ρε παιδιά αλλά αυτή την εποχή είμαι λίγο στο τρέξιμο και με 3-4 ώρες υπνο τη μερα...Τεσπα..

Έλεγα για 200 τουρμπατα γιατί από ότι κατάλαβα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από τα ατμοσφαιρικά και από ότι λένε άλλα παιδιά και λίγο πιο αξιόπιστα...
Οπότε για πείτε....Τι τουρμπίνα αρχικα? 25αρα-28αρα,ρουλεμανατι η όχι?Άκουσα και για κομπρέσορα ότι είναι πολύ αποδοτικοί και χωρίς καμία extra τροποποίηση αποδίδει λίγα παραπάνω από τα άλογα που θέλω...
Απλα ξέρει κανείς τι παίζει με τις τουρμπίνες????Και μετά τι γίνετε με τους εκκεντροφόρους και τα μπεκ???

ΥΓ* Το αμαξάκι το θέλω για 3-4 χρόνια ακόμα.... (καμια 100,000km δλδ..) και θα είναι everyday car.. δηλαδή το πρωί για τη σχολή΄, το απόγευμα για βόλτες και το βράδακι για κόντρες ect...Α!Και θα κάνει τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα τη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα και Λάρισα-Αθήνα.... Οπότε πάνω στην εθνική το στροφόμετρο θα είναι πάνω από τις 6,000rpm για αρκετή-ες ώρες....
Πιο πολύ για τις κόντρες που θέλω, το θέλω να είναι καλό για τα 0-400..


sorry που στο λέω, αλλά

και αμάξι πολλών ετών
και να φτάσει 300.000χλμ (έχει ήδη 200 αν θυμάμαι καλά)
και ταξίδι κάθε εβδομάδα
και κόντρες
και καθημερινό αμάξι
και 200-300 άλογα δεν ξέρω κ εγώ πόσα

ούτε η νάσα δεν μπορεί να το φτιάξει.... Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:31:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν Βάγγο επειδή μάλλον δεν έχεις και πολλές γνώσεις στο
θέμα...και θα χάσεις χρόνο και χρήμα χωρίς λόγο...

..ασε το peugeot και αγόρασε ένα Honda Type r... Wink

Είμαι αρκετά τυχερός να εχω στην κατοχή μου το 106 μου..
..το οποίο το λατρεύω αλλά έχει ένα όριο το οποίο η "ημιμάθεια"
σου δεν σε αφήνει να δεχτείς...

(...και αυτά που σου λέω απορρέουν από τα λεγόμενα
σου και όχι από κάτι προσωπικό δικό μου απέναντι σου..) Wink

υ.γ.ένα Honda type r πριν το 2005 κοστίζει μεχρι και 13.000...
με αλλα 3.000 φτιάχνεις Φ.Π.Ε και καποια περιφερειακά αγγίζεις τους
230 ίππους..έχεις 0-400 πολύ ανταγωνιστικό...αξιοπιστία πολύ μεγάλη
9.200 στ.λ κόφτη για τις εθνικές..στήσιμο-παθητική-στρίψιμο τελευταίας τεχνολογίας.


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:55:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagos ποτε ειπαμε παιρνεις διπλωμα?


ενα θα σου πω. προσεχε μη παρεις και αλλους στο λαιμο σου γιατι οι τυψεις απο ενα δυστυχημα ειναι κατι που θα σε κυνηγαεει μια ζωη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 23:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά στην εθνική που μπορείς να τρέχεις σε μερικά σημεία τι θα κάνεις δεν θα το πατήσεις λίγο???Βασικά ένα δυνατότερο καθημερινό αμάξι θέλω που να μπορώ να κάνω καλές κόντρες στα 0-400 χωρίς να είμαι κάθε 3 μήνες στο συνεργείο... αλλά να μπορώ να πάω και τα ταξιδάκια μου και να κινούμε μέσα στην πόλη χωρίς προβλήματα...Απλά τον επόμενο χρόνο θα κάνω Αθήνα-Λάρισα περίπου όσο συχνά είπα και δεν θέλω να γίνει τίποτα πάνω στο δρόμο...
Από την άλλη θέλω πολύ να κάνω κόντρες αλλά δεν γίνετε να φτιάξω το αμάξι μόνο για αυτό και να πάρω δεύτερο για κάθε μέρα....Οπότε ψάχνω κάτι ανάμεσα...
Κάτι που να μπορώ να έχω πολύ καλούς χρόνους σε κόντρες ect.. αλλά να γίνετε και everyday car..
Από άλλα topics-forums που διαβάζω είναι παιδιά που έχουν τουρμπάτα εδώ και κανα 2 χρόνια με 190-220 άλογα και φοράνε ακόμα τα μαμά πιστόνια...
Εγώ είπα να βάλω ως στόχο τα 200-220 άλογα και να κάνω μετά μετατροπές που να μου δώσουν αξιοπιστία...Δηλαδή να μην θέλει επισκευές ή rebuild κάθε 6μηνο...
Όσο για τις γνώσεις μου σαφώς δεν είναι καλές πάνω στο θέμα γιαυτό σας ρωτάω και περιμένω να μου πείτε και να μου εξηγήσετε τι παίζει...

Ρωτάω λοιπόν γίνετε να έχω ένα πολύ δυνατό 106 για 0-400 με το οποιο να μπορώ να ταξιδεύω και να πηγαίνω και να έρχομαι στη σχολή μου?Και αν ναι τι θα πρέπει να βάλω πάνω για να γίνει???Και πόσο θα κοστίσει???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 23:57:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε συ,με ποια λογικη θα ριξεις 10-15 χιλιαρικα σε ενα αυτοκινητο που κοστιζει ηδη 5 χιλιαρικα maximum οταν ξερεις ηδη οτι σε 3 χρονια θα το δωσεις; Confused
Εκτος και αν σου περισσευουν οποτε αλλαζει το πραγμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάγγο έχεις ένα τίμιο αυτοκινιτάκι και δυστηχώς πέον είναι δυσεύρετo!!!!
Προκειμένου να το χαλάσεις,
πούλα το σε κανέναν που ίσως το αξιοποιήσει

και εσύ προς το παρόν πάρε κανενα πουντοτζιτο!!!
Θα βρεις πολλά εδώ:

http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=62&ot=sale&ca=v&ma=124&mo=144&va=&bpr=&tpr=&so=dm&or=d&bre=1995&tre=1998&rg=&bmi=&tmi=&bpo=160&tpo=&ben=&ten=&fu=&co=&cr=&hi=&ag=&do=&nu=&tr=&dt=


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206kwn (kwstas o butcher)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 206 1.4 (16v) (2006)

Ένταξη: 14 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 1466
Τόπος: balearic islands

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:10:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/591812/

Ορίστε, τράβα δώστου 4 στο χέρι και θα πάρεις και ρέστα από την πώληση του δικού σου!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί μέχρι τώρα κανείς δεν μου έχει πεί πόσο θα κοστίσουν οι μετατροπές και από μερικά άτομα που ρώτησα μου είπαν πως γίνετε να τουρμπίσω το αμάξι και με 4,000€ αλλά με 6,000-7,000€ θα είναι και αξιόπιστο το μοτέρ...
Κάτι άσχετο..βλέπω σε αγγελίες μερικά σκέτα μοτέρ 106 με 250-350 άλογα και με τιμές από 5,000-7500€.. Αξίζει να αγοραστεί μεταχ/νο τέτοιο μοτέρ ή δεν θα αντέξει καθόλου?
Είχα την εντύπωση από αυτά που ακούω πως με 5- 6,000€ θα είχα το μοτερ που ζητούσα ίσως και κάτι καλύτερο...+1-2,000€ ακόμα για φρένα-αναρτήσεις και ζαντολάστιχα και θα είναι μια χαρά...
Λάθος κάνω?

ΥΓ* (Θα το κρατήσω 4 χρόνια το λιγότερο το αμάξι...κοντά στα 5-6 με βγέπω να το αλλάζω..)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:32:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντελως οικονεικα και με ελαχιστα ρεαλιστικα νουμερα βγαλε συμπερασμα που περιπου θα εισαι...

-Πιστονια 500Ε
-Τουρμπινα 500Ε
-Intercooler/σωληνωσεις/κολλαρα 400-500Ε
-Παραλληλο εγκεφαλακι 500Ε
-Εργασια μηχανικου 500Ε

Οπως βλεπεις τα 2500Ε ερχονται με το καλημερα,με πραγματα της φουτσας...
Τα 200 αλογα δεν ειναι δυσκολα για τουρμπακι,το θεμα ομως ειναι οτι για να γινουν αξιοπιστα θελει αρκετο ψαξιμο(οχι οτι ειναι δυσκολο αλλα κοστιζει).
Οποτε τα 4 χιλιαρικα ειναι λιγα...
Ε,τοσο αξιζει το αμαξι σου ρε! Exclamation Exclamation Exclamation

Α,βαλε επισης και φρενα,αναρτηση,μεταδοση,εξατμιση και οτι πιθανη βλακεια μπορει να μου διαφευγει...

Για μεταχειρισμενο μοτερ,ουτε καν να το σκεφτεσαι.

Οπως πολυ σωστα σου ειπε ο Κωστας,αν το ζητουμενο ειναι κοντρες και ταξιδι,πουλα το και παρε ενα Punto GT.
Με 3000 χιλιαρικα το κανεις πανω απο 200 αλογα,ταξιδευει πολυ καλυτερα απο το 106,εχει σαφως καλυτερη καροτσα και με σωστη χρηση δεν παθαινει και σχεδον τιποτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:44:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

7 σελίδες...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 01:01:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καπου εκεί τα υπολογίζω και γώ...
Πιστονια + μπιέλες 1000€
Τουρμπο + inter 1000€
Εγκεφαλος + μπουζι+καλώδια ect 1000€
Μέχρι εδώ είμαστε στα 3000€..
Εξάτμιση + (μπεκ αν χρειάζονται) + (ροϊκή αν χρ.) + έκκεντρα +φλάτζα + δεν ξερω τι άλλο να πάει κανα 2-3,000ικα ακόμα??
Σύνολο 6,000€ το πολύ...
Και για ανάρτηση+φρένα+ζάντες+λάστιχα κανα 2,000αρο

Συνολο: 8,000€...
Δεν αξίζει λέτε???

Σαν δεύτερη επιλογή είναι να το κρατήσω εργοστασιακό μέχρι να μαζέψω λεφτά να πάρω κάτι καλύτερο αλλά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα αφού ούτε λόγος για κόντρα δεν γίνετε με το εργοστασιακό ή ακόμα και με του 1ου σταδίου...

PS* Δεν μου αρέσουν τα punto....Τα ραλάκια και το mazda rx8 μου αρέσουν μόνο αλλά το δεύτερο είναι λίγο ακριβό + βγάζει απίθανες ζημιές από ότι ακούω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 06:53:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παραπάνω θα σου κοστίσει..γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις υπολογίσει
την "εργασία" που θα πάρει ο μηχανικός και ο προγραμματιστής..
Επίσης λάστιχα, ζάντες, ανάρτηση,εξάτμιση και φρένα δεν έχουν μόνο 2.000Ε.. Confused
Ειδικά αν βάλεις γκρουπ ν ανάρτηση-εξάτμιση, 16ρια ζαντολάστιχα και
κανα 4πιστονο φρένο..

Κανα 10αρικο είναι το πιο εφικτό ποσό...

Αν θες πάντως μπορείς να πάρεις ενα Honda INTEGRA Type r και να τελειώνεις..


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 10:31:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ή Πουλας τον ραλλο,δινεις και τα 10.000 χιλ προκαταβολη και παιρνεις κανα εργαλειο καινουργιο


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 13:48:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

astra opc...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vagos222 (vagos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 13:59:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άμα άλλαζα το ραλάκι μόνο το mazda rx-8 cosmo θα αγόραζα....Το θεωρώ αρκετά value for money car....
Κοίταζα λίγο τις αγγελίες από το site που μου έδωσε ο 206kwn και είδα πάρα πολλά punto πολύ πάνω από τα 250ps σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές..
Δηλαδή κάτι gt-gt3 ect... με 200-250-300-380++ps από 4 μέχρι 7,000€
Επιπλέον πρόσεξα πως κάτι 1400αρια punto βγάζουν πάνω από 200άλογα από ότι λένε αυτοί που τα έχουν τουλάχιστον....
Πως ένα 1400αρι μοτέρ βγάζει 220-280ps και το 1600αρι του 106 δεν βγάζει...
Επειδή μου είπατε να δώσω το rallye και να πάρω ένα Punto...αξίζει να πάρω κάτι από αυτά με τα 200-300ps που είναι και φτηνά ή θα σκάσουν στην 1η γκαζιά???
Επιπλέον είδα και αυτό :

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/371198/

Κάτι που μπορώ να πώ μου άρεσε αρκετά μιάς που κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου...Δηλαδή κάπου 150-160ps για ταξίδια και μέσα στην πόλη κάθε μέρα (0,5bar), και 260ps για καμια κόντρα δηλαδή (1 bar)..
Aν βρώ κάτι σαν και αυτό αξίζει να το πάρω???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
formulagloria (Makis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 Rallye

Ένταξη: 23 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 88
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 14:44:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ανεβάσεις την ημέρα (την στιγμή) της δυναμομέτρησης την πίεση στο
turbo σου δείχνει όσα άλογα θες,,,το θέμα είναι ότι η αξιοπιστία μετά τα
0,5 bar αρχίζει και πέφτει ραγδαία..ειδικά στα αυτοκίνητα που δεν είχε
προνοηθεί η λειτουργεία τούρμπο.. Wink

Το 106 βγάζει τα άλογα στον κινητήρα, το θέμα είναι τι βγάζει στον δρόμο..
και τι θα σε "αφήνει" στην άκρη του δρόμου κάθε 3 και λίγο από ζημιές..
Δεν έχει νόημα να φτιάξεις "σπινιαρίστρα"..

Ελάχιστα punto είναι καλοσυντηρημένα και μην περιμένεις να
αγοράσεις κάποιο που να μην εχει ρίσκο για επερχόμενες ζημιές..
Τούρμπο κινητήρες με 100.000+ χιλιόμετρα και 1,400 8v....?? Shocked
(οι περισσότεροι από αυτούς τρεγμένοι και πουσαρισμένοι)!! Exclamation
Σαν Συνταγή για καταστροφή....ακούγεται...
Αν πάλι βρεις κανέναν τρελό και το έχει συντηρημένο καλώς....αλλα δύσκολο Wink

Αν θες αμάξι για βελτίωση (να σκέφτεσαι Honda)--ιαπωνικά
Αν θες αμάξι για άνεση (να σκέφτεσαι VW)--γερμανικά
Αν θες αμάξι για στρίψιμο (να σκέφτεσαι peugeot)--γαλλικά

..και αν θες και τα τρία.....να σκέφτεσαι με ταμπελάκι τιμής 35.000Ε και πάνω.. Very happy


..Formula Gloria Addict..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 14:49:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

POIOS ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 15:09:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
POIOS ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Evil


δεν χρειαζεται να κλειδωθει
μια χαρα εδω στις "γενικές"...
αντι να συζητιουνται στο κομματι των βελτιώσεων Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 7 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1304s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on