Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 21:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stamatis_vts έγραψε: | http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
 |
το διάβασα όλο αλλά δεν μπορώ να πω οτι με βοήθησε αρκετά...
Όσο για το ''στύσιμο'' οκ ρε παιδιά αλλά αυτή την εποχή είμαι λίγο στο τρέξιμο και με 3-4 ώρες υπνο τη μερα...Τεσπα..
Έλεγα για 200 τουρμπατα γιατί από ότι κατάλαβα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από τα ατμοσφαιρικά και από ότι λένε άλλα παιδιά και λίγο πιο αξιόπιστα...
Οπότε για πείτε....Τι τουρμπίνα αρχικα? 25αρα-28αρα,ρουλεμανατι η όχι?Άκουσα και για κομπρέσορα ότι είναι πολύ αποδοτικοί και χωρίς καμία extra τροποποίηση αποδίδει λίγα παραπάνω από τα άλογα που θέλω...
Απλα ξέρει κανείς τι παίζει με τις τουρμπίνες????Και μετά τι γίνετε με τους εκκεντροφόρους και τα μπεκ???
ΥΓ* Το αμαξάκι το θέλω για 3-4 χρόνια ακόμα.... (καμια 100,000km δλδ..) και θα είναι everyday car.. δηλαδή το πρωί για τη σχολή΄, το απόγευμα για βόλτες και το βράδακι για κόντρες ect...Α!Και θα κάνει τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα τη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα και Λάρισα-Αθήνα.... Οπότε πάνω στην εθνική το στροφόμετρο θα είναι πάνω από τις 6,000rpm για αρκετή-ες ώρες....
Πιο πολύ για τις κόντρες που θέλω, το θέλω να είναι καλό για τα 0-400.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:00:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα αποφασισε τι θες και ξανακανε την ερωτηση οταν εισαι ετοιμος.....
Τα λες μπερδεμενα....
Σε turbo αυτοκινητο στην εθνικη πιστευεις οτι χρειαζεται να πηγαινεις με πανω απο 6000rpm για ωρες???Δεν νομιζω.Μονο αν το πηγαινεις με μισο γκαζι και το πυρομετρο κοντα στους 750βαθμους........
Να γιατι λενε μετα οτι τα turbata σπανε σε 6 μηνες..... 
106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:08:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagos222 έγραψε: | stamatis_vts έγραψε: | http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18444
 |
το διάβασα όλο αλλά δεν μπορώ να πω οτι με βοήθησε αρκετά...
Όσο για το ''στύσιμο'' οκ ρε παιδιά αλλά αυτή την εποχή είμαι λίγο στο τρέξιμο και με 3-4 ώρες υπνο τη μερα...Τεσπα..
Έλεγα για 200 τουρμπατα γιατί από ότι κατάλαβα βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από τα ατμοσφαιρικά και από ότι λένε άλλα παιδιά και λίγο πιο αξιόπιστα...
Οπότε για πείτε....Τι τουρμπίνα αρχικα? 25αρα-28αρα,ρουλεμανατι η όχι?Άκουσα και για κομπρέσορα ότι είναι πολύ αποδοτικοί και χωρίς καμία extra τροποποίηση αποδίδει λίγα παραπάνω από τα άλογα που θέλω...
Απλα ξέρει κανείς τι παίζει με τις τουρμπίνες????Και μετά τι γίνετε με τους εκκεντροφόρους και τα μπεκ???
ΥΓ* Το αμαξάκι το θέλω για 3-4 χρόνια ακόμα.... (καμια 100,000km δλδ..) και θα είναι everyday car.. δηλαδή το πρωί για τη σχολή΄, το απόγευμα για βόλτες και το βράδακι για κόντρες ect...Α!Και θα κάνει τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα τη διαδρομή Αθήνα - Λάρισα και Λάρισα-Αθήνα.... Οπότε πάνω στην εθνική το στροφόμετρο θα είναι πάνω από τις 6,000rpm για αρκετή-ες ώρες....
Πιο πολύ για τις κόντρες που θέλω, το θέλω να είναι καλό για τα 0-400.. |
sorry που στο λέω, αλλά
και αμάξι πολλών ετών
και να φτάσει 300.000χλμ (έχει ήδη 200 αν θυμάμαι καλά)
και ταξίδι κάθε εβδομάδα
και κόντρες
και καθημερινό αμάξι
και 200-300 άλογα δεν ξέρω κ εγώ πόσα
ούτε η νάσα δεν μπορεί να το φτιάξει.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:31:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν Βάγγο επειδή μάλλον δεν έχεις και πολλές γνώσεις στο
θέμα...και θα χάσεις χρόνο και χρήμα χωρίς λόγο...
..ασε το peugeot και αγόρασε ένα Honda Type r...
Είμαι αρκετά τυχερός να εχω στην κατοχή μου το 106 μου..
..το οποίο το λατρεύω αλλά έχει ένα όριο το οποίο η "ημιμάθεια"
σου δεν σε αφήνει να δεχτείς...
(...και αυτά που σου λέω απορρέουν από τα λεγόμενα
σου και όχι από κάτι προσωπικό δικό μου απέναντι σου..)
υ.γ.ένα Honda type r πριν το 2005 κοστίζει μεχρι και 13.000...
με αλλα 3.000 φτιάχνεις Φ.Π.Ε και καποια περιφερειακά αγγίζεις τους
230 ίππους..έχεις 0-400 πολύ ανταγωνιστικό...αξιοπιστία πολύ μεγάλη
9.200 στ.λ κόφτη για τις εθνικές..στήσιμο-παθητική-στρίψιμο τελευταίας τεχνολογίας.
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 22:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagos ποτε ειπαμε παιρνεις διπλωμα?
ενα θα σου πω. προσεχε μη παρεις και αλλους στο λαιμο σου γιατι οι τυψεις απο ενα δυστυχημα ειναι κατι που θα σε κυνηγαεει μια ζωη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 23:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά στην εθνική που μπορείς να τρέχεις σε μερικά σημεία τι θα κάνεις δεν θα το πατήσεις λίγο???Βασικά ένα δυνατότερο καθημερινό αμάξι θέλω που να μπορώ να κάνω καλές κόντρες στα 0-400 χωρίς να είμαι κάθε 3 μήνες στο συνεργείο... αλλά να μπορώ να πάω και τα ταξιδάκια μου και να κινούμε μέσα στην πόλη χωρίς προβλήματα...Απλά τον επόμενο χρόνο θα κάνω Αθήνα-Λάρισα περίπου όσο συχνά είπα και δεν θέλω να γίνει τίποτα πάνω στο δρόμο...
Από την άλλη θέλω πολύ να κάνω κόντρες αλλά δεν γίνετε να φτιάξω το αμάξι μόνο για αυτό και να πάρω δεύτερο για κάθε μέρα....Οπότε ψάχνω κάτι ανάμεσα...
Κάτι που να μπορώ να έχω πολύ καλούς χρόνους σε κόντρες ect.. αλλά να γίνετε και everyday car..
Από άλλα topics-forums που διαβάζω είναι παιδιά που έχουν τουρμπάτα εδώ και κανα 2 χρόνια με 190-220 άλογα και φοράνε ακόμα τα μαμά πιστόνια...
Εγώ είπα να βάλω ως στόχο τα 200-220 άλογα και να κάνω μετά μετατροπές που να μου δώσουν αξιοπιστία...Δηλαδή να μην θέλει επισκευές ή rebuild κάθε 6μηνο...
Όσο για τις γνώσεις μου σαφώς δεν είναι καλές πάνω στο θέμα γιαυτό σας ρωτάω και περιμένω να μου πείτε και να μου εξηγήσετε τι παίζει...
Ρωτάω λοιπόν γίνετε να έχω ένα πολύ δυνατό 106 για 0-400 με το οποιο να μπορώ να ταξιδεύω και να πηγαίνω και να έρχομαι στη σχολή μου?Και αν ναι τι θα πρέπει να βάλω πάνω για να γίνει???Και πόσο θα κοστίσει??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Φεβ 2010, 23:57:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε συ,με ποια λογικη θα ριξεις 10-15 χιλιαρικα σε ενα αυτοκινητο που κοστιζει ηδη 5 χιλιαρικα maximum οταν ξερεις ηδη οτι σε 3 χρονια θα το δωσεις;
Εκτος και αν σου περισσευουν οποτε αλλαζει το πραγμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί μέχρι τώρα κανείς δεν μου έχει πεί πόσο θα κοστίσουν οι μετατροπές και από μερικά άτομα που ρώτησα μου είπαν πως γίνετε να τουρμπίσω το αμάξι και με 4,000€ αλλά με 6,000-7,000€ θα είναι και αξιόπιστο το μοτέρ...
Κάτι άσχετο..βλέπω σε αγγελίες μερικά σκέτα μοτέρ 106 με 250-350 άλογα και με τιμές από 5,000-7500€.. Αξίζει να αγοραστεί μεταχ/νο τέτοιο μοτέρ ή δεν θα αντέξει καθόλου?
Είχα την εντύπωση από αυτά που ακούω πως με 5- 6,000€ θα είχα το μοτερ που ζητούσα ίσως και κάτι καλύτερο...+1-2,000€ ακόμα για φρένα-αναρτήσεις και ζαντολάστιχα και θα είναι μια χαρά...
Λάθος κάνω?
ΥΓ* (Θα το κρατήσω 4 χρόνια το λιγότερο το αμάξι...κοντά στα 5-6 με βγέπω να το αλλάζω..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 00:32:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντελως οικονεικα και με ελαχιστα ρεαλιστικα νουμερα βγαλε συμπερασμα που περιπου θα εισαι...
-Πιστονια 500Ε
-Τουρμπινα 500Ε
-Intercooler/σωληνωσεις/κολλαρα 400-500Ε
-Παραλληλο εγκεφαλακι 500Ε
-Εργασια μηχανικου 500Ε
Οπως βλεπεις τα 2500Ε ερχονται με το καλημερα,με πραγματα της φουτσας...
Τα 200 αλογα δεν ειναι δυσκολα για τουρμπακι,το θεμα ομως ειναι οτι για να γινουν αξιοπιστα θελει αρκετο ψαξιμο(οχι οτι ειναι δυσκολο αλλα κοστιζει).
Οποτε τα 4 χιλιαρικα ειναι λιγα...
Ε,τοσο αξιζει το αμαξι σου ρε!
Α,βαλε επισης και φρενα,αναρτηση,μεταδοση,εξατμιση και οτι πιθανη βλακεια μπορει να μου διαφευγει...
Για μεταχειρισμενο μοτερ,ουτε καν να το σκεφτεσαι.
Οπως πολυ σωστα σου ειπε ο Κωστας,αν το ζητουμενο ειναι κοντρες και ταξιδι,πουλα το και παρε ενα Punto GT.
Με 3000 χιλιαρικα το κανεις πανω απο 200 αλογα,ταξιδευει πολυ καλυτερα απο το 106,εχει σαφως καλυτερη καροτσα και με σωστη χρηση δεν παθαινει και σχεδον τιποτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 01:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπου εκεί τα υπολογίζω και γώ...
Πιστονια + μπιέλες 1000€
Τουρμπο + inter 1000€
Εγκεφαλος + μπουζι+καλώδια ect 1000€
Μέχρι εδώ είμαστε στα 3000€..
Εξάτμιση + (μπεκ αν χρειάζονται) + (ροϊκή αν χρ.) + έκκεντρα +φλάτζα + δεν ξερω τι άλλο να πάει κανα 2-3,000ικα ακόμα??
Σύνολο 6,000€ το πολύ...
Και για ανάρτηση+φρένα+ζάντες+λάστιχα κανα 2,000αρο
Συνολο: 8,000€...
Δεν αξίζει λέτε???
Σαν δεύτερη επιλογή είναι να το κρατήσω εργοστασιακό μέχρι να μαζέψω λεφτά να πάρω κάτι καλύτερο αλλά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα αφού ούτε λόγος για κόντρα δεν γίνετε με το εργοστασιακό ή ακόμα και με του 1ου σταδίου...
PS* Δεν μου αρέσουν τα punto....Τα ραλάκια και το mazda rx8 μου αρέσουν μόνο αλλά το δεύτερο είναι λίγο ακριβό + βγάζει απίθανες ζημιές από ότι ακούω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 06:53:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παραπάνω θα σου κοστίσει..γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις υπολογίσει
την "εργασία" που θα πάρει ο μηχανικός και ο προγραμματιστής..
Επίσης λάστιχα, ζάντες, ανάρτηση,εξάτμιση και φρένα δεν έχουν μόνο 2.000Ε..
Ειδικά αν βάλεις γκρουπ ν ανάρτηση-εξάτμιση, 16ρια ζαντολάστιχα και
κανα 4πιστονο φρένο..
Κανα 10αρικο είναι το πιο εφικτό ποσό...
Αν θες πάντως μπορείς να πάρεις ενα Honda INTEGRA Type r και να τελειώνεις..
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 10:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή Πουλας τον ραλλο,δινεις και τα 10.000 χιλ προκαταβολη και παιρνεις κανα εργαλειο καινουργιο
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 13:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
astra opc...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vagos222 (vagos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 13 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 13:59:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άμα άλλαζα το ραλάκι μόνο το mazda rx-8 cosmo θα αγόραζα....Το θεωρώ αρκετά value for money car....
Κοίταζα λίγο τις αγγελίες από το site που μου έδωσε ο 206kwn και είδα πάρα πολλά punto πολύ πάνω από τα 250ps σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές..
Δηλαδή κάτι gt-gt3 ect... με 200-250-300-380++ps από 4 μέχρι 7,000€
Επιπλέον πρόσεξα πως κάτι 1400αρια punto βγάζουν πάνω από 200άλογα από ότι λένε αυτοί που τα έχουν τουλάχιστον....
Πως ένα 1400αρι μοτέρ βγάζει 220-280ps και το 1600αρι του 106 δεν βγάζει...
Επειδή μου είπατε να δώσω το rallye και να πάρω ένα Punto...αξίζει να πάρω κάτι από αυτά με τα 200-300ps που είναι και φτηνά ή θα σκάσουν στην 1η γκαζιά???
Επιπλέον είδα και αυτό :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/371198/
Κάτι που μπορώ να πώ μου άρεσε αρκετά μιάς που κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου...Δηλαδή κάπου 150-160ps για ταξίδια και μέσα στην πόλη κάθε μέρα (0,5bar), και 260ps για καμια κόντρα δηλαδή (1 bar)..
Aν βρώ κάτι σαν και αυτό αξίζει να το πάρω??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
formulagloria (Makis) Νέος χρήστης

Peugeot 106 Rallye
Ένταξη: 23 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 88 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 14:44:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ανεβάσεις την ημέρα (την στιγμή) της δυναμομέτρησης την πίεση στο
turbo σου δείχνει όσα άλογα θες,,,το θέμα είναι ότι η αξιοπιστία μετά τα
0,5 bar αρχίζει και πέφτει ραγδαία..ειδικά στα αυτοκίνητα που δεν είχε
προνοηθεί η λειτουργεία τούρμπο..
Το 106 βγάζει τα άλογα στον κινητήρα, το θέμα είναι τι βγάζει στον δρόμο..
και τι θα σε "αφήνει" στην άκρη του δρόμου κάθε 3 και λίγο από ζημιές..
Δεν έχει νόημα να φτιάξεις "σπινιαρίστρα"..
Ελάχιστα punto είναι καλοσυντηρημένα και μην περιμένεις να
αγοράσεις κάποιο που να μην εχει ρίσκο για επερχόμενες ζημιές..
Τούρμπο κινητήρες με 100.000+ χιλιόμετρα και 1,400 8v....??
(οι περισσότεροι από αυτούς τρεγμένοι και πουσαρισμένοι)!!
Σαν Συνταγή για καταστροφή....ακούγεται...
Αν πάλι βρεις κανέναν τρελό και το έχει συντηρημένο καλώς....αλλα δύσκολο
Αν θες αμάξι για βελτίωση (να σκέφτεσαι Honda)--ιαπωνικά
Αν θες αμάξι για άνεση (να σκέφτεσαι VW)--γερμανικά
Αν θες αμάξι για στρίψιμο (να σκέφτεσαι peugeot)--γαλλικά
..και αν θες και τα τρία.....να σκέφτεσαι με ταμπελάκι τιμής 35.000Ε και πάνω.. 
..Formula Gloria Addict.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 14:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
POIOS ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Φεβ 2010, 15:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | POIOS ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  |
δεν χρειαζεται να κλειδωθει
μια χαρα εδω στις "γενικές"...
αντι να συζητιουνται στο κομματι των βελτιώσεων 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|