Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 13:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι η τρύπα αλλά τα γράμματα που έχει χτυπημένα επάνω του και καθορίζουν τον τύπο του μοτέρ.
Άσχετο εάν από κυβικά είσαι οκ.
TU5J2 (NFW)
TU5J4 (NFX)
TU5JP4 (NFU) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 13:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα εξυπακουεται οτι τα γραμματα τα "μαγειρευεις" ρε...σεφ!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 14:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποιος ο λόγος να το κάνεις αφού μπορείς να το δηλώσεις κανονικά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aelaras_g10 (dimitris) Μόλις έγραψα

peugeot 206 1.4 (8v) (2003)
Ένταξη: 20 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: larisa
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 23:33:14 Θέμα δημοσίευσης: hi |
|
|
ρε παιδιά επειδή μπερδεύτικα! εγώ μπορώ να το δηλώσω το μοτέρ κανονικά? εαν όχι τι πρέπει να κάνω? και πόσα χρήμματα χρειάζομαι για να το δηλώσω?
aelara kai ksro psomi |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 08:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θα βάλεις μοτέρ από 106 rallye 16V ναι μπορείς να το δηλώσεις κανονικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 11:11:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Ποιος ο λόγος να το κάνεις αφού μπορείς να το δηλώσεις κανονικά  |
Λεω βρε σε περιπτωση που αν δεν εχει δηλωθει 16v σε τετοιο σκαφος,τοτε μπορεις να κανεις αυτο.
Αμα εχει δηλωθει,το κανεις οπως λες εσυ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
luke_z750 (luke) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 21 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Νοέ 2009, 13:39:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για κορωνοπήνια που ανεφερε ενας συναδελφος παραπάνω που διαβάζουμε?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
HaTeMe (Χρήστος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1,6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: Thes/niki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Νοέ 2009, 16:12:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....??? |
|
|
dbecks7 έγραψε: | Geia sas.Exo ena 206XT 1,4 kai tha ithela na mou peite ti einai pio ftino na kano gia na..."anevo" ligo...Eyxaristo poly! |
File mou tha se stenaxwrisw me ayta pou tha sou pw alla isws na prepei na ta akouseis apo kapoion den eixe tis gnwseis alla tis exei plirwsei kai emathe ...
H istoria exei ws e3is eimai katoxos edw kai 4 xronia enos 206 1.1cc 8V
tou exw foresei skoupa / e3atmisi apo mprosta kai ena programmataki gia venzines tpt to idiaitero alla ayta mou kostisan Skoupa 120E Eksatmisi G N teliko 120E dixalo apo rallye (pou eytixws to pira dwrean) kataluti syrmatino kai swlina mexri to teliko 280E me tin ergasia kai to programma 80E an ta yplogiseis ola mazi einai 600E kai den eixa kapoio idiaitero apotelesma paremeine 1.1cc me 65hp dynamometrimena ! Oso gia katanalwsi ?? Oso kaiei to 1.6cc 16V me ta 109 ! To kalytero pou sou proteinw einai na kaneis ypomoni na mazepseis lefta opws ekana ki egw (Opws ki esy den kovw apo ta dentra ta eurw) kai vrika tin lysi ! me 3000E evala moter 1.6cc 16v Rallye kefalaria apo 206 1.6cc 16V programma psport ekkentroforous rallye frena apo 106 rallye sasman xeiropohto konto me ta koutia apo to diko mou kai exw ftasei ta 140 me 150hp ! Den psteyw na theleis kati parapanw apo to ama3i sou gia mena ayta ta hp einai arketa ! Telos oti kai na kaneis prepei na to skefteis kala kai to pio vasiko einai na analogisteis "Aksizei na to kanw?" kai meta na synexiseis me tis metatropes sou ! Entelws filika apo mia ponemeni tsepi apo pseytoupgrages kai programmata pou den kanoun tpt parapanw apo to na sou katastrefoun ton kinitira !
(PS : Sorry gia ta greeklish alla to logismiko mou den exei Greek )
(PS 2 : Thelw na prosthesw oti i metatropi se 1.6 8V rallye+turbo itan i prwti skepsi mou alla telika den tairiaze to AC swsta kai me patenta tha eixa problima me tous ymantes)
Παρακαλώ μην γράφεις με greenglish, αντιβαίνει στους κανονισμούς του forum. Διόρθωσε το κέιμενό σου, αλλιώς θα διαγραφεί.
εκ της mod team
My Animals are runnin' slow....
oR
Something Running at Chipsie !
But The Best ...
Hai giou louk rili nais ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 18:43:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Περαν του κλασσικου ΦΠΕ δεν νομιζω οτι αξιζει κατι παραπανω στο 14αρι.
Ακομα προτιμοτερο απο το ΦΠΕ ειναι ενα πιο κοντο σασμαν.
Απο εκει και περα,μονο αλλαγη μοτερ θα σας "σωσει". |
Πόσο θα κοστίσει περίπου ένα πιο κοντό σασμάν; Και από ποιό μοντέλο αξίζει να γίνει η συγκεκριμένη μεταμόσχευση; Λογικά από 106 rallye γίνεται εύκολα.
Μία πιο απλή λύση είναι η αλλαγή του κορωνοπηνίου; Κόστος; Σε αυτή την περίπτωση θα χτυπάει συχνά κόφτη η 5η στην εθνική;
Από θέματα αξιοπιστίας τί να περιμένει κάποιος μετά τις εν λόγω μετατροπές;
(Δεν ποστάρω τις ερωτήσεις μου στα topics των κορωνοπηνίων επειδή ενδιαφέρομαι μόνο για 206 1,4 8v) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:33:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αξιοπιστια δεν εχει σχεση εκτος και αν ταξιδευεις συνεχεια με την 5η στον κοφτη(που θα τον φτανει πιθανοτατα αν βαλεις πολυ κοντο Κ/Π).
Για 14αρι η πιο σοφη επιλογη(με 195/50/15 λαστιχα) ειναι το 14/60 με τις "κλειστες" σχεσεις απο τα Rallye.
Αρκουν για να ζωντανεψει και ταυτοχρονα να ειναι και overall... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:36:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωρίζεις φίλε μου μήπως που μπορώ να βρω κορωνοπήνιο από Rallye (το 1300άρι ε) στην Αθήνα ή στην Πάτρα;
Οι τιμές που κυμαίνονται; Να υπολογίζω γύρω στα 300 ευρώ κομπλέ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο 200Ε ξεκινανε ΜΟΝΟΝ τα Κ/Π 13/59(1300 Rallye).
Βαλε τοποθετηση,κλπ,το 400αρι το εχεις ευκολα.
Ε,με τοσα παιρνεις ετοιμο σασμαν και απλα κανεις swap με το εργοστασιακο σου.
Απλα το συγκεκριμενο σασμαν θα ειναι πολυ κοντο για τις δυνατοτητες του μοτερ σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Δεκ 2009, 01:23:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Στελάρα, πραγματικά σε θαυμάζω γιατί άσχετα με το ποιός σου κάνει την ερώτηση, τα αναλύεις με το νι και με το σίγμα.
Ωραίος.
Γνώμη μου...
Μη ρίξεις φράγκο στον 14άρη κινητήρα.
Φτιάχνεις μοτέρ = πετάς λεφτά
Κονταίνεις σασμάν = την εθνική τη βλέπεις μόνο απ'έξω.
Ή 16άρι με σασμάν από 16ν να είσαι κυριλέ στην αουτοστράντα ,
ή μαζεύεις λεφτάκια για κάτι καλύτερο. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιαν 2010, 10:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω τελικα που το κοιταξα λιγο το θεμα ειναι ασκοπα πεταμενα χρηματα οτι μπει στο 14αρι...:S
εχω γνωστο (συγγενη της κοπελας μου) με συνεργειο και ειχε μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο,σασμαν,λευκο καντραν απο το 1.6 16v με μολις 900 χιλιομετρα(απο τουμπαρισμενο) και τα εδωσε για 700ευρω πριν μια εβδομαδα!!!!! θα τρελαθω !!!δεν το ηξερα να τα παρω εγω ...
παντως τελικα μονο αλαγη μοτερ αξιζει ή και αλαγη γενικως αυτοκινητου...
πχ με ~1200ε εχεις κομπλε μοτερι απο το 16αρι πανω στο αμαξι και βγαζεις χοντρικα 110-120 αλογατα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και ΜΑΜΑ και μια χαρα ροπη...το 14αρι το 8βου βγαζει 75 ψοφια ..και αυτα....μεχρι τις 5200 περιπου rpm
ας πουμε οτι βαζεις εκκεντρο.θες ενα 400αρι για να παρεις ~5 αλογα? θες και προγραμμα αλλα 300ε + εισαγωγη+εξαγωγη? παει ψηλα το μαλλι για 10-15 αλογα και κανοντας το μοτερ να μην τραβαει μια χαμηλα...δεν αξιζει ...Αναφορικα να πω οτι θα ξεκινας σπινιαροντας στις ανηφορες για να μην σου σβησει και πως θα χρειαστεις και αλλες μετατροπες οπως πλανισμα κεφαλης ισως για να μην εχεις ασταθειες στο ρελαντι..(περιτα εξοδα και ΜΗ αναστρεψιμες μοντιφες σε ενα μοτερ που ΔΕΝ εχει φτιαχτει για αυτο...)
Οπως καταλαβαινεις και εγω ειχα την παραισθηση του να βελτιωσω το μοτερ να παει και και και αλλα μολις το εψαξα συντομα μου εφυγε η ιδεα ^^
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης
Έχει επεξεργασθεί από τον/την reselie στις Τρι 12 Ιαν 2010, 12:09:53, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιαν 2010, 10:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γι'αυτό και γω Τάσο δεν το πείραξα καθόλου και πήρα ένα 207gt
το αυτοκίνητο πλέον το κυκλοφορεί η μανούλα μου!!!!
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stefanos patra (Στέφανος) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 (2002)
Ένταξη: 25 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 10:36:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητοι μου φιλοι γεια σας.
Ειμαι απο Πατρα με λενε Στεφανο και ειμαι απο εχθες κατοχος ενος 206 1100 με κολημενο μοτερ!!!
Μου το εδωσε δωρο ο εξαδελφος μου, γιατι ειναι λιγο οικονομιμενος και αφου το κολησε (το αφησε χωρις νερα!!) μου το χαρησε.
Θελω λοιπον την πολιτιμη για εμενα βοηθηα σας, τι να κανω με το νεο αυτοκινητακι μου.
Το θελω να πηγαινω απο μαγαζι σπιτι καθημερινα και ταξιδακι παρα πολυ σπανια.
Απο οτι διαβασα, καποιο μελος ειπε οτι ενα πειραγμενο 1100 που ειχε, εκαιγε το ιδιο με το 1600 16v!!!
Βοηθηστε με πως να ξεκινησω να ψαχνω και τι ειναι καλυτερο να κανω.
Να βαλω παλι μοτερ 1100 ? να βαλω 1400? να βαλω 1600? και ποιο μοτερ?16v 8v και πολλα αλλα που θελω να με συμβουλεψετε.
Ευχαριστω προκαταβολικος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 10:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stefanos patra έγραψε: | Αγαπητοι μου φιλοι γεια σας.
Ειμαι απο Πατρα με λενε Στεφανο και ειμαι απο εχθες κατοχος ενος 206 1100 με κολημενο μοτερ!!!
Μου το εδωσε δωρο ο εξαδελφος μου, γιατι ειναι λιγο οικονομιμενος και αφου το κολησε (το αφησε χωρις νερα!!) μου το χαρησε.
Θελω λοιπον την πολιτιμη για εμενα βοηθηα σας, τι να κανω με το νεο αυτοκινητακι μου.
Το θελω να πηγαινω απο μαγαζι σπιτι καθημερινα και ταξιδακι παρα πολυ σπανια.
Απο οτι διαβασα, καποιο μελος ειπε οτι ενα πειραγμενο 1100 που ειχε, εκαιγε το ιδιο με το 1600 16v!!!
Βοηθηστε με πως να ξεκινησω να ψαχνω και τι ειναι καλυτερο να κανω.
Να βαλω παλι μοτερ 1100 ? να βαλω 1400? να βαλω 1600? και ποιο μοτερ?16v 8v και πολλα αλλα που θελω να με συμβουλεψετε.
Ευχαριστω προκαταβολικος  |
Καλώς ήρθες φίλε στο club
Η καλύτερη λύση κατ' εμέ που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις ένα μοτέρ 1,4 8v και να το βάλεις επάνω. Κόστος αγοράς περί τα 400-500 ευρώ αν ψάξεις λιιιγο παραπάνω.
Το να φτιάξεις το ίδιο δεν σε συμφέρει καθόλου καθώς η ανακατασκευή θα σου στιχοίσει πολύ παραπάνω
Σασμάν μένει το ίδιο οπότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Βρες έναν μηχανικό να σου τοποθετήσει την μηχανή (όποιος σου πει φθηνότερα) και τελειώσες !!!!
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 13:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με 400-500 ευρω περνεις το 1600 8ν. απο σημα ειναι τα ιδια αμα θες να το δηλωσεις κιολας. για εμενα μην παρεις το 1400.... δεν ειναι πεταμενα λευτακια αλλα πιστευω οτι μετα απο καποιο σημειο θα θελησεις κατι παραπανω εστω και για λιγο οποτε ...
με το 1600 8ν θα βαλεις και 2-3 ατομα μεσα χωρις να το ζορίζεις, θα καις σχεδον τα ιδια (αναλογα το βαρος του ποδιου σου) και αμα θελησεις να το τρεξεις και λιγο εχει περιθορια.
για αρχη βρες εναν μηχανικο που εμπιστευεσαι για να σου κανει ολα αυτα που λες, μαθε τιμες για την τραμπα (ποσα θελει για να κανει την αντικατασταση), τι τιμες σου λεει εκεινος για καθε μοτερ κ.τ.λ., και τι θελει αμα του φερεις εσυ το μοτερ.
Θα το δηλωσεις?
Κατα την αποψη μου ξεκινα με αυτα και μετα βλεπεις τι μοτερ...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stefanos patra (Στέφανος) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 (2002)
Ένταξη: 25 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 18:06:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Εγω εχω τη γνωμη οτι θα παω για 1400, γιατι στο καθε ημερα μαγαζι σπιτι, θα εχω οικονομια βενζινης, που τωρα ειναι στο Θεο!!!
Το βασικο ειναι να βρω ενα καλο μοτερ, και εναν καλο μαστορα που να μου κανει καλη δουλεια.
Θα ξεκινησω να ψαχνομαι απο αυριο.
Μαλλον δεν θα το δηλωσω.
Μια ερωτηση.
Εαν δεν βαλω 1100 (που δεν βαζω με τιποτα!!), θα χρειαστει να αλλαξω εγκεφαλο και ηλεκτρικα (πλεξουδες) για το 1400 και για το 1600?
Μια ακομα ερωτηση.
Εαν του βαλω 1400, υπαρχει 8v και 16v? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|