PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 13:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι η τρύπα αλλά τα γράμματα που έχει χτυπημένα επάνω του και καθορίζουν τον τύπο του μοτέρ.
Άσχετο εάν από κυβικά είσαι οκ.
TU5J2 (NFW)
TU5J4 (NFX)
TU5JP4 (NFU)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 13:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα εξυπακουεται οτι τα γραμματα τα "μαγειρευεις" ρε...σεφ! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 14:10:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιος ο λόγος να το κάνεις αφού μπορείς να το δηλώσεις κανονικά Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
aelaras_g10 (dimitris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 1.4 (8v) (2003)

Ένταξη: 20 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: larisa

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 23:33:14    Θέμα δημοσίευσης: hi Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδιά επειδή μπερδεύτικα! εγώ μπορώ να το δηλώσω το μοτέρ κανονικά? εαν όχι τι πρέπει να κάνω? και πόσα χρήμματα χρειάζομαι για να το δηλώσω?


aelara kai ksro psomi
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 08:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θα βάλεις μοτέρ από 106 rallye 16V ναι μπορείς να το δηλώσεις κανονικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Ιαν 2009, 11:11:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Ποιος ο λόγος να το κάνεις αφού μπορείς να το δηλώσεις κανονικά Rolling eyes

Λεω βρε σε περιπτωση που αν δεν εχει δηλωθει 16v σε τετοιο σκαφος,τοτε μπορεις να κανεις αυτο.
Αμα εχει δηλωθει,το κανεις οπως λες εσυ. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
luke_z750 (luke)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 21 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Νοέ 2009, 13:39:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για κορωνοπήνια που ανεφερε ενας συναδελφος παραπάνω που διαβάζουμε??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Νοέ 2009, 14:20:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ορίστε....

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2228

&

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9048

Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
HaTeMe (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1,6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 8
Τόπος: Thes/niki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Νοέ 2009, 16:12:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση του 1,4 8V 75Hp ή Αλλαγή κινητήρα....??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dbecks7 έγραψε:
Geia sas.Exo ena 206XT 1,4 kai tha ithela na mou peite ti einai pio ftino na kano gia na..."anevo" ligo...Eyxaristo poly!

File mou tha se stenaxwrisw me ayta pou tha sou pw alla isws na prepei na ta akouseis apo kapoion den eixe tis gnwseis alla tis exei plirwsei kai emathe ...
H istoria exei ws e3is eimai katoxos edw kai 4 xronia enos 206 1.1cc 8V
tou exw foresei skoupa / e3atmisi apo mprosta kai ena programmataki gia venzines tpt to idiaitero alla ayta mou kostisan Skoupa 120E Eksatmisi G N teliko 120E dixalo apo rallye (pou eytixws to pira dwrean) kataluti syrmatino kai swlina mexri to teliko 280E me tin ergasia kai to programma 80E an ta yplogiseis ola mazi einai 600E kai den eixa kapoio idiaitero apotelesma paremeine 1.1cc me 65hp dynamometrimena ! Oso gia katanalwsi ?? Oso kaiei to 1.6cc 16V me ta 109 ! To kalytero pou sou proteinw einai na kaneis ypomoni na mazepseis lefta opws ekana ki egw (Opws ki esy den kovw apo ta dentra ta eurw) kai vrika tin lysi ! me 3000E evala moter 1.6cc 16v Rallye kefalaria apo 206 1.6cc 16V programma psport ekkentroforous rallye frena apo 106 rallye sasman xeiropohto konto me ta koutia apo to diko mou kai exw ftasei ta 140 me 150hp ! Den psteyw na theleis kati parapanw apo to ama3i sou gia mena ayta ta hp einai arketa ! Telos oti kai na kaneis prepei na to skefteis kala kai to pio vasiko einai na analogisteis "Aksizei na to kanw?" kai meta na synexiseis me tis metatropes sou ! Entelws filika apo mia ponemeni tsepi apo pseytoupgrages kai programmata pou den kanoun tpt parapanw apo to na sou katastrefoun ton kinitira !
(PS : Sorry gia ta greeklish alla to logismiko mou den exei Greek )
(PS 2 : Thelw na prosthesw oti i metatropi se 1.6 8V rallye+turbo itan i prwti skepsi mou alla telika den tairiaze to AC swsta kai me patenta tha eixa problima me tous ymantes)

Παρακαλώ μην γράφεις με greenglish, αντιβαίνει στους κανονισμούς του forum. Διόρθωσε το κέιμενό σου, αλλιώς θα διαγραφεί.
εκ της mod team



My Animals are runnin' slow....
oR
Something Running at Chipsie !
But The Best ...

Hai giou louk rili nais !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 18:43:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Περαν του κλασσικου ΦΠΕ δεν νομιζω οτι αξιζει κατι παραπανω στο 14αρι.
Ακομα προτιμοτερο απο το ΦΠΕ ειναι ενα πιο κοντο σασμαν.

Απο εκει και περα,μονο αλλαγη μοτερ θα σας "σωσει".


Πόσο θα κοστίσει περίπου ένα πιο κοντό σασμάν; Και από ποιό μοντέλο αξίζει να γίνει η συγκεκριμένη μεταμόσχευση; Λογικά από 106 rallye γίνεται εύκολα.

Μία πιο απλή λύση είναι η αλλαγή του κορωνοπηνίου; Κόστος; Σε αυτή την περίπτωση θα χτυπάει συχνά κόφτη η 5η στην εθνική; Blink


Από θέματα αξιοπιστίας τί να περιμένει κάποιος μετά τις εν λόγω μετατροπές;


(Δεν ποστάρω τις ερωτήσεις μου στα topics των κορωνοπηνίων επειδή ενδιαφέρομαι μόνο για 206 1,4 8v)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:33:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αξιοπιστια δεν εχει σχεση εκτος και αν ταξιδευεις συνεχεια με την 5η στον κοφτη(που θα τον φτανει πιθανοτατα αν βαλεις πολυ κοντο Κ/Π).
Για 14αρι η πιο σοφη επιλογη(με 195/50/15 λαστιχα) ειναι το 14/60 με τις "κλειστες" σχεσεις απο τα Rallye.
Αρκουν για να ζωντανεψει και ταυτοχρονα να ειναι και overall...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:36:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωρίζεις φίλε μου μήπως που μπορώ να βρω κορωνοπήνιο από Rallye (το 1300άρι ε) στην Αθήνα ή στην Πάτρα;
Οι τιμές που κυμαίνονται; Να υπολογίζω γύρω στα 300 ευρώ κομπλέ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 22:41:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο 200Ε ξεκινανε ΜΟΝΟΝ τα Κ/Π 13/59(1300 Rallye).
Βαλε τοποθετηση,κλπ,το 400αρι το εχεις ευκολα.
Ε,με τοσα παιρνεις ετοιμο σασμαν και απλα κανεις swap με το εργοστασιακο σου.
Απλα το συγκεκριμενο σασμαν θα ειναι πολυ κοντο για τις δυνατοτητες του μοτερ σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Δεκ 2009, 01:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Στελάρα, πραγματικά σε θαυμάζω γιατί άσχετα με το ποιός σου κάνει την ερώτηση, τα αναλύεις με το νι και με το σίγμα.

Ωραίος. Wink

Γνώμη μου...

Μη ρίξεις φράγκο στον 14άρη κινητήρα.

Φτιάχνεις μοτέρ = πετάς λεφτά

Κονταίνεις σασμάν = την εθνική τη βλέπεις μόνο απ'έξω.


Ή 16άρι με σασμάν από 16ν να είσαι κυριλέ στην αουτοστράντα Laughing ,
ή μαζεύεις λεφτάκια για κάτι καλύτερο. Wink




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie (Τασος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1.6 GTI (8/2003)

Ένταξη: 07 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 635
Τόπος: Aθηνα / Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιαν 2010, 10:04:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εγω τελικα που το κοιταξα λιγο το θεμα ειναι ασκοπα πεταμενα χρηματα οτι μπει στο 14αρι...:S
εχω γνωστο (συγγενη της κοπελας μου) με συνεργειο και ειχε μοτερ,πλεξουδα,εγκεφαλο,σασμαν,λευκο καντραν απο το 1.6 16v με μολις 900 χιλιομετρα(απο τουμπαρισμενο) και τα εδωσε για 700ευρω πριν μια εβδομαδα!!!!! θα τρελαθω !!!δεν το ηξερα να τα παρω εγω ...

παντως τελικα μονο αλαγη μοτερ αξιζει ή και αλαγη γενικως αυτοκινητου...
πχ με ~1200ε εχεις κομπλε μοτερι απο το 16αρι πανω στο αμαξι και βγαζεις χοντρικα 110-120 αλογατα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και ΜΑΜΑ και μια χαρα ροπη...το 14αρι το 8βου βγαζει 75 ψοφια ..και αυτα....μεχρι τις 5200 περιπου rpm
ας πουμε οτι βαζεις εκκεντρο.θες ενα 400αρι για να παρεις ~5 αλογα? θες και προγραμμα αλλα 300ε + εισαγωγη+εξαγωγη? παει ψηλα το μαλλι για 10-15 αλογα και κανοντας το μοτερ να μην τραβαει μια χαμηλα...δεν αξιζει ...Αναφορικα να πω οτι θα ξεκινας σπινιαροντας στις ανηφορες για να μην σου σβησει και πως θα χρειαστεις και αλλες μετατροπες οπως πλανισμα κεφαλης ισως για να μην εχεις ασταθειες στο ρελαντι..(περιτα εξοδα και ΜΗ αναστρεψιμες μοντιφες σε ενα μοτερ που ΔΕΝ εχει φτιαχτει για αυτο...)

Οπως καταλαβαινεις και εγω ειχα την παραισθηση του να βελτιωσω το μοτερ να παει και και και αλλα μολις το εψαξα συντομα μου εφυγε η ιδεα ^^


θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης


Έχει επεξεργασθεί από τον/την reselie στις Τρι 12 Ιαν 2010, 12:09:53, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ)
Moderator
Επίσημο Μέλος

206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)

Ένταξη: 25 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 1316
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιαν 2010, 10:44:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γι'αυτό και γω Τάσο δεν το πείραξα καθόλου και πήρα ένα 207gt
το αυτοκίνητο πλέον το κυκλοφορεί η μανούλα μου!!!!



Watch out!!! Red demoness on the loose!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stefanos patra (Στέφανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (2002)

Ένταξη: 25 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 10:36:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητοι μου φιλοι γεια σας.
Ειμαι απο Πατρα με λενε Στεφανο και ειμαι απο εχθες κατοχος ενος 206 1100 με κολημενο μοτερ!!!
Μου το εδωσε δωρο ο εξαδελφος μου, γιατι ειναι λιγο οικονομιμενος και αφου το κολησε (το αφησε χωρις νερα!!) μου το χαρησε.

Θελω λοιπον την πολιτιμη για εμενα βοηθηα σας, τι να κανω με το νεο αυτοκινητακι μου.
Το θελω να πηγαινω απο μαγαζι σπιτι καθημερινα και ταξιδακι παρα πολυ σπανια.
Απο οτι διαβασα, καποιο μελος ειπε οτι ενα πειραγμενο 1100 που ειχε, εκαιγε το ιδιο με το 1600 16v!!!

Βοηθηστε με πως να ξεκινησω να ψαχνω και τι ειναι καλυτερο να κανω.
Να βαλω παλι μοτερ 1100 ? να βαλω 1400? να βαλω 1600? και ποιο μοτερ?16v 8v και πολλα αλλα που θελω να με συμβουλεψετε.
Ευχαριστω προκαταβολικος Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 10:48:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stefanos patra έγραψε:
Αγαπητοι μου φιλοι γεια σας.
Ειμαι απο Πατρα με λενε Στεφανο και ειμαι απο εχθες κατοχος ενος 206 1100 με κολημενο μοτερ!!!
Μου το εδωσε δωρο ο εξαδελφος μου, γιατι ειναι λιγο οικονομιμενος και αφου το κολησε (το αφησε χωρις νερα!!) μου το χαρησε.

Θελω λοιπον την πολιτιμη για εμενα βοηθηα σας, τι να κανω με το νεο αυτοκινητακι μου.
Το θελω να πηγαινω απο μαγαζι σπιτι καθημερινα και ταξιδακι παρα πολυ σπανια.
Απο οτι διαβασα, καποιο μελος ειπε οτι ενα πειραγμενο 1100 που ειχε, εκαιγε το ιδιο με το 1600 16v!!!

Βοηθηστε με πως να ξεκινησω να ψαχνω και τι ειναι καλυτερο να κανω.
Να βαλω παλι μοτερ 1100 ? να βαλω 1400? να βαλω 1600? και ποιο μοτερ?16v 8v και πολλα αλλα που θελω να με συμβουλεψετε.
Ευχαριστω προκαταβολικος Wink


Καλώς ήρθες φίλε στο club Wink

Η καλύτερη λύση κατ' εμέ που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις ένα μοτέρ 1,4 8v και να το βάλεις επάνω. Κόστος αγοράς περί τα 400-500 ευρώ αν ψάξεις λιιιγο παραπάνω.

Το να φτιάξεις το ίδιο δεν σε συμφέρει καθόλου καθώς η ανακατασκευή θα σου στιχοίσει πολύ παραπάνω Wink

Σασμάν μένει το ίδιο οπότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Βρες έναν μηχανικό να σου τοποθετήσει την μηχανή (όποιος σου πει φθηνότερα) και τελειώσες !!!!


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 13:25:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με 400-500 ευρω περνεις το 1600 8ν. απο σημα ειναι τα ιδια αμα θες να το δηλωσεις κιολας. για εμενα μην παρεις το 1400.... δεν ειναι πεταμενα λευτακια αλλα πιστευω οτι μετα απο καποιο σημειο θα θελησεις κατι παραπανω εστω και για λιγο οποτε ...

με το 1600 8ν θα βαλεις και 2-3 ατομα μεσα χωρις να το ζορίζεις, θα καις σχεδον τα ιδια (αναλογα το βαρος του ποδιου σου) και αμα θελησεις να το τρεξεις και λιγο εχει περιθορια.


για αρχη βρες εναν μηχανικο που εμπιστευεσαι για να σου κανει ολα αυτα που λες, μαθε τιμες για την τραμπα (ποσα θελει για να κανει την αντικατασταση), τι τιμες σου λεει εκεινος για καθε μοτερ κ.τ.λ., και τι θελει αμα του φερεις εσυ το μοτερ.
Θα το δηλωσεις?

Κατα την αποψη μου ξεκινα με αυτα και μετα βλεπεις τι μοτερ...


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
stefanos patra (Στέφανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 (2002)

Ένταξη: 25 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάρ 2010, 18:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Εγω εχω τη γνωμη οτι θα παω για 1400, γιατι στο καθε ημερα μαγαζι σπιτι, θα εχω οικονομια βενζινης, που τωρα ειναι στο Θεο!!!
Το βασικο ειναι να βρω ενα καλο μοτερ, και εναν καλο μαστορα που να μου κανει καλη δουλεια.
Θα ξεκινησω να ψαχνομαι απο αυριο.
Μαλλον δεν θα το δηλωσω. Embarassed

Μια ερωτηση.
Εαν δεν βαλω 1100 (που δεν βαζω με τιποτα!!), θα χρειαστει να αλλαξω εγκεφαλο και ηλεκτρικα (πλεξουδες) για το 1400 και για το 1600?
Μια ακομα ερωτηση.
Εαν του βαλω 1400, υπαρχει 8v και 16v?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Επόμενη
Σελίδα 21 από 22

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1369s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on