Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
omikro (omikro) Μόλις έγραψα

306 xs (1996)
Ένταξη: 30 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Δεκ 2009, 17:43:34 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση για 306 xs 1600 90ps |
|
|
παιδια καλησπερα,
ειμαι νεος κατοχος ενος 306 του 1996.ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το συνολο του αμαξιου.
σε δυο θεματα θα ηθελα την βοηθεια σας.
πρωτον αν μπορω να κανω κατι στον υπαρχον κινητηρα των 90 αλογων και
δευτερον τι λυσεις υπαρχουν για το σαλονι.
ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος

 406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:01:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαλονάκι μάλλον υπάρχει ίσως και δερμάτινο γνήσιο όσο για τιμή αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσω
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:10:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα παιδι που ξερω εβαλε εισαγωγη απο 1300 και μπεκ απο διλτρο 8βαλβιδο τωρα οπου να ναι θα βαλει και το προγραμα και θα ξερουμε ακριβως τη κανει! παντος η αισθηση του αυτοκινιτου ειναι καλητερη απο πριν. Αλλα η δυναμομετρηση θα διξει
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικα αναφερεσαι σε παλιο μοντελο και πιθανοτατα σε 1600αρι μιας και η εισαγωγη του 1300R δεν ειναι συμβατη με τα ηλεκτρικα των υπολοιπων 306...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 14:35:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Στέλιο μου τα χάλασες...τα 306 στα 1,6 φοράνε NFZ (TU5J2),άρα κάνει η εισαγωγή του 1,3 rallye.Εγω στο ΖΧ φοράω ίδιο μοτέρ με το 306 1,6 με φτιαγμένο καπάκι(ροή και συμπίεση) εισαγωγή 1,3rallye,εκκεντροφόρο ΑΧ σπορ,μπεκ και ηλεκτρικά από 1,9 και κ/π 13/61.Το αμάξι δούλευε χωρίς πρόγραμμα και με εξάτμιση 1,4 για 1 χρόνο βγάζοντας 120 άλογα 14,5 κιλά ροπή.Μετά βέβαια εφτιαξα πρόγραμκα κι εξάτμιση και δούλευε πιο σωστά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
306v Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 14:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω 8α σου ελεγα να μην ασχολη8εις με το μοτερ αυτο αν 8ες δυναμη.εγω εχω 306 εβαλα ραλλομοτερο και ειμαι ευχαριστημενος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 15:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι το 1.6-16v έχει άλλες προοπτικές αλλά και άλλο κόστος όπως και τρεξίματα στα υπουργεία κλπ.Αν θες να το ζωηρέψεις λίγο δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με αλλαγή μοτέρ,από θέμα κόστους και μόνο μιλάμε για 3πλάσιο και βάλε...Να βάλεις το 1,6-16ν αξίζει μόνο αν θέλεις να περάσεις με σχετική ευκολία τα 150 άλογα με κάποιες υποχωρίσεις χαμηλά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
omikro (omikro) Μόλις έγραψα

306 xs (1996)
Ένταξη: 30 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 3 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 16:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν θελω για την ωρα να μπω στην διαδικασια αλλαγης κινητηρα.αν μπορω στον ηδη υπαρχον να κανω οτι ειναι δυνατον και ασφαλες.
ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:31:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eισαγωγή από 1,3 rallye,εκκεντροφόρος εώς 272 μοίρες αύξηση συμπίεσης και πρόγραμμα...Η διαφορά είναι αξιοσέβαστη ενώ με εξάτμιση,ροή στο καπάκι και με 14/60 ή 13/59 διαφορικό είσαι πολύ μπροστά από 1,8-16ν 306 και παίζεις με 8ν rallye! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:31:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντος ςγω οντωσ μιλαω για το παλιο...την προτη γενια το 1600
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:44:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tα 306 1,6 είναι TU κι όχι XU και μάλιστα πολλαπλού ψεκασμού με μεγάλες βαλβίδες και αυλούς,βγάζει άλογα και με τα πράγματα που φόραγα εγώ έβγαζε και κάρτα καυσαερίων ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και κάτω από τα όρια με καταλύτη απο XSARA 2.0 16V VTS.To '96 είναι με μπουζοκαλώδια και BOSCH ηλεκτρικά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:22:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια παρατηρηση...
Τα 306 στα 1600 κυβικα ναι,οντως φορανε TU5J2 αλλα την κεφαλη με τους στενους αυλους(αλλά με μεγαλες βαλβιδες) και τα μικρα κομβια εκκεντροφορου.
Για αυτο αλλωστε μπηκε και ο εκκεντροφορος του ΑΧ ο οποιος ειναι με τα μικρα κομβια.
Αργοτερα,στα TU5JP εβαλαν αλλη κεφαλη που παλι δεν εχει σχεση με την "αγρια" 8v των 106 Rallye/XSi.
Σχετικα με τα ηλεκτρικα,οντως τα παλιοτερα μοντελα στα 1600 κυβικα φορουσαν ηλεκτρικα Marelli αν θυμαμαι καλα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 02:45:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εκτος απο το καπακι εχει αλλες διαφορες το μοτερ του 306 με του 106? και απο τι φανταζομαι μπενει του 106 στο 306
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 07:31:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μια παρατηρηση...
Τα 306 στα 1600 κυβικα ναι,οντως φορανε TU5J2 αλλα την κεφαλη με τους στενους αυλους(αλλά με μεγαλες βαλβιδες) και τα μικρα κομβια εκκεντροφορου.
Για αυτο αλλωστε μπηκε και ο εκκεντροφορος του ΑΧ ο οποιος ειναι με τα μικρα κομβια.
Αργοτερα,στα TU5JP εβαλαν αλλη κεφαλη που παλι δεν εχει σχεση με την "αγρια" 8v των 106 Rallye/XSi.
Σχετικα με τα ηλεκτρικα,οντως τα παλιοτερα μοντελα στα 1600 κυβικα φορουσαν ηλεκτρικα Marelli αν θυμαμαι καλα...  |
1.Εγώ φοράω καπακι xsi(AX leman) με ανοικτους αυλούς και του 1.6 δεν το έβαλα επειδή ήταν με εκκεντροφόρο τύπου ρόλερ και είχα δουλέψει το άλλο οι αυλοί τους ήταν ίδιοι δεν έχουν καμία σχέση με τα 1.4 -75ps saxo 106
2.΄Ολα τα 306 1.6 έχουν BOSCH ηλεκτρικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικολη οι κεφαλες με τις ρολλερατες πιανολες εμφανιστηκαν καπου το 1998.
Εκεινες οι κεφαλες δεν εχουν ιδιους αυλους ρε,παρα το γεγονος οτι εχουν ιδιες βαλβιδες.
Τωρα δεν ξερω αμα επεσες στην περιπτωση εσυ ή εγω μιας και σε αλλο μοτερ 306 που πηγε να πασσαρει παλιατζης σε φιλο με 8v 1600(Rallye),μολις ειδαμε την κεφαλη,εφαγε ακυρο.
Το ιδιο εγινε και με ενα 306 που εφτιαξε φιλος μηχανικος και εβαλε 1300αρη εκκεντροφορο.
Πηρε εναν εκκεντροφορο που ειχα εγω αλλα τελευταια στιγμη καταλαβε οτι δεν ταιριαζουν τα κομβια,οποτε εβαλε και ραλλισια κεφαλη.
Τωρα συμπτωσεις,συγκυριες ή κατι αλλο,δεν ξερω,εγω παντως οσα 16αρια 8v με τα 90 αλογα εχω δει,δεν εχουν ιδια κεφαλη με αυτη των Rallye.
Στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο TU3JF2,εκεινη ειναι οντως ιδια.
Σχετικα με τα 1400αρια με τα 75 αλογα,εκεινα εχουν και στενους αυλους αλλα και μικροτερες βαλβιδες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:37:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω και εναν καταλογο που "ψαρεψα" στο web αλλα δεν ξερω αν ισχυει 100%...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:39:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνολικά συμφωνώ... το μοτέρ το έχω ευχαριστιθεί αρκετά και μετά από 4χρόνια και 80.000χλμ δεν καίει σταγώνα λάδι αν και για να πω την αμαρτία μου ψάχνω ευκαιρία για 16v καπάκι.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nik_psa στις Δευ 04 Ιαν 2010, 10:55:45, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:42:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιεροσυλε!
Το κροταλισμα της πιανολας δεν το βγαζει κανενα 16v παρταλι!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 10:59:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Εχεις δίκιο (νιώθω τίψεις και γι΄αυτό δεν το έχω κάνει ακόμα) αλλά η καρότσα του ΖΧ θέλει κι άλλη δύναμη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|