PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Βελτίωση για 306 xs 1600 90ps
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
omikro (omikro)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xs (1996)

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Δεκ 2009, 17:43:34    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση για 306 xs 1600 90ps Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια καλησπερα,
ειμαι νεος κατοχος ενος 306 του 1996.ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το συνολο του αμαξιου.
σε δυο θεματα θα ηθελα την βοηθεια σας.
πρωτον αν μπορω να κανω κατι στον υπαρχον κινητηρα των 90 αλογων και
δευτερον τι λυσεις υπαρχουν για το σαλονι.
ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Δεκ 2009, 18:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ηρθες!

Περνα μια απο το "Νεα μελη" και μετα θα βρεις εδω
http://psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209&start=0&sid=63b9de629840016ea6c8b5aa2a252dbe
οτι θελεις σχετικα με το μοτερ. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:01:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαλονάκι μάλλον υπάρχει ίσως και δερμάτινο γνήσιο όσο για τιμή αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσω


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:10:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα παιδι που ξερω εβαλε εισαγωγη απο 1300 και μπεκ απο διλτρο 8βαλβιδο τωρα οπου να ναι θα βαλει και το προγραμα και θα ξερουμε ακριβως τη κανει! παντος η αισθηση του αυτοκινιτου ειναι καλητερη απο πριν. Αλλα η δυναμομετρηση θα διξει


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 11:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα αναφερεσαι σε παλιο μοντελο και πιθανοτατα σε 1600αρι μιας και η εισαγωγη του 1300R δεν ειναι συμβατη με τα ηλεκτρικα των υπολοιπων 306... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 14:35:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Στέλιο μου τα χάλασες...τα 306 στα 1,6 φοράνε NFZ (TU5J2),άρα κάνει η εισαγωγή του 1,3 rallye.Εγω στο ΖΧ φοράω ίδιο μοτέρ με το 306 1,6 με φτιαγμένο καπάκι(ροή και συμπίεση) εισαγωγή 1,3rallye,εκκεντροφόρο ΑΧ σπορ,μπεκ και ηλεκτρικά από 1,9 και κ/π 13/61.Το αμάξι δούλευε χωρίς πρόγραμμα και με εξάτμιση 1,4 για 1 χρόνο βγάζοντας 120 άλογα 14,5 κιλά ροπή.Μετά βέβαια εφτιαξα πρόγραμκα κι εξάτμιση και δούλευε πιο σωστά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
306v 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 14:57:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω 8α σου ελεγα να μην ασχολη8εις με το μοτερ αυτο αν 8ες δυναμη.εγω εχω 306 εβαλα ραλλομοτερο και ειμαι ευχαριστημενος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 15:21:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια είναι ότι το 1.6-16v έχει άλλες προοπτικές αλλά και άλλο κόστος όπως και τρεξίματα στα υπουργεία κλπ.Αν θες να το ζωηρέψεις λίγο δεν υπάρχει λόγος να μπλέξεις με αλλαγή μοτέρ,από θέμα κόστους και μόνο μιλάμε για 3πλάσιο και βάλε...Να βάλεις το 1,6-16ν αξίζει μόνο αν θέλεις να περάσεις με σχετική ευκολία τα 150 άλογα με κάποιες υποχωρίσεις χαμηλά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
omikro (omikro)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xs (1996)

Ένταξη: 30 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 16:00:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν θελω για την ωρα να μπω στην διαδικασια αλλαγης κινητηρα.αν μπορω στον ηδη υπαρχον να κανω οτι ειναι δυνατον και ασφαλες.
ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eισαγωγή από 1,3 rallye,εκκεντροφόρος εώς 272 μοίρες αύξηση συμπίεσης και πρόγραμμα...Η διαφορά είναι αξιοσέβαστη ενώ με εξάτμιση,ροή στο καπάκι και με 14/60 ή 13/59 διαφορικό είσαι πολύ μπροστά από 1,8-16ν 306 και παίζεις με 8ν rallye!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:31:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντος ςγω οντωσ μιλαω για το παλιο...την προτη γενια το 1600


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 19:44:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα 306 1,6 είναι TU κι όχι XU και μάλιστα πολλαπλού ψεκασμού με μεγάλες βαλβίδες και αυλούς,βγάζει άλογα και με τα πράγματα που φόραγα εγώ έβγαζε και κάρτα καυσαερίων ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και κάτω από τα όρια με καταλύτη απο XSARA 2.0 16V VTS.To '96 είναι με μπουζοκαλώδια και BOSCH ηλεκτρικά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 21:22:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια παρατηρηση... Exclamation

Τα 306 στα 1600 κυβικα ναι,οντως φορανε TU5J2 αλλα την κεφαλη με τους στενους αυλους(αλλά με μεγαλες βαλβιδες) και τα μικρα κομβια εκκεντροφορου.
Για αυτο αλλωστε μπηκε και ο εκκεντροφορος του ΑΧ ο οποιος ειναι με τα μικρα κομβια. Wink

Αργοτερα,στα TU5JP εβαλαν αλλη κεφαλη που παλι δεν εχει σχεση με την "αγρια" 8v των 106 Rallye/XSi.

Σχετικα με τα ηλεκτρικα,οντως τα παλιοτερα μοντελα στα 1600 κυβικα φορουσαν ηλεκτρικα Marelli αν θυμαμαι καλα... Scratch
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pan306 (πανος)
Μέλος
Μέλος


306 2000cc 16v

Ένταξη: 27 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 02:45:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εκτος απο το καπακι εχει αλλες διαφορες το μοτερ του 306 με του 106? και απο τι φανταζομαι μπενει του 106 στο 306


306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 07:31:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μια παρατηρηση... Exclamation

Τα 306 στα 1600 κυβικα ναι,οντως φορανε TU5J2 αλλα την κεφαλη με τους στενους αυλους(αλλά με μεγαλες βαλβιδες) και τα μικρα κομβια εκκεντροφορου.
Για αυτο αλλωστε μπηκε και ο εκκεντροφορος του ΑΧ ο οποιος ειναι με τα μικρα κομβια. Wink

Αργοτερα,στα TU5JP εβαλαν αλλη κεφαλη που παλι δεν εχει σχεση με την "αγρια" 8v των 106 Rallye/XSi.

Σχετικα με τα ηλεκτρικα,οντως τα παλιοτερα μοντελα στα 1600 κυβικα φορουσαν ηλεκτρικα Marelli αν θυμαμαι καλα... Scratch



1.Εγώ φοράω καπακι xsi(AX leman) με ανοικτους αυλούς και του 1.6 δεν το έβαλα επειδή ήταν με εκκεντροφόρο τύπου ρόλερ και είχα δουλέψει το άλλο οι αυλοί τους ήταν ίδιοι δεν έχουν καμία σχέση με τα 1.4 -75ps saxo 106
2.΄Ολα τα 306 1.6 έχουν BOSCH ηλεκτρικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:34:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικολη οι κεφαλες με τις ρολλερατες πιανολες εμφανιστηκαν καπου το 1998. Wink
Εκεινες οι κεφαλες δεν εχουν ιδιους αυλους ρε,παρα το γεγονος οτι εχουν ιδιες βαλβιδες. Sad
Τωρα δεν ξερω αμα επεσες στην περιπτωση εσυ ή εγω μιας και σε αλλο μοτερ 306 που πηγε να πασσαρει παλιατζης σε φιλο με 8v 1600(Rallye),μολις ειδαμε την κεφαλη,εφαγε ακυρο. Evil
Το ιδιο εγινε και με ενα 306 που εφτιαξε φιλος μηχανικος και εβαλε 1300αρη εκκεντροφορο.
Πηρε εναν εκκεντροφορο που ειχα εγω αλλα τελευταια στιγμη καταλαβε οτι δεν ταιριαζουν τα κομβια,οποτε εβαλε και ραλλισια κεφαλη.
Τωρα συμπτωσεις,συγκυριες ή κατι αλλο,δεν ξερω,εγω παντως οσα 16αρια 8v με τα 90 αλογα εχω δει,δεν εχουν ιδια κεφαλη με αυτη των Rallye. Sad
Στην δικια σου περιπτωση που ειναι απο TU3JF2,εκεινη ειναι οντως ιδια. Smile
Σχετικα με τα 1400αρια με τα 75 αλογα,εκεινα εχουν και στενους αυλους αλλα και μικροτερες βαλβιδες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:37:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω και εναν καταλογο που "ψαρεψα" στο web αλλα δεν ξερω αν ισχυει 100%... Sad

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:39:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνολικά συμφωνώ... Very happy το μοτέρ το έχω ευχαριστιθεί αρκετά και μετά από 4χρόνια και 80.000χλμ δεν καίει σταγώνα λάδι αν και για να πω την αμαρτία μου ψάχνω ευκαιρία για 16v καπάκι.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nik_psa στις Δευ 04 Ιαν 2010, 10:55:45, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 09:42:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιεροσυλε! Laughing Laughing Laughing
Το κροταλισμα της πιανολας δεν το βγαζει κανενα 16v παρταλι! Love
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 10:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

'Εχεις δίκιο (νιώθω τίψεις και γι΄αυτό δεν το έχω κάνει ακόμα) αλλά η καρότσα του ΖΧ θέλει κι άλλη δύναμη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0498s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on