Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 08:32:21 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν |
|
|
Μήπως έχει κανένας εμπειρία με το θέμα?
Από ότι έχω δει τουλάχιστον για το 106 υπάρχουν κιτς για 1.800cc.
Το συγκεκριμένο κιτ στοιχίζει περίπου 2.000 ευρώ εξαρτήματα μόνο.
Έχω δει σε φωτογραφίες Saxo με το συγκεκριμένο κιτ με απόδοση 210+.
Προσωπικά δεν νομίζω να το κάνω.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 08:33:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για δώσε details, δεν το έχω δει κάπου...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 10:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:07:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου.. |
+10000
Αξιζει ΜΟΝΟΝ αν χρησιμοποιηθει με εργοστασιακη διασταση πιστονιων,αντε το πολυ με ενα νουμερο πανω(79mm).
Μετα το μπλοκ γινεται φλουδα με οτι μπορει να συνεοαγεται αυτο...
Μην ξεχνατε οτι ο TU5 ειναι υπερκυβισμενος TU3,ε!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:39:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστόστ, άσε που οι μηχανικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους μετατροπές σε σαξόραλλα και αμφιβάλλω αν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Υπάρχουν πιο δοκιμασμένες λύσεις (οκ, όχι για 200+ άλογα αλλά για αρκετά).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:55:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
200 + Mono τουρμπισια σε λαιτ κατασταση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 12:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και λεπταίνει και χάνει σε στροφάρισμα από 82 διαδρομή πάει 89.'Οπως σωστά είπε ο Στέλιος είναι ουσιαστικά 14άρι υπερκυβισμένο και άμα πάθει κάτι με 80 διάμετρο ο κύλινδρος πάει για πέταμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|