PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 08:32:21    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Υπερκυβισμός μοτέρ 1600 16ν Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως έχει κανένας εμπειρία με το θέμα?

Από ότι έχω δει τουλάχιστον για το 106 υπάρχουν κιτς για 1.800cc.
Το συγκεκριμένο κιτ στοιχίζει περίπου 2.000 ευρώ εξαρτήματα μόνο.
Έχω δει σε φωτογραφίες Saxo με το συγκεκριμένο κιτ με απόδοση 210+.

Προσωπικά δεν νομίζω να το κάνω.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 08:33:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για δώσε details, δεν το έχω δει κάπου...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 09:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.d-p.com.gr/index.php?cat_id=600


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 10:02:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:07:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Ειναι επικινδυνο μιας και λεπτεναεις πολυ τα τοιχωματα του κυλινδρου..

+10000

Αξιζει ΜΟΝΟΝ αν χρησιμοποιηθει με εργοστασιακη διασταση πιστονιων,αντε το πολυ με ενα νουμερο πανω(79mm).
Μετα το μπλοκ γινεται φλουδα με οτι μπορει να συνεοαγεται αυτο... Confused

Μην ξεχνατε οτι ο TU5 ειναι υπερκυβισμενος TU3,ε! Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:39:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστόστ, άσε που οι μηχανικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους μετατροπές σε σαξόραλλα και αμφιβάλλω αν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Υπάρχουν πιο δοκιμασμένες λύσεις (οκ, όχι για 200+ άλογα αλλά για αρκετά).


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 11:55:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

200 + Mono τουρμπισια σε λαιτ κατασταση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2009, 12:27:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και λεπταίνει και χάνει σε στροφάρισμα από 82 διαδρομή πάει 89.'Οπως σωστά είπε ο Στέλιος είναι ουσιαστικά 14άρι υπερκυβισμένο και άμα πάθει κάτι με 80 διάμετρο ο κύλινδρος πάει για πέταμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,239s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on