Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 13:54:22 Θέμα δημοσίευσης: 106/206 - Kεφαλη 16v σε 8v κορμο (?) |
|
|
Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...
Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο?
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallye1294 Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.3 (8v) Rallye '94
Ένταξη: 28 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Γερακας (Αθηνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 14:34:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: κεφαλη 16v σε 8v κορμο(?) |
|
|
reselie έγραψε: | Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...
Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο? |
Καθολου κουλο και καθολου παραλογο.
Ειναι μια απορια που εχω κι εγω.
Ειχα ακουσει για κεφαλη απο 206 16ν σε κορμο 1400 8ν αλλα περισσοτερα δεν γνωριζω.....δυστυχως.
Κατι τετοιο ειχε κανει ο Αλεπης σε ενα ax dragsterαδικο που ετρεχε στην κατηγορια με τα 1400αρια.
Οτι γινεται, γινεται αλλα δεν ξερω εαν αξιζει ο κοπος, ο χρονος και το χρημα.
Ο Στελιος (Pughell) θα ξερει σιγουρα!
Εν αναμονη λοιπον....
Edit : η δικια μου απορια εχει να κανει με τα 8ν μοτερ που φορεθηκαν σε 106/ax/saxo. Ισως να αλλαζουν τα δεδομενα σε σχεση με τα 206. 
Be quick or be dead... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 16:25:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallye1294 Νέος χρήστης

 Peugeot 106 1.3 (8v) Rallye '94
Ένταξη: 28 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Γερακας (Αθηνα)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 17:23:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω! |
Η κεφαλη απο ποιο μοτερ μπαινει στο 1600 8ν?
Be quick or be dead... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 17:49:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: κεφαλη 16v σε 8v κορμο(?) |
|
|
reselie έγραψε: | Μπορει να ακουστει παραλογο κουλο κτλπ αλλα απλη απορια...
Μπορει να μπει κεφαλη 16v σε 8v Κορμο? |
Και να μπαινει θα χασεις πολυ ροπη στα χαμηλα και το αυτοκινητο δε θα πηγαινει ρουπι,μετα θα θες και εμβολα και φλατζα κτλ. οποτε δεν αξιζει,η καλυτερη κεφαλη για τα αλουμινενια 8v ειναι νομιζω αυτη του xsi. Καπου τα γραφει ο πεζοκολαση στις βελτιωσεις για τα 8v.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 19:13:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε 1.6 8v κορμαο μπαινει η 16v κεφαλη απο 106 σαξο
alla
και ο κορμος εκτος της τρυπας που προανεφερε ο γιωργος δεν εψει και καποια μπεκα λαδιου τα οποια χρησημευουν στην ψυξη των μπιελων-πιστονιων (απο την κατω πλευρα)
οποτε αν ξεπερασει το προβλημα της τρυπας (μιας και πρεπει να ξετρυπησεις ουσιαστικα τον κορμο....) δεν προκειτε ποτα να φτασεισ ε αποδωση ουτε 16v μαμα μιας και μονο απο τα μπεκακια εισαι κατω σε ιπποδυναμη...
σε 1.4 κορμο δεν γινετε τπτ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 19:57:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε 14άρι 8ν μπαίνει κεφαλη από 16αρι 16ν μια χαρα...
με τις δεουσες πατεντες βεβαια αλλα μπαίνει και γινεται και ικανοποιητικά "στροφαριστό"...
ταβανι ισχυος με κάμποσο παίδεμα... γυρω στα 120αλογακια...
και ροπή σε ψηλές στροφές...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 22:04:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | σε 1.6 8v κορμαο μπαινει η 16v κεφαλη απο 106 σαξο
alla
και ο κορμος εκτος της τρυπας που προανεφερε ο γιωργος δεν εψει και καποια μπεκα λαδιου τα οποια χρησημευουν στην ψυξη των μπιελων-πιστονιων (απο την κατω πλευρα)
οποτε αν ξεπερασει το προβλημα της τρυπας (μιας και πρεπει να ξετρυπησεις ουσιαστικα τον κορμο....) δεν προκειτε ποτα να φτασεισ ε αποδωση ουτε 16v μαμα μιας και μονο απο τα μπεκακια εισαι κατω σε ιπποδυναμη...
σε 1.4 κορμο δεν γινετε τπτ... |
Γιαννη του ραλλι το 8ν εχει μπεκακια απο κατω!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος

 vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Οκτ 2009, 22:05:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallye1294 έγραψε: | GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | Αναλογος τι 8ν! Σε 1600 8ν μπαινει αλλα χρειαζεται να γινει μια τρυπα! Για τα 1400 δεν ξερω! |
Η κεφαλη απο ποιο μοτερ μπαινει στο 1600 8ν? |
Και το 106 και του 206 (αλλα και με τα πιστονια του)
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 00:19:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η κεφαλη μπαινει σε μαντεμενιο κορμο.
Σε αλουμινενιο δεν μπαινει καθως δεν ταιριαζουν οι τρυπες του ιμαντα χρονισμου και ειναι καπως ρισκο να κανεις τρυπα στο αλουμινιο.
Ενταξει,γινεται αλλα ειναι αρκετα επιφοβο οποτε καλυτερα να μην το δοκιμαζουμε...
Βασικη παραμετρος,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει πολυ ωστε το "προσωπο" του θαλαμου καυσης να μειωθει στα 75mm που ειναι η διαμετρος κυλινδρων απο τα 1400.
Απλα θελει πολυ ψαξιμο με χρονισμα,προγραμμα και συμπιεση μιας και το συνολο διαδρομης στροφαλου/μπιελων/πιστονια αλλαζει ριζικα τα απαιτουμενα νουμερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 00:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω η τελευταια απαντηση απαντα ολα τα ερωτηματα... 
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Νοέ 2009, 01:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie έγραψε: | Νομιζω η τελευταια απαντηση απαντα ολα τα ερωτηματα...  |
Οπου παγκχελ δεν υπαρχουν αναπαντητα ερωτηματα 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pan306 (πανος) Μέλος

306 2000cc 16v
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 09:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η κεφαλη μπαινει σε μαντεμενιο κορμο.
Σε αλουμινενιο δεν μπαινει καθως δεν ταιριαζουν οι τρυπες του ιμαντα χρονισμου και ειναι καπως ρισκο να κανεις τρυπα στο αλουμινιο.
Ενταξει,γινεται αλλα ειναι αρκετα επιφοβο οποτε καλυτερα να μην το δοκιμαζουμε...
Βασικη παραμετρος,η κεφαλη πρεπει να πλανιστει πολυ ωστε το "προσωπο" του θαλαμου καυσης να μειωθει στα 75mm που ειναι η διαμετρος κυλινδρων απο τα 1400.
Απλα θελει πολυ ψαξιμο με χρονισμα,προγραμμα και συμπιεση μιας και το συνολο διαδρομης στροφαλου/μπιελων/πιστονια αλλαζει ριζικα τα απαιτουμενα νουμερα. | πια μοτερ εχουν μαντεμενιο κορμο? Και οταν λεμε πολυ πλανισμα εχουμε ιδεα ποσο?
306 2000cc 16v 6speed gearbox coming soon............. to elpizo............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:34:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαντεμενιο κορμο εχουν ολα τα 1600αρια και απο 1400αρια εχουν τα 106 XSi/AX GTi Le Mans οπως και καποια αλλα παλιοτερης χρονολογιας,βλεπε AX GTi με 85 αλογα,καποια Peugeot 205/309/κλπ/κλπ.
Οσο πιο παλιο το μοτερ δηλαδη,τοσες περισσοτερες οι πιθανοτητες να βρεις μαντεμι.
Καπου στο 1992-1993 που παρηγαγαν τους αλουμινενιους 1400αρηδες για πρωτη φορα,διαπιστωσαν οτι για λογους κοστους,βαρους και αλλων παραγοντων τους συμφερε περισσοτερο να χρησιμοποιουν αυτον τον κορμο στις απλες εκδοσεις.
Σχετικα με το πλανισμα,δεν ξερω ακριβως ποσο μιας και δεν εχω δει ποτε μου τετοιο εγχειρημα.
Απλα αν σκεφτεις οτι η μαμα 16v κεφαλη ειναι περιπου 78mm σε διαμετρο και γεωμετρικα μειωνεται,τοτε μαλλον δεν μιλαμε για δεκατα πια αλλα για χιλιοστα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106_xr (ΣΠΥΡΟΣ) Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye turbo
Ένταξη: 10 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: ΚΕΡΚΥΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 14:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι το εχω ακουσει κι εγω αυτο για 14αρια 16βαλβιδα.ο κυριος Αλεπης εχει ενα τετοιο ΑΧ με 202 ιππους,σφυριλατο,τετραπεταλουδο με αγραφο και πολλα αλλα πραγματα.......οτι γινεται γινεται αλλα δν ξερω αν συμφαιρει μια τετοια μετατροπη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 17:18:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ειναι το ΑΧ του Κατρανη(αν το εχει ακομα ο ιδιος).
Οντως πολυ πριονι απλα υποψιν οτι χρησιμοποιει πιστονια 76mm σε σχεση με τα εργοστασιακα των 75mm.
Σαν κοστος παντως,σιγουρα δεν συμφερει,αξιζει πολυ περισσοτερο ενα turbo ή ενα 1600αρι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|