Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 14:09:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black7monster έγραψε: | Τελικα η ολη υποθεση εχει ενδιαφερον και οι αποψεις ποικιλουν,να ρωτησω και κατι,αφου το παιδι ειναι τοσο ''μαπας''προς τι τοση επιθετικοτητα??Αφου τα αμαξια που προγραμματισε θα ''ανατιναχθουν''κατα τα λεγομενα μερικων και θα κλεισει και σε λιγο καιρο κατα τα λεγομενα αλλων.Μηπως αν δεν γινουν αυτα θα υπαρχει θεμα???? |
Εισαι εκτος θεματος αδερφε..δεν εχεις καταλαβει τπτ απολυτως
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 15:31:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | andreaspunto έγραψε: | ...βλ. αυτοκινητο του θωμα... |
Θα ηθελα κάποια στιγμή να μάθω δημόσια και οχι με πμ την ιστορία αυτου του αυτοκινητου (αρκει ο ιδιοκτήτης του να μην εχει πρόβλημα - πραγμα που θα ειναι απόλυτα σεβαστό) |
Επειδή τόσο καιρό κρατιέμαι και δεν μιλάω...αν θέλετε μπορώ να βρω και εγώ έναν πρώην πελάτη του Κύριλου που τυχαίνει και γνώρισα το καλοκαίρι εντελώς τυχαία στα μέρη μου....Να μας πει και ίδιος την εμπειρία του που ίσως μας λύσει πολλές απορίες....
Να πω ότι το παιδί δεν γράφει εδώ μέσα...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 17:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | MEMsound έγραψε: | andreaspunto έγραψε: | ...βλ. αυτοκινητο του θωμα... |
Θα ηθελα κάποια στιγμή να μάθω δημόσια και οχι με πμ την ιστορία αυτου του αυτοκινητου (αρκει ο ιδιοκτήτης του να μην εχει πρόβλημα - πραγμα που θα ειναι απόλυτα σεβαστό) |
Επειδή τόσο καιρό κρατιέμαι και δεν μιλάω...αν θέλετε μπορώ να βρω και εγώ έναν πρώην πελάτη του Κύριλου που τυχαίνει και γνώρισα το καλοκαίρι εντελώς τυχαία στα μέρη μου....Να μας πει και ίδιος την εμπειρία του που ίσως μας λύσει πολλές απορίες....
Να πω ότι το παιδί δεν γράφει εδώ μέσα... |
Ασε μην μπαινεις σ'αυτην την διαδικασια...
Μην πει κανεις μετα "ασε εφερες και συ τα τσιρακια σου?"...
ΓΑ**ΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,οτι ηταν να δουμε το ειδαμε,οποιος καταλαβε καταλαβε...οποιος οχι,ας ασχολειται μονο με το αμαξι του.Μεχρι για κει ειναι το αι κιου του.
Αι κιου,θερμοκρασιας εισαγωγής αέρα... 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 19:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πια τσιράκια μου ρε Σταύρο εγώ ανήκω στους καταναλωτές και στους φίλους του Στέλιου...τίποτα παραπάνω.Ούτε μέτοχος είμαι ούτε εταιρίες έχω ούτε τίποτα...Πίστευω ότι δεν είναι κακό να ακούγονται γνώμες πελατών από την στιγμή που ισχύουν...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 20:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | MEMsound έγραψε: | andreaspunto έγραψε: | ...βλ. αυτοκινητο του θωμα... |
Θα ηθελα κάποια στιγμή να μάθω δημόσια και οχι με πμ την ιστορία αυτου του αυτοκινητου (αρκει ο ιδιοκτήτης του να μην εχει πρόβλημα - πραγμα που θα ειναι απόλυτα σεβαστό) |
Επειδή τόσο καιρό κρατιέμαι και δεν μιλάω...αν θέλετε μπορώ να βρω και εγώ έναν πρώην πελάτη του Κύριλου που τυχαίνει και γνώρισα το καλοκαίρι εντελώς τυχαία στα μέρη μου....Να μας πει και ίδιος την εμπειρία του που ίσως μας λύσει πολλές απορίες....
Να πω ότι το παιδί δεν γράφει εδώ μέσα... |
Κώστα για να μην παρεξηγηθείς εσυ και "κατυγορηθείς" για "ραδιο αρβυλα" αν θελει το εν λόγω παιδι που λες ας γράψει μόνο του.
Μην αναμιχθεις περισσότερο δεν υπάρχει λόγος. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 20:34:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια προς θεου,τι εχετε παθει?κ γιατι εχετε πεσει να φατε τον ανθρωπο?εγω θα πω το εξης κ ελπιζω να αλλαξει λιγακι η σταση σας απεναντι στον κυριλο.το εχω ξαναπει οτι τον ανθρωπο δε τον ξερω,απλα δε μου αρεσει η σταση καποιον απεναντι του.αν εχουμε τυχον αμφιβολιες τις κραταμες για τον εαυτο μας,μεχρι να αποδειχτει η γνωμης.
πρωτα απολα να πω σε ολους εδω μεσα οτι το αμαξι μου το ρυθιζει ο στελιος,οποτε δεν εχω λογο να υπερασπιστω τον κυριλο.μεχρι στιγμης,το αυτοκινητο του θωμα,οτι κ να φοραει αυτο,ειναι πολυ δυνατο.εμαθα οτι εχει ανοιξει κ με 207 με φτερωτη(μετα απο ρυθμισμα κ φουλ εξατμηση) κ ηταν μπροστα ο θωμας.εγω προσωπικα(κ πιστευω να ισχυει κ για τους περισσοτερους) το θεωρω απο τα πιο δυνατα 207,μεχρι την στιγμη που θα,κ αν,σπασει.μεχρι τωρα που δεν εχει προβλημα,απλα ειναι ενα 207 πολυ δυνατο,ρυθμισμενο απο οβερλοουντ.αν παθει ζημια,τοτε θα εχω δικαιωμα να κατηγορησω,κ οχι πιο πριν.
κ να απαντησω στον φιλο κωστα,που θελει να φερει πρωην πελατη του κυριλου,να σου θυμισω περιστατικο με μελος του κλαμπ,που σε ειχε πιασει κ κατηγορουσε τον προγραμματιστη μας.αυτο ομως δεν εμποδισε ουτε εσενα αλλα ουτε κ εμενα(κ δε ξερω σε ποσους αλλους το ειχε πει) να προγραμματισουμε το αμαξι μας στον στελιο.εγω ειμαι ευχαριστημενος,ασχετο τι σχολια εχουν κανει για το στελιο.ειμαι ευχαριστημενος κ απο το αμαξι,αλλα με εχει πεισει κ για το επαγγελματισμο του.αν ο κυριλος εχει την ιδια αντιμετωπιση στους πελατες του,τοτε γιατι να τον αλλαξουν? απλα δε μου αρεσει το πολυ "κατινιστικο" στυλ,του κανω ενα quote κ πιανομαι απο μια λεξη κ ενα κομα.
αν τυχει ζημια σε αμαξι,ειτε απο e-tuners,ειτε απο overload,εγω θα το αναφερω.πιο καυστικα βεβαια αν ειναι απο οβερλοουντ(γιατι ειναι "αντιπαλος" προγραμματιστης"),αλλα θα σχολιαστει κ αν παθει κατι απο τον δικο μας.μεχρι στιγμης ειναι κ τα 2 προγραμματα αξιοπιστα,κ περιμενουμε να δουμε στην πορεια.ο στελιος που τα εχει προγραμματισει πιο νωρις,το εχει αποδειξει,ας περιμενουμε λιγακι καιρο,να δουμε τι γινεται κ με του κυριλου.
κ το ξαναλεω το αμαξι μου φοραει προγραμμα e-tuners
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 20:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | ρε παιδια προς θεου,τι εχετε παθει?κ γιατι εχετε πεσει να φατε τον ανθρωπο?εγω θα πω το εξης κ ελπιζω να αλλαξει λιγακι η σταση σας απεναντι στον κυριλο.το εχω ξαναπει οτι τον ανθρωπο δε τον ξερω,απλα δε μου αρεσει η σταση καποιον απεναντι του.αν εχουμε τυχον αμφιβολιες τις κραταμες για τον εαυτο μας,μεχρι να αποδειχτει η γνωμης.
πρωτα απολα να πω σε ολους εδω μεσα οτι το αμαξι μου το ρυθιζει ο στελιος,οποτε δεν εχω λογο να υπερασπιστω τον κυριλο.μεχρι στιγμης,το αυτοκινητο του θωμα,οτι κ να φοραει αυτο,ειναι πολυ δυνατο.εμαθα οτι εχει ανοιξει κ με 207 με φτερωτη(μετα απο ρυθμισμα κ φουλ εξατμηση) κ ηταν μπροστα ο θωμας.εγω προσωπικα(κ πιστευω να ισχυει κ για τους περισσοτερους) το θεωρω απο τα πιο δυνατα 207,μεχρι την στιγμη που θα,κ αν,σπασει.μεχρι τωρα που δεν εχει προβλημα,απλα ειναι ενα 207 πολυ δυνατο,ρυθμισμενο απο οβερλοουντ.αν παθει ζημια,τοτε θα εχω δικαιωμα να κατηγορησω,κ οχι πιο πριν.
κ να απαντησω στον φιλο κωστα,που θελει να φερει πρωην πελατη του κυριλου,να σου θυμισω περιστατικο με μελος του κλαμπ,που σε ειχε πιασει κ κατηγορουσε τον προγραμματιστη μας.αυτο ομως δεν εμποδισε ουτε εσενα αλλα ουτε κ εμενα(κ δε ξερω σε ποσους αλλους το ειχε πει) να προγραμματισουμε το αμαξι μας στον στελιο.εγω ειμαι ευχαριστημενος,ασχετο τι σχολια εχουν κανει για το στελιο.ειμαι ευχαριστημενος κ απο το αμαξι,αλλα με εχει πεισει κ για το επαγγελματισμο του.αν ο κυριλος εχει την ιδια αντιμετωπιση στους πελατες του,τοτε γιατι να τον αλλαξουν? απλα δε μου αρεσει το πολυ "κατινιστικο" στυλ,του κανω ενα quote κ πιανομαι απο μια λεξη κ ενα κομα.
αν τυχει ζημια σε αμαξι,ειτε απο e-tuners,ειτε απο overload,εγω θα το αναφερω.πιο καυστικα βεβαια αν ειναι απο οβερλοουντ(γιατι ειναι "αντιπαλος" προγραμματιστης"),αλλα θα σχολιαστει κ αν παθει κατι απο τον δικο μας.μεχρι στιγμης ειναι κ τα 2 προγραμματα αξιοπιστα,κ περιμενουμε να δουμε στην πορεια.ο στελιος που τα εχει προγραμματισει πιο νωρις,το εχει αποδειξει,ας περιμενουμε λιγακι καιρο,να δουμε τι γινεται κ με του κυριλου.
κ το ξαναλεω το αμαξι μου φοραει προγραμμα e-tuners |
Βαγγο και συ εισαι εκτος θεματος!
Αυτο το τοπικ εχει ανοιχτει για αλλο λογο..
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 23:02:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδιά, σε όλη αυτή την ανακατωσούρα εγώ ένα πράγμα δεν κατάλαβα:
Σε τί ενόχλησα με τη δουλειά μου τη δουλειά του Κύριλλου ή του κάθε Κύριλλου;
Σε κάθε δημοσίευσή του βρίσκω μέσα κομμάτια από πράγματα που έχω γράψει στο παρελθόν, σχόλια για το πρόσωπό μου και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς από τεχνικές ιστορίες για λόγους εντυπωσιασμού.
Η στάση μας είναι μια: Όποιος έχει κάτι να δείξει, το δείχνει στο δρόμο. Με τα αυτοκίνητα που φτιάχνει και με τους ευχαριστημένους πελάτες του.
Αν τα αυτοκίνητα πηγαίνουν καλά, τότε αποδεικνύονται οι επιλογές του.
Αν τα αυτοκίνητα λειτουργούν απροβλημάτιστα τότε έχει επιλέξει καλώς.
Αν υπάρξουν προβλήματα (που είναι αυτονόητο να υπάρξουν σε μεγάλο αριθμό περιπτώσεων) και τα διορθώσει ή σκύψει πάνω τους για να βρει τί συμβαίνει, τότε αυτό δείχνει σοβαρότητα.
Είδατε πουθενά να κατηγορώ τον Α ή Β ότι είναι ανίκανος ή επικίνδυνος προγραμματιστής; Να γράφω ότι αυτός είναι κακός κι εγώ καλός;
Όχι βέβαια.
Αν είναι καλός κι έχει κάνει κάτι παραπάνω, μπράβο του! Μακάρι να υπάρχει συναγωνισμός για να γινόμαστε όλοι καλύτεροι μέσα από τη διαδικασία. Κι αν είναι κακός, θα φανεί. Με το να μπαίνεις στη διαδικασία να σχολιάζεις τον Α ή τον Β δεν γίνεσαι ο ίδιος καλύτερος.
Σε τελική ανάλυση αφού εισαι τόσο καλός χρυσός και άγιος, ιδού η Ρόδος - ιδού και το πήδημα! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 23:57:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Σε κάθε δημοσίευσή του βρίσκω μέσα κομμάτια από πράγματα που έχω γράψει στο παρελθόν, σχόλια για το πρόσωπό μου και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς από τεχνικές ιστορίες για λόγους εντυπωσιασμού.
|
Eκει ακριβως ειναι το θεμα..
Ο Κυριλλος απο το πρωτο κιολας ποστ του,εκανε κινηση εντυπωσιασμου εις βαρος του στελιου με αποτελεσμα να φαινονται προς τα εξω 2 πραγματα..
1ον οτι αυτος εχει τη λυση του ''κυπριακου'' και
2ον οτι ο στελιος ειναι κατωτερος του αφου δεν μπορεσε να κανει αυτο που εκανε αυτος
Θα ηταν πιο πρεπον απο τη μερια του Κυριλλου να παρουσιαζε τη δουλεια του ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ και χωρις να υπαινισεται την αποτυχια του στο θεμα..
Ετσι οπως εξελιχθηκε το θεμα και με την εισοδο μερικων υποστηρικτων σου στο φορουμ,φανηκε πως το εγκλημα ηταν προμελετημενο..και λυπαμαι πραγματικα που το λεω γιατι υποτιμαει τη νοημοσυνη ολων εδω μεσα!
Ειμαι σιγουρος Κυριλλε και γω και πολλοι ακομη εδω μεσα(ακομη και ο στελιος και βαζω το χερι μου στη φωτια),οτι θα ειχες κερδισει το θαυμασμο μας αν ησουν αυτος που επρεπε να εισαι..αν εδειχνες το προφιλ που επρεπε να δειξεις σαν σωστος επαγγελματιας που θελει να ειναι ανταγωνιστικος στην αγορα!
Να σαι σιγουρος γι αυτο
Και προς θεου ολα αυτα δεν σημαινουν οτι ενδεχομενως δεν εισαι καλος προγραμματιστης..αυτο δεν το ξερω αλλωστε γιατι δεν εχω δει δουλεια σου..σημαινουν οτι δεν εισαι τοσο επαγγελματιας οσο πρεπει!
Αυτα απολυτως αντικειμενικα και φιλικα απο μενα!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 00:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | kostas207rc έγραψε: | MEMsound έγραψε: | andreaspunto έγραψε: | ...βλ. αυτοκινητο του θωμα... |
Θα ηθελα κάποια στιγμή να μάθω δημόσια και οχι με πμ την ιστορία αυτου του αυτοκινητου (αρκει ο ιδιοκτήτης του να μην εχει πρόβλημα - πραγμα που θα ειναι απόλυτα σεβαστό) |
Επειδή τόσο καιρό κρατιέμαι και δεν μιλάω...αν θέλετε μπορώ να βρω και εγώ έναν πρώην πελάτη του Κύριλου που τυχαίνει και γνώρισα το καλοκαίρι εντελώς τυχαία στα μέρη μου....Να μας πει και ίδιος την εμπειρία του που ίσως μας λύσει πολλές απορίες....
Να πω ότι το παιδί δεν γράφει εδώ μέσα... |
Κώστα για να μην παρεξηγηθείς εσυ και "κατυγορηθείς" για "ραδιο αρβυλα" αν θελει το εν λόγω παιδι που λες ας γράψει μόνο του.
Μην αναμιχθεις περισσότερο δεν υπάρχει λόγος.  |
Ακριβώς Μάνθο δεν έχω να πω κάτι γιατί απλά δεν συνέβει κάτι σε μένα.
Απλά το αναφέρω γιατί ο Κύριλλος προφανώς θα καταλαβε για ποιον μιλάμε.Αν θέλει το ίδιο το παιδί ας το πει αν και απότι ξέρω δεν γράφει εδω μέσα καθόλου.
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 11:25:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Ο Κυριλλος απο το πρωτο κιολας ποστ του |
====
Λευτέρη, αυτό είναι το πρώτο μου ποστ :
Παράθεση: | salex έγραψε: | Πώς σκ@τ@ θα βγάλουμε 300 άλογα αφού δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τα 240 με τους εργοστασιακούς πολλαπλασιαστές μας?
Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τον αντίλογο |
====
Καλησπέρα Στέλιο.
Κάπως έτσι...
207rallye (αυτό με τα μάπα πιστόνια), garrett 28r με 1.5bar ct...
Είναι αρύθμιστό ακόμα, με 10.2 μείγμα και φυλαγμένο αβάνς (700άρια EGT)... Επίσης δεν έχει boost controller και το 1.5μπαρ είναι η ελάχιστη πίεση που σηκώνει...
Το θέμα των missfires είναι προγραμματιστικό θέμα κατά την γνώμη μου. |
recife_rallye έγραψε: | ,εκανε κινηση εντυπωσιασμου εις βαρος του στελιου |
====
Εις βάρος του Στέλιου;
Ο ίδιος ο Στέλιος ζήτησε να διαβάσει τον αντίλογο! Αν το είπε ειρωνικά – ακόμα χειρότερα!
Και στο τέλος διάβασα να γράφει ότι δεν έκανα και τίποτα…
recife_rallye έγραψε: | με αποτελεσμα να φαινονται προς τα εξω 2 πραγματα..
1ον οτι αυτος εχει τη λυση του ''κυπριακου'' και
2ον οτι ο στελιος ειναι κατωτερος του αφου δεν μπορεσε να κανει αυτο που εκανε αυτος |
====
Όχι φίλε μου, αυτό που φαίνεται προς τα έξω είναι :
1) Δεν υπάρχει κανένα "κυπριακό"
2) Επειδή ο Στέλιος δεν έχει κάνει κάτι – αυτομάτως σημαίνει ότι δεν γίνεται και δεν πρέπει να το κάνει κανείς άλλος. Αν το κάνει είναι κακός.
Αυτό προσπαθείτε να περάσετε στον κόσμο και αυτό είναι το θέμα. Μια και μοναδική απόλυτη γνώμη θέλετε να περάσετε, χωρίς διάλογο και χωρίς αντίλογο.
Στα υπόλοιπα, ξαναδιαβάζοντας αντικειμενικά, συμφωνώ ότι σαφώς και φέρνω ένα μέρος ευθύνης. Όπως και να είναι, τα πρώτα βήματα έγιναν, τώρα περιμένουμε όλοι πως θα πάνε από υγεία σε βάθος χρόνου. Επίσης, στα τελευταία πόστς κατεβάσατε αρκετά τους τόνους και έτσι μπορεί να γίνει διάλογος. Οπότε αν σταματήσει η καντίνια και από την πλευρά σας, δεν θα σας «ενοχλώ» συχνά, καμιά δυναμομέτρηση και ρεπόρτο για την εξέλιξη των πραγμάτων.
Και τελευταίο, είναι λογικό να μη με πιστεύετε (δεν πειράζει), αλλά δεν έχω φωνάξει κανέναν «υποστηρικτή», αντιθέτως, κάθε μέρα 3 άτομα ζητάμε στον Ανδρέα να σταματήσει… |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 11:33:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | ο Κύριλλος προφανώς θα καταλαβε για ποιον μιλάμε.Αν θέλει το ίδιο το παιδί ας το πει αν και απότι ξέρω δεν γράφει εδω μέσα καθόλου. |
====
Μάλλον μιλάς για τον Άγγελο με την Α4 αλλά δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που πρέπει πει για εμένα (προφανώς κακό για να το θέτεις έτσι). Όπως και να είναι, αν νομίζει ο ίδιος (ή αν νομίζεις εσύ) ότι πρέπει να πει κάτι εδώ και δημόσια - ας βγει να το πει. Αν το λες μόνο και μόνο για να με εκβιάσεις – κάνεις λάθος. Η κριτική μας βοηθάει όλους να γίνουμε καλύτεροι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 14:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είσαι λάθος και δεν λέω για τον Άγγελο...
Απόσο ξέρω το παιδί συνεργάζεται με τον Κρίτωνα και είναι και πολύ ευχαριστημένος...
Όπως και να χει εγω άλλον αναφέρω...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 00:56:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας επιστρέψουμε λοιπόν στο αρχικό θέμα με την GT28RS, αφού τόσο επίμονα ζητάς τεχνικώς τεκμηριωμένη γνώμη:
0) Η αναφορά έγινε σε ένα αυτοκίνητο με μαμά σωθικά.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως, μόνο εργοστασιακός δεν ήταν ο κινητήρας από ότι μαθεύτηκε.
Άλλο να γράφεις είναι μαμά και θα γίνει σφυρήλατο και αλλο να γράψεις οτι ήταν ήδη σφυρήλατο πρωτού ρυθμιστεί. Δημιουργούνται εντυπωσεις...
1) Παρουσιάζεις μια δυναμομέτρηση που έχει μέγιστη ροπή στις 4800rpm.
Συγγνώμη που το γράφω, αλλά η GT28RS πάνω σε 207 έχει από τις 2500 ήδη 1 bar.
Πώς κατάφερε λοιπόν να έχει μέγιστη πίεση 1.5bar στις σχεδόν 5000rpm;
2) Για να βγάλεις 40κιλά ροπής από ένα κινητήρα 1.6 λίτρων ξέρεις πόση πίεση χρειάζεται;
Άσε με να σε βοηθήσω: 1.7 με 1.8bar τουλάχιστον. Που αποκλείεται να αντέξει εργοστασιακό μοτέρ 207, στο υπογράφω με σφραγίδα και αριθμό μητρώου αν θέλεις.
Άρα πού είναι το 1.5bar οεο; Δεν έχει Overboost στις 5000rpm καρδιά μου να πεις ότι σήκωσε λιγάκι παραπάνω!
3) Εις ό,τι αφορά τα misfires, εσύ γράφεις ότι δεν υπάρχουν ενώ ο Βαγγέλης -που έφτιαξε το αυτοκίνητο- έγραψε το αντίθετο, ότι υπάρχουν! Αποφάσισε καλέ μου, τελικά τί συνέβη στις ψηλές στροφές; Γιατί εγώ είδα μόνο την ισχύ να πέφτει
Τις υπόλοιπες ανακρίβειες θα τις εκθέσω αναλυτικά στο επόμενο ποστ, αφού θέλεις να γίνεται λόγος και είσαι τόσο φιλικός στη συζήτηση.
Χαίρομαι ιδιαίτερα που μετά από 2 χρόνια δοκιμών πάνω σε 207 βρέθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου ο υπερμάστορας που έχει όλες τις απαντήσεις ετοιμες! 
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 08:49:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ας επιστρέψουμε λοιπόν στο αρχικό θέμα με την GT28RS, αφού τόσο επίμονα ζητάς τεχνικώς τεκμηριωμένη γνώμη:
0) Η αναφορά έγινε σε ένα αυτοκίνητο με μαμά σωθικά.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως, μόνο εργοστασιακός δεν ήταν ο κινητήρας από ότι μαθεύτηκε. |
====
Ο κινητήρας είχε μαμά μπιελοπίστονα την ημέρα που ήρθε στα χέρια μου για ρύθμιση.
salex έγραψε: | Άλλο να γράφεις είναι μαμά και θα γίνει σφυρήλατο και αλλο να γράψεις οτι ήταν ήδη σφυρήλατο πρωτού ρυθμιστεί. Δημιουργούνται εντυπωσεις... |
====
Ήταν μαμά και δεν θα γίνει όλο σφυρήλατο, μόνο μπιέλλες θα του βάλουν. Αυτή είναι η τελευταία πληροφορία που έχω. Αν ο μηχανικός μου τα κρύβει και ξέρεις κάτι παραπάνω - πάω πάσο.
salex έγραψε: | 1) Παρουσιάζεις μια δυναμομέτρηση που έχει μέγιστη ροπή στις 4800rpm. |
====
4690. Παραπονιέσαι για ανακρίβειες αλλά και εσύ ο ίδιος δεν χάνεις την ευκαιρία.
salex έγραψε: | Συγγνώμη που το γράφω, αλλά η GT28RS πάνω σε 207 έχει από τις 2500 ήδη 1 bar. |
====
Το συγκεκριμένο φούσκωνε εκεί που βλέπεις.
Ποιό το πρόβλημα;
Τα παράπωνα στον μηχανικό
Εγώ από τις 2000 κρατάω ανοιχτή την πεταλούδα και αν δεν έχει να δώσει, θα έρθω εγώ να την σπουλάρω;
salex έγραψε: | Πώς κατάφερε λοιπόν να έχει μέγιστη πίεση 1.5bar στις σχεδόν 5000rpm; |
====
Ερώτηση προς τον μηχανικό.
salex έγραψε: | 2) Για να βγάλεις 40κιλά ροπής από ένα κινητήρα 1.6 λίτρων ξέρεις πόση πίεση χρειάζεται; |
====
Το συγκεκριμένο μοτέρ χρειάστικε 1.5 bar
salex έγραψε: | Άσε με να σε βοηθήσω: 1.7 με 1.8bar τουλάχιστον. |
====
Το συγκεκριμένο μοτέρ χρειάστικε 1.5 bar. Επαναλαμβάνω, σε κανένα σημείο η πίεση δεν έχει φτάσει τα 255kpa absolute μετρημένη από OBD σε turbo mode με 2.7 samples per second.
salex έγραψε: | Που αποκλείεται να αντέξει εργοστασιακό μοτέρ 207, στο υπογράφω με σφραγίδα και αριθμό μητρώου αν θέλεις. |
====
Δεν ξέρω αν θα αντέξει με 1.8 αλλά με 1.5 δείχνει να αντέχει.
salex έγραψε: | Άρα πού είναι το 1.5bar οεο; |
====
Στην πολλαπλή εισαγωγής. Στο σημείο που είναι τοποθετημένος ο ένας από τους 3 μαπ σένσορες.
salex έγραψε: | Δεν έχει Overboost στις 5000rpm καρδιά μου να πεις ότι σήκωσε λιγάκι παραπάνω! |
====
Δεν σήκωσε παραπάνω.
salex έγραψε: | 3) Εις ό,τι αφορά τα misfires, εσύ γράφεις ότι δεν υπάρχουν ενώ ο Βαγγέλης -που έφτιαξε το αυτοκίνητο- έγραψε το αντίθετο, ότι υπάρχουν! Αποφάσισε καλέ μου, τελικά τί συνέβη στις ψηλές στροφές; Γιατί εγώ είδα μόνο την ισχύ να πέφτει |
====
Στην μέτρηση που παρέθεσα ΔΕΝ υπήρχαν misfires.
Σαφώς ΠΡΙΝ φτάσουμε στην μέτρηση αυτή είχαμε και missfires και safe mode. Γι'αυτό άλλοστε είμουν εκεί, για να το ρυθμίσω να δουλεύει. Και γι'αυτό λέω ότι τα misfires (μέχρι 300 άλογα τουλάχιστον) είναι προγραμματιστικό θέμα και δεν φταίνε οι πολλαπλασιαστές.
salex έγραψε: | Τις υπόλοιπες ανακρίβειες θα τις εκθέσω αναλυτικά στο επόμενο ποστ, αφού θέλεις να γίνεται λόγος και είσαι τόσο φιλικός στη συζήτηση. |
====
Περιμένω.
salex έγραψε: | Χαίρομαι ιδιαίτερα που μετά από 2 χρόνια δοκιμών πάνω σε 207 βρέθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου ο υπερμάστορας που έχει όλες τις απαντήσεις ετοιμες!  |
====
Τελικά δεν άντεξες να γράψεις ένα ποστ χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς και ειρωνία προς εμένα... Κρίμα. Δε πειράζει.
Θα μπορούσαν παρακαλώ οι mods να το μετακινήσουν στο κατάλληλο τόπικ μιας και πάλι (κλείνω τα μάτια στην ειρωνία που διέπει όλο το πόστ) μιλάμε τεχνικά ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 09:55:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρώ ότι ως "προγραμματιστής" εγκεφάλων αυτοκινήτων δεν μπορεί να υπάρξει κάποιος αν δεν έχει γνώσεις μηχανικού και δεν ασχολείται γενικά με τα μηχανολογικά. Και αυτό για ασφάλεια του κάθε πελάτη. Αλλιώς και εγώ προγραμματιστής είμαι και θα μπορούσα κάλιστα να κάνω προγράμματα για αυτοκίνητα. Να σηκώνω πιέσεις και να ακούω τον καθένα και να κάνω ότι μου ζητά... δεν το κάνω καθώς δεν έχω γνώσεις μηχανολογικές και δεν ξέρω την τύφλα μου για τους εκάστοτε κινητήρες που θα "προγραμματιζα". Ξέρω όμως να ασχολούμαι με sql, C++ Java και όχι, με μπιέλες, πιστόνια, και να έχω απόψεις για αντοχές κινητήρων αυτοκινήτων. Δεν μπορεί απλά να μου λένε πιέσεις και avance να πειράζω και να μην έχω ευθύνη. Τώρα προσωπικά θα έβαζα πρόγραμμα σε κάποιον ο οποίος θα είχε γνώσεις για τον κινητήρα μου και τις αντοχές του.Δηλαδή να το πάρουμε και εμπορικά το θέμα, κάποιος πουλάει ένα προϊόν (πρόγραμμα) έρχεται ένας πελάτης και του λέει το τρόπο που θα το πουλήσει (π.χ με πίεση τόσο με avance τόσο) και το κάνω? Δεν τσεκάρει ο έμπορος (προγραμματιστής) αν είναι καλός ο τρόπος και αν θα δυσφημίσει την εταιρία του?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RME (Κωστας) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 GT 1.6THP etuners STAGE 2.5
Ένταξη: 17 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 10:33:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον εγω θα πω ενα πραγμα.
Τον Κυριο Κυριλλο δεν τον ξερω προσωπικα και ουτε εχω δει απο κοντα καποια δουλεια του γι αυτο και δεν θελω να εκφρασω καποια γνωμη για το ατομο του γιατι δεν θα ειναι αντικειμενικη.
Τον Στελιο ομως μπορω να τον κρινω παντα συμφωνα με την γνωμη μου
Ημουν ενας απο τους πρωτους που του εμπιστευθηκα την περιουσια μου (νομιζω ο δευτερος ημουν) γιατι για μενα 20000 ευρω ειναι ενα πολλυυυυυυ μεγαλο ποσο. Εχω ιντερκουλερ προγραμα και φιλτροχοανη. Το αυτοκινητο δουλευει πραγματικα σαν ελβετικο ρολοι το οποιο ειναι πιστωποιημενο απο εμενα τον ιδιο βαζοντας πανω το scanmaster εχω κρατησει και log files για οποιον θελει να τα δει. (Ειμαι επαγγελματιας προγραματιστης λογο δουλειας σε υπολογιστες και ξερω τι παιζει με τους εγγεφαλους αφου γνωριζω καλα assembly και δεκαεξαδικο) Δεν εχω ουτε ειχα το παραμικρο προβλημα. Ο στελιος απο την αλλη παρολο που του εχω κανει ενα κεφαλι καζανι και απο κοντα και απο το τηλ δεν εχει δυσανασχετισει ποτε.
Κατα την γνωμη μου ειναι σοβαρος επαγγελματιας και ανθρωπος εχει ικανους και εμπιστους συνεργατες και ποτε μα ποτε εδω και 2 χρονια περιπου δεν εχω ακουσει κατι μεμπτο ειτε για τον ιδιο ειτε για την δουλει του.
Και πιστευω οτι ειναι πολλυ δυσκολη η θεση του γιατι αν εσπαγε εστω και ενα αυτοκινητο θα το μαθαιναμε αμεσως εν ρυπη οφθαλμου.
Επισης μια και αποφασισα να μιλησω δημοσια θελω να πω οτι καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος για να εχουμε εμεις οι καταναλωτες ποιο πολες λυσεις αλλα ο ανταγωνισμος να μην ειναι ποτε αθεμιτος απο οποια πλευρα και αν προερχετε.
Τα χω δει ολα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 11:06:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Θεωρώ ότι ως "προγραμματιστής" εγκεφάλων αυτοκινήτων δεν μπορεί να υπάρξει κάποιος αν δεν έχει γνώσεις μηχανικού και δεν ασχολείται γενικά με τα μηχανολογικά. Και αυτό για ασφάλεια του κάθε πελάτη. Αλλιώς και εγώ προγραμματιστής είμαι και θα μπορούσα κάλιστα να κάνω προγράμματα για αυτοκίνητα. Να σηκώνω πιέσεις και να ακούω τον καθένα και να κάνω ότι μου ζητά... δεν το κάνω καθώς δεν έχω γνώσεις μηχανολογικές και δεν ξέρω την τύφλα μου για τους εκάστοτε κινητήρες που θα "προγραμματιζα". Ξέρω όμως να ασχολούμαι με sql, C++ Java και όχι, με μπιέλες, πιστόνια, και να έχω απόψεις για αντοχές κινητήρων αυτοκινήτων. Δεν μπορεί απλά να μου λένε πιέσεις και avance να πειράζω και να μην έχω ευθύνη. Τώρα προσωπικά θα έβαζα πρόγραμμα σε κάποιον ο οποίος θα είχε γνώσεις για τον κινητήρα μου και τις αντοχές του.Δηλαδή να το πάρουμε και εμπορικά το θέμα, κάποιος πουλάει ένα προϊόν (πρόγραμμα) έρχεται ένας πελάτης και του λέει το τρόπο που θα το πουλήσει (π.χ με πίεση τόσο με avance τόσο) και το κάνω? Δεν τσεκάρει ο έμπορος (προγραμματιστής) αν είναι καλός ο τρόπος και αν θα δυσφημίσει την εταιρία του? |
====
1. Μπερδεύεις τις κονσέρβες με τα custom και τα big turbo.
Στις κονσέρβες ο προγραμματιστής έχει όλη την ευθύνη και οφείλει να ξέρει τις ανοχές. Φτιάχνει κάτι, το δοκιμάζει και το πουλάει.
Στα custom παίρνει μια κονσέρβα και την προσαρμόζει ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Γραμμικότητα, απόκριση γκαζιού, περιορισμός ροπής ανά σχέση σασμάν, κόφτες, οικονομία, χρήση ειδικού καυσίμου, κατάργηση βλαβών, αισθητήρων κλπ. Και βέβαια ο πελάτης θα πει τι ακριβώς θέλει, πάντα όμως μέσα στις ανοχές του κινητήρα.
Στα big turbo όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, όλη τη μετατροπή την κάνει κάποιος μηχανικός, που αυτός έχει υπολογίσει τα υλικά που έβαλε και μόνο αυτός ξέρει τις νέες ανοχές. Έρχεται στον προγραμματιστή που συνεργάζεται και του λέει τις ανοχές αυτές. Ή λέει στον πελάτη «εγώ τελείωσα, βρες προγραμματιστή να το ρυθμίσει, το μοτέρ αντέχει 1.7 και 8000 κόφτη». Ή έρχονται παρέα στον προγραμματιστή. Ο προγραμματιστής αν ακούσει κάτι εξωπραγματικό, μπορεί να έχει κάποιες ενστάσεις, ή μπορεί να έχει κάποιους περιορισμούς προγραμματιστικά (πχ να του ζητήσουν 1.7bar με τους εργοστασιακούς MAP αισθητήρες) – θα τους καταθέσει την γνώμη του και τους πιθανούς κινδύνους. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως για ποιο λόγο να έχει ευθύνη ο προγραμματιστής για την μελέτη και υλοποίηση της μηχανολογικής μετατροπής?
2. Σίγουρα ο προγραμματιστής πρέπει να έχει μηχανολογικές γνώσεις, αλλά πάνω απ' όλα πρέπει να ξέρει να «προγραμματίζει». Μην μπερδεύεις τον προγραμματισμό που ξέρεις (C++, Java & SQL) με αυτό που λέγετε προγραμματισμός εγκεφάλων, καθώς ελάχιστες είναι οι φορές που γίνεται επέμβαση στον ίδιο στον κώδικα. Αυτό που γίνεται ουσιαστικά είναι η παραμετροποίηση συστημάτων αυτόματου ελέγχου. Ο «προγραμματιστής» πρέπει να ξέρει πως δουλεύουν αλγόριθμοι αυτόματου ελέγχου συστημάτων, πως επεμβαίνεις σε αυτούς, να ξέρει ποιες δικλείδες, γιατί και ΠΟΥ πρέπει να μπουν. Και δεν μιλάω για "άγραφους" εγκεφάλους για αγωνιστική χρήση που δεν έχουν ούτε το 1/10 των αλγορίθμων που τρέχει ένας εγκέφαλος ενός συμβατικού ΙΧ παραγωγής.
Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι καλύτερα ο καθένας να κάνει καλά αυτό που ξέρει και αυτό που ειδικεύεται, παρά να γίνεται μπαλαντέρ με υποδιέστερα αποτελέσματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 11:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον...
ΛΕΩ να το ξαναγυρησουμε στο τεχνικό κομμάτι...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΚΕΙ να λυψουν τα οφ τοπικ ποστ και να γίνεται αποκλειστικα και μόνο τεχνικη κουβεντα.
Αν θελετε οτιδηποτε αλλο ΜΗ-τεχνικο συνεχιστε το εδω ή οπου αλλου τελους πάντων ΕΚΤΟΣ των τεχνικων ενοτήτων.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 15:24:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | black7monster έγραψε: | Τελικα η ολη υποθεση εχει ενδιαφερον και οι αποψεις ποικιλουν,να ρωτησω και κατι,αφου το παιδι ειναι τοσο ''μαπας''προς τι τοση επιθετικοτητα??Αφου τα αμαξια που προγραμματισε θα ''ανατιναχθουν''κατα τα λεγομενα μερικων και θα κλεισει και σε λιγο καιρο κατα τα λεγομενα αλλων.Μηπως αν δεν γινουν αυτα θα υπαρχει θεμα???? |
Εισαι εκτος θεματος αδερφε..δεν εχεις καταλαβει τπτ απολυτως |
Μπορει οπως λες να ειμαι εκτος θεματος αλλα τυχαινει να γνωριζω το μαυρο 207 για το οποιο ξεκινησε ολο αυτο το ''δραμα''και μπορω να ξερω καποια πραγματακια.....
Εγω φιλε μου κρινω συμπεριφορες και συμμαχιες,καταλαβες???
106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|