Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
asa1 (Τασος) Μέλος

 106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 09:07:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: |
====
Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ;
183.6 και 183.9 βλέπω...
Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο...
Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο...
***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ. |
η διαφορα ειναι στη διορθωση!!πειτε μου τωρα οτι η εισαγωγη ειχε 15 βαθμους να πεσω κατω!!!σε αυτοκηνητα οπως τα αγωνιαρικα τα οποια δεν εχουν obd για να δουμε πραγματικη θερμοκρασια εισαγωγης βγαζουμε αδιορθωτη τη δυναμη απλα τα συγριτικα πατηματα κοιταμε να εχουν τις ιδιες συνθηκες!!αυτος ειναι και ο λογος που δεν χρησημοποιουμε τον εξωτερικο αισθητηρα!!επισης βαρομετρικο 96κατι???και να ξεκαθαρισω αυτο που ειπε και ο τακης ποιο πανω εγω με τα παιδια εδω μεσα ειμαι φιλος πριν ξεκινησω να ασχολουμε επαγγελματικα με αυτο που γουσταρω εδω και χρονια και τους ευχαριστω για την υποστιριξη!!ρε κυριλε λιγα δικα σου εχουμε μετρηση στο μαγαζι?ειχες ποτε θεμα με την μετρηση και την αξιοπιστια της?παντος τα τηλεφωνα μου τα ξερεις οποτε θελεις παρε με να σου εξηγησω οτι θελης!
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
asa1 (Τασος) Μέλος

 106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 09:12:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης το φουμαρα ειναι εκφραση για τη λαικη αγορα φιλε κυριλε και οχι για να σηζητησουμε τεχνικα θεματα!!
ημαρτον αν δεν μπορουμε να καταλαβουμε τοσο απλα πραγματα!!
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 10:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο απ οτι καταλαβα εισαι ο ιδιοκτητης του μαχα που μετραει ο στελιος ε?
Μπορεις να μας πεις τι παιζεται με το βαρομετρικο και τις θερμοκρασιες?
Εκανα μια μετρηση σε εναν συναδελφο σου με ιδιο δυναμομετρο στη θεσ/νικη και μου εβγαλε 210ps..Η θερμοκρασια εισαγωγης αερα ηταν 2 βαθμους πιο κατω απ την εξωτερικη και διορθωμενη ισχυς ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια με την μετρημενη!Πως γινεται αυτο?
Πολυ περιεργο καθως εχω ακριβως οτι εχει και ο στελιος και στο δρομο δειχνει πολυ πολυ καλα αποδεδειγμενα.. 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 11:51:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
asa1 έγραψε: | turborabbit έγραψε: | Scotty308 έγραψε: |
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
unlimited exelixis
 |
====
Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ;
183.6 και 183.9 βλέπω...
Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο...
Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο...
***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ. |
η διαφορα ειναι στη διορθωση!!πειτε μου τωρα οτι η εισαγωγη ειχε 15 βαθμους να πεσω κατω!!!σε αυτοκηνητα οπως τα αγωνιαρικα τα οποια δεν εχουν obd για να δουμε πραγματικη θερμοκρασια εισαγωγης βγαζουμε αδιορθωτη τη δυναμη απλα τα συγριτικα πατηματα κοιταμε να εχουν τις ιδιες συνθηκες!!αυτος ειναι και ο λογος που δεν χρησημοποιουμε τον εξωτερικο αισθητηρα!!επισης βαρομετρικο 96κατι???και να ξεκαθαρισω αυτο που ειπε και ο τακης ποιο πανω εγω με τα παιδια εδω μεσα ειμαι φιλος πριν ξεκινησω να ασχολουμε επαγγελματικα με αυτο που γουσταρω εδω και χρονια και τους ευχαριστω για την υποστιριξη!!ρε κυριλε λιγα δικα σου εχουμε μετρηση στο μαγαζι?ειχες ποτε θεμα με την μετρηση και την αξιοπιστια της?παντος τα τηλεφωνα μου τα ξερεις οποτε θελεις παρε με να σου εξηγησω οτι θελης! |
====
Γεια σου Τάσο.
Χαίρομαι ιδιαίτερα που διαβάζεις και γράφεις εδώ, διότι μου έφυγε αυτή η κακή αίσθηση του "μιλάω πισώπλατα".
Πάμε τώρα ένα-ένα τα θέματα.
1) Εγώ ο Κύριλλος προσωπικά, με εσένα τον Τάσο προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Το δήλωσα πριν και το επαναλαμβάνω εδώ και τώρα. Προσωπικά ως Τάσος μου έχεις δείξει την καλύτερη συμπεριφορά και χαρακτήρα .-
2) Το 308 για το οποίο ο λόγος, μετρήθηκε με τις σχεδόν ίδιες εξωτερικές συνθήκες. Την ίδια μέρα, με διαφορά εξωτερικής θερμοκρασίας στους 2.3 βαθμούς Κελσίου. Και όπως ήταν αναμενόμενο και τα δύο δυναμόμετρα μέτρησαν σχεδόν ίδια δύναμη (διαφορά 0.3 άλογα).
3) Τα 960-970mbar της ατμοσφαιρικής πίεσης του Φωτεινέλλη είναι λάθος και το λέω και στον Γιάννη και στον πατέρα του σχεδόν κάθε φορά που είμαι εκεί.
4) Πάμε τώρα στο θέμα της διόρθωσης.
Είπαμε, αυτό που ΜΕΤΡΑΕΙ το δυναμόμετρο το γράφει δίπλα στο Engine Power.
Είναι η δύναμη που βγάζει το μοτέρ στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ, ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ περιβαλλοντικές συνθήκες. Δηλαδή όταν κατέβει από τα ράουλα και το πάει στον δρόμο, αυτά και μόνο αυτά θα είναι τα άλογα που θα τον "επιταχύνουν" !!!
Έρχεται λοιπόν η διόρθωση η οποία προσπαθεί με μαθηματικές πράξεις να προσομοιώσει την δύναμη του μοτέρ υπό κάποιες ιδανικές τυποποιημένες συνθήκες. Δηλαδή πόσο θα έβγαζε το μοτέρ πχ με 20 βαθμούς κελσίου και 1010mbar και 50% υγρασία κοκ. Χωρίς όμως να γίνει η πραγματική μέτρηση υπό συνθήκες αυτές.
Έρχεσαι λοιπόν και κοτσάρεις το OBD logger σε ένα turbo αυτοκίνητο, με τέρμα πιεσμένη τουρμπίνα που δουλεύει με απόδοση <55%) και ένα εργοστασιακό intercooler…
Και σου μετράει 60 (70, 80, 90) βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία εισαγωγής στο σημείο μέγιστης ισχύος.
Και τα μετρημένα 200 τα κάνει 220. Διότι ΑΝ η θερμοκρασία εισαγωγής (πρόσεχε, εισαγωγής, όχι ατμοσφαιρική θερμοκρασία) ΔΕΝ ΉΤΑΝ 60 αλλά 20, ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ τα 220…
Είναι όμως πραγματικά 220 άλογα το αυτοκίνητο που θα γράψεις στο χαρτί που θα δώσεις στον ιδιοκτήτη? Έγινε δηλαδή η τουρμπίνα πιο αποδοτική που ανέβηκε στα ράουλα; Έγινε το intercooler front mount από μόνο του;
Δεν έγινε. Συνεχίζει να βγάζει τα 200 που μέτρησε.
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
Το ξέρω ότι ΔΙΚΟ ΣΟΥ είναι, το ξέρω ότι είναι 2 άνθρωποι με πτυχία δίπλα σου και φαντάζομαι ότι για να μετράς ΕΤΣΙ, θα έχουν άλλη γνώμη από την δική μου, αλλά εγώ τουλάχιστον είπα πως τα βλέπω τα πράγματα προσωπικά ως Κύριλλος και μιας και διαβάζεις και γράφεις εδώ, μου έφυγε και ένα άγχος να θέλω να έρθω να σου τα πω από κοντά.
Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 13:06:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: |
====
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
|
Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!
Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 13:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
|
Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!
Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο!  |
====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!
recife_rallye έγραψε: | η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη! |
====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 17:15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
|
Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!
Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο!  |
====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!
recife_rallye έγραψε: | η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη! |
====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε... |
Μα αν ειναι ετσι,η δυναμομετρηση δεν θα δειχνει τπτ αφου τα νουμερα δεν θα ισχυουν στο δρομο! 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο. Το ΣΩΣΤΟ δυναμόμετρο πρέπει να έχει ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες σωστά ρυθμιζμένους και λειτουργικούς, και η ΜΟΝΗ υποδύναμη που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη είναι η διορθωμένη σύμφωνα με αυτούς. ΜΟΝΟ τοτε έχει αξία γιατι είναι συγκρίσιμο μέγεθος πλέον με οποιδήποτε παρόμοιο δυναμόμετρο στο ΚΟΣΜΟ είτε είναι αυτό στη κορυφή του Εβερεστ είτε στην Αφρική. Γιαυτο υπάρχει η κανονικοποίηση κατα ISO, άμα δεν το καταλαβαίνετε τότε τι να πώ, είτε είστε χαζοί είτε το παίζετε χαζοί....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | Γιατι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο. Το ΣΩΣΤΟ δυναμόμετρο πρέπει να έχει ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες σωστά ρυθμιζμένους και λειτουργικούς, και η ΜΟΝΗ υποδύναμη που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη είναι η διορθωμένη σύμφωνα με αυτούς. ΜΟΝΟ τοτε έχει αξία γιατι είναι συγκρίσιμο μέγεθος πλέον με οποιδήποτε παρόμοιο δυναμόμετρο στο ΚΟΣΜΟ είτε είναι αυτό στη κορυφή του Εβερεστ είτε στην Αφρική. Γιαυτο υπάρχει η κανονικοποίηση κατα ISO, άμα δεν το καταλαβαίνετε τότε τι να πώ, είτε είστε χαζοί είτε το παίζετε χαζοί....... |
Δημητρη αλλο λεμε φιλε μου...μιλαμε για τη σωστη θεση του αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης αερα...
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως θα θέλατε να κλείσει και το καπό και να έχει βάλει τον αισθητήρα μέσα στο φιλτροκούτι και να πετάει αέρα με 100χλμ/ω από μπροστά. Σοβαρευτείτε από την OBDII πέρνει τις πληροφορίες όπως θα κάνει και για οποιδήποτε άλλο αυτ/νο άρα πάλι συγκρίσημη και αξιόπιστη θα είναι η μέτρηση. Δεν καταλαβαίνω πού κολλάτε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black7monster (Dimitris) Μέλος

106 rallye 8v
Ένταξη: 22 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 195 Τόπος: N.Φ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 02:10:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
black7monster έγραψε: | Mου τα βγαζει κινεζικα............. | Είναι η γνωστή gay παραμελημένη διόρθωση της κωδικοποίησης.
Άλλαξε μέσω του broswser που χρησιμοποιείς σε Ελληνική ISO 8859-7 και θα τα δείς όπως έπρεπε να τα βλέπεις 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 06:52:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | black7monster έγραψε: | Mου τα βγαζει κινεζικα............. | Είναι η γνωστή gay παραμελημένη διόρθωση της κωδικοποίησης.
Άλλαξε μέσω του broswser που χρησιμοποιείς σε Ελληνική ISO 8859-7 και θα τα δείς όπως έπρεπε να τα βλέπεις  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 10:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turborabbit έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | turborabbit έγραψε: |
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
|
Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!
Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο!  |
====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!
recife_rallye έγραψε: | η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη! |
====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε... |
ξερει ξερει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|