PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Δυναμομετρα και αξιοπιστια μετρησεων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 09:07:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turborabbit έγραψε:
Scotty308 έγραψε:


ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

http://img21.imageshack.us/img21/4038/dyno1np4.jpg

unlimited exelixis

http://img11.imageshack.us/img11/4674/dyno2zz3.jpg


====
Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ;
183.6 και 183.9 βλέπω...
Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο... Scratch Scratch Scratch

Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο...

***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ.



η διαφορα ειναι στη διορθωση!!πειτε μου τωρα οτι η εισαγωγη ειχε 15 βαθμους να πεσω κατω!!!σε αυτοκηνητα οπως τα αγωνιαρικα τα οποια δεν εχουν obd για να δουμε πραγματικη θερμοκρασια εισαγωγης βγαζουμε αδιορθωτη τη δυναμη απλα τα συγριτικα πατηματα κοιταμε να εχουν τις ιδιες συνθηκες!!αυτος ειναι και ο λογος που δεν χρησημοποιουμε τον εξωτερικο αισθητηρα!!επισης βαρομετρικο 96κατι???και να ξεκαθαρισω αυτο που ειπε και ο τακης ποιο πανω εγω με τα παιδια εδω μεσα ειμαι φιλος πριν ξεκινησω να ασχολουμε επαγγελματικα με αυτο που γουσταρω εδω και χρονια και τους ευχαριστω για την υποστιριξη!!ρε κυριλε λιγα δικα σου εχουμε μετρηση στο μαγαζι?ειχες ποτε θεμα με την μετρηση και την αξιοπιστια της?παντος τα τηλεφωνα μου τα ξερεις οποτε θελεις παρε με να σου εξηγησω οτι θελης!


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 09:12:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης το φουμαρα ειναι εκφραση για τη λαικη αγορα φιλε κυριλε και οχι για να σηζητησουμε τεχνικα θεματα!!
ημαρτον αν δεν μπορουμε να καταλαβουμε τοσο απλα πραγματα!!


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 10:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τασο απ οτι καταλαβα εισαι ο ιδιοκτητης του μαχα που μετραει ο στελιος ε?

Μπορεις να μας πεις τι παιζεται με το βαρομετρικο και τις θερμοκρασιες?

Εκανα μια μετρηση σε εναν συναδελφο σου με ιδιο δυναμομετρο στη θεσ/νικη και μου εβγαλε 210ps..Η θερμοκρασια εισαγωγης αερα ηταν 2 βαθμους πιο κατω απ την εξωτερικη και διορθωμενη ισχυς ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια με την μετρημενη!Πως γινεται αυτο?

Πολυ περιεργο καθως εχω ακριβως οτι εχει και ο στελιος και στο δρομο δειχνει πολυ πολυ καλα αποδεδειγμενα.. Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 11:51:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

asa1 έγραψε:
turborabbit έγραψε:
Scotty308 έγραψε:


ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ




unlimited exelixis



====
Τελικά τα μετρημένα νούμερα είναι ίδια, έ;
183.6 και 183.9 βλέπω...
Τα διορθωμένα είναι διαφορετικά και μάλιστα τελικά λιγότερα φούμαρα πρόσθεσε το εξέλιξης από το άλλο... Scratch Scratch Scratch

Πάντως λέω αυτές τις μέρες να επαναλάβω το πείραμα του Scotty, να τα μετρήσω ίδια μέρα και στα δύο...

***Επίσης, φίλε Scotty, είναι δυνατόν να δείξεις και τις δύο μετρήσεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, θέλω να δω τι γράφει η κάθε μέτρηση στο κάτω μέρος της κόλλας (εκεί που είναι τα κιλά κλπ). Ευχαριστώ.



η διαφορα ειναι στη διορθωση!!πειτε μου τωρα οτι η εισαγωγη ειχε 15 βαθμους να πεσω κατω!!!σε αυτοκηνητα οπως τα αγωνιαρικα τα οποια δεν εχουν obd για να δουμε πραγματικη θερμοκρασια εισαγωγης βγαζουμε αδιορθωτη τη δυναμη απλα τα συγριτικα πατηματα κοιταμε να εχουν τις ιδιες συνθηκες!!αυτος ειναι και ο λογος που δεν χρησημοποιουμε τον εξωτερικο αισθητηρα!!επισης βαρομετρικο 96κατι???και να ξεκαθαρισω αυτο που ειπε και ο τακης ποιο πανω εγω με τα παιδια εδω μεσα ειμαι φιλος πριν ξεκινησω να ασχολουμε επαγγελματικα με αυτο που γουσταρω εδω και χρονια και τους ευχαριστω για την υποστιριξη!!ρε κυριλε λιγα δικα σου εχουμε μετρηση στο μαγαζι?ειχες ποτε θεμα με την μετρηση και την αξιοπιστια της?παντος τα τηλεφωνα μου τα ξερεις οποτε θελεις παρε με να σου εξηγησω οτι θελης!

====
Γεια σου Τάσο.
Χαίρομαι ιδιαίτερα που διαβάζεις και γράφεις εδώ, διότι μου έφυγε αυτή η κακή αίσθηση του "μιλάω πισώπλατα".
Πάμε τώρα ένα-ένα τα θέματα.

1) Εγώ ο Κύριλλος προσωπικά, με εσένα τον Τάσο προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Το δήλωσα πριν και το επαναλαμβάνω εδώ και τώρα. Προσωπικά ως Τάσος μου έχεις δείξει την καλύτερη συμπεριφορά και χαρακτήρα .-

2) Το 308 για το οποίο ο λόγος, μετρήθηκε με τις σχεδόν ίδιες εξωτερικές συνθήκες. Την ίδια μέρα, με διαφορά εξωτερικής θερμοκρασίας στους 2.3 βαθμούς Κελσίου. Και όπως ήταν αναμενόμενο και τα δύο δυναμόμετρα μέτρησαν σχεδόν ίδια δύναμη (διαφορά 0.3 άλογα).

3) Τα 960-970mbar της ατμοσφαιρικής πίεσης του Φωτεινέλλη είναι λάθος και το λέω και στον Γιάννη και στον πατέρα του σχεδόν κάθε φορά που είμαι εκεί.

4) Πάμε τώρα στο θέμα της διόρθωσης.
Είπαμε, αυτό που ΜΕΤΡΑΕΙ το δυναμόμετρο το γράφει δίπλα στο Engine Power.
Είναι η δύναμη που βγάζει το μοτέρ στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ, ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ περιβαλλοντικές συνθήκες. Δηλαδή όταν κατέβει από τα ράουλα και το πάει στον δρόμο, αυτά και μόνο αυτά θα είναι τα άλογα που θα τον "επιταχύνουν" !!!
Έρχεται λοιπόν η διόρθωση η οποία προσπαθεί με μαθηματικές πράξεις να προσομοιώσει την δύναμη του μοτέρ υπό κάποιες ιδανικές τυποποιημένες συνθήκες. Δηλαδή πόσο θα έβγαζε το μοτέρ πχ με 20 βαθμούς κελσίου και 1010mbar και 50% υγρασία κοκ. Χωρίς όμως να γίνει η πραγματική μέτρηση υπό συνθήκες αυτές.
Έρχεσαι λοιπόν και κοτσάρεις το OBD logger σε ένα turbo αυτοκίνητο, με τέρμα πιεσμένη τουρμπίνα που δουλεύει με απόδοση <55%) και ένα εργοστασιακό intercooler…
Και σου μετράει 60 (70, 80, 90) βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία εισαγωγής στο σημείο μέγιστης ισχύος.
Και τα μετρημένα 200 τα κάνει 220. Διότι ΑΝ η θερμοκρασία εισαγωγής (πρόσεχε, εισαγωγής, όχι ατμοσφαιρική θερμοκρασία) ΔΕΝ ΉΤΑΝ 60 αλλά 20, ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ τα 220…
Είναι όμως πραγματικά 220 άλογα το αυτοκίνητο που θα γράψεις στο χαρτί που θα δώσεις στον ιδιοκτήτη? Έγινε δηλαδή η τουρμπίνα πιο αποδοτική που ανέβηκε στα ράουλα; Έγινε το intercooler front mount από μόνο του;
Δεν έγινε. Συνεχίζει να βγάζει τα 200 που μέτρησε.
Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.
Το ξέρω ότι ΔΙΚΟ ΣΟΥ είναι, το ξέρω ότι είναι 2 άνθρωποι με πτυχία δίπλα σου και φαντάζομαι ότι για να μετράς ΕΤΣΙ, θα έχουν άλλη γνώμη από την δική μου, αλλά εγώ τουλάχιστον είπα πως τα βλέπω τα πράγματα προσωπικά ως Κύριλλος και μιας και διαβάζεις και γράφεις εδώ, μου έφυγε και ένα άγχος να θέλω να έρθω να σου τα πω από κοντά.
Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 13:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turborabbit έγραψε:

====

Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.


Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!

Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 13:20:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife_rallye έγραψε:
turborabbit έγραψε:

Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.


Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!

Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! Confused

====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!


recife_rallye έγραψε:
η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!

====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 17:15:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turborabbit έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
turborabbit έγραψε:

Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.


Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!

Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! Confused

====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!


recife_rallye έγραψε:
η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!

====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε...


Μα αν ειναι ετσι,η δυναμομετρηση δεν θα δειχνει τπτ αφου τα νουμερα δεν θα ισχυουν στο δρομο! Confused


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:20:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο. Το ΣΩΣΤΟ δυναμόμετρο πρέπει να έχει ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες σωστά ρυθμιζμένους και λειτουργικούς, και η ΜΟΝΗ υποδύναμη που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη είναι η διορθωμένη σύμφωνα με αυτούς. ΜΟΝΟ τοτε έχει αξία γιατι είναι συγκρίσιμο μέγεθος πλέον με οποιδήποτε παρόμοιο δυναμόμετρο στο ΚΟΣΜΟ είτε είναι αυτό στη κορυφή του Εβερεστ είτε στην Αφρική. Γιαυτο υπάρχει η κανονικοποίηση κατα ISO, άμα δεν το καταλαβαίνετε τότε τι να πώ, είτε είστε χαζοί είτε το παίζετε χαζοί.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:25:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim207GT έγραψε:
Γιατι δεν καταλαβαίνετε το αυτονόητο. Το ΣΩΣΤΟ δυναμόμετρο πρέπει να έχει ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες σωστά ρυθμιζμένους και λειτουργικούς, και η ΜΟΝΗ υποδύναμη που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη είναι η διορθωμένη σύμφωνα με αυτούς. ΜΟΝΟ τοτε έχει αξία γιατι είναι συγκρίσιμο μέγεθος πλέον με οποιδήποτε παρόμοιο δυναμόμετρο στο ΚΟΣΜΟ είτε είναι αυτό στη κορυφή του Εβερεστ είτε στην Αφρική. Γιαυτο υπάρχει η κανονικοποίηση κατα ISO, άμα δεν το καταλαβαίνετε τότε τι να πώ, είτε είστε χαζοί είτε το παίζετε χαζοί.......


Δημητρη αλλο λεμε φιλε μου...μιλαμε για τη σωστη θεση του αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης αερα...


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 20:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως θα θέλατε να κλείσει και το καπό και να έχει βάλει τον αισθητήρα μέσα στο φιλτροκούτι και να πετάει αέρα με 100χλμ/ω από μπροστά. Σοβαρευτείτε από την OBDII πέρνει τις πληροφορίες όπως θα κάνει και για οποιδήποτε άλλο αυτ/νο άρα πάλι συγκρίσημη και αξιόπιστη θα είναι η μέτρηση. Δεν καταλαβαίνω πού κολλάτε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 21:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι:

http://www.carsinspections.com/forum/viewtopic.php?t=315


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
black7monster (Dimitris)
Μέλος
Μέλος


106 rallye 8v

Ένταξη: 22 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 195
Τόπος: N.Φ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 22:24:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι:

http://www.carsinspections.com/forum/viewtopic.php?t=315

Mου τα βγαζει κινεζικα.............


106 rallye 8V.Σπερνει........πανικο!!!
http://i534.photobucket.com/albums/ee341/jimmys7/106_Turbo_97-1.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 02:10:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

black7monster έγραψε:
Mου τα βγαζει κινεζικα.............
Είναι η γνωστή gay παραμελημένη διόρθωση της κωδικοποίησης.

Άλλαξε μέσω του broswser που χρησιμοποιείς σε Ελληνική ISO 8859-7 και θα τα δείς όπως έπρεπε να τα βλέπεις Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 06:52:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
black7monster έγραψε:
Mου τα βγαζει κινεζικα.............
Είναι η γνωστή gay παραμελημένη διόρθωση της κωδικοποίησης.

Άλλαξε μέσω του broswser που χρησιμοποιείς σε Ελληνική ISO 8859-7 και θα τα δείς όπως έπρεπε να τα βλέπεις Very happy



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Σεπ 2009, 10:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turborabbit έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
turborabbit έγραψε:

Στα turbo αυτοκίνητα η θερμοκρασία εισαγωγής αέρα πρέπει να μετριέται στην αναρρόφηση, πριν την τουρμπίνα. Τότε και μόνο τότε η διόρθωση θα είναι σωστή.


Επετρεψε μου φιλε να διαφωνησω..
Δηλαδη εσυ μ αυτο που λες,υποννοεις οτι ο αερας που μπαινει στην πολλαπλη εισαγωγης εχει την ιδια θερμοκρασια ειτε το αυτοκινητο ειναι στο δυναμομετρο,ειτε στο δρομο!

Αν ο αισθητηρας εισαγωγης αερα μπει στον παπα(η οπουδηποτε πριν την τουρμπινα)τοτε η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!Κατι που δεν μπορει να ισχυει με την καμια γιατι στο δρομο η θερμοκρασια εισαγωγης αερα πεφτει δραματικα σε σχεση με το δυναμομετρο! Confused

====
Ξέρει ο αλγόριθμος πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο ιντερκούλερ που φοράς;
Ξέρει ο αλγόριθμος σε τι απόδοση παίζει η τουρμπίνα σου;
Δεν μπορεί να τα ξέρει!
Και δεν μπορεί να ξέρει κατά πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μετά το ιντερκούλερ στον δρόμο !
Δεν τα ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει ούτε στο περίπου.
Επίσης, στο δρόμο με μικρές ταχύτητες μπορεί να έχεις και πιο ψηλές θερμοκρασίες από αυτές του δυναμόμετρου!


recife_rallye έγραψε:
η διορθωμενη ισχυς δεν θα ειναι μεγαλυτερη..θα ειναι σχεδον ιση με την μετρουμενη!

====
Μόνο και μόνο που το θέτεις έτσι... σα να λές ότι de facto, πρέπει να είναι μεγαλύτερη, τέλος... εμ δε...


ξερει ξερει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,176s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on