PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Κινητήρας EP6 [1600 - 120Hp] Τι βελτίωση "παίρνει"?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:43:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spiros_z έγραψε:
... χωρις μεσαιο καζανακι ....


την απάντηση την έχεις δόσει μόνος σου. Wink

Θύμισε μου επίσης , τί "φ" έχει μαμά??



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

f55???????????

σορυ αλλα 55αρα διατομη βαζουν σε πανω απο 150αλογα εφαρμογες.
μαλλον εχει αδειασει απο θεμα εξατμισης. βαλε μεσσαιο μπας και το σωσεις..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φ 50.τοσο πολυ του το μεσαιο?λογικα θα θελει προγραμμα ετσι δεν ειναι?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:55:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακρη δεν θα βρω μου φαινεται.Εχω ακουσει χιλιες αποψεις εχω χαλασει ποσα λεφτα και στο τελος δεν θα γινει τπτ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αμα κανεις του κεφαλιου σου σορυ

καταρχην ΕΧΕΙ Φ55 Ή Φ50 ΕΞΑΤΜΙΣΗ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:08:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν ηταν "μαγκας" ο εξατμησας που σου εφτιαξε την εξατμηση θα σου ειχε πει οτι θες 50αρα σωληνα κ οπωσδηποτε μεσαιο καζανακι (η κατι παρομοιο μιας κ εχει παρομοια φιλοσοφια με τα 106 ραλλυ) κ θα σε εβριζε αν του ελεγες οτι θες να βαλεις 55αρα σωληνα χωρις μεσαιο σε γνησιο 120αρι αμαξι.
οσο για τα λεφτα που εχεις χαλασει,μαλλον φταιει στο οτι σου ειχαν δωσει λαθος πληροφοριες η εψαχνες να βρεις λυση σε λαθος μερη Wink οπως βλεπεις εδω μεσα οι πιο πολλοι ειναι αρκετα μεγαλοι ωστε να "κουβαλουν στην πλατη τους" πολλες αποτυχιες κ επιτυχιες,ετσι ωστε να μη χρειαστει καποιος "καινουριος" να χαλασει πολλα λεφτα κ να του προσφερουν τις δοκιμασμενες λυσεις ετοιμες,κ σχετικα ανεξοδα.τωρα αν καποιος θελει να αμφισβητησει αυτα τα παιδια,στο μονο που θα κανει κακο θα ειναι στο αμαξι κ στη τσεπη του,μιας κ αυτοι εχουν βρει την λυση Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:30:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσο για το μεσαιο ειναι δικο μου λαθος γιατι εγω του ειπα να μη βαλουμε.Για το φ 55 εκανα ερωτηση σε πολλους και μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα αν βαλω προγραμμα στην πορεια.Τωρα η ερωτηση μου ειναι τι με συμβουλευετε να κανω χωρις περιττα λογια,λυσεις ζηταμε και οχι επικρισεις απο τον καθενα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 13:36:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του???????


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 08:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spiros_z έγραψε:
φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του???????

====
Σπύρο, τελικά τι έκανες;
Έβαλες πίσω την εργοστασιακή 50άρα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 08:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξαναψαξε πρωτα το θεμα της διαμετρου ειναι βασικο.
τα 110αρια ειχαν 45
τα ραλλακια 48

50αρα σε μαμα αμαξι 120ιππων ακουγεται παραλογο.

αν οντως το διασταυρωσεις οτι ειχε 50αρα το αμαξι σου τοτε η 55αρα ειναι οριακη ακομα και προγραμμα να βαλεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 09:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εχει γινει μπερδεμα,τα μοτερ TU των 110 αλογων ειναι 45mm εξατμιση.
Τα ΕΡ6 των 120 ειχαν 50αρα.
Απο οτι λεει ο Σπυρος στο 1ο post του,εχει 120αρι μοτερ,ακα 50αρα διατομη.
Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση.
Α,και φυσικα σε καμια περιπτωση δεν μπορει ενα προγραμμα να σωσει την κατασταση,ε... Rolling eyes

Οσο για την 55αρα των Rallye,ναι,δουλευει με τετοια αλλα με αλλα πιστονια,εκκεντρα μπαμπουλες,κλπ,κλπ πραγματα που δεν εχουν καμια σχεση με το μοτερ σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 13:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση.

====
Τεχνικά τι συμβαίνει;
Γιατί λάθος εξάτμιση είναι πιο "ευαίσθητη" στα μοτέρ με VVTi?
Μήπως εννοείς το ανάποδο; Καθώς πιστεύω ότι με το VVTi ίσα-ίσα μπορείς να ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙΣ τα έκκεντρα έτσι ώστε να εκμεταλλεύονται την εξάτμιση μεγαλύτερης διατομής ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 15:31:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαμα φοραει φ50 γιατι την μετρησαμε κιολας.Ρωτησα σε ποσα ατομα ακομα και στη power boost service και μου ειπαν οτι δν εχει προβλημα.Και οπως ειπα το αμαξι εχει πολυ δυναμη απο 3000-4000rpm αλλα μετα παει καπως σφιχτα μεχρι τν κοφτη σε σχεση με πριν.Πως θα το διορθωσουμε αυτο ρωταω τοσες μερες χωρις να αναζητω τα τρελα αλογα,απλα να δουλευει ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!Θα ανεβασω φωτο να δειτε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 15:40:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://imageshack.gr/files/ftt6mqb0wpbfzm57krg6.jpg
http://imageshack.gr/files/x7qactdivuoyo2jlcthw.jpg
http://imageshack.gr/files/e2bc9np78tjj8n0iabn7.jpg
http://imageshack.gr/files/qilke2ex54pto6f55yca.jpg


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 20:22:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει...

Τωρα για το τι λεει ο καθενας,δεν μπορω να πω οτι αξιζει να το παρεις και πολυ σοβαρα υποψιν σου μιας και το μονο σιγουρο πραγμα που θα σου δειξει τι πραγματικα χρειαζεσαι ειναι καποιοι μαθηματικοι τυποι.

Σχετικα με το φασμα παντως,μηπως κερδισε τοσο πολυ στις μεσαιες που νομιζεις οτι δεν παει ψηλα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 20:38:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με βάση αυτο που λεει ο Στέλιος
μηπως να το πάς για μια δυναμομετρηση πριν του (ξανα)πειράξεις οτιδηποτε Question


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 22:32:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει...

====
Μα ακριβώς, επειδή ΔΕΝ είναι όπως τα παλιά (=σταθερά), μπορείς να προσαρμόσεις τον χρονισμό στα καλά και κακά σημεία της έκαστης εξάτμισης.
Λάθως τα λέω;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:45:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα,εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
spiros_z (Σπύρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207cc

Ένταξη: 04 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 154
Τόπος: Κέρκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:01:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια τι να πω,δεν ξερω???Θα του κανω μια δυναμομετρηση να δουμε τι γινεται.Ευχαριστω για το χρονο σας


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
turborabbit (Κύριλλος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα,

====
Κακώς δηλαδή το κάνω στα νέα VAG TSI (και αυτά με τον 17άρι bosch εγκέφαλο) και γράφουν 38 κιλά ροπή με 95άρα;

Μα και στα πιο παλιά R32 γκολφάκια που έχουν VVT και στην εισαγωγή και στην εξαγωγή ο μόνος σχεδόν τρόπος να πάρεις κάποια σοβαρά άλογα είναι να κουρδίσεις λίγο το VVT!

Νομίζω ότι και στον MEV17 των πεζώ το ηλεκτρονικό κατσαβίδωμα χρονισμού θα φέρει καλά αποτελέσματα. Το πρόβλημα είναι ότι όλη η δουλειά πρέπει να γίνει πάνω στο δυναμόμετρο και όποιος πάει να το κάνει θα του κοστίσει ο κούκος αϊδόνη...


Pughell έγραψε:
εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια. Sad

====
Εννοείται, πέραν από τους χάρτες χρονισμού υπάρχουν και τα όρια μέγιστης προπορείας και αργοπορείας που δεν επιτρέπουν να γίνει το κακό, και ας έχεις βάλει στους χάρτες 360 μοίρες οβερλαπ Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,06s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on