Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:43:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spiros_z έγραψε: | ... χωρις μεσαιο καζανακι .... |
την απάντηση την έχεις δόσει μόνος σου.
Θύμισε μου επίσης , τί "φ" έχει μαμά??
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
f55???????????
σορυ αλλα 55αρα διατομη βαζουν σε πανω απο 150αλογα εφαρμογες.
μαλλον εχει αδειασει απο θεμα εξατμισης. βαλε μεσσαιο μπας και το σωσεις.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:48:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φ 50.τοσο πολυ του το μεσαιο?λογικα θα θελει προγραμμα ετσι δεν ειναι?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 19:55:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακρη δεν θα βρω μου φαινεται.Εχω ακουσει χιλιες αποψεις εχω χαλασει ποσα λεφτα και στο τελος δεν θα γινει τπτ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα κανεις του κεφαλιου σου σορυ
καταρχην ΕΧΕΙ Φ55 Ή Φ50 ΕΞΑΤΜΙΣΗ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:08:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ηταν "μαγκας" ο εξατμησας που σου εφτιαξε την εξατμηση θα σου ειχε πει οτι θες 50αρα σωληνα κ οπωσδηποτε μεσαιο καζανακι (η κατι παρομοιο μιας κ εχει παρομοια φιλοσοφια με τα 106 ραλλυ) κ θα σε εβριζε αν του ελεγες οτι θες να βαλεις 55αρα σωληνα χωρις μεσαιο σε γνησιο 120αρι αμαξι.
οσο για τα λεφτα που εχεις χαλασει,μαλλον φταιει στο οτι σου ειχαν δωσει λαθος πληροφοριες η εψαχνες να βρεις λυση σε λαθος μερη οπως βλεπεις εδω μεσα οι πιο πολλοι ειναι αρκετα μεγαλοι ωστε να "κουβαλουν στην πλατη τους" πολλες αποτυχιες κ επιτυχιες,ετσι ωστε να μη χρειαστει καποιος "καινουριος" να χαλασει πολλα λεφτα κ να του προσφερουν τις δοκιμασμενες λυσεις ετοιμες,κ σχετικα ανεξοδα.τωρα αν καποιος θελει να αμφισβητησει αυτα τα παιδια,στο μονο που θα κανει κακο θα ειναι στο αμαξι κ στη τσεπη του,μιας κ αυτοι εχουν βρει την λυση 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Σεπ 2009, 20:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο για το μεσαιο ειναι δικο μου λαθος γιατι εγω του ειπα να μη βαλουμε.Για το φ 55 εκανα ερωτηση σε πολλους και μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα αν βαλω προγραμμα στην πορεια.Τωρα η ερωτηση μου ειναι τι με συμβουλευετε να κανω χωρις περιττα λογια,λυσεις ζηταμε και οχι επικρισεις απο τον καθενα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Σεπ 2009, 13:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του???????
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 08:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
spiros_z έγραψε: | φ 50 ειχε οταν ηταν μαμα και θα το ξανακανω μαμα παλι.Τι λεμε τωρα κοροιδευομαστε?Αν ηταν να το αφηνα ετσι απο την αρχη,τσαμπα τα λεφτα που εδωσα.ποσα rallye δουλευουν με φ 55!!!Ωραια βαζω μεσαιο και τελικο πιο γεματο μεσα και προγραμμα δεν θα ερθει στα καλα του??????? |
====
Σπύρο, τελικά τι έκανες;
Έβαλες πίσω την εργοστασιακή 50άρα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 08:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξαναψαξε πρωτα το θεμα της διαμετρου ειναι βασικο.
τα 110αρια ειχαν 45
τα ραλλακια 48
50αρα σε μαμα αμαξι 120ιππων ακουγεται παραλογο.
αν οντως το διασταυρωσεις οτι ειχε 50αρα το αμαξι σου τοτε η 55αρα ειναι οριακη ακομα και προγραμμα να βαλεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 09:39:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη εχει γινει μπερδεμα,τα μοτερ TU των 110 αλογων ειναι 45mm εξατμιση.
Τα ΕΡ6 των 120 ειχαν 50αρα.
Απο οτι λεει ο Σπυρος στο 1ο post του,εχει 120αρι μοτερ,ακα 50αρα διατομη.
Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση.
Α,και φυσικα σε καμια περιπτωση δεν μπορει ενα προγραμμα να σωσει την κατασταση,ε...
Οσο για την 55αρα των Rallye,ναι,δουλευει με τετοια αλλα με αλλα πιστονια,εκκεντρα μπαμπουλες,κλπ,κλπ πραγματα που δεν εχουν καμια σχεση με το μοτερ σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 13:16:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Την επιλογη της 55αρας παντως την κρινω εντελως λαθος δεδομενου οτι το μοτερ ειναι με VVTi πραγμα που το κανει σαφως πιο ευαισθητο σε λαθος εξατμιση. |
====
Τεχνικά τι συμβαίνει;
Γιατί λάθος εξάτμιση είναι πιο "ευαίσθητη" στα μοτέρ με VVTi?
Μήπως εννοείς το ανάποδο; Καθώς πιστεύω ότι με το VVTi ίσα-ίσα μπορείς να ΠΡΟΣΑΡΜΩΣΕΙΣ τα έκκεντρα έτσι ώστε να εκμεταλλεύονται την εξάτμιση μεγαλύτερης διατομής ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 15:31:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαμα φοραει φ50 γιατι την μετρησαμε κιολας.Ρωτησα σε ποσα ατομα ακομα και στη power boost service και μου ειπαν οτι δν εχει προβλημα.Και οπως ειπα το αμαξι εχει πολυ δυναμη απο 3000-4000rpm αλλα μετα παει καπως σφιχτα μεχρι τν κοφτη σε σχεση με πριν.Πως θα το διορθωσουμε αυτο ρωταω τοσες μερες χωρις να αναζητω τα τρελα αλογα,απλα να δουλευει ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!Θα ανεβασω φωτο να δειτε
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 20:22:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει...
Τωρα για το τι λεει ο καθενας,δεν μπορω να πω οτι αξιζει να το παρεις και πολυ σοβαρα υποψιν σου μιας και το μονο σιγουρο πραγμα που θα σου δειξει τι πραγματικα χρειαζεσαι ειναι καποιοι μαθηματικοι τυποι.
Σχετικα με το φασμα παντως,μηπως κερδισε τοσο πολυ στις μεσαιες που νομιζεις οτι δεν παει ψηλα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 20:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με βάση αυτο που λεει ο Στέλιος
μηπως να το πάς για μια δυναμομετρηση πριν του (ξανα)πειράξεις οτιδηποτε 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 22:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τα μοτερ με το συνεχως μεταβαλλομενο VVTi χρειαζονται ενα στοιειωδες back pressure.
Δεν ειναι οπως τα παλια που ειχαν σταθερο overlap και διαλεγες σε ποιο φασμα θες να αποδιδει... |
====
Μα ακριβώς, επειδή ΔΕΝ είναι όπως τα παλιά (=σταθερά), μπορείς να προσαρμόσεις τον χρονισμό στα καλά και κακά σημεία της έκαστης εξάτμισης.
Λάθως τα λέω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Σεπ 2009, 23:45:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα,εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
spiros_z (Σπύρος) Μέλος

Peugeot 207cc
Ένταξη: 04 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 154 Τόπος: Κέρκυρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια τι να πω,δεν ξερω???Θα του κανω μια δυναμομετρηση να δουμε τι γινεται.Ευχαριστω για το χρονο σας
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turborabbit (Κύριλλος) Μέλος

Ένταξη: 06 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 178 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Σεπ 2009, 00:15:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Λαθος δεν τα λες,απλα μου φαινεται λιγο απιθανο να κατσει καποιος και να αρχισει να πειραζει τον μεταβλητο(απο την ECU) προκειμενου να βρει το πιο πετυχημενο χρονισμα, |
====
Κακώς δηλαδή το κάνω στα νέα VAG TSI (και αυτά με τον 17άρι bosch εγκέφαλο) και γράφουν 38 κιλά ροπή με 95άρα;
Μα και στα πιο παλιά R32 γκολφάκια που έχουν VVT και στην εισαγωγή και στην εξαγωγή ο μόνος σχεδόν τρόπος να πάρεις κάποια σοβαρά άλογα είναι να κουρδίσεις λίγο το VVT!
Νομίζω ότι και στον MEV17 των πεζώ το ηλεκτρονικό κατσαβίδωμα χρονισμού θα φέρει καλά αποτελέσματα. Το πρόβλημα είναι ότι όλη η δουλειά πρέπει να γίνει πάνω στο δυναμόμετρο και όποιος πάει να το κάνει θα του κοστίσει ο κούκος αϊδόνη...
Pughell έγραψε: | εννοειται βεβαια χωρις να χτυπανε οι βαλβιδες στα πιστονια.  |
====
Εννοείται, πέραν από τους χάρτες χρονισμού υπάρχουν και τα όρια μέγιστης προπορείας και αργοπορείας που δεν επιτρέπουν να γίνει το κακό, και ας έχεις βάλει στους χάρτες 360 μοίρες οβερλαπ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|