Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2009, 03:00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν σύνολο με όλα τα ανωτέρω, έχουμε το εξής:
Ενώ έχουμε και θέση για την ζώνη, η οποία ουσιαστικά πιάνει σε παρόμοιο σημείο με το εργοστασιακό κάθισμα:
Τα 6,4 kg που λέγαμε παραπάνω...
Στην προκειμένη περίπτωση με το "τελάρο", εγώ είχα το πρόβλημα (λόγω ύψους) ότι το κεφάλι από τον ουρανό, είχε απόσταση μόλις δύο δάχτυλα. Το πρόβλημα αυτό λύνεται, αν αφαιρέσουμε το τελάρο και τροποποιήσουμε την μία από τις δύο βάσεις (αυτή που θα μπεί δίπλα από το χειρόφρενο), ανοίγοντας λίγο παραπάνω τις 2 τρύπες που μας εμπόδίζουν να βάλουμε την βάση πάνω στο σασί. Έτσι γλιτώνουμε χώρο, και βάρος, μιας που το τελάρο ζυγίζει 3,0 kg (αν και έχω μια επιφύλαξη, γιατί συμφωνα με το ολικό βάρος 14,5 kg και το κάθισμα στα 6,4 kg, αν τα αφαιρέσουμε, μένουν 5,1 kg για τις 2 βάσεις που είναι υπερβολικό νούμερο...)
Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αυτό:
Παρατηρείστε την διαφορά, ότι οι βάσεις πάνω στο τελάρο κοιτάνε μεταξύ τους, ενώ στο σασί έχουν τοποθετηθεί αντίθετα.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lionking(t) (anestis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 25 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2009, 23:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ωραιο το αποτελεσμα,μεγιες.
Υ.Γ. Εχουμε τις ιδιες καστανιες,14 € απο Carrefour.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 09:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεγειες
καλοκαθιστο...
την ιδια πατεντα λεγαμε να κάνουμε και στου Παναγιωτη μπας και χάσει λιγο βάρος γιατι τωρα μαζι μα βασεις σιδηρόδρομους κλπ ειναι οσο το μαμα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 16:29:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayto που ελεγα και στο σταυρο στο τηλ. ειναι οτι υπαρχει θεμα σοβαρο με αυτες τις βασεις οπως και με τις αντιστοιχες που ειχε το δικο μου καθισμα
ο σταυρος που ειναι και 1.90κατι το εχει βαλει στις τελευταιες τους τρυπες προς τα εμπρος...δηλαδη εμεις οι πιο κοντοι τι κανουμε????????
το ιδιο θεμα ειχα και με δικο μου και αναγκαστηκα να βαλω σιδηροδρομους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 17:23:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγειες Σταυρο 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
White_SK (Στέλιος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 18:43:05 Θέμα δημοσίευσης: Cobra |
|
|
Καλησπέρα παιδιά..
Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με κάποια προβληματάκια που αντιμετωπίζω.. Σήμερα έφτασαν στα χέρια μου τα 2 bucket της Cobra που είχα παραγγείλει.. Είμαι απο θεσσλονίκη και θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μου προτείνει κάποιο συνεργείο να τα τοποθετείσω.. Γνωρίζω πως απογορεύεται η κάθε είδους διαφήμιση , ωστόσο αν γίνεται κάποιες προτάσεις να σταλούν μέσω Message.. Επίσης μια άλλη απορία ειναι , θα χρειαστεί reset στον εγκέφαλο απο την Lion για να "δει" τους υπόλοιπους αερόσακους ? Τι γίνεται με τις φισες απο κάτω ? Ευχαριστώ προκαταβολικά . Στέλιος
.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 01:16:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ayto που ελεγα και στο σταυρο στο τηλ. ειναι οτι υπαρχει θεμα σοβαρο με αυτες τις βασεις οπως και με τις αντιστοιχες που ειχε το δικο μου καθισμα
ο σταυρος που ειναι και 1.90κατι το εχει βαλει στις τελευταιες τους τρυπες προς τα εμπρος...δηλαδη εμεις οι πιο κοντοι τι κανουμε????????
το ιδιο θεμα ειχα και με δικο μου και αναγκαστηκα να βαλω σιδηροδρομους. | Ο Σταύρος είναι 1.92 και επίσης, από οδηγό σε οδηγό, διαφέρει η θέση οδήγησης.
Δεν είναι απαραίτητο ότι όλοι όσοι είναι 1.92, μόλις κάτσουν στην θέση που έχω εγώ, θα βολευτούνε, οπότε ας μην τα κάνουμε τόσο απόλυτα. Επίσης, αν το τιμόνι μας, ήταν ρυθμιζόμενο και κατά απόσταση (και μέσα-έξω δηλαδή, όχι μόνο πάνω-κάτω), τότε θα είμασταν ακόμα καλύτερα. Αλλά, γα** τα 206 μας, πρέπει να εγκαταλείψουμε το εργοστασιακό τιμόνι και να μπεί άλλο ΧΩΡΙΣ τον αερόσακο και με "κώνο" για να έρθει πιο έξω... (κάποια μέρα θα πάω στο άλλο το 206 μου να δώ αν μπορεί να γίνει κάτι σαν "πλακάκι" για να έρθει πιο έξω το τιμόνι...)
Βέβαια, το πλεονέκτημα με αυτές τις πλαϊνές βάσεις είναι ότι πιάνουν πάνω στο σασί, οπότε (δοκιμασμένο ) πιάνουν και στους εργοστασιακούς σιδηρόδρομους των εργοστασιακών καθισμάτων! 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 07:47:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καθολου δοκιμασμενο..... οι σιδηροδρομοι εχουν αλλου τελειως τις τρυπες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
White_SK (Στέλιος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 22:32:43 Θέμα δημοσίευσης: Fail |
|
|
Παιδες σημερα η μερα ηταν της απογοητευσης
Προσπαθησα να περασω τα Cobra στο 207 Rallye αλλα ακριβως απο κατω υπαρχει υψομετρικη διαφορα απο το σασι.. Δηλαδη , η περιπτωση flat επιφανειας με σιδηροδρομους απορειπτεται.. Ετσι οπως το ειδα αναγκαστικα χρειαζεαι αποστατης απο την μια πλευρα.. Υπαρχει λυση στο προβλημα ? Γνωριζει καποιος κατι παραπανω ? Κριμα ειναι να πουλησω καινουργια καθισματα.. Παρακαλω αν καποιος γνωριζει ας μπει στον κοπο να απαντησει..
.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
White_SK (Στέλιος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 23:07:35 Θέμα δημοσίευσης: Re |
|
|
Steve θα βγαλω αρκετες φωτογραφιες.. Παντως αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως ακριβως απο κατω σε καθε καθισμα υπαρχει ενα φουσκωμα απο το σασι στο οποιο πανω του καθεται ενα πλαστικο που προς το παρων δεν γνωριζω τον λογο υπαρξης του στο συγκεκριμενο σημειο.. Σημασια εχει πως η υψομετρικη διαφορα απο πλευρα σε πλευρα ειναι πανω κατω στο 5cm.. ( Η peugeot εκανε τα καθισματα με αποσταση απο σιδηροδρομο-καθισμα στα 10cm ισως και παραπανω ) .. 
.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 10:30:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και τώρα ήρθε η σειράαααα μουυυυ.....
αύριο θα ξεβιδώσω εργοστασιακό κάθισμα και θα πάρω μέτρα σε σχέση με το "Momo Corse" κουβά που τσίμπησα χθες από αλεκούκο-μπίλιο, για να δω τι πατέντα χρειάζεται για να βιδώσει. ελπίζω να μπορώ να το κουμπώσω πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο (ο κουβάς είναι βιδωτός από κάτω, όχι πλάγια, οπότε υπάρχουν ελπίδες), καθώς δεν θέλω να χάσω ούτε την ρύθμιση του ύψους, ούτε και το μπρος-πίσω. φοβάμαι βέβαια ότι θα πάει πολύ ψηλά... φωτογραφίες σύντομα και οποιεσδήποτε συμβουλές ευπρόσδεκτες! αν σγούψω κάτω απ το κάθισμα, θα βρω εύκολα πως ξεβιδώνει το εργοστασιακό;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 10:46:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πιστεψε με θες να παει ψηλα. ειναι τοσο χαμηλα το πατωμα στο 206 που ακομα και εσενα θα σε ζορισει...οποτε καλο ειναι που θα κουμπωσει πανω σε ολα αυτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 11:24:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα να το κανουμε μαζι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 11:43:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Ελα να το κανουμε μαζι |
τρελόπαιδο
ελπίζω να μπορείς δευτέρα μεσημέρι-απόγευμα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι
Τριτη δινω μαθημα... Απο τριτη και μετα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:24:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | και τώρα ήρθε η σειράαααα μουυυυ.....
αύριο θα ξεβιδώσω εργοστασιακό κάθισμα και θα πάρω μέτρα σε σχέση με το "Momo Corse" κουβά που τσίμπησα χθες από αλεκούκο-μπίλιο, για να δω τι πατέντα χρειάζεται για να βιδώσει. ελπίζω να μπορώ να το κουμπώσω πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο (ο κουβάς είναι βιδωτός από κάτω, όχι πλάγια, οπότε υπάρχουν ελπίδες), καθώς δεν θέλω να χάσω ούτε την ρύθμιση του ύψους, ούτε και το μπρος-πίσω. φοβάμαι βέβαια ότι θα πάει πολύ ψηλά... φωτογραφίες σύντομα και οποιεσδήποτε συμβουλές ευπρόσδεκτες! αν σγούψω κάτω απ το κάθισμα, θα βρω εύκολα πως ξεβιδώνει το εργοστασιακό; | Μετακινείς το κάθισμα τέρμα εμπρός.
Ξεβιδώνεις τις 2 πίσω βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) και τις αφαιρείς.
Μετακινείς το κάθισμα τέρμα πίσω.
Ξεβιδώνεις τις 2 μπροστά βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) και τις αφαιρείς.
Παίρνεις το κάθισμα στα χέρια και το βάζεις κάπου εκτός αυτοκινήτου με τον σιδηρόδρομο να κοιτάει τον ουρανό. Όπως έχεις τον σιδηρόδρομο, θα έχουν αποκαλυφθεί οι 2 βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) που κοιτάνε προς το κάθισμα και το κρατάνε.
Ξεβιδώνεις τις βίδες και τις αφαιρείς.
Απασφαλίζεις τον σιδηρόδρομο (σαν να καθόσουν πάνω του) και μετακινείς τις κάτω ράγες προς την αντίθετη κατεύθυνση για να αποκαλυφθούν και οι άλλες 2 βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο).
Ξεβιδώνεις τις βίδες και τις αφαιρείς.
Συνολικά έχεις στα χέρια σου 4 + 4 = 8 βίδες (όλες torx).
Επειδή ανέφερες και την ρύθμιση του ύψους, σε πληροφορώ πως γίνεται με τον λεβιέ, ντίζα και ελατήρια που είναι λίιιιιιιιγο δύσκολα να τα μεταφέρεις όλα αυτά στον κουβά.
Για να πέσει ακριβώς στις ήδη υπάρχουσες βάσεις ο κουβάς, ακόμα κι αν έχει τρύπες από κάτω για να βιδώσει, είναι λίγο λαχείο η υπόθεση. Ή θα κάτσουν οι 2 από τις 4 θέσεις για τις βίδες, ή καμία. Να σημειώσουμε βέβαια ότι η απόσταση του εργοστασιακού σιδηροδρόμου είναι σταθερή και δεν αλλάζει κάθετα στις ράγες, ενώ μπορείς, αν ταιριάζουν σε απόσταση οι τρύπες του καθίσματος που είναι παράλληλες προς τον σιδηρόδρομο, να ανοίξεις νέες τρύπες στον σιδηρόδρομο για να τον βιδώσεις.
Το πιο ιδανικό σενάριο είναι να πάρεις ένα τελάρο το οποίο θα σου βιδώσει πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο, και θα σου φέρει τις τρύπες για το κάθισμα πιο μέσα.
Όπως και να έχει το θέμα εγώ θα πρότεινα να το στηρίξεις σε 2 πλαινές βάσεις αντί του τελάρου. Η διαφορά είναι ότι θα το βιδώσεις τις βάσεις στο πλάι και μετά αυτές πάνω στο σιδηρόδρομο, ενώ με το τελάρο βιδώνεις το κάθισμα από κάτω. Οι συγκεκριμένες πλαϊνές βάσεις είναι, όπως βλέπεις, τρύπιες σαν ελβετικό τυρί, οπότε μπορείς να πειραματιστείς αρκετά με το ύψος που θέλεις.
Εγώ που, χωρίς τον εργοστασιακό σιδηρόδρομο, χρησιμοποίησα τελάρο και τις πλαϊνές βάσεις, ακόμα και με την πιο χαμηλή σκάλα στις πλαϊνές, όταν φορούσα το κράνος είχα 1 εκ. απόσταση από τον ουρανό του αυτοκινήτου, πράγμα απαράδεκτο από θέμα ασφάλειας. Αναγκαστικά απαρνήθηκα το τελάρο, το οποίο είναι και διαθέσιμο προς όποιον το θέλει, μένοντας με τις πλαϊνές βάσεις.
Για εμένα το μπρος-πίσω ξέχασε το. Απλά βρές έναν τρόπο που θα σε βολεύει όταν θα μπαινοβγαίνεις με το νέο κάθισμα και άφησε το μόνο με τις πλαϊνές βάσεις χωρίς να μπλέξεις οτιδήποτε άλλο. Και επειδή είμαστε στο ίδιο ύψος σχεδόν (αν και είσαι και λίγο παραπάνω κωλάρας από εμένα, πλησιάζεις τον Pughell σε αυτό το θέμα και ειλικρινά απορώ πώς θα σφηνώνεις μέσα στον κουβά ) σου προτείνω την λύση των 2 πλαϊνών βάσεων μόνο.
Δες και τις φωτό από το post μου που είναι το πρώτο σε σειρά σε αυτή τη σελίδα, για να δείς και τις πλαϊνές βάσεις και το τελάρο να έχεις μια άποψη πως είναι.
Τα υπόλοιπα άμα έχεις απορίες πάρε τηλ.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τις πλαϊνές βάσεις ρε κατσικανιάρη που να τις βάλω; (μην απαντήσεις...) αφού ο κουβάς έχει μόνο από κάτω τρύπες, δεν έχει στα πλάγια.
με το εργοστασιακό κάθισμα και κράνος απέχω χιλιοστά από την οροφή.... οπότε ίσως το ύψος να είναι πρόβλημα τελικά. στην χειρότερη φτιάχνω ένα δικό μου τελάρο στα μέτρα που το θέλω και το βιδώνω τέρμα κάτω σασί χωρίς σιδηρόδρομους κλπ... καλύτερα έτσι για να είναι και πιο γρήγορη η αλλαγή εργοστασιακού με κουβά και το αντίθετο σε περίπτωση κυριλέ βόλτας-ταξιδιού
και στον κουβά χωράω κανονικότατα! μόνο στου τάκη δεν χώραγα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 13:34:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | με το εργοστασιακό κάθισμα και κράνος απέχω χιλιοστά από την οροφή.... οπότε ίσως το ύψος να είναι πρόβλημα τελικά. | βγάλε το ίσως και ξέχνα το λοιπόν.
SnakeMJK έγραψε: | στην χειρότερη φτιάχνω ένα δικό μου τελάρο στα μέτρα που το θέλω και το βιδώνω τέρμα κάτω σασί χωρίς σιδηρόδρομους κλπ... | Εφ' όσον ΔΕΝ έχεις πλαϊνές τρύπες για βίδες στο κάθισμα, μάλλον έτσι θα γίνει.
SnakeMJK έγραψε: | καλύτερα έτσι για να είναι και πιο γρήγορη η αλλαγή εργοστασιακού με κουβά και το αντίθετο σε περίπτωση κυριλέ βόλτας-ταξιδιού  | Έτσι έλεγα και εγώ... και έμεινε μόνιμα το bucket μέσα
Βγάλε κανα 2 φωτό να δώ το κάθισμα από κάτω και από το πλάι...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|