PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καθίσματα bucket
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2009, 03:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν σύνολο με όλα τα ανωτέρω, έχουμε το εξής:



Ενώ έχουμε και θέση για την ζώνη, η οποία ουσιαστικά πιάνει σε παρόμοιο σημείο με το εργοστασιακό κάθισμα:



Τα 6,4 kg που λέγαμε παραπάνω...

Στην προκειμένη περίπτωση με το "τελάρο", εγώ είχα το πρόβλημα (λόγω ύψους) ότι το κεφάλι από τον ουρανό, είχε απόσταση μόλις δύο δάχτυλα. Το πρόβλημα αυτό λύνεται, αν αφαιρέσουμε το τελάρο και τροποποιήσουμε την μία από τις δύο βάσεις (αυτή που θα μπεί δίπλα από το χειρόφρενο), ανοίγοντας λίγο παραπάνω τις 2 τρύπες που μας εμπόδίζουν να βάλουμε την βάση πάνω στο σασί. Έτσι γλιτώνουμε χώρο, και βάρος, μιας που το τελάρο ζυγίζει 3,0 kg (αν και έχω μια επιφύλαξη, γιατί συμφωνα με το ολικό βάρος 14,5 kg και το κάθισμα στα 6,4 kg, αν τα αφαιρέσουμε, μένουν 5,1 kg για τις 2 βάσεις που είναι υπερβολικό νούμερο...)

Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αυτό:



Παρατηρείστε την διαφορά, ότι οι βάσεις πάνω στο τελάρο κοιτάνε μεταξύ τους, ενώ στο σασί έχουν τοποθετηθεί αντίθετα.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lionking(t) (anestis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)

Ένταξη: 25 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Βέροια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Μάϊ 2009, 23:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ωραιο το αποτελεσμα,μεγιες.

Υ.Γ. Εχουμε τις ιδιες καστανιες,14 € απο Carrefour. Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 09:47:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μεγειες
καλοκαθιστο...
την ιδια πατεντα λεγαμε να κάνουμε και στου Παναγιωτη μπας και χάσει λιγο βάρος γιατι τωρα μαζι μα βασεις σιδηρόδρομους κλπ ειναι οσο το μαμα... Confused Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 16:29:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ayto που ελεγα και στο σταυρο στο τηλ. ειναι οτι υπαρχει θεμα σοβαρο με αυτες τις βασεις οπως και με τις αντιστοιχες που ειχε το δικο μου καθισμα

ο σταυρος που ειναι και 1.90κατι το εχει βαλει στις τελευταιες τους τρυπες προς τα εμπρος...δηλαδη εμεις οι πιο κοντοι τι κανουμε????????
το ιδιο θεμα ειχα και με δικο μου και αναγκαστηκα να βαλω σιδηροδρομους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 17:23:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγειες Σταυρο Cool


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
White_SK (Στέλιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 05 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 13
Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάϊ 2009, 18:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Cobra Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά..

Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με κάποια προβληματάκια που αντιμετωπίζω.. Σήμερα έφτασαν στα χέρια μου τα 2 bucket της Cobra που είχα παραγγείλει.. Είμαι απο θεσσλονίκη και θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μου προτείνει κάποιο συνεργείο να τα τοποθετείσω.. Γνωρίζω πως απογορεύεται η κάθε είδους διαφήμιση , ωστόσο αν γίνεται κάποιες προτάσεις να σταλούν μέσω Message.. Επίσης μια άλλη απορία ειναι , θα χρειαστεί reset στον εγκέφαλο απο την Lion για να "δει" τους υπόλοιπους αερόσακους ? Τι γίνεται με τις φισες απο κάτω ? Ευχαριστώ προκαταβολικά . Στέλιος


.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 01:16:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ayto που ελεγα και στο σταυρο στο τηλ. ειναι οτι υπαρχει θεμα σοβαρο με αυτες τις βασεις οπως και με τις αντιστοιχες που ειχε το δικο μου καθισμα

ο σταυρος που ειναι και 1.90κατι το εχει βαλει στις τελευταιες τους τρυπες προς τα εμπρος...δηλαδη εμεις οι πιο κοντοι τι κανουμε????????
το ιδιο θεμα ειχα και με δικο μου και αναγκαστηκα να βαλω σιδηροδρομους.
Ο Σταύρος είναι 1.92 και επίσης, από οδηγό σε οδηγό, διαφέρει η θέση οδήγησης.

Δεν είναι απαραίτητο ότι όλοι όσοι είναι 1.92, μόλις κάτσουν στην θέση που έχω εγώ, θα βολευτούνε, οπότε ας μην τα κάνουμε τόσο απόλυτα. Επίσης, αν το τιμόνι μας, ήταν ρυθμιζόμενο και κατά απόσταση (και μέσα-έξω δηλαδή, όχι μόνο πάνω-κάτω), τότε θα είμασταν ακόμα καλύτερα. Αλλά, γα** τα 206 μας, πρέπει να εγκαταλείψουμε το εργοστασιακό τιμόνι και να μπεί άλλο ΧΩΡΙΣ τον αερόσακο και με "κώνο" για να έρθει πιο έξω... Rolling eyes (κάποια μέρα θα πάω στο άλλο το 206 μου να δώ αν μπορεί να γίνει κάτι σαν "πλακάκι" για να έρθει πιο έξω το τιμόνι...)

Βέβαια, το πλεονέκτημα με αυτές τις πλαϊνές βάσεις είναι ότι πιάνουν πάνω στο σασί, οπότε (δοκιμασμένο Smile ) πιάνουν και στους εργοστασιακούς σιδηρόδρομους των εργοστασιακών καθισμάτων! Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 07:47:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καθολου δοκιμασμενο..... οι σιδηροδρομοι εχουν αλλου τελειως τις τρυπες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 08:27:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι βάσεις που έχω εγώ, ταιριάζουν και στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
White_SK (Στέλιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 05 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 13
Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 22:32:43    Θέμα δημοσίευσης: Fail Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες σημερα η μερα ηταν της απογοητευσης Crying or Very sad Crying or Very sad

Προσπαθησα να περασω τα Cobra στο 207 Rallye αλλα ακριβως απο κατω υπαρχει υψομετρικη διαφορα απο το σασι.. Δηλαδη , η περιπτωση flat επιφανειας με σιδηροδρομους απορειπτεται.. Ετσι οπως το ειδα αναγκαστικα χρειαζεαι αποστατης απο την μια πλευρα.. Υπαρχει λυση στο προβλημα ? Γνωριζει καποιος κατι παραπανω ? Κριμα ειναι να πουλησω καινουργια καθισματα.. Παρακαλω αν καποιος γνωριζει ας μπει στον κοπο να απαντησει..


.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 22:49:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βγάλε φωτογραφίες μπας και βρούμε καμιά άκρη.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
White_SK (Στέλιος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 05 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 13
Τόπος: Θεσσαλλλλονίκη σε λέω και αν με δώσεις και κιμά σε κάνω και κεφτέδες !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 23:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Re Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve θα βγαλω αρκετες φωτογραφιες.. Παντως αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως ακριβως απο κατω σε καθε καθισμα υπαρχει ενα φουσκωμα απο το σασι στο οποιο πανω του καθεται ενα πλαστικο που προς το παρων δεν γνωριζω τον λογο υπαρξης του στο συγκεκριμενο σημειο.. Σημασια εχει πως η υψομετρικη διαφορα απο πλευρα σε πλευρα ειναι πανω κατω στο 5cm.. ( Η peugeot εκανε τα καθισματα με αποσταση απο σιδηροδρομο-καθισμα στα 10cm ισως και παραπανω ) .. Rolling eyes Rolling eyes


.. Μπράβο !! Είσαι ο κλασσικός έλληνας ευθειάκιας !
Έλα μην πλακώνεσαι στα φρένα πριν την στροφη.. Κρίμα είναι ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 10:30:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και τώρα ήρθε η σειράαααα μουυυυ.....

αύριο θα ξεβιδώσω εργοστασιακό κάθισμα και θα πάρω μέτρα σε σχέση με το "Momo Corse" κουβά που τσίμπησα χθες από αλεκούκο-μπίλιο, για να δω τι πατέντα χρειάζεται για να βιδώσει. ελπίζω να μπορώ να το κουμπώσω πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο (ο κουβάς είναι βιδωτός από κάτω, όχι πλάγια, οπότε υπάρχουν ελπίδες), καθώς δεν θέλω να χάσω ούτε την ρύθμιση του ύψους, ούτε και το μπρος-πίσω. φοβάμαι βέβαια ότι θα πάει πολύ ψηλά... φωτογραφίες σύντομα και οποιεσδήποτε συμβουλές ευπρόσδεκτες! αν σγούψω κάτω απ το κάθισμα, θα βρω εύκολα πως ξεβιδώνει το εργοστασιακό;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 10:46:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πιστεψε με θες να παει ψηλα. ειναι τοσο χαμηλα το πατωμα στο 206 που ακομα και εσενα θα σε ζορισει...οποτε καλο ειναι που θα κουμπωσει πανω σε ολα αυτα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 11:24:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελα να το κανουμε μαζι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 11:43:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Ελα να το κανουμε μαζι


τρελόπαιδο Razz
ελπίζω να μπορείς δευτέρα μεσημέρι-απόγευμα Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:06:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι Razz
Τριτη δινω μαθημα... Απο τριτη και μετα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:24:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
και τώρα ήρθε η σειράαααα μουυυυ.....

αύριο θα ξεβιδώσω εργοστασιακό κάθισμα και θα πάρω μέτρα σε σχέση με το "Momo Corse" κουβά που τσίμπησα χθες από αλεκούκο-μπίλιο, για να δω τι πατέντα χρειάζεται για να βιδώσει. ελπίζω να μπορώ να το κουμπώσω πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο (ο κουβάς είναι βιδωτός από κάτω, όχι πλάγια, οπότε υπάρχουν ελπίδες), καθώς δεν θέλω να χάσω ούτε την ρύθμιση του ύψους, ούτε και το μπρος-πίσω. φοβάμαι βέβαια ότι θα πάει πολύ ψηλά... φωτογραφίες σύντομα και οποιεσδήποτε συμβουλές ευπρόσδεκτες! αν σγούψω κάτω απ το κάθισμα, θα βρω εύκολα πως ξεβιδώνει το εργοστασιακό;
Μετακινείς το κάθισμα τέρμα εμπρός.
Ξεβιδώνεις τις 2 πίσω βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) και τις αφαιρείς.
Μετακινείς το κάθισμα τέρμα πίσω.
Ξεβιδώνεις τις 2 μπροστά βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) και τις αφαιρείς.
Παίρνεις το κάθισμα στα χέρια και το βάζεις κάπου εκτός αυτοκινήτου με τον σιδηρόδρομο να κοιτάει τον ουρανό. Όπως έχεις τον σιδηρόδρομο, θα έχουν αποκαλυφθεί οι 2 βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο) που κοιτάνε προς το κάθισμα και το κρατάνε.
Ξεβιδώνεις τις βίδες και τις αφαιρείς.
Απασφαλίζεις τον σιδηρόδρομο (σαν να καθόσουν πάνω του) και μετακινείς τις κάτω ράγες προς την αντίθετη κατεύθυνση για να αποκαλυφθούν και οι άλλες 2 βίδες (1 σε κάθε σιδηρόδρομο).
Ξεβιδώνεις τις βίδες και τις αφαιρείς.

Συνολικά έχεις στα χέρια σου 4 + 4 = 8 βίδες (όλες torx).

Επειδή ανέφερες και την ρύθμιση του ύψους, σε πληροφορώ πως γίνεται με τον λεβιέ, ντίζα και ελατήρια που είναι λίιιιιιιιγο δύσκολα να τα μεταφέρεις όλα αυτά στον κουβά.

Για να πέσει ακριβώς στις ήδη υπάρχουσες βάσεις ο κουβάς, ακόμα κι αν έχει τρύπες από κάτω για να βιδώσει, είναι λίγο λαχείο η υπόθεση. Ή θα κάτσουν οι 2 από τις 4 θέσεις για τις βίδες, ή καμία. Να σημειώσουμε βέβαια ότι η απόσταση του εργοστασιακού σιδηροδρόμου είναι σταθερή και δεν αλλάζει κάθετα στις ράγες, ενώ μπορείς, αν ταιριάζουν σε απόσταση οι τρύπες του καθίσματος που είναι παράλληλες προς τον σιδηρόδρομο, να ανοίξεις νέες τρύπες στον σιδηρόδρομο για να τον βιδώσεις.

Το πιο ιδανικό σενάριο είναι να πάρεις ένα τελάρο το οποίο θα σου βιδώσει πάνω στον εργοστασιακό σιδηρόδρομο, και θα σου φέρει τις τρύπες για το κάθισμα πιο μέσα.

Όπως και να έχει το θέμα εγώ θα πρότεινα να το στηρίξεις σε 2 πλαινές βάσεις αντί του τελάρου. Η διαφορά είναι ότι θα το βιδώσεις τις βάσεις στο πλάι και μετά αυτές πάνω στο σιδηρόδρομο, ενώ με το τελάρο βιδώνεις το κάθισμα από κάτω. Οι συγκεκριμένες πλαϊνές βάσεις είναι, όπως βλέπεις, τρύπιες σαν ελβετικό τυρί, οπότε μπορείς να πειραματιστείς αρκετά με το ύψος που θέλεις.

Εγώ που, χωρίς τον εργοστασιακό σιδηρόδρομο, χρησιμοποίησα τελάρο και τις πλαϊνές βάσεις, ακόμα και με την πιο χαμηλή σκάλα στις πλαϊνές, όταν φορούσα το κράνος είχα 1 εκ. απόσταση από τον ουρανό του αυτοκινήτου, πράγμα απαράδεκτο από θέμα ασφάλειας. Αναγκαστικά απαρνήθηκα το τελάρο, το οποίο είναι και διαθέσιμο προς όποιον το θέλει, μένοντας με τις πλαϊνές βάσεις.

Για εμένα το μπρος-πίσω ξέχασε το. Απλά βρές έναν τρόπο που θα σε βολεύει όταν θα μπαινοβγαίνεις με το νέο κάθισμα και άφησε το μόνο με τις πλαϊνές βάσεις χωρίς να μπλέξεις οτιδήποτε άλλο. Και επειδή είμαστε στο ίδιο ύψος σχεδόν (αν και είσαι και λίγο παραπάνω κωλάρας από εμένα, πλησιάζεις τον Pughell σε αυτό το θέμα Laughing και ειλικρινά απορώ πώς θα σφηνώνεις μέσα στον κουβά Razz ) σου προτείνω την λύση των 2 πλαϊνών βάσεων μόνο.

Δες και τις φωτό από το post μου που είναι το πρώτο σε σειρά σε αυτή τη σελίδα, για να δείς και τις πλαϊνές βάσεις και το τελάρο να έχεις μια άποψη πως είναι.

Τα υπόλοιπα άμα έχεις απορίες πάρε τηλ.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 12:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τις πλαϊνές βάσεις ρε κατσικανιάρη που να τις βάλω; (μην απαντήσεις...) αφού ο κουβάς έχει μόνο από κάτω τρύπες, δεν έχει στα πλάγια.

με το εργοστασιακό κάθισμα και κράνος απέχω χιλιοστά από την οροφή.... οπότε ίσως το ύψος να είναι πρόβλημα τελικά. στην χειρότερη φτιάχνω ένα δικό μου τελάρο στα μέτρα που το θέλω και το βιδώνω τέρμα κάτω σασί χωρίς σιδηρόδρομους κλπ... καλύτερα έτσι για να είναι και πιο γρήγορη η αλλαγή εργοστασιακού με κουβά και το αντίθετο σε περίπτωση κυριλέ βόλτας-ταξιδιού Razz

και στον κουβά χωράω κανονικότατα! μόνο στου τάκη δεν χώραγα Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 13:34:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
με το εργοστασιακό κάθισμα και κράνος απέχω χιλιοστά από την οροφή.... οπότε ίσως το ύψος να είναι πρόβλημα τελικά.
βγάλε το ίσως και ξέχνα το λοιπόν.
SnakeMJK έγραψε:
στην χειρότερη φτιάχνω ένα δικό μου τελάρο στα μέτρα που το θέλω και το βιδώνω τέρμα κάτω σασί χωρίς σιδηρόδρομους κλπ...
Εφ' όσον ΔΕΝ έχεις πλαϊνές τρύπες για βίδες στο κάθισμα, μάλλον έτσι θα γίνει.
SnakeMJK έγραψε:
καλύτερα έτσι για να είναι και πιο γρήγορη η αλλαγή εργοστασιακού με κουβά και το αντίθετο σε περίπτωση κυριλέ βόλτας-ταξιδιού Razz
Έτσι έλεγα και εγώ... και έμεινε μόνιμα το bucket μέσα Razz

Βγάλε κανα 2 φωτό να δώ το κάθισμα από κάτω και από το πλάι...



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 27, 28, 29  Επόμενη
Σελίδα 20 από 29

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2967s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on