Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dungeon206 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούλ 2009, 22:03:23 Θέμα δημοσίευσης: Μια παρατήρηση και ένα ερώτημα |
|
|
Καλησπέρα σε όλους τους peugeotκτητες.
Θέλω τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ.
Και απλά εδω έχω και το βήμα για ένα παράπονο-καταγγελία, όπως θέλει το παίρνει κανείς.
Γιατί το να πάθεις "εγκεφαλικό" (βλέπε σχετική ενότητα με βλάβες κινητήρα-εγκεφάλους) είναι έστω ψιλοσπάνιο.
Αλλά...
Το να σου λένε από επίσημο service ότι θέλουν 15 μέρες για να έρθει εγκέφαλος από Γαλλία, γιατί ολόκληρη Lion, αποθήκη ανταλλακτικών, οπουδήποτε σε αυτή την πολύπαθη πόλη για να μην πω χώρα δεν έχει είναι για πολύ βρίσιμο. Ξέχασα να αναφέρω, ότι αυτοκίνητο (δεν προβλέπεται άραγε;) δεν μου έχουν δώσει και πρέπει 15 μέρες (κατ' εκτίμησή τους) να τη βγάλω με το peugeot 2. Στο ίδιο service δεν είχαν ούτε καζανάκι για ανταλλακτικό και έπρεπε να το παραγγείλω. Σε δυο βδομαδούλες μπορεί να το έχουν.
Και θέτω το ερώτημα: Τα επίσημα service γιατί είναι; Για λαδάκια, τακάκια, και ιμάντες;;;
Born to drive |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vama51 (Basilis) Μέλος

Peugeot 207 RC Overload
Ένταξη: 25 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 123 Τόπος: Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούλ 2009, 22:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...και να στα παίρνουν χοντρά σε πράγματα που κοστίζουν πολύ λιγότερο...
Για να σου αλλάξουν κάνα διακόπτη μέσα στην εγγύηση και σε πιο χοντρά πράγματα να συμβαίνει ότι και σε σένα φίλε ή να σου λένε ότι προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης.Βέβαια,και σε μερικά πράγματα είναι εντάξει,αλλά αν θέλουν να σου βγάλουν το γάλα της μάνας σου,το κάνουν άνετα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σου πω οτι για ενα σιδερακι οπως μου ειπαν στις αρχες για το σασμαν εκαναν 30 μερες να μου το φερουν...
Επισης να αναφερω οτι μαλλον ειναι λιγο απαραδεκτο σε τετοιες περιπτωσεις να μην σου παρεχεται αμαξι αντικαταστασης!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:26:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτήν την εποχή είναι λίγο δύσκολο να κρατούν στοκ οι εταιρίες στις αποθήκες τους (γενικά μιλάω και μέσα βάζω και τις αντιπροσωπείες). Η κάθε μία βέβαια ανάλογα με την διοίκησή της και τις δυνατότητές της κάνει επιλογή το τί θα στοκάρει (τι της φεύγει περισσότερο λαδάκια, τακάκια, και ιμάντες, όπως είπε ο φίλος παραπάνω είναι αυτά που φεύγουν και σίγουρα θα έχει τεράστιες ποσότητες). Από εκεί και έπειτα, μπορεί κάποιος να παραγγέλει ένα απλό "σιδεράκι" Αλλά αυτοί περιμένουν να συμπληρώσουν παραγγελία για να φέρουν ανταλλακτικά από την Γαλλία, γιατί προφανώς η peugeot τους έχει βάλει ένα μίνιμουν στις παραγγελίες (κρίση γαρ) και περιμένουν να το συμπληρώσουν. 30 μέρρες από την πλευρά του καταναλωτή, το ξέρω είναι απαράδεκτο, αλλά δυστηχώς έτσι έχει η κατάσταση στις εταιρίες...
Επειδή δουλέυω σε εταιρία εισαγωγής, πολλές φορές και εγώ συγχίζομαι με αυτά αλλά δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alexnir (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS 2005
Ένταξη: 29 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:32:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει?
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexnir έγραψε: | εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει? |
Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | alexnir έγραψε: | εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει? |
Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε.... |
Υπαρχουν αντιπροσωπειες και αντιπροσωπειες, σ ενα seicento που ειχα και χρειαστηκε να μεινει μεσα για 2 βδομαδες γιατι ηθελε εγκεφαλο εντος εγγυησης και φυσικα επρεπε να ερθει απο ΙΤΑΛΙΑ διοτι σε ολη την Ελλαδα δεν ειχανε 1 εγκεφαλο στην αποθηκη τους, οταν ζητησα αυτοκινητο μονο που δε γελαγανε και μου πανε ξεχασε το, ετσι απλα. Στο mondeo που χρειαστηκε να μεινει 1 βδομαδα μεσα και να ψαχτει το προβλημα που ειχε , πηραμε αμεσως ενα fiesta αντικατασταση με 5.000 km χωρις παρακαλια το αυτονοητο δλδ.... Αυτο σε κανει σοβαρη εταιρεια και δειχνει αν σεβεσαι το πελατη σου που στου σκασε 18 και 23 χιλιαρικα. Αν οι Γαλλοι θελανε να ναι σωστοι θα χανε σφυξει το λουρι στους Ελληναρες εδω ωστε να αντιμετωπιζουν τους πελατες τους με σεβασμο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | SAKIS-LEMANS έγραψε: | alexnir έγραψε: | εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει? |
Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε.... |
Υπαρχουν αντιπροσωπειες και αντιπροσωπειες, σ ενα seicento που ειχα και χρειαστηκε να μεινει μεσα για 2 βδομαδες γιατι ηθελε εγκεφαλο εντος εγγυησης και φυσικα επρεπε να ερθει απο ΙΤΑΛΙΑ διοτι σε ολη την Ελλαδα δεν ειχανε 1 εγκεφαλο στην αποθηκη τους, οταν ζητησα αυτοκινητο μονο που δε γελαγανε και μου πανε ξεχασε το, ετσι απλα. Στο mondeo που χρειαστηκε να μεινει 1 βδομαδα μεσα και να ψαχτει το προβλημα που ειχε , πηραμε αμεσως ενα fiesta αντικατασταση με 5.000 km χωρις παρακαλια το αυτονοητο δλδ.... Αυτο σε κανει σοβαρη εταιρεια και δειχνει αν σεβεσαι το πελατη σου που στου σκασε 18 και 23 χιλιαρικα. Αν οι Γαλλοι θελανε να ναι σωστοι θα χανε σφυξει το λουρι στους Ελληναρες εδω ωστε να αντιμετωπιζουν τους πελατες τους με σεβασμο.... |
Ακριβώς είναι στην ευχέρεια της εταιρίας... Τώρα και το πόσο μπορούν οι γάλλοι (μαμα πεζό) να τραβήξουν αυτί είναι σχετικό...
Θα σου πω ένα παράδειγμα:
Η εταιρία μας είναι αποκλειστικός dealer της OKI στην Ελλάδα. Υπάρχει συμφωνία από την OKI για όλους τους άλλους dealer ότι δεν πρέπει να πουλάνε σε χώρες όπου ήδη υπάρχουν dealers. Πρόσφατα η ισπανική OKI έκανε κίνηση εδώ στην ελλάδα σε εταιρία πληροφορικής, φυσικά ενημερώθηκε η OKI αλλά πίστεψε με δεν τους τραβήξαν το αφτί.. (ίσως λίγο, μάλλον τους χαϊδεψαν, ξέρεις στο στύλ έλα ρε συ αφού σου έχω πει μην πουλάς στην ελλαδίτσα)
Καλα τώρα ιδίως που η πεζό εδώ ελλάδα, λόγο των τελυταίων μέτρων έκανε τρελές πωλήσεις στην ελλάδα σε σχέση με τους άλλους dealers σε άλλες χώρες, σιγά μην ταβήξουν αφτί....
Όλα μεταφράζονται σε χρήμα. Ακόμα και αυτό που λές ευχαριστημένους πελάτες, μεταφράζεται σε χρήμα, το οποίο υπάρχουν τρόποι ακριβώς να το υπολογίσεις και να ξέρεις ποιον να δώσεις σημασία και ποιον όχι.
Λέτε να χρειάζεται εδώ κρατική παρέμβαση? Ανεξάρτητη αρχή?
Του στύλ "Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων" να εποπτέυει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες? Πάντως στις τηλεπικοινωνίες ιδιώς στις internet συνδέσεις η υπηρεσία που παρέχεται ακόμα και με αυτήν την επιτροπή από πάνω τους εξακολουθούν να μην είναι ικανοποιητικές (άλλο ευαγγέλιο αυτό)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoMel Νέος χρήστης

 Peugeot 207GT
Ένταξη: 18 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 73 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 13:01:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανονικα εχω την εντυπωση πως αν το αυτοκινητο χρειαστει να μεινει για ενα διαστημα στην αντιπροσωπεια για μια βλαβη και καλυπτεται απο εγγυηση τοτε δικαιουσαι αυτοκινητο αντικαταστασης!! Και το ξερω γιατι απο δευτερα θα παω LION για αλλαγη κινητηρα και θα μου δωσουν! Απλα το προβλημα τους ειναι οτι τουλαχιστον στη LION θεσσαλονικης εχουν μονο 2(!!) αυτοκινητα για να παρερχονται σε πελατες και φυσικα δεν ξερουν σε ποιον να πρωτοδωσουν.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|