PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μια παρατήρηση και ένα ερώτημα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Dungeon206 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 03 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούλ 2009, 22:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Μια παρατήρηση και ένα ερώτημα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους τους peugeotκτητες.
Θέλω τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ.
Και απλά εδω έχω και το βήμα για ένα παράπονο-καταγγελία, όπως θέλει το παίρνει κανείς.
Γιατί το να πάθεις "εγκεφαλικό" (βλέπε σχετική ενότητα με βλάβες κινητήρα-εγκεφάλους) είναι έστω ψιλοσπάνιο.
Αλλά...
Το να σου λένε από επίσημο service ότι θέλουν 15 μέρες για να έρθει εγκέφαλος από Γαλλία, γιατί ολόκληρη Lion, αποθήκη ανταλλακτικών, οπουδήποτε σε αυτή την πολύπαθη πόλη για να μην πω χώρα δεν έχει είναι για πολύ βρίσιμο. Ξέχασα να αναφέρω, ότι αυτοκίνητο (δεν προβλέπεται άραγε;) δεν μου έχουν δώσει και πρέπει 15 μέρες (κατ' εκτίμησή τους) να τη βγάλω με το peugeot 2. Στο ίδιο service δεν είχαν ούτε καζανάκι για ανταλλακτικό και έπρεπε να το παραγγείλω. Σε δυο βδομαδούλες μπορεί να το έχουν.
Και θέτω το ερώτημα: Τα επίσημα service γιατί είναι; Για λαδάκια, τακάκια, και ιμάντες;;;


Born to drive
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vama51 (Basilis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 RC Overload

Ένταξη: 25 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 123
Τόπος: Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούλ 2009, 22:24:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και να στα παίρνουν χοντρά σε πράγματα που κοστίζουν πολύ λιγότερο...
Για να σου αλλάξουν κάνα διακόπτη μέσα στην εγγύηση και σε πιο χοντρά πράγματα να συμβαίνει ότι και σε σένα φίλε ή να σου λένε ότι προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης.Βέβαια,και σε μερικά πράγματα είναι εντάξει,αλλά αν θέλουν να σου βγάλουν το γάλα της μάνας σου,το κάνουν άνετα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Puzzle (Θάνος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 cc 1.6 (2007)

Ένταξη: 20 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 284

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:15:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να σου πω οτι για ενα σιδερακι οπως μου ειπαν στις αρχες για το σασμαν εκαναν 30 μερες να μου το φερουν...
Επισης να αναφερω οτι μαλλον ειναι λιγο απαραδεκτο σε τετοιες περιπτωσεις να μην σου παρεχεται αμαξι αντικαταστασης!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:26:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτήν την εποχή είναι λίγο δύσκολο να κρατούν στοκ οι εταιρίες στις αποθήκες τους (γενικά μιλάω και μέσα βάζω και τις αντιπροσωπείες). Η κάθε μία βέβαια ανάλογα με την διοίκησή της και τις δυνατότητές της κάνει επιλογή το τί θα στοκάρει (τι της φεύγει περισσότερο λαδάκια, τακάκια, και ιμάντες, όπως είπε ο φίλος παραπάνω είναι αυτά που φεύγουν και σίγουρα θα έχει τεράστιες ποσότητες). Από εκεί και έπειτα, μπορεί κάποιος να παραγγέλει ένα απλό "σιδεράκι" Αλλά αυτοί περιμένουν να συμπληρώσουν παραγγελία για να φέρουν ανταλλακτικά από την Γαλλία, γιατί προφανώς η peugeot τους έχει βάλει ένα μίνιμουν στις παραγγελίες (κρίση γαρ) και περιμένουν να το συμπληρώσουν. 30 μέρρες από την πλευρά του καταναλωτή, το ξέρω είναι απαράδεκτο, αλλά δυστηχώς έτσι έχει η κατάσταση στις εταιρίες...

Επειδή δουλέυω σε εταιρία εισαγωγής, πολλές φορές και εγώ συγχίζομαι με αυτά αλλά δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alexnir (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) XS 2005

Ένταξη: 29 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 22

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:32:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει?


ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 08:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexnir έγραψε:
εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει?

Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SAKIS-LEMANS έγραψε:
alexnir έγραψε:
εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει?

Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε....


Υπαρχουν αντιπροσωπειες και αντιπροσωπειες, σ ενα seicento που ειχα και χρειαστηκε να μεινει μεσα για 2 βδομαδες γιατι ηθελε εγκεφαλο εντος εγγυησης και φυσικα επρεπε να ερθει απο ΙΤΑΛΙΑ διοτι σε ολη την Ελλαδα δεν ειχανε 1 εγκεφαλο στην αποθηκη τους, οταν ζητησα αυτοκινητο μονο που δε γελαγανε και μου πανε ξεχασε το, ετσι απλα. Στο mondeo που χρειαστηκε να μεινει 1 βδομαδα μεσα και να ψαχτει το προβλημα που ειχε , πηραμε αμεσως ενα fiesta αντικατασταση με 5.000 km χωρις παρακαλια το αυτονοητο δλδ.... Αυτο σε κανει σοβαρη εταιρεια και δειχνει αν σεβεσαι το πελατη σου που στου σκασε 18 και 23 χιλιαρικα. Αν οι Γαλλοι θελανε να ναι σωστοι θα χανε σφυξει το λουρι στους Ελληναρες εδω ωστε να αντιμετωπιζουν τους πελατες τους με σεβασμο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιούλ 2009, 11:14:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mathanas έγραψε:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
alexnir έγραψε:
εγω θελω να σταθω στο θεμα παραχωρησης αυτοκινητου.
οκ, ξερω πως δεν ειναι υποχρεωμενοι και πως αυτοι που το κανουν το διαφημιζουν με τεραστια γραμματα.
αλλα το να πληρωνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και χωρις δικο σου φταιξιμο να πρεπει να μπει συνεργειο για μεγαλο χρονικο διαστημα χωρις αυτοκινητο αντικαταστασης, μου φαινετε παραλογο.
εμ και την δοση του θα δοσει και τα ταξια τα πληρωσει????
τι μπορει να γινει σε αυτες τις περιπτωσεις? μπορει να πιεσει καταστασεις και ως που μπορει να το φτασει?

Νομίζω πως το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις και να φωνάζεις μέσα στο μαγαζί, μήπως και σου δώσουν για να μην εκτεθούν στους πελάτες εκεί. Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις, καθώς είναι μία παροχή την οποία την δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάτι (νόμος π.χ) που να λέει σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να παίρνεις αυτοκίνητο αντικατάστασης. Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια της κάθε εταιρίας, που θέλει να έχει ευχαριστημένους του πελάτες της. Πάντως νμια εταιρία το να έχει 100 από τους 100 πελάτες ευχαριστημένους είναι αδύνατον, για οποιαδήποτε εταιρία. Κοινώς για αυτό το θέμα όποιος "κλάψει" περισσότερο (πονοκέφαλο στον υπεύθυνο) εκείνος θα προσπαθήσει κάπως να τον καλύψει. Φροντίδα και προδέρμ που λέμε....


Υπαρχουν αντιπροσωπειες και αντιπροσωπειες, σ ενα seicento που ειχα και χρειαστηκε να μεινει μεσα για 2 βδομαδες γιατι ηθελε εγκεφαλο εντος εγγυησης και φυσικα επρεπε να ερθει απο ΙΤΑΛΙΑ διοτι σε ολη την Ελλαδα δεν ειχανε 1 εγκεφαλο στην αποθηκη τους, οταν ζητησα αυτοκινητο μονο που δε γελαγανε και μου πανε ξεχασε το, ετσι απλα. Στο mondeo που χρειαστηκε να μεινει 1 βδομαδα μεσα και να ψαχτει το προβλημα που ειχε , πηραμε αμεσως ενα fiesta αντικατασταση με 5.000 km χωρις παρακαλια το αυτονοητο δλδ.... Αυτο σε κανει σοβαρη εταιρεια και δειχνει αν σεβεσαι το πελατη σου που στου σκασε 18 και 23 χιλιαρικα. Αν οι Γαλλοι θελανε να ναι σωστοι θα χανε σφυξει το λουρι στους Ελληναρες εδω ωστε να αντιμετωπιζουν τους πελατες τους με σεβασμο....


Ακριβώς είναι στην ευχέρεια της εταιρίας... Τώρα και το πόσο μπορούν οι γάλλοι (μαμα πεζό) να τραβήξουν αυτί είναι σχετικό...

Θα σου πω ένα παράδειγμα:
Η εταιρία μας είναι αποκλειστικός dealer της OKI στην Ελλάδα. Υπάρχει συμφωνία από την OKI για όλους τους άλλους dealer ότι δεν πρέπει να πουλάνε σε χώρες όπου ήδη υπάρχουν dealers. Πρόσφατα η ισπανική OKI έκανε κίνηση εδώ στην ελλάδα σε εταιρία πληροφορικής, φυσικά ενημερώθηκε η OKI αλλά πίστεψε με δεν τους τραβήξαν το αφτί.. (ίσως λίγο, μάλλον τους χαϊδεψαν, ξέρεις στο στύλ έλα ρε συ αφού σου έχω πει μην πουλάς στην ελλαδίτσα)

Καλα τώρα ιδίως που η πεζό εδώ ελλάδα, λόγο των τελυταίων μέτρων έκανε τρελές πωλήσεις στην ελλάδα σε σχέση με τους άλλους dealers σε άλλες χώρες, σιγά μην ταβήξουν αφτί....

Όλα μεταφράζονται σε χρήμα. Ακόμα και αυτό που λές ευχαριστημένους πελάτες, μεταφράζεται σε χρήμα, το οποίο υπάρχουν τρόποι ακριβώς να το υπολογίσεις και να ξέρεις ποιον να δώσεις σημασία και ποιον όχι.
Λέτε να χρειάζεται εδώ κρατική παρέμβαση? Ανεξάρτητη αρχή?

Του στύλ "Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων" να εποπτέυει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες? Πάντως στις τηλεπικοινωνίες ιδιώς στις internet συνδέσεις η υπηρεσία που παρέχεται ακόμα και με αυτήν την επιτροπή από πάνω τους εξακολουθούν να μην είναι ικανοποιητικές (άλλο ευαγγέλιο αυτό)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GeoMel 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207GT

Ένταξη: 18 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 73
Τόπος: θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιούλ 2009, 13:01:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανονικα εχω την εντυπωση πως αν το αυτοκινητο χρειαστει να μεινει για ενα διαστημα στην αντιπροσωπεια για μια βλαβη και καλυπτεται απο εγγυηση τοτε δικαιουσαι αυτοκινητο αντικαταστασης!! Και το ξερω γιατι απο δευτερα θα παω LION για αλλαγη κινητηρα και θα μου δωσουν! Απλα το προβλημα τους ειναι οτι τουλαχιστον στη LION θεσσαλονικης εχουν μονο 2(!!) αυτοκινητα για να παρερχονται σε πελατες και φυσικα δεν ξερουν σε ποιον να πρωτοδωσουν..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,157s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on