PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
coyote 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XS (1998)

Ένταξη: 17 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:34:08    Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε όλους...

Τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έχει 110000χλμ και είναι μοντέλο του 1998.

Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...

Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)

Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες

Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)

Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...

Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...

* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:50:34    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

coyote έγραψε:

Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...

Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)

Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες

Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)

Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...

Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...

* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων...


Καλημέρα!
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, από τη στιγμή που έχεις αλλάξει λάμβδα, πολλαπλασιαστή και ΜΑΡ, τα προβλήματα επικεντρώνονται στα υποσυστήματα που εμπλέκονται αποκλειστικά στην ψυχρή εκκίνηση.

Το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στη βαλβίδα ψυχρής (ή αλλιώς αισθητήρα θερμοκρασίας όπως είναι το όνομά του).

Έχει σαφή σχέση με τη θερμοκρασία νερού και ο εγκέφαλος εμπλουτίζει από μόνος του το μίγμα όσο το αυτοκίνητο είναι κρύο. Ανάλογα με τη θερμοκρασία νερού και περιβάλλοντος συνήθως εμπλουτίζει περισσότερο ή λιγότερο. Λάθος θερμοκρασία σημαίνει μπούκωμα!

Βουλωμένο μπεκ μπορεί να προκαλέσει ρετάρισμα αλλά δεν έχω ξανακούσει σε τέτοιο βαθμό. Κάνε τους έναν καθαρισμό γιατί έτσι κι αλλιώς μόλις βουλώσουν (που για τα δικά σου χιλιόμετρα έχουν βουλώσει αρκετά σίγουρα) δυσκολεύουν την εκκίνηση.

Το βηματικό μοτέρ σίγουρα δεν φταίει γιατί ευθύνεται αποκλειστικά για το ρελαντί. Ακόμη και να το αφαιρέσεις, το μοτέρ θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά, απλώς με διαφορετικό ρελαντί - ψηλότερο αν αφήσεις κενή την τρύπα. Ρετάρισμα δεν μπορεί να προκαλέσει σε καμία περίπτωση.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
coyote 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XS (1998)

Ένταξη: 17 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 10:36:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο σ'ευχαριστώ για την γρήγορη και αναλυτική απάντηση σου στο πρόβλημα μου. Κι εγώ αυτό πιστεύω. Πως ευθύνεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όλο πρόβλημα. Είναι κατα την δική μου γνώμη το μόνο λογικό μιας και έχω αλλάξει σχεδόν όλα τα άλλα.

Τα μπέκ ούτως ή άλλως τα είχα στο πρόγραμμα να τα καθαρίσω λόγω χιλιομέτρων, αλλα μετά εμφανίστηκε το πρόβλημα και πήραν αναβολή...Είναι ακόμα στο πρόγραμμα να καθαριστούν, μόλις λυθεί αυτό το πρόβλημα.

Ευχαριστώ και πάλι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 13:50:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιξε μπαλα και με ενα REDEX....Μπορει οτι εχει λερωθει να καθαρισει και δουλεψει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 22:54:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ίδια συμπτώματα σε xsara ήταν η βαλβίδα ψυχρής. Οπότε θα έλεγα να ελέγξεις αυτήν.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
coyote 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XS (1998)

Ένταξη: 17 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 11:27:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα σε όλους... Ελπίζω μέσα σ'αυτη την εβδομάδα να τα καταφέρω να πεταχτώ μέχρι το συνεργείο να αλλάξω τον αισθητήρα, μήπως και λυθεί αυτό το ηλίθιο πραγματικά πρόβλημα... Θα επανέλθω με εντυπώσεις.
Ακόμα πάντως κι αν δεν λυθεί, σας ευχαριστώ για την βοήθεια που μου προσφέρατε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 22:13:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
coyote 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XS (1998)

Ένταξη: 17 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 09:17:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.


Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 22:42:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

coyote έγραψε:
Touristas έγραψε:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ.


Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε.


Δεν έχει σημασία που είναι μονόφυσο και πάλι ΔΕΝ έχει βαλβίδα ψυχρής.
Τους έχει μήνη από τα πρώτα αυτοκίνητα με ψεκασμό που είχαν βγει τα οποία είχαν μια έξτρα βαλβίδα που δούλευε όταν ο κινητήρας ήταν κρύος και μόνο τότε και ήταν χώρια από αυτή που διάβαζε ο εγκέφαλος θερμοκρασία νερού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 23:02:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι μωρέ, οι μάστορες έχουν συνεχίσει να λένε τον αισθητήρα βαλβίδα ψυχρής... Κλασσικά πράγματα. Laughing


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
coyote 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 XS (1998)

Ένταξη: 17 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 16:08:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους...

Τελικά πρίν απο 3 μέρες αγόρασα απ'την Peugeot τον αισθητήρα θερμοκρασίας, και τον άλλαξα μόνος μου. Τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Με κρύο μοτέρ όλα ρολόι. Ούτε δισταγμοί, ούτε ρεταρίσματα... Έχω μάλιστα και μια αίσθηση πως το μοτέρ δουλεύει και πιο ομαλά σε σχέση με πρίν ότν ξεσταθεί.
Πιστεύω πως θα βελτιωθεί και η κατανάλωση που είχα (13.5lt/100km), μιας και πλέον δεν θα δουλεύω με πλούσιο μίγμα διαρκώς... Θα επανέλθω με εντυπώσεις περι κατανάλωσης σύντομα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2008, 09:42:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

coyote τελικα ειδες διαφορά και στην κατανάλωση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 08:48:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και σε μενα το πρωι αν ξεκινησω αμεσως μου κανει καποιους δισταγμους ακομα και το καλοκαιρι που εχει αρκετη ζεστη ακομα και το μεσημερι φευγωντας απο την δουλεια που εκεινη την στιγμη μπορει να βραζει ο τοπος.
οταν ρωτησα τον αντιπροσωπο μου ειπε οτι μπορει να φταιει η βενζινη αλλα το κανεο απο τοτε που το πηρα αρα λιγο απιθανο. τελος μου ειπε οτι μπορει να ειναι καπνισμενα τα μπουζι.το αμαξι εχει 15000 χλμ.
ξερεις κανεις τι μπορει να φταιει;
παντως σε οσα αμαξια ειχα δεν το ειχα συναντησει ποτε σε τετοιο βαθμο
βεβαια μετα οπο λιγο φτιαχνει
στο συνεργειο οταν τους το ειπα στην αρχη επειδη το εχα μεσα για αλλο λογο μου ειπαν οτι κοιταξαν καποιον αισθητηρα και ειναι ενταξει.
αν τα μπουζι ειναι οντως καπνισμενα καθαριζονται η πρεπει να αλλαχτουν;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Δεκ 2008, 02:15:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου θεωρω οτι ειναι νωρις για αλλαγη μπουζι, αλλα αν πρεπει καντο..

εμενα μου αλλαξαν στις 40000χλμ μπουζι.. πολυ πιθανον να μην εχει να κανει με τα μπουζι βεβαια.. στο ρελαντι μπερδευει καθολου το δικο σου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2008, 10:40:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι καθόλου το ρελαντι ειναι μια χαρά. αν το αφησω το πρωι πανω απο δυο λεπτα να ζεσταθει οπως σημερα που κανει πολύ κρύο τότε ειναι σχετικά εντάξει.ειδικά αμα το αφήσω περισότερο ειναι καλά.Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάθε φορά τοσο πολύ.
τον τελευταιο καιρό βάζω και 100αρα βενζίνη αλλα δεν βελτιώθηκε το πρόβλημα.
ειναι σπαστικό παντως παρα πολύ καθε φορά που βάζεις το αμάξι μπροστα μευτα απο ωρα δηλαδη να εχει κρυώσει να πρέπει να περιμένεις να το ζεστάνεις ακόμα και το καλοκαίρι για να μην αντιμετωπίσεις αυτους τους ολιγόλεπτους δισταγμούς.
δεν ξέρω αν αλλάζοντας κάποιο ανταλακτικό εβρισκα τελικά την ΛΎΣΗ !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Δεκ 2008, 17:42:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε αμυντικε της ρεαλ μαδριτης, εγω λεω οτι μπορει και να ναι αντλια βενζινης. ξερω οτι θα με κραξουν μερικοι εδω (αρχιγνωστες) αλλα η η πεταλουδα θα ναι η αυτο.. μοτερακι ρελαντι δεν πιστευω. Οπως δεν πιστευω οτι σχετιζεται ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερου με αυτο που λεμε.(διοτι τον αλλαξα και τα ιδια κανει..)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:03:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πιάσανε οι ζέστες και το πρόβλημα συνεχίζεται.
μήπως κάποιος κάτοχος 207 εχει αλλάξει τον αισθητήρα θερμοκρασίας και λύθηκε το πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση;
Συγνώμη γιατι το θέμα αφορά αλλο μοντέλο αλλα δεν ηθελα να ανοίξω αλλη ενότητα με το ιδιο θέμα ακριβως.
Αν δεν το ζεστάνεις το πρωι περίπου δυο με τρία λεπτά το πρώτο χιλιόμετρο σου σπάει τα νεύρα ακόμα και με θερμοκρασίες πάνω απο 32 βαθμούς
Δεν μπορεί κάπως θα λύνετε αυτο το πρόβλημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά ρε συ, τόσο καιρό γιατί δεν το έχεις πάει στο συνεργείο να το κοιτάξουν διεξοδικά;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)

Ένταξη: 22 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προβλήματα υγείας και αστα να πάνε στην ευχη της παναγιάς φίλε μου
Δόξα το θεό ολα καλά τώρα αλλα καταλαβαίνεις που μυαλό για να ασχοληθείς με αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 09:30:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιδερένιος τότε!! Smile

Αν είσαι εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να πας να το δουν όσο είναι καιρός...


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1158s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on