Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
coyote Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 XS (1998)
Ένταξη: 17 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:34:08 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V |
|
|
Καλημέρα σε όλους...
Τον τελευταίο μήνα αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο έχει 110000χλμ και είναι μοντέλο του 1998.
Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...
Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)
Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες
Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)
Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...
Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...
* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 09:50:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ 106 1.4XS 8V |
|
|
coyote έγραψε: |
Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο απο κρύο. Το αυτοκίνητο ρετάρει, έχει πολύ πλούσιο μείγμα (φαίνεται κι απο την εξάτμιση), μπουκώνει, και πάει να σβήσει στα πατήματα του γκαζιού (αν και δεν σβήνει). Μερικές φορές στο πάτημα του γκαζιού δουλεύει 3κύλινδρο. Δεν ανάβει η ένδειξη check engine ούτε για μια στιγμή, και το περίεργο είναι πως μόλις η θερμοκρασία νερού ανέβει λίγο (περάσει το 1/4) όλα δια μαγείας εξαφανίζονται, και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι...
Αναφέρω πως μέσα στο τελευταίο 6μηνο πριν την εμφάνιση του προβλήματος είχαν γίνει τα εξής, κατα χρονολογική σειρά:
- Αλλαγή τρόμπας βενζίνης (τότε άναβε και το check engine)
- Αλλαγή πολλαπλασιαστή (τότε συνέχισε να ανάβει το check engine, ώσπου τελικά η αλλαγή έγινε αφού μείναμε στον δρόμο)
Λίγο πρίν εμφανιστεί το πρόβλημα:
- Service, στο οποίο ρυθμίστηκαν και οι βαλβίδες
Αφού εμφανίστηκε:
- Αλλαγή αισθητήρα λ
- Αλλαγή MAP
- Μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων (όπου τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα)
Αναφέρω όλα τα παραπάνω, ώστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε καλύτερα. Έχω χάσει εμπιστοσύνη στους μηχανικούς πιά. Πριν μείνω απο πολλαπλασιαστή τελικά, είχα φάει το κεφάλι του μηχανικού μήπως φταίει ο πολλαπλασιαστής που ανάβει το check, κι η απάντηση του ήταν "αποκλείεται! Ο πολλαπλασιαστής δεν κάνει 'κοψίματα', σε αφήνει μια και καλή". Κι ο συγκεκριμένος ήταν και αγωνιζόμενος με 106(...) και θεωρητικά παντογνώστης των 106...
Ο τελευταίος μηχανικός που το πήγα, μια μου λέει αποκλείεται να είναι τα μπεκ, μια μου λέει μπορεί τελικά να είναι τα μπέκ, μπορεί να είναι και η ψυχρής εκκίνησης, μπορεί να είναι και ο εγκέφαλος(!). Ήμαρτον πιά! Δεν θέλω να βγώ off topic, αλλα με πήρε η μπάλα...
Προσωπικά, 3 πράγματα μου έχουν κολλήσει σαν πιθανές αιτίες. Μπεκ (βουλωμένο), αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης (μιας και μόλις ζεσταθεί λίγο σταματάει το πρόβλημα), και βηματικό μοτέρ. Αφήνω εκτός την ρύθμιση που έγινε στις βαλβίδες, αλλά περιμένω τις δικές σας γνώσεις...
* Sorry για το μεγάλο post, αλλα αναφέροντας όλα τα παραπάνω πιστεύω πως γλυτώνουμε άσκοπα post ερωτήσεων... |
Καλημέρα!
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, από τη στιγμή που έχεις αλλάξει λάμβδα, πολλαπλασιαστή και ΜΑΡ, τα προβλήματα επικεντρώνονται στα υποσυστήματα που εμπλέκονται αποκλειστικά στην ψυχρή εκκίνηση.
Το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στη βαλβίδα ψυχρής (ή αλλιώς αισθητήρα θερμοκρασίας όπως είναι το όνομά του).
Έχει σαφή σχέση με τη θερμοκρασία νερού και ο εγκέφαλος εμπλουτίζει από μόνος του το μίγμα όσο το αυτοκίνητο είναι κρύο. Ανάλογα με τη θερμοκρασία νερού και περιβάλλοντος συνήθως εμπλουτίζει περισσότερο ή λιγότερο. Λάθος θερμοκρασία σημαίνει μπούκωμα!
Βουλωμένο μπεκ μπορεί να προκαλέσει ρετάρισμα αλλά δεν έχω ξανακούσει σε τέτοιο βαθμό. Κάνε τους έναν καθαρισμό γιατί έτσι κι αλλιώς μόλις βουλώσουν (που για τα δικά σου χιλιόμετρα έχουν βουλώσει αρκετά σίγουρα) δυσκολεύουν την εκκίνηση.
Το βηματικό μοτέρ σίγουρα δεν φταίει γιατί ευθύνεται αποκλειστικά για το ρελαντί. Ακόμη και να το αφαιρέσεις, το μοτέρ θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά, απλώς με διαφορετικό ρελαντί - ψηλότερο αν αφήσεις κενή την τρύπα. Ρετάρισμα δεν μπορεί να προκαλέσει σε καμία περίπτωση.
Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
coyote Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 XS (1998)
Ένταξη: 17 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 10:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο σ'ευχαριστώ για την γρήγορη και αναλυτική απάντηση σου στο πρόβλημα μου. Κι εγώ αυτό πιστεύω. Πως ευθύνεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όλο πρόβλημα. Είναι κατα την δική μου γνώμη το μόνο λογικό μιας και έχω αλλάξει σχεδόν όλα τα άλλα.
Τα μπέκ ούτως ή άλλως τα είχα στο πρόγραμμα να τα καθαρίσω λόγω χιλιομέτρων, αλλα μετά εμφανίστηκε το πρόβλημα και πήραν αναβολή...Είναι ακόμα στο πρόγραμμα να καθαριστούν, μόλις λυθεί αυτό το πρόβλημα.
Ευχαριστώ και πάλι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 13:50:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιξε μπαλα και με ενα REDEX....Μπορει οτι εχει λερωθει να καθαρισει και δουλεψει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2008, 22:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ίδια συμπτώματα σε xsara ήταν η βαλβίδα ψυχρής. Οπότε θα έλεγα να ελέγξεις αυτήν.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
coyote Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 XS (1998)
Ένταξη: 17 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 11:27:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σε όλους... Ελπίζω μέσα σ'αυτη την εβδομάδα να τα καταφέρω να πεταχτώ μέχρι το συνεργείο να αλλάξω τον αισθητήρα, μήπως και λυθεί αυτό το ηλίθιο πραγματικά πρόβλημα... Θα επανέλθω με εντυπώσεις.
Ακόμα πάντως κι αν δεν λυθεί, σας ευχαριστώ για την βοήθεια που μου προσφέρατε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2008, 22:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
coyote Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 XS (1998)
Ένταξη: 17 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 09:17:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ. |
Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 22:42:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
coyote έγραψε: | Touristas έγραψε: | ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΨΥΧΡΗΣ τα καινούργια μοτέρ. Υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού του εγκεφάλου. Από αυτή ο εγκέφαλος διαβάζει συνέχεια και ξέρει την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα κανονίζει το ρελαντί , ψεκασμό κτλ. |
Όταν είχα τα προβλήματα με το check engine, τοτε δηλαδή που η αιτία ήταν ο πολλαπλασιαστής, είχε αλλαχθεί η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης με μια μεταχειρισμένη για δοκιμή. Το θυμάμαι σίγουρα, γιατι την είχε αναφέρει με αυτή την ονομασία...
Ούτως ή άλλως το μοτέρ το δικό μου είναι μονόφυσο κι όχι τρίφυσο. Μπορεί αυτό που λες να ισχύει στα μοντέλα μετά το 2000 με τους δύο λ. Στο λέω γιατι και πρίν απο 2 εβδομάδες που το συζήταγα με έναν άλλο μηχανικό, ως βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης την ανέφερε. |
Δεν έχει σημασία που είναι μονόφυσο και πάλι ΔΕΝ έχει βαλβίδα ψυχρής.
Τους έχει μήνη από τα πρώτα αυτοκίνητα με ψεκασμό που είχαν βγει τα οποία είχαν μια έξτρα βαλβίδα που δούλευε όταν ο κινητήρας ήταν κρύος και μόνο τότε και ήταν χώρια από αυτή που διάβαζε ο εγκέφαλος θερμοκρασία νερού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 23:02:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι μωρέ, οι μάστορες έχουν συνεχίσει να λένε τον αισθητήρα βαλβίδα ψυχρής... Κλασσικά πράγματα. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
coyote Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 1.4 XS (1998)
Ένταξη: 17 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 16:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους...
Τελικά πρίν απο 3 μέρες αγόρασα απ'την Peugeot τον αισθητήρα θερμοκρασίας, και τον άλλαξα μόνος μου. Τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Με κρύο μοτέρ όλα ρολόι. Ούτε δισταγμοί, ούτε ρεταρίσματα... Έχω μάλιστα και μια αίσθηση πως το μοτέρ δουλεύει και πιο ομαλά σε σχέση με πρίν ότν ξεσταθεί.
Πιστεύω πως θα βελτιωθεί και η κατανάλωση που είχα (13.5lt/100km), μιας και πλέον δεν θα δουλεύω με πλούσιο μίγμα διαρκώς... Θα επανέλθω με εντυπώσεις περι κατανάλωσης σύντομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Σεπ 2008, 09:42:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
coyote τελικα ειδες διαφορά και στην κατανάλωση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 08:48:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και σε μενα το πρωι αν ξεκινησω αμεσως μου κανει καποιους δισταγμους ακομα και το καλοκαιρι που εχει αρκετη ζεστη ακομα και το μεσημερι φευγωντας απο την δουλεια που εκεινη την στιγμη μπορει να βραζει ο τοπος.
οταν ρωτησα τον αντιπροσωπο μου ειπε οτι μπορει να φταιει η βενζινη αλλα το κανεο απο τοτε που το πηρα αρα λιγο απιθανο. τελος μου ειπε οτι μπορει να ειναι καπνισμενα τα μπουζι.το αμαξι εχει 15000 χλμ.
ξερεις κανεις τι μπορει να φταιει;
παντως σε οσα αμαξια ειχα δεν το ειχα συναντησει ποτε σε τετοιο βαθμο
βεβαια μετα οπο λιγο φτιαχνει
στο συνεργειο οταν τους το ειπα στην αρχη επειδη το εχα μεσα για αλλο λογο μου ειπαν οτι κοιταξαν καποιον αισθητηρα και ειναι ενταξει.
αν τα μπουζι ειναι οντως καπνισμενα καθαριζονται η πρεπει να αλλαχτουν; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Δεκ 2008, 02:15:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου θεωρω οτι ειναι νωρις για αλλαγη μπουζι, αλλα αν πρεπει καντο..
εμενα μου αλλαξαν στις 40000χλμ μπουζι.. πολυ πιθανον να μην εχει να κανει με τα μπουζι βεβαια.. στο ρελαντι μπερδευει καθολου το δικο σου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2008, 10:40:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι καθόλου το ρελαντι ειναι μια χαρά. αν το αφησω το πρωι πανω απο δυο λεπτα να ζεσταθει οπως σημερα που κανει πολύ κρύο τότε ειναι σχετικά εντάξει.ειδικά αμα το αφήσω περισότερο ειναι καλά.Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάθε φορά τοσο πολύ.
τον τελευταιο καιρό βάζω και 100αρα βενζίνη αλλα δεν βελτιώθηκε το πρόβλημα.
ειναι σπαστικό παντως παρα πολύ καθε φορά που βάζεις το αμάξι μπροστα μευτα απο ωρα δηλαδη να εχει κρυώσει να πρέπει να περιμένεις να το ζεστάνεις ακόμα και το καλοκαίρι για να μην αντιμετωπίσεις αυτους τους ολιγόλεπτους δισταγμούς.
δεν ξέρω αν αλλάζοντας κάποιο ανταλακτικό εβρισκα τελικά την ΛΎΣΗ !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Δεκ 2008, 17:42:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε αμυντικε της ρεαλ μαδριτης, εγω λεω οτι μπορει και να ναι αντλια βενζινης. ξερω οτι θα με κραξουν μερικοι εδω (αρχιγνωστες) αλλα η η πεταλουδα θα ναι η αυτο.. μοτερακι ρελαντι δεν πιστευω. Οπως δεν πιστευω οτι σχετιζεται ο αισθητηρας θερμοκρασιας νερου με αυτο που λεμε.(διοτι τον αλλαξα και τα ιδια κανει..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πιάσανε οι ζέστες και το πρόβλημα συνεχίζεται.
μήπως κάποιος κάτοχος 207 εχει αλλάξει τον αισθητήρα θερμοκρασίας και λύθηκε το πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση;
Συγνώμη γιατι το θέμα αφορά αλλο μοντέλο αλλα δεν ηθελα να ανοίξω αλλη ενότητα με το ιδιο θέμα ακριβως.
Αν δεν το ζεστάνεις το πρωι περίπου δυο με τρία λεπτά το πρώτο χιλιόμετρο σου σπάει τα νεύρα ακόμα και με θερμοκρασίες πάνω απο 32 βαθμούς
Δεν μπορεί κάπως θα λύνετε αυτο το πρόβλημα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά ρε συ, τόσο καιρό γιατί δεν το έχεις πάει στο συνεργείο να το κοιτάξουν διεξοδικά;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 08:22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προβλήματα υγείας και αστα να πάνε στην ευχη της παναγιάς φίλε μου
Δόξα το θεό ολα καλά τώρα αλλα καταλαβαίνεις που μυαλό για να ασχοληθείς με αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Ιούν 2009, 09:30:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιδερένιος τότε!!
Αν είσαι εντός εγγύησης, καλό θα ήταν να πας να το δουν όσο είναι καιρός...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|