PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Στρωσιμο κινητηρα 207 1.6 EP6DT
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:31:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα ειχες κοιταξει οταν το πηρες να δεις αν ηταν οντως full ή απλα το υποθετεις? Παντως και το δικο μου τσιμπαει λαδακια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:35:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sasasj έγραψε:
Σήμερα είπα για πρώτη φορά να τσεκάρω το δείκτη λαδιού της μηχανης για να δω ποσο έχει κάψει ώς τώρα (το είχα σιγουρο οτι θα έκαιγε).
Έχω αισίως 3000 km ως τώρα και ο δείκτης μου δείχνει οτι έχει λάδι μέχρι την μέση... Shocked Confused Laughing Embarassed Rolling eyes
Είναι λογικό να έχει κάψει ώς τώρα τόσο πολύ; Μέχρι τις 10000 που μου είπαν για σερβις δεν θα απομείνει τίποτα μέσα... Exclamation


εγω στην θεση σου στις 5000 θα τα αλλαζα κ δε θα συμπληρωνα...
απο κει κ περα ολους μεχρι τα 5000 πρωτα χλμ περιπου εχει καψει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:46:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε rubal όχι δεν το είχα κοιτάξει τότε. Και δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να το κοιτάξω. Πέρνεις ένα αμάξι έτοιμο και δεν κοιτάς άν έχει λάδια, παραφλού ή νερό στο ψυγείο, υγρά φρένων και δεν ξέρω και γω τι άλλο! Δεν είχα σκοπό να το κοιτάξω αλλα μπήκα στον πειρασμό να δώ πόσο λάδι τσιμπάει στα πρώτα km. Όταν το πήρα είχε 5km το κοντέρ.
Το δικο σου πόσο τσιμπάει; Στα πόσα km και πόσα έχεις τώρα;
Πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα το απόγευμα και τους τό είπα, και αύριο πρωί μου είπανε να τους το πάω να το τσεκάρουν οι τεχνικοί τους.
Πάντως άν χρειαστεί συμπλήρωμα, λογικά θα τα αλλάξω με φρέσκα!
Θα δούμε αύριο!


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:54:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπα μονο συμπληρωνουν αν θελει...ενταξει δεν ειναι τρελη ποσοτητα ε ..μιλαμε για 500ml στα πρωτα 3000 χλμ
παντως σε πολλα καινουρια θελει συμπληρωμα παραφλου στην αρχη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Arvas (Dimitris)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc

Ένταξη: 15 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 320
Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:54:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 1500χλμ τα αλλαξα και ειχε φτασει μεχρι τη μεση ισως και πιο κατω... Απο τοτε σταγονα... Αμα ξερεις να το στρωνεις σωστα ενα αμαξι δεν σου καει μεχρι τα 10000χλμ που λενε καποιοι εδω μεσα...


Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 22:07:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο καντράν πάντως μου βγάζει "oil ok". Δεν έχει πρόβλημα με το λάδι που έμεινε. Οπότε λίγο το κακό. Μάλλον θα τα δούν όλα αύριο που θα το παω.
Τώρα για το στρώσιμο (και δεδομένου του οτι μου είπαν απο την αντιπροσωπεία οτι είναι στρωμένος ο κινητήρας) δεν νομίζω να το ζόρισα και γιαυτο να έκαψε το λάδι που λέιπει. Για μερικά km στην αρχή, το πήγαινα αρκετά χαλαρα (για να το συμηθήσω και σαν μάζα, πάτημα, άνεση κλπ) και μετά το πατούσα σε κάμια προσπέραση και σε καμιά ευθεία αλλα όχι υπερβολές.


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Arvas (Dimitris)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc

Ένταξη: 15 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 320
Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 23:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν δεν χρειαζοταν στρωσιμο τοτε δεν θα εκαιγε στα πρωτα χιλιομετρα ουτε θα ηταν "σφιχτο" στην αρχη... Απλα για αρχη χρειαζεται αρκετη πιεση και μετα ρολαρισμα και μετα απλα πολλη πιεση για να καταφερουν να πατησουν τα ελατηρια σωστα...


Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
rubal 
Μέλος
Μέλος


207 THP

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 23:54:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχας το max min δεν εχει να κανει με την χωρητικοτητα του καρτερ... συνηθως ειναι 700-900ml λαδιου οποτε μην σας ανυσηχει ακομα και αν ειναι στο min....

Απο εκει και περα για να αναψει λαμπακι για λαδια πρεπει να εχει μεινει το αμαξι με γυρω στα 3 λιτρα (ας με διορθωσει καποιος αν ξερει καποιος που αναβει στο 207) οποτε παλι δεν υπηρχε περιπτωση να στο γραψει αν ελειπαν 400ml (το οποιο δεν δημιουργει σε καμια περιπτωση προβλημα).

εμενα μου τσιμπαει οταν το σκιζω και ειναι λογικο.... εχει τυχει να καψει κοντα 1 λιτρο στα 5000χλμ. τωτα το αμαξι εχει σχεδον 19000 και εχει μεσα motul xmax για τα οποιοα εχω ακουσει και απο αλλους οτι τα ψιλοτσιμπαει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 00:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το δικό μου πάντως όταν το πήρα τα λάδια δεν ήταν συμπληρωμένα μέχρι το max έλειπαν περίπου 200ml ,τα περισσότερα αμάξια έτσι έρχονται το γιατί άγνωστο .ίσως κ το δικό σου να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max να σου έκαψε κάνα 100ml που είναι κ φυσιολογικό για καινούργιο κινητήρα.


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 13:36:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Arvas έγραψε:
... Απλα για αρχη χρειαζεται αρκετη πιεση και μετα ρολαρισμα και μετα απλα πολλη πιεση για να καταφερουν να πατησουν τα ελατηρια σωστα...

Αν καταλαβα καλα,το να πιεσεις ενα μοτερ οσο ειναι σφιχτο,μονον κακο κανει και σε καμια περιπτωση καλο.

Τα ελατηρια δεν "πατανε" σκιζοντας το αλλα σταδιακα,μεχρι να ερθουν σε πληρη εφαρμογη με την περιμετρο του κυλινδρου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 21:27:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ όσο ξέρω, απο το min ώς το max στον δεικτη λαδιου, αντιστοιχει σε περιπου ένα λίτρο λάδι ανάλογα τα κυβικά της μηχανης. Και εννοείτε οτι ο δείκτης λαδιου δεν αντιπροσωπεύει ολόκληρο το κάρτερ, αλλα το επάνω τμήμα του που επιτρέπεται να φτάσει η στάθμη του λαδιού.

Φιλε rubal, το 1 λίτρο που λες οτι σου έχει κάψει στα 5000km για μενα είναι πολύ και μη αποδεκτό. Δεν μπορώ να σκεφτώ οτι το αυτοκίνητο μου και μάλιστα καινούριο θα καιει τόσα λάδια! Στα πρώτα km στο στρώσιμο του, λογικό και επόμενο είναι και το δέχομαι οτι θα κάψει λάδια. Το πόσο δεν το ξέρω και δεν περιμένω να μάθω κιόλας. Αλλα ώς εκεί! Απο κει και πέρα αν αρχίσει να καίει λάδια, θα ψάξω να βρώ κάποιο λάδι που δεν θα το καίει και θα κάνει και την δουλειά του.

Μακάρι να ναι έτσι giannis27. Να λείπανε απο την αρχή κάποια λάδια και στην πορεία στο στρώσιμο να έκαψε μερικά ακόμα. Ένα άλλo LeMans πάντως που κοιτάξαμε στην αντιπροσωπεία, ήταν μέχρι πάνω γεμάτο λάδι.

Pughell, πιστεύω οτι σε αυτό που λες κάνεις λάθος. Δεν εννοώ δηλαδή οτι πρέπει να το έχεις συνέχεια στα κόκκινα και να μην παίρνει ανάσα, αλλα να το έχεις μια στην τσίτα και δύο χαλαρά. Και συνέχεια έτσι για κάμποσα km. Κατα την γνώμη μου, τα ελατήρια και κάθε σημείο που τρίβετε κάπου είναι φύσης αδυνατον να εφάπτετε τέλεια και να έχει αμέσως την τέλεια επαφή με το αλλο σημείο (λόγο ατελειών). Οπότε, αν το πας χαλαρά για καποιο διάστημα, τα ελατήρια θα πατάνε απο την αρχή στο σημείο επαφης που έχουν απο την κατασκευή τους, και τα άλλα σημεία θα είναι στο "κενο". Λέγοντας κενό, εννοώ οτι δεν θα ακουμπάνε πουθενά και θα υπάρχει απόσταση μεταξί ελατηρίου και κυλίνδρου. Με την πίεση που θα ασκηθει στο ελατήριο με την μικρής διάρκειας πίεση του μοτέρ, το ελατήριο θα ανοίξει (λόγο πίεσης) και θα ακουμπήσει τελικά τον κύλινδρο για να τον ξίσει όπως χριάζεται και θα πάρει την μορφή που πρέπει. Σταδιακά με τον καιρό, το ελατήριο πέρνει και αυτό την μορφή που του δίνει ο κύλινδρος και επιτυγχάνεται η τέλεια επαφή μεταξή τους. Αυτά πιστέυω εγώ γίνονται στο στρώσιμο και γιαυτο πρέπει να μην το έχεις ούτε χαλαρο ούτε και συνέχεια τσίτα!

Σήμερα, τελικά, πήγα το πρωί στην αντιπροσωπεία για να δουν τι γίνεται με το λάδι και οταν κοίταξαν τον δεικτη μου είπαν οτι είναι πάνω απο την μέση και δεν υπάρχει πρόβλημα. Το είδα και ο ίδιος όταν το έβγαλε, και μου έκανε εντύπωση γιατι εγώ το ειχα δει να ναι στην μέση. Υπόψιν οτι εγω το είχα κοιτάξει μετά απο 3-4 ώρες που καθόταν το αυτοκίνητο, ενώ αυτόι το είδανε μετα απο 5 λεπτά που έσβησα την μηχανή. Και τις 2 φορές ήταν σε επίπεδο μέρος. Τι να πω; Μας δουλεύει και το 207, ακόμα δεν πρόλαβε να βγάλει τα δόντια του...


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 22:02:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση!


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 22:19:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27 έγραψε:
πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση!

Πραγματικά παράξενα, εμένα αντίθετα μέχρι τα 10000 τσίμπησε λίγα, απο τότε, δεν έχει λείψει καθόλου. Ακόμη και μετά απο το πρόγραμμα. 21000 τώρα...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Arvas (Dimitris)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc

Ένταξη: 15 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 320
Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 23:13:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Αν καταλαβα καλα,το να πιεσεις ενα μοτερ οσο ειναι σφιχτο,μονον κακο κανει και σε καμια περιπτωση καλο.

Τα ελατηρια δεν "πατανε" σκιζοντας το αλλα σταδιακα,μεχρι να ερθουν σε πληρη εφαρμογη με την περιμετρο του κυλινδρου.


Οταν λεω ζορι δεν εννοω μολις παρεις τα κλειδια απο την αντιπροσωπεια κατευθειαν κοκκινα... Μονο το μοτερ στο χερι μπορεις να παρεις ετσι... Συμφωνα με πολλες γνωμες απο γνωστες θελει στην αρχη ρεπριζ μεχρι τη μεση αλλα με πολλη πιεση (τερμα γκαζι) και μετα (500-1000χλμ) κοκκινα και ρολαρισμα αναμεσα ωστε να φυγει οτι γρεζι υπαρχει.. Αλλιως το μονο που θα καταφερεις ειναι να φερεις τον κυλινδρο στα μετρα του ελατηριου και οχι το αντιθετο πραγμα που σημαινει οτι ποτε δεν θα πατησει απολυτα... Αυτο συμβαινει επειδη τα ελατηρια ειναι αρκετα σκληροτερα απο τα χιτωνια.. Ολα αυτα βεβαια σε ενα μοτερ πολυ προσεγμενο απο ανοχες κτλ... Αν σου κανει ο κυρ μητσος ρεκτιφιε και το κανεις αυτο κλαφτα... Γι αυτο λενε τα τελευταια χρονια να μην το στρωνεις αλλα να πηγαινεις οπως θελεις γιατι πλησιαζει αρκετα αυτο και γιατι ακριβως αυτο λιγοι μπορουν να το ακολουθησουν... Ειδικα εκει που παιζει ρολο η αποδοση εφαρμοζεται ευλαβικα αυτη η μεθοδος (αγωνιστικα μοτερ που μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας ολο το στρωσιμο στον κοφτη...) Wink


Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
power (Κώστας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT

Ένταξη: 03 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 455
Τόπος: Δράμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 00:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
giannis27 έγραψε:
πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση!

Πραγματικά παράξενα, εμένα αντίθετα μέχρι τα 10000 τσίμπησε λίγα, απο τότε, δεν έχει λείψει καθόλου. Ακόμη και μετά απο το πρόγραμμα. 21000 τώρα...


+1


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 07:22:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προβληματα που εχει ο κοσμος.... Laughing δε νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να μη καιει λαδια.τωρα το ποσο καιει εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης,την εξωτερικη θερμοκρασια κ το λαδι.εχετε διαβασει το βιβλιο συντηρησης να δειτε ποσο λαδι δικαιολογει ο κατασκευαστης??



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 13:22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bagosgt έγραψε:
προβληματα που εχει ο κοσμος.... Laughing δε νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να μη καιει λαδια.τωρα το ποσο καιει εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης,την εξωτερικη θερμοκρασια κ το λαδι.εχετε διαβασει το βιβλιο συντηρησης να δειτε ποσο λαδι δικαιολογει ο κατασκευαστης??


κατι ειπες τωρα ολοι δικαιολογουν 1 λιτρο στα 1000 χλμ αν φτασει σε τετοιο σημειο για να σου μπει εγγυηση...αντε γεια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 21:10:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 306 που είχα πριν πάρω το 207, το είχα 3 χρόνια και έκανε σε αυτο το διάστημα 140000 km περίπου. Το πήρα μεταχειρισμένο, και το άλλαξα φλάντζα κεφαλής μόλις το πήρα γιατί έχανε κάπου λάδια. Απο την στιγμή εκείνη μέχρι και σήμερα, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και το έχω και σχεδον πάντα σε γρηγορους ρυθμούς οδήγησης. Δεν μπορώ να φανταστώ το 207 μου να αρχίσει να καίει λάδια μετα απο κάποιο διάστημα που θα χριαστεί για την ολοκληρωση του στρωσίματος του κινητήρα.
Ίσως ο κατασκευαστής να δικαιολογεί το κάψιμο κάποιου ποσοστού απο το λάδι, αλλα ίσως να το κάνει αυτό για συγκεκριμένα λάδια που προτείνει ο ίδιος. Στο 306 μου έβαζα κατι CASTRO MAGNATEC 10W40 χειμώνα-καλοκαίρι και τα άλλαζα κάθε 5000 με 7500 km και δεν έλειπε καθόλου!!!
Για το πόσο και πότε θα κάψει λάδια του καθενός το αυτοκίνητο, πιστεύω εξαρτάται και απο το που το οδηγείς, πώς το οδηγείς, το περιβάλλον σε εκείνη την περιοχή και μερικές ακόμα παραμέτρους που δεν μπορούμε καν να σκεφτούμε...


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Μάϊ 2009, 01:00:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιλαμε για πολυ γκαζι το 306 κ τρελο στροφαρισμα,α κ ξεχασα κ τη θερμοκρασια που φτανει οταν τουρμπιζει..... Laughing τι μου λες τωρα,εγω στο 106 που ειχα κ αυτο εκαιγε.η μηπως τα γιαπωνεζικα οπως τα χοντα σου ειπαν οτι δε καινε?γιατι ψεματα θα σου εχουν πει.η μηπως τα γκρουπ βαγκ δε καινε?κ απλα θα σου πω αυτο που μου ειχε πει ο μηχανικος μου που εχει φτιαξει αρκετα αξιολογα αυτοκινητα(για εμενα κ για οσους νυχτοπερπατουν) οτι ακομα κ τα αυτοκινητα που τρεχουν σε ντραγκστερ καινε λαδι γιατι στεγανοποιουν τον κινητηρα κ εχουν καλυτερη συμπιεση.το καταλαβαινουμε αυτο?
android,αν σου καψει 5 λιτρα στα 5000κμ τοτε να το πας πισω,αλλα με 1 λιτρο,κ ουτε,στα 5000κμ δε νομιζω να σου κανουν τιποτα στην αντιπροσωπια,το μονο που θα κανουν θα ειναι να βαλουν τα γελια κ να μη σας ξαναπαρουν στα σοβαρα.
σαν μια θειτσα που ειχε διαβασει στο manual οτι το αμαξι δε κανει να δουλευει ρελαντι πανω απο μιση ωρα,χωρις να κινειται,γιατι χαλαει ο καταλυτης,κ ειχε παει κ επρηζε τους μηχανικους να τις αλλαξουν καταλυτη γιατι περιμενε στην κινηση 40 λεπτα Shocked Laughing Laughing οεοεοε



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Μάϊ 2009, 13:55:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπιζω οσοι εκφερετε αποψη για το πως στρωνουν μοτερ,να εχετε δει τουλαχιστον πως τοποθετουνται τα ελατηρια στο πιστονι,πριν αυτο τοποθετηθει μεσα στον κυλινδρο.
Αν υποθεσουμε οτι ξερετε,τοτε θα γνωριζετε οτι τα ελατηρια εχουν πιο μεγαλη περιμετρο απο το πιστονι,εχουν ενα διακενο και γενικα εχουν τασεις να "ισιωσουν" οποτε αναποφευκτα συμπιεζονται απο μονα τους για να εφαρμοσουν οσο πιο τελεια μπορουν στον κυλινδρο.
Με σταδιακα φορτια το ελατηριο θα ανοιξει και θα ακουμησει στα τοιχωματα εφαρμοζωντας οσο το δυνατον καλυτερα αφου ετσι και αλλιως καποια σημεια του θα φαγωθουν περισσοτερο απο καποια αλλα.

Για να το περιγραψω καλυτερα,το ελατηριο τεινει να ανοιξει πιεζοντας τον εαυτο του στον κυλινδρο.
Οταν το πιστονι κινειται,τοτε στο ελατηριο ασκουνται και κατακορυφες δυναμεις απο τις πιεσεις του θαλαμου καυσης αλλα και απο τις κινησεις του πιστονιου.
Φανταστειτε τωρα ποσο πιο μεγαλα φορτια δεχεται ενα ελατηριο οταν εκτος απο τις καθετες δυναμεις των καυσαεριων αλλα και της κινησης του πιστονιου,εχει επιπλεον να αντιμετωπισει και ενα Χ επιπλεον φορτιο που λεγεται τερμα γκαζι,ιδιαιτερα σε ενα μοτερ που ανεβαζει το 80% της πιεσης του τουρμπο απο τις 1500 στροφες.

Ο νοων,νοητο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 5 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1828s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on