Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rubal Μέλος

207 THP
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ειχες κοιταξει οταν το πηρες να δεις αν ηταν οντως full ή απλα το υποθετεις? Παντως και το δικο μου τσιμπαει λαδακια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sasasj έγραψε: | Σήμερα είπα για πρώτη φορά να τσεκάρω το δείκτη λαδιού της μηχανης για να δω ποσο έχει κάψει ώς τώρα (το είχα σιγουρο οτι θα έκαιγε).
Έχω αισίως 3000 km ως τώρα και ο δείκτης μου δείχνει οτι έχει λάδι μέχρι την μέση...
Είναι λογικό να έχει κάψει ώς τώρα τόσο πολύ; Μέχρι τις 10000 που μου είπαν για σερβις δεν θα απομείνει τίποτα μέσα...  |
εγω στην θεση σου στις 5000 θα τα αλλαζα κ δε θα συμπληρωνα...
απο κει κ περα ολους μεχρι τα 5000 πρωτα χλμ περιπου εχει καψει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε rubal όχι δεν το είχα κοιτάξει τότε. Και δεν νομίζω να υπήρχε λόγος να το κοιτάξω. Πέρνεις ένα αμάξι έτοιμο και δεν κοιτάς άν έχει λάδια, παραφλού ή νερό στο ψυγείο, υγρά φρένων και δεν ξέρω και γω τι άλλο! Δεν είχα σκοπό να το κοιτάξω αλλα μπήκα στον πειρασμό να δώ πόσο λάδι τσιμπάει στα πρώτα km. Όταν το πήρα είχε 5km το κοντέρ.
Το δικο σου πόσο τσιμπάει; Στα πόσα km και πόσα έχεις τώρα;
Πήγα στην αντιπροσωπεία σήμερα το απόγευμα και τους τό είπα, και αύριο πρωί μου είπανε να τους το πάω να το τσεκάρουν οι τεχνικοί τους.
Πάντως άν χρειαστεί συμπλήρωμα, λογικά θα τα αλλάξω με φρέσκα!
Θα δούμε αύριο!
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπα μονο συμπληρωνουν αν θελει...ενταξει δεν ειναι τρελη ποσοτητα ε ..μιλαμε για 500ml στα πρωτα 3000 χλμ
παντως σε πολλα καινουρια θελει συμπληρωμα παραφλου στην αρχη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 21:54:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 1500χλμ τα αλλαξα και ειχε φτασει μεχρι τη μεση ισως και πιο κατω... Απο τοτε σταγονα... Αμα ξερεις να το στρωνεις σωστα ενα αμαξι δεν σου καει μεχρι τα 10000χλμ που λενε καποιοι εδω μεσα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 22:07:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο καντράν πάντως μου βγάζει "oil ok". Δεν έχει πρόβλημα με το λάδι που έμεινε. Οπότε λίγο το κακό. Μάλλον θα τα δούν όλα αύριο που θα το παω.
Τώρα για το στρώσιμο (και δεδομένου του οτι μου είπαν απο την αντιπροσωπεία οτι είναι στρωμένος ο κινητήρας) δεν νομίζω να το ζόρισα και γιαυτο να έκαψε το λάδι που λέιπει. Για μερικά km στην αρχή, το πήγαινα αρκετά χαλαρα (για να το συμηθήσω και σαν μάζα, πάτημα, άνεση κλπ) και μετά το πατούσα σε κάμια προσπέραση και σε καμιά ευθεία αλλα όχι υπερβολές.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 23:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν χρειαζοταν στρωσιμο τοτε δεν θα εκαιγε στα πρωτα χιλιομετρα ουτε θα ηταν "σφιχτο" στην αρχη... Απλα για αρχη χρειαζεται αρκετη πιεση και μετα ρολαρισμα και μετα απλα πολλη πιεση για να καταφερουν να πατησουν τα ελατηρια σωστα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rubal Μέλος

207 THP
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2009, 23:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχας το max min δεν εχει να κανει με την χωρητικοτητα του καρτερ... συνηθως ειναι 700-900ml λαδιου οποτε μην σας ανυσηχει ακομα και αν ειναι στο min....
Απο εκει και περα για να αναψει λαμπακι για λαδια πρεπει να εχει μεινει το αμαξι με γυρω στα 3 λιτρα (ας με διορθωσει καποιος αν ξερει καποιος που αναβει στο 207) οποτε παλι δεν υπηρχε περιπτωση να στο γραψει αν ελειπαν 400ml (το οποιο δεν δημιουργει σε καμια περιπτωση προβλημα).
εμενα μου τσιμπαει οταν το σκιζω και ειναι λογικο.... εχει τυχει να καψει κοντα 1 λιτρο στα 5000χλμ. τωτα το αμαξι εχει σχεδον 19000 και εχει μεσα motul xmax για τα οποιοα εχω ακουσει και απο αλλους οτι τα ψιλοτσιμπαει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 00:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δικό μου πάντως όταν το πήρα τα λάδια δεν ήταν συμπληρωμένα μέχρι το max έλειπαν περίπου 200ml ,τα περισσότερα αμάξια έτσι έρχονται το γιατί άγνωστο .ίσως κ το δικό σου να μην ήταν γεμάτο μέχρι το max να σου έκαψε κάνα 100ml που είναι κ φυσιολογικό για καινούργιο κινητήρα.
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 13:36:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Arvas έγραψε: | ... Απλα για αρχη χρειαζεται αρκετη πιεση και μετα ρολαρισμα και μετα απλα πολλη πιεση για να καταφερουν να πατησουν τα ελατηρια σωστα... |
Αν καταλαβα καλα,το να πιεσεις ενα μοτερ οσο ειναι σφιχτο,μονον κακο κανει και σε καμια περιπτωση καλο.
Τα ελατηρια δεν "πατανε" σκιζοντας το αλλα σταδιακα,μεχρι να ερθουν σε πληρη εφαρμογη με την περιμετρο του κυλινδρου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 21:27:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ όσο ξέρω, απο το min ώς το max στον δεικτη λαδιου, αντιστοιχει σε περιπου ένα λίτρο λάδι ανάλογα τα κυβικά της μηχανης. Και εννοείτε οτι ο δείκτης λαδιου δεν αντιπροσωπεύει ολόκληρο το κάρτερ, αλλα το επάνω τμήμα του που επιτρέπεται να φτάσει η στάθμη του λαδιού.
Φιλε rubal, το 1 λίτρο που λες οτι σου έχει κάψει στα 5000km για μενα είναι πολύ και μη αποδεκτό. Δεν μπορώ να σκεφτώ οτι το αυτοκίνητο μου και μάλιστα καινούριο θα καιει τόσα λάδια! Στα πρώτα km στο στρώσιμο του, λογικό και επόμενο είναι και το δέχομαι οτι θα κάψει λάδια. Το πόσο δεν το ξέρω και δεν περιμένω να μάθω κιόλας. Αλλα ώς εκεί! Απο κει και πέρα αν αρχίσει να καίει λάδια, θα ψάξω να βρώ κάποιο λάδι που δεν θα το καίει και θα κάνει και την δουλειά του.
Μακάρι να ναι έτσι giannis27. Να λείπανε απο την αρχή κάποια λάδια και στην πορεία στο στρώσιμο να έκαψε μερικά ακόμα. Ένα άλλo LeMans πάντως που κοιτάξαμε στην αντιπροσωπεία, ήταν μέχρι πάνω γεμάτο λάδι.
Pughell, πιστεύω οτι σε αυτό που λες κάνεις λάθος. Δεν εννοώ δηλαδή οτι πρέπει να το έχεις συνέχεια στα κόκκινα και να μην παίρνει ανάσα, αλλα να το έχεις μια στην τσίτα και δύο χαλαρά. Και συνέχεια έτσι για κάμποσα km. Κατα την γνώμη μου, τα ελατήρια και κάθε σημείο που τρίβετε κάπου είναι φύσης αδυνατον να εφάπτετε τέλεια και να έχει αμέσως την τέλεια επαφή με το αλλο σημείο (λόγο ατελειών). Οπότε, αν το πας χαλαρά για καποιο διάστημα, τα ελατήρια θα πατάνε απο την αρχή στο σημείο επαφης που έχουν απο την κατασκευή τους, και τα άλλα σημεία θα είναι στο "κενο". Λέγοντας κενό, εννοώ οτι δεν θα ακουμπάνε πουθενά και θα υπάρχει απόσταση μεταξί ελατηρίου και κυλίνδρου. Με την πίεση που θα ασκηθει στο ελατήριο με την μικρής διάρκειας πίεση του μοτέρ, το ελατήριο θα ανοίξει (λόγο πίεσης) και θα ακουμπήσει τελικά τον κύλινδρο για να τον ξίσει όπως χριάζεται και θα πάρει την μορφή που πρέπει. Σταδιακά με τον καιρό, το ελατήριο πέρνει και αυτό την μορφή που του δίνει ο κύλινδρος και επιτυγχάνεται η τέλεια επαφή μεταξή τους. Αυτά πιστέυω εγώ γίνονται στο στρώσιμο και γιαυτο πρέπει να μην το έχεις ούτε χαλαρο ούτε και συνέχεια τσίτα!
Σήμερα, τελικά, πήγα το πρωί στην αντιπροσωπεία για να δουν τι γίνεται με το λάδι και οταν κοίταξαν τον δεικτη μου είπαν οτι είναι πάνω απο την μέση και δεν υπάρχει πρόβλημα. Το είδα και ο ίδιος όταν το έβγαλε, και μου έκανε εντύπωση γιατι εγώ το ειχα δει να ναι στην μέση. Υπόψιν οτι εγω το είχα κοιτάξει μετά απο 3-4 ώρες που καθόταν το αυτοκίνητο, ενώ αυτόι το είδανε μετα απο 5 λεπτά που έσβησα την μηχανή. Και τις 2 φορές ήταν σε επίπεδο μέρος. Τι να πω; Μας δουλεύει και το 207, ακόμα δεν πρόλαβε να βγάλει τα δόντια του...
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 22:02:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 22:19:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση! |
Πραγματικά παράξενα, εμένα αντίθετα μέχρι τα 10000 τσίμπησε λίγα, απο τότε, δεν έχει λείψει καθόλου. Ακόμη και μετά απο το πρόγραμμα. 21000 τώρα...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Μάϊ 2009, 23:13:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Αν καταλαβα καλα,το να πιεσεις ενα μοτερ οσο ειναι σφιχτο,μονον κακο κανει και σε καμια περιπτωση καλο.
Τα ελατηρια δεν "πατανε" σκιζοντας το αλλα σταδιακα,μεχρι να ερθουν σε πληρη εφαρμογη με την περιμετρο του κυλινδρου. |
Οταν λεω ζορι δεν εννοω μολις παρεις τα κλειδια απο την αντιπροσωπεια κατευθειαν κοκκινα... Μονο το μοτερ στο χερι μπορεις να παρεις ετσι... Συμφωνα με πολλες γνωμες απο γνωστες θελει στην αρχη ρεπριζ μεχρι τη μεση αλλα με πολλη πιεση (τερμα γκαζι) και μετα (500-1000χλμ) κοκκινα και ρολαρισμα αναμεσα ωστε να φυγει οτι γρεζι υπαρχει.. Αλλιως το μονο που θα καταφερεις ειναι να φερεις τον κυλινδρο στα μετρα του ελατηριου και οχι το αντιθετο πραγμα που σημαινει οτι ποτε δεν θα πατησει απολυτα... Αυτο συμβαινει επειδη τα ελατηρια ειναι αρκετα σκληροτερα απο τα χιτωνια.. Ολα αυτα βεβαια σε ενα μοτερ πολυ προσεγμενο απο ανοχες κτλ... Αν σου κανει ο κυρ μητσος ρεκτιφιε και το κανεις αυτο κλαφτα... Γι αυτο λενε τα τελευταια χρονια να μην το στρωνεις αλλα να πηγαινεις οπως θελεις γιατι πλησιαζει αρκετα αυτο και γιατι ακριβως αυτο λιγοι μπορουν να το ακολουθησουν... Ειδικα εκει που παιζει ρολο η αποδοση εφαρμοζεται ευλαβικα αυτη η μεθοδος (αγωνιστικα μοτερ που μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας ολο το στρωσιμο στον κοφτη...) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 00:14:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | giannis27 έγραψε: | πολύ παράξενα πάντως αυτά τα μοτερ στο θέμα λαδιού!το δικό μου μέχρι τις 10.000 χιλιόμετρα δεν μου είχε κάψει σταγόνα λάδι κ από τις 12.000-13.000 χιλιόμετρα μου είχε κάψει μισό λίτρο λάδι κ μέχρι τώρα στις 21.000 κ κάτι που είμαι δεν μου έχει κάψει καθόλου λάδι.
το πήγαινα χαλαρά μέχρι τα 1.500χιλιόμετρα(3.000-3.500 στροφές) κ μετά κανονικά πότε χαλαρά πότε σκίσιμο ανάλογα με την διάθεση! |
Πραγματικά παράξενα, εμένα αντίθετα μέχρι τα 10000 τσίμπησε λίγα, απο τότε, δεν έχει λείψει καθόλου. Ακόμη και μετά απο το πρόγραμμα. 21000 τώρα... |
+1
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 07:22:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προβληματα που εχει ο κοσμος.... δε νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να μη καιει λαδια.τωρα το ποσο καιει εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης,την εξωτερικη θερμοκρασια κ το λαδι.εχετε διαβασει το βιβλιο συντηρησης να δειτε ποσο λαδι δικαιολογει ο κατασκευαστης??
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 13:22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | προβληματα που εχει ο κοσμος.... δε νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που να μη καιει λαδια.τωρα το ποσο καιει εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης,την εξωτερικη θερμοκρασια κ το λαδι.εχετε διαβασει το βιβλιο συντηρησης να δειτε ποσο λαδι δικαιολογει ο κατασκευαστης?? |
κατι ειπες τωρα ολοι δικαιολογουν 1 λιτρο στα 1000 χλμ αν φτασει σε τετοιο σημειο για να σου μπει εγγυηση...αντε γεια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Μάϊ 2009, 21:10:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To 306 που είχα πριν πάρω το 207, το είχα 3 χρόνια και έκανε σε αυτο το διάστημα 140000 km περίπου. Το πήρα μεταχειρισμένο, και το άλλαξα φλάντζα κεφαλής μόλις το πήρα γιατί έχανε κάπου λάδια. Απο την στιγμή εκείνη μέχρι και σήμερα, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και το έχω και σχεδον πάντα σε γρηγορους ρυθμούς οδήγησης. Δεν μπορώ να φανταστώ το 207 μου να αρχίσει να καίει λάδια μετα απο κάποιο διάστημα που θα χριαστεί για την ολοκληρωση του στρωσίματος του κινητήρα.
Ίσως ο κατασκευαστής να δικαιολογεί το κάψιμο κάποιου ποσοστού απο το λάδι, αλλα ίσως να το κάνει αυτό για συγκεκριμένα λάδια που προτείνει ο ίδιος. Στο 306 μου έβαζα κατι CASTRO MAGNATEC 10W40 χειμώνα-καλοκαίρι και τα άλλαζα κάθε 5000 με 7500 km και δεν έλειπε καθόλου!!!
Για το πόσο και πότε θα κάψει λάδια του καθενός το αυτοκίνητο, πιστεύω εξαρτάται και απο το που το οδηγείς, πώς το οδηγείς, το περιβάλλον σε εκείνη την περιοχή και μερικές ακόμα παραμέτρους που δεν μπορούμε καν να σκεφτούμε...
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Μάϊ 2009, 01:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλαμε για πολυ γκαζι το 306 κ τρελο στροφαρισμα,α κ ξεχασα κ τη θερμοκρασια που φτανει οταν τουρμπιζει..... τι μου λες τωρα,εγω στο 106 που ειχα κ αυτο εκαιγε.η μηπως τα γιαπωνεζικα οπως τα χοντα σου ειπαν οτι δε καινε?γιατι ψεματα θα σου εχουν πει.η μηπως τα γκρουπ βαγκ δε καινε?κ απλα θα σου πω αυτο που μου ειχε πει ο μηχανικος μου που εχει φτιαξει αρκετα αξιολογα αυτοκινητα(για εμενα κ για οσους νυχτοπερπατουν) οτι ακομα κ τα αυτοκινητα που τρεχουν σε ντραγκστερ καινε λαδι γιατι στεγανοποιουν τον κινητηρα κ εχουν καλυτερη συμπιεση.το καταλαβαινουμε αυτο?
android,αν σου καψει 5 λιτρα στα 5000κμ τοτε να το πας πισω,αλλα με 1 λιτρο,κ ουτε,στα 5000κμ δε νομιζω να σου κανουν τιποτα στην αντιπροσωπια,το μονο που θα κανουν θα ειναι να βαλουν τα γελια κ να μη σας ξαναπαρουν στα σοβαρα.
σαν μια θειτσα που ειχε διαβασει στο manual οτι το αμαξι δε κανει να δουλευει ρελαντι πανω απο μιση ωρα,χωρις να κινειται,γιατι χαλαει ο καταλυτης,κ ειχε παει κ επρηζε τους μηχανικους να τις αλλαξουν καταλυτη γιατι περιμενε στην κινηση 40 λεπτα οεοεοε
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Μάϊ 2009, 13:55:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπιζω οσοι εκφερετε αποψη για το πως στρωνουν μοτερ,να εχετε δει τουλαχιστον πως τοποθετουνται τα ελατηρια στο πιστονι,πριν αυτο τοποθετηθει μεσα στον κυλινδρο.
Αν υποθεσουμε οτι ξερετε,τοτε θα γνωριζετε οτι τα ελατηρια εχουν πιο μεγαλη περιμετρο απο το πιστονι,εχουν ενα διακενο και γενικα εχουν τασεις να "ισιωσουν" οποτε αναποφευκτα συμπιεζονται απο μονα τους για να εφαρμοσουν οσο πιο τελεια μπορουν στον κυλινδρο.
Με σταδιακα φορτια το ελατηριο θα ανοιξει και θα ακουμησει στα τοιχωματα εφαρμοζωντας οσο το δυνατον καλυτερα αφου ετσι και αλλιως καποια σημεια του θα φαγωθουν περισσοτερο απο καποια αλλα.
Για να το περιγραψω καλυτερα,το ελατηριο τεινει να ανοιξει πιεζοντας τον εαυτο του στον κυλινδρο.
Οταν το πιστονι κινειται,τοτε στο ελατηριο ασκουνται και κατακορυφες δυναμεις απο τις πιεσεις του θαλαμου καυσης αλλα και απο τις κινησεις του πιστονιου.
Φανταστειτε τωρα ποσο πιο μεγαλα φορτια δεχεται ενα ελατηριο οταν εκτος απο τις καθετες δυναμεις των καυσαεριων αλλα και της κινησης του πιστονιου,εχει επιπλεον να αντιμετωπισει και ενα Χ επιπλεον φορτιο που λεγεται τερμα γκαζι,ιδιαιτερα σε ενα μοτερ που ανεβαζει το 80% της πιεσης του τουρμπο απο τις 1500 στροφες.
Ο νοων,νοητο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|