Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 12:09:27 Θέμα δημοσίευσης: 1,4 16V Γινετε? |
|
|
Εχω μια απορια! Υπαρχει πιθανοτητα να μπορουμε να μεταμορφοσουμε τον 8βαλβιδο κινητηρα μας σε 16βαλβιδο αλλαζοντας την κεφαλη και βαζοντας αυτη απο το 1,6? Και να τοποθετουσαμε επισης και τον εγγεφαλο του 1,6 που "υποστηριζει" βαση προγραμματος τον εξτρα εκεντροφορο..Η κεφαλη εχει τις ιδιες διαστασεις? Δηλαδη θα κουμπωσει που λενε ακριβως επανω? Εαν οχι γινεται καποια πατεντα επι αυτου?? Και εστω οτι θεωρητικα γινεται..Κερδιζουμε τιποτα? Δεν ξερω εαν χρειαζεται και τιποτα παραπανω απο αυτα!!! ( Τι σκεφτετε καποιος για να παρει εστω καποια αλογα αφου απο προγραμμα.. ) Αυτα και ελπιζω να μην ερθουν προς τα εδω!!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 12:19:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1,4 16V Γινετε? |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Εχω μια απορια! Υπαρχει πιθανοτητα να μπορουμε να μεταμορφοσουμε τον 8βαλβιδο κινητηρα μας σε 16βαλβιδο αλλαζοντας την κεφαλη και βαζοντας αυτη απο το 1,6? Και να τοποθετουσαμε επισης και τον εγγεφαλο του 1,6 που "υποστηριζει" βαση προγραμματος τον εξτρα εκεντροφορο..Η κεφαλη εχει τις ιδιες διαστασεις? Δηλαδη θα κουμπωσει που λενε ακριβως επανω? Εαν οχι γινεται καποια πατεντα επι αυτου?? Και εστω οτι θεωρητικα γινεται..Κερδιζουμε τιποτα? Δεν ξερω εαν χρειαζεται και τιποτα παραπανω απο αυτα!!! ( Τι σκεφτετε καποιος για να παρει εστω καποια αλογα αφου απο προγραμμα.. ) Αυτα και ελπιζω να μην ερθουν προς τα εδω!! | .
Μέχρι να σου πετάξουν οι άλλοι πάρε από εμένα Σου φτάνουν ή θέλεις και άλλες;; Ρε συ αυτό το μυστικό το κρατούσαμε για εμάς Μην το λες σε όλους. Πάντως αν γίνεται πέρασέ το στην εγγύηση, ξέρεις εσύ
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 12:22:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1,4 16V Γινετε? |
|
|
seridim έγραψε: | alxdr74 έγραψε: | Εχω μια απορια! Υπαρχει πιθανοτητα να μπορουμε να μεταμορφοσουμε τον 8βαλβιδο κινητηρα μας σε 16βαλβιδο αλλαζοντας την κεφαλη και βαζοντας αυτη απο το 1,6? Και να τοποθετουσαμε επισης και τον εγγεφαλο του 1,6 που "υποστηριζει" βαση προγραμματος τον εξτρα εκεντροφορο..Η κεφαλη εχει τις ιδιες διαστασεις? Δηλαδη θα κουμπωσει που λενε ακριβως επανω? Εαν οχι γινεται καποια πατεντα επι αυτου?? Και εστω οτι θεωρητικα γινεται..Κερδιζουμε τιποτα? Δεν ξερω εαν χρειαζεται και τιποτα παραπανω απο αυτα!!! ( Τι σκεφτετε καποιος για να παρει εστω καποια αλογα αφου απο προγραμμα.. ) Αυτα και ελπιζω να μην ερθουν προς τα εδω!! | .
Μέχρι να σου πετάξουν οι άλλοι πάρε από εμένα Σου φτάνουν ή θέλεις και άλλες;; Ρε συ αυτό το μυστικό το κρατούσαμε για εμάς Μην το λες σε όλους. Πάντως αν γίνεται πέρασέ το στην εγγύηση, ξέρεις εσύ |
Δεν τα φανερωσα ολα Τα σημαντικοτερα δεν τα ειπα ακομα! Τα κραταω για παρτι μας!! Και εαν γινεται σιγουρα θα περαστει στην εγγυηση Το θεμα ομως ειναι εαν γινεται!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 17:10:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαλαρα γινεται ρε.πας σενα καλο μαστορα και σου φτιαχνει εναν ανταπτορα να κουμπωσει η κεφαλη του 1,6 στον 1,4 και μετα αλλαζεις και εγκεφαλο και βαζεις απο 1,6 16v που ομως ειναι επαναπρογραμματισμεονος για 1,4 λτ.βαζεις ενα στουπι στο ντεποζιτο και μεναν αναπτηρα φωτια στην κατω ακρη και τρεχεις μακρυα.
θα εχεις το πρωτο 1,4 16v του psa και θα το καψεις για να παρεις τα λεφτα απο την ασφαλεια αφου αν το βαλεις μπροστα και εκραγει με εσενα μεσα ειναι δωρο αδωρο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tony (Αντώνης) Μέλος

ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 22:18:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως άμα έχεις SAGEΜ εγκέφαλο πως μπορείς να τον τοποθετήσεις έναν καινούργιο εκκεντροφόρο που έβγαλε η Kent δεν θυμάμαι πώς τον ονομάζει που τοποθετείτε στα 1,4 8v και χωρίς πρόγραμμα σου δίνει 9 αλογάκια χαλαρά. Μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα μου είπε 190.000. (με τοποθέτηση) 
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lord Cypher Μέλος

 206 QS
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 187 Τόπος: Το Στέκι του Πετράν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 23:20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tony έγραψε: | Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως άμα έχεις SAGEΜ εγκέφαλο πως μπορείς να τον τοποθετήσεις έναν καινούργιο εκκεντροφόρο που έβγαλε η Kent δεν θυμάμαι πώς τον ονομάζει που τοποθετείτε στα 1,4 8v και χωρίς πρόγραμμα σου δίνει 9 αλογάκια χαλαρά. Μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα μου είπε 190.000. (με τοποθέτηση)  |
Ποιος Που Πότε Πως Μίλα ρε παιδί μου και τρελαίνομαι
Αφηστε τα παίδες γιατί μου έτυχε κάτι και θα τρελαθώ... Βρήκα μοτερ από VTS Saxo και ετοιμάζομαι να το κουμπώσω πάνω στο δικό μου..... Ααααααααααααααα 
Remember... No Obstacles... Only Challenges... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Μάρ 2003, 10:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lord Cypher έγραψε: | Tony έγραψε: | Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως άμα έχεις SAGEΜ εγκέφαλο πως μπορείς να τον τοποθετήσεις έναν καινούργιο εκκεντροφόρο που έβγαλε η Kent δεν θυμάμαι πώς τον ονομάζει που τοποθετείτε στα 1,4 8v και χωρίς πρόγραμμα σου δίνει 9 αλογάκια χαλαρά. Μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα μου είπε 190.000. (με τοποθέτηση)  |
Ποιος Που Πότε Πως Μίλα ρε παιδί μου και τρελαίνομαι
Αφηστε τα παίδες γιατί μου έτυχε κάτι και θα τρελαθώ... Βρήκα μοτερ από VTS Saxo και ετοιμάζομαι να το κουμπώσω πάνω στο δικό μου..... Ααααααααααααααα  |
Μεσα στην πλακα βγηκε και κατι καλο....Που μπορουμε να παρουμε πληροφοριες γι αυτο?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 14:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό που θα αναφέρω αλλά στη Βραζιλία υπάρχουν μόνο 206 1000Κ.Β. 16V και 1600 16V. Καθόλου 1400. Θέλετε να ακούσετε και τιμή για το 1600 full extra ????????
8.500 ευρω

 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 22:01:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή μπορώ να βάλω στο μωράκι μου 16V καπάκι
Ααααα!!!Εσείς θα με κάνετε να ξαναβγάλω μαλλιά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2003, 17:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό που θα αναφέρω αλλά στη Βραζιλία υπάρχουν μόνο 206 1000Κ.Β. 16V και 1600 16V. Καθόλου 1400. Θέλετε να ακούσετε και τιμή για το 1600 full extra ????????
8.500 ευρω
 |
Eπισης αν το προσεξατε το 206 του crash test αναφερεται 1300cc 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2003, 20:47:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βημα 1
Μια αναγκαια αλλα οχι ικανη συνθηκη(οπως θα λεγαμε επιστημονικα )που λεει κατα ποσο μπαινει ενα καπακι σε ενα κινητηρα-μπλοκ ειναι να δεις σε τί διαμετρο κυλινδρου εφαρμοζε απο το εργοστασιο και ποια ειναι η διαμετρος αυτου που θες να τοποθετηθει.
1.αν διαφερουν πολυ ξεχνα το !!!
2.αν ταυτιζονται τοτε πας στο επομενο βημα .....
3.αν διαφερουν λιγο εδω χρειαζεσαι μια πιο εμπειρη γνωμη ...και ισως πας στο βημα
Βημα 2
Εξεταζεται η συμβατοτητα του καπακιου με το μπλοκ-κινητηρα,δηλαδη αν ταιριαζουν οι αγωγοι λαδιου,ψυκτικου.
1.αν ταιριαζουν ολα εφυγες........
2.αν κατι τα χαλαει... λυπαμαι
Βημα 3
Αλλαγη καπακιου ισοδυναμει με αλλαγη κινητηρα(μπορει και κατι παραπανω αφου πρεπει να ανοιχτουν 2 μηχανες)...κοινως αλλαζεις αναγκαστηκα εισαγωγη,εξαγωγη,αισθητηρες,ιμαντες,μη πολυλογουμε τα παντα.....ααα καλα για προγραμμα αυτο κι αν πρεπει να αλλαξει...
Προβληματα
Το κοκτειλ-κινητηρας τι συμπιεση θα εχει?
Τα πιστονια ενος 8ν ταιριαζουν για εναν 16ν,μαλλον οχι?
Συμπερασματα
Ενα τετοιο εγχειρημα 90% δεν συμφερει!
Και το καλυτερο σας το φυλαγα για το τελος εσεις οι 1,1 και 1,4 κοβεστε απο το Βημα 1 καθως εχετε μικροτερη διαμετρο κυλινδρου απο τα 1,6 απο οσο ξερω!Με τα 1,6 8ν κατι πρεπει να γινεται αλλα κι αυτοι βαζουν μια ολοκληρη μηχανη απο ραλλυ και ξεμπερδευουν ευκολα και απλα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάρ 2003, 05:57:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μην μασατε εμαθα οτι ταιριαζει το καπακι του 3,0 V6 απο το 406 στους κινητηρες 1,4 λιτρων οποτε θα τους κανουμε 24βαλβιδους 1,4 με κοφτη στις 8000σαλ και 140 αλογα στις 7300 σαλ.και τα τσεκαρα ολα.και η διαμετρος ειναι ιδια και οι αγωγοι στο ιδιο μερος και βγαζει και ειδικο προγραμμα η μαμα πεζο στην γαλλια.οποιος δεν με πιστευει ας παει στο www.peugeot206-1,4-24v.xaxaxa.com
παντως η ερωτηση δεν ειναι κουφη.υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που κουμπωνουν καπακια απο αλλα μοτερ π.χ απο σιβικ 1,3 το καπακι του 1,5 διοτι πολυ απλα ειναι ο ιδιος κορμος στα 2 μοτερ με αλλαγμενες διαδρομες εμβολων κτλ απο την μαμα εταιρια για λογους κοστους.ενα αλλο παραδειγμα ειναι και ο 1,8 16v της πεζο που ειναι ενας μικρος διλιτρος (ιδιος κορμος) και ο 1,4 απο κλειο 16v που ειναι ο 1,6 με αλλαγες.
βεβαια ειναι τελειως ασυμφορη μια τετοια αλλαγη αφου εκτος απο τα μερη του κινητηρα θες και νεα διαχειρηση και παει λεγοντας ενω στα σιβικακια με το καρμπιρατερ (μεχρι το 95) ηταν ευκολοτερα τα πραγματα.παντως ο 1,3 με τα 75 αλογα της honda ειναι υποδειγμα μικρου κινητηρα για τρελαμενους αφου εχει καλουτσικη ροπη αλλα γεματη καμπυλη,ωραιο ηχο,16 βαλβιδες,και χωρις κοφτη (βλεπεις και 8αρες αν θες με αξιοποιστια honda).απλα το σασμαν ειναι μακρυ στην τεταρτη και πεμπτη και (με τεταρτη βλεπεις και 190χλμ)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάρ 2003, 20:06:01 Θέμα δημοσίευσης: 206 1.0 16v |
|
|
Iδου ο αναφερομενος 16βαλβιδος 1000αρης
Αποδιδει 70 Ιππους με 9,3 ροπη στις 4200 στροφες
Απ'οτι φαινεται προκειται για κινητηρα της Renault οποτε ξεχαστε τις μετατροπες
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 16:24:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΓΙΑΤΙ !!!!!

 Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 18:15:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον ξαναγραφω σε αυτο το topic γιατι πηραμε με ντοματες το παλικαρι ενω δεν θα επρεπε.σε αλληλογραφια περιοδικου βελτιωσεων καποιος ρωτησε αν μπενει καπακι απο ραλι 16v σε 1,4 xsi και η απαντηση ηταν ναι!!!!παρτε τις ντοματες πισω τωρα.αντε και ξοδεψαμε τοσα λεφτα στον μαναβη.στο γραμμα τελος η συμβουλη ηταν να μην ασχοληθει ο κατοχος με την μετατροπη αφου θα κοστιζε οσο ενα ολοκληρο μοτερ αλλα εδω εχουμε μια γνωμη που αναιρει τις ντοματες μας 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 09:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | λοιπον ξαναγραφω σε αυτο το topic γιατι πηραμε με ντοματες το παλικαρι ενω δεν θα επρεπε.σε αλληλογραφια περιοδικου βελτιωσεων καποιος ρωτησε αν μπενει καπακι απο ραλι 16v σε 1,4 xsi και η απαντηση ηταν ναι!!!!παρτε τις ντοματες πισω τωρα.αντε και ξοδεψαμε τοσα λεφτα στον μαναβη.στο γραμμα τελος η συμβουλη ηταν να μην ασχοληθει ο κατοχος με την μετατροπη αφου θα κοστιζε οσο ενα ολοκληρο μοτερ αλλα εδω εχουμε μια γνωμη που αναιρει τις ντοματες μας  | Αρα πρεπει να γινεται!! Το ονομα του περιοδικου? Και εαν μπορεις γραψε περιλιπτικα την απαντηση που εδωσαν!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 02:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
(για το περιοδικό που το έγραψε...) |
εγω για να εξηγουμαι δεν λεω οτι γινεται απλα το βρηκα γραμμενο.το περοδικο ειναι (για να μην αναφερω ονομα)το ενθετο του περιοδικου που στο τελος του εχει ενα κομικ (τι κανει νιαου νιαου).επειδη το συγκεκριμενο περιοδικο το σεβομαι ,παρολο που τελευταια η ανανεωση του και η αλλαγη του αρχι-συντακτη θεωρω πως ειναι αποτυχια, και ειναι το μονο που αγοραζω καθε μηνα.να ξεκαθαρισω οτι ο διαλογος ειναι σε αλληλογραφια και τονιζουν οτι δεν εχουν ξανακουσει παρομοια μετροπη,μαλλον θελω να πιστευω οτι απλα και ο συντακτης του ενθετου δεν λεει οτι γινεται απλα απαντα σε θεωρητικη βαση.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 07:33:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το περιοδικό αυτό, το έχω και εγώ, να διευκρινήσω, ότι είπαν ότι η μετατροπή ΜΑΛΛΟΝ γίνετε, αλλά θα πρέπει να αλλάξει εκτός από το καπάκι και πολλά άλλα μέρη του κινητήρα του από αυτα του 16V με αποτέλεσμα το κόστος να έρχετε μία η άλλη, με την αγορά ολόκληρου του κινητήρα 16V.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tony (Αντώνης) Μέλος

ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 22:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lord Cypher έγραψε: | Tony έγραψε: | Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως άμα έχεις SAGEΜ εγκέφαλο πως μπορείς να τον τοποθετήσεις έναν καινούργιο εκκεντροφόρο που έβγαλε η Kent δεν θυμάμαι πώς τον ονομάζει που τοποθετείτε στα 1,4 8v και χωρίς πρόγραμμα σου δίνει 9 αλογάκια χαλαρά. Μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα μου είπε 190.000. (με τοποθέτηση)  |
Ποιος Που Πότε Πως Μίλα ρε παιδί μου και τρελαίνομαι
Αφηστε τα παίδες γιατί μου έτυχε κάτι και θα τρελαθώ... Βρήκα μοτερ από VTS Saxo και ετοιμάζομαι να το κουμπώσω πάνω στο δικό μου..... Ααααααααααααααα  |
Από έναν φίλο μου που είναι από τους καλύτερους μάστορες σε όλη την Ελλάδα για Peugeot (Υπεύθυνος στην εταιρεία Superchips).
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|