Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 13:45:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λέτε ρε παιδιά !!! Το ίδιο είναι να πηγαίνεις για 20 λεπτά με 5000+ στροφές με το να πηγαίνεις 1η-2α στην κίνηση?
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 22:58:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: |
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές  |
Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 06:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: |
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές |
Slash έγραψε: |
Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!;  |
Θα μας τρελάνετε τελείως εδώ μέσα 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 08:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά η ευθεία είναι ο καλύτερος τρόπος και σίγουρα η χειροτερη για τα λάδια,γιατί συνεχώς έχεις πολύ ψηλές στροφές.Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500!
Πάντως για να μην είμαι απόλυτος γιατί ο καθένας οδηγάει με τον τρόπο του, εξηγώ ότι πρότεινα τον τρόπο της ευθείας για να είναι το ίδιο για όλους χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ μας(μια ευθεία είναι η ριμάδα......)
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 09:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500! |
Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 10:24:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | pduke έγραψε: | Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500! |
Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!
 |
Γρήγορη στροφή πάρε......μεγάλη κουβέντα μη λες......... 
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 15:46:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | chatasos έγραψε: |
Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές  |
Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!;  |
Καλά, έχετε ξεφύγει εκεί πάνω
Αναφέρομαι στις στροφές του κινητήρα και όχι του δρόμου!!!!
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 02:15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ.. εγω το αμαξι πιο πολυ το σκιζω στην Πεντελη παρα σε ευθειες, μιας και δεν χρησιμοποιω πολυ την 3η γιατι δεν εχει δυναμη να με βγαλει απ'τη στροφη με αποτελεσμα η 2α να δουλευει υπερ-ωριες με πανω απο 6000+ ολη την ωρα...Η μονη λυση για να δουλευω 3ες ειναι να μην πηγαινω flat out αλλα να αφηνω πριν τη στροφη γκαζι και να το πιανω πανω στη στροφη... Πανω κατω τα ιδια χιλιομετρα (83-90) ειναι με την 2α σκισμενη φουλ αλλα ειναι εντελως αλλη αισθηση να μπαινεις με το γκαζι συνεχως κολημενο στο πατωμα.
Για ανηφορικα κομματια δεν το συζητω.. Ειναι μονιμως 2α κολημενο πανω απο τις 5500 εκτος απο μικρα διαλλειματα με ευθειουλες ανα αραια διαστηματα...Οποιος εχει κανει Νεα Μακρη -> Πεντελη, ξερει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 08:20:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | Sidobre έγραψε: | pduke έγραψε: | Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500! |
Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!
 |
Γρήγορη στροφή πάρε......μεγάλη κουβέντα μη λες.........  |
Κατερίνη-Θεσσαλονίκη σε χχ λεπτά, με το πόδι στο πάτωμα, τα διόδια απεργία, η θερμοκρασία λαδιού στους 145 βαθμούς...
Βρείτε μου στροφιλίκι να φτάσω τη θερμοκρασία τόσο πάνω! Στην Καστανιά πυροβολώντας επί 35-40 λεπτά δεν ανέβηκα ποτέ πάνω απο τους 130...
Στην Εθνική δεν κατεβαίνω ποτέ κάτω από τους 140...
Και φέρτε μου ό,τι λάδι θέλετε!
Με δύο διαφορετικά ημισυνθετικά που δοκίμασα χτυπούσα το λάδι στο κόκκινο... και σήκωνα πόδι να μην κάψω μοτέρ...
Όπως είπα και πολύ παλιότερα η λύση για τα 16άρια (όπως και στα Rallye) είναι μία και λέγεται: Ψυγείο Λαδιού! Απορώ πώς δεν το έψαξα ακόμη... Καταραμένη φτώχεια! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 12:23:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα TOTAL QUARTZ 9000 5W/40 είναι εδώ και δύο ώρες στον φίλο μας στο Αιγάλεω, με τιμή 9,20 ευρώ/λίτρο, άτοκη χρηματοδότηση, σταθερό επιτόκιο, και ένα χρόνο άτοκα.........
Πέρασα και πήρα τρία λίτρα όχι τόσο για την επόμενη αλλαγή, όσο για να τον υποστηρίξω στην κίνηση που έκανε να μας τα φέρει.
Επειδή βλέπω τη συμφωνία με τον Πουλάκη για τα συγκεκριμένα λιπαντικά να "κατηφορίζει" (μου είχε πει με προειδοποιητικό ύφος ότι αν δεν υπάρξει ανταπόκριση από τον κόσμο, δεν τα ξαναφέρνει), και επειδή δεν ξέρω αν έχει πάει κάποιος να πάρει από εκεί Total, η αποθήκη στο Αιγάλεω είναι η επόμενη κίνησή μας.
Γι'αυτό θα το πω κι ας κινδυνέψω να παρεξηγηθώ : ας τον στηρίξουμε, για το δικό μας όφελος. Γιατί αν κι αυτός δει ότι δεν υπάρχει ζήτηση, απλά δεν θα μας τα φέρνει.
Όποιος θέλει λεπτομέρειες, είμαι στη διάθεσή του/της.
Συμπληρώνα για τους νεότερους :
Δεν έχω καμία σχέση με την αποθήκη στο Αιγάλεω ή με οποιονδήποτε άλλο έχω έρθει σε συνεννόηση. Όσο ξέρετε εσείς εμένα, άλλο τόσο ξέρω εγώ αυτούς. Απλώς, μέσω της δύναμης του 206Club έχω κάνει συμφωνία, που ωφελεί και εμένα στις αγορές μου, αλλά και όλους όσους ανήκουν σε αυτή την "οικογένεια", το Club μας. Αυτά προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 01:53:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Συμπληρώνα για τους νεότερους :
Δεν έχω καμία σχέση με την αποθήκη στο Αιγάλεω ή με οποιονδήποτε άλλο έχω έρθει σε συνεννόηση. Όσο ξέρετε εσείς εμένα, άλλο τόσο ξέρω εγώ αυτούς. Απλώς, μέσω της δύναμης του 206Club έχω κάνει συμφωνία, που ωφελεί και εμένα στις αγορές μου, αλλά και όλους όσους ανήκουν σε αυτή την "οικογένεια", το Club μας. Αυτά προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης.  |
Απάντησα στο σχετικό τόπικ για Συμφωνίες-Συνεργασίες. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 12:30:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Όπως είπα και πολύ παλιότερα η λύση για τα 16άρια (όπως και στα Rallye) είναι μία και λέγεται: Ψυγείο Λαδιού! Απορώ πώς δεν το έψαξα ακόμη... Καταραμένη φτώχεια!  |
Το ρώτησα εγώ στον Στόικο (εξουσιοδοτημένο στην Θεσσαλονίκη). Ακούστε τιμές :
Για αγορά και τοποθέτηση ψυγείου λαδιού χρειάζονται 150.000 δρχ. ή 440,205 ευρώ. Αυτό μου το είπε ένας εργαζόμενος εκεί κατά το τέλος του 2001. Δεν ξέρω τι ισχύει τώρα...
Το ψυγείο λαδιού το ήθελα για τον εξής λόγο : Μου φαίνονταν ότι πολύ εύκολα ανέβαινε η θερμοκρασία λαδιού, με το παραμικρό...
Πάντως, κατά την άποψή μου, το λάδι "υποφέρει" όταν ο κινητήρας δέχεται μεγάλα φορτία (άρα και μεγάλα ποσά θερμότητας, τα οποία "διαρρέουν" από τον θάλαμο καύσης). Αυτό μπορεί να συμβεί είτε σε στροφές (π.χ. σε μια έξοδο) είτε σε ευθείες (π.χ. σε προσπέρασμα). Όταν λέω "μεγάλα φορτία" εννοώ ότι ζητάμε σχεδόν όλη την διαθέσιμη ισχύ πατώντας το γκάζι (σχεδόν) τέρμα, χωρίς ο κινητήρας να έχει φτάσει τις "αντίστοιχες" στροφές...
π.χ. αν είχαμε νεκρά στο κιβώτιο και πιέζαμε το γκάζι, ο κινητήρας θα έφτανε στον κόφτη πολύ εύκολα, ενώ όταν αυτός πρέπει να κινήσει όλοκληρο το αυτοκίνητο (να υπερνικήσει την αδράνειά του δηλαδή) δεν συμβαίνει το ίδιο. Οι στροφές ανεβαίνουν, με το ίδιο με πριν πάτημα του γκαζιού, πολύ πιο αργά. Ο κινητήρας δηλαδή έχει φορτίο...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Σαβ 03 Μάϊ 2003, 16:11:21, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 06:18:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | chatasos έγραψε: | Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:
1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι. |
Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +
3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell). |
Νέο extra-super-duper test:
15-20 λεπτά στις 5500-6500 στροφές (3η-4η) ανάγκασαν το λάδι να φτάσει στους 125-130 βαθμούς. Παραπάνω δεν κατάφερα να το πάω 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 16:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα έβαλα τα Τotal Quartz 9000. Αγόρασα 4 λίτρα έναντι 35 ευρώ....
Χρειάστηκα και αλλα 8 ευρώ για το φίλτρο και άλλα 5 ευρώ για την τοποθέτησή τους σε ένα συνεργείο...Δεν έχω δει πιο επιμελημένη δουλειά κατά την διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών... Δεν έμεινε ούτε μια σταγόνα (τρόπος του λέγειν) από τα παλιά λάδια!!...
Θα προβώ σε μερικά test drive εντός λίγων ημερών... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 18:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμένουμε και την δικιά σου γνώμη για τα λάδια! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Σήμερα έβαλα τα Τotal Quartz 9000. Αγόρασα 4 λίτρα έναντι 35 ευρώ....
Χρειάστηκα και αλλα 8 ευρώ για το φίλτρο και άλλα 5 ευρώ για την τοποθέτησή τους σε ένα συνεργείο...Δεν έχω δει πιο επιμελημένη δουλειά κατά την διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών... Δεν έμεινε ούτε μια σταγόνα (τρόπος του λέγειν) από τα παλιά λάδια!!...
Θα προβώ σε μερικά test drive εντός λίγων ημερών...  |
35???από που???
συνεργείο??ποιο συνεργείο???με τόσο καλή δουλειά????μήπως να με έπαιρνες ένα τηλέφωνο μπας και κάνουμε καμιά κίνηση?
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pduke έγραψε: | 35???από που???
συνεργείο??ποιο συνεργείο???με τόσο καλή δουλειά????μήπως να με έπαιρνες ένα τηλέφωνο μπας και κάνουμε καμιά κίνηση? |
Από τον γνωστό συνεργάτη που αναγράφεται στα φυλλάδια που μας μοίρασε ο Μίλτος. Μετά επισκεύτηκα ένα συνεργείο το οποίο ασχολείται μόνο με Citroen. Είναι στην Κωνσταντινουπόλεως μεταξύ Μπότσαρη και 28ης Οκτωβρίου. Φάνηκε άνθρωπος με μεράκι (εικάζω βάσει της πρώτης εντύπωσης). Το κακό είναι όμως πως ο εξοπλισμός που διέθετε δεν με ενθουσίασε (αμφιβάλλω αν έχει διαγνωστική συσκευή)... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|