PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Λιπαντικά TOTAL
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 13:45:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι λέτε ρε παιδιά !!! Το ίδιο είναι να πηγαίνεις για 20 λεπτά με 5000+ στροφές με το να πηγαίνεις 1η-2α στην κίνηση?

Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές Wink Wink Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 22:58:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:

Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές Wink Wink Wink


Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; Laughing Razz



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 06:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:

Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές


Slash έγραψε:
Wink

Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; Laughing Razz


Θα μας τρελάνετε τελείως εδώ μέσα Silly Very happy


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 08:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά η ευθεία είναι ο καλύτερος τρόπος και σίγουρα η χειροτερη για τα λάδια,γιατί συνεχώς έχεις πολύ ψηλές στροφές.Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500!

Πάντως για να μην είμαι απόλυτος γιατί ο καθένας οδηγάει με τον τρόπο του, εξηγώ ότι πρότεινα τον τρόπο της ευθείας για να είναι το ίδιο για όλους χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ μας(μια ευθεία είναι η ριμάδα......)


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 09:39:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500!


Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 10:24:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
pduke έγραψε:
Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500!


Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz


Γρήγορη στροφή πάρε......μεγάλη κουβέντα μη λες......... Wink


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 15:46:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
chatasos έγραψε:

Πάνο, δεν μετράνε τα χιλιόμετρα, αλλά οι στροφές Wink Wink Wink


Ρε παιδιά έχει διαφορά αν το σκίζεις σε ευθεία ή σε στροφές;!; Laughing Razz



Καλά, έχετε ξεφύγει εκεί πάνω Eek Roll eyes Weird look

Αναφέρομαι στις στροφές του κινητήρα και όχι του δρόμου!!!!


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2003, 02:15:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμ.. εγω το αμαξι πιο πολυ το σκιζω στην Πεντελη παρα σε ευθειες, μιας και δεν χρησιμοποιω πολυ την 3η γιατι δεν εχει δυναμη να με βγαλει απ'τη στροφη με αποτελεσμα η 2α να δουλευει υπερ-ωριες με πανω απο 6000+ ολη την ωρα...Η μονη λυση για να δουλευω 3ες ειναι να μην πηγαινω flat out αλλα να αφηνω πριν τη στροφη γκαζι και να το πιανω πανω στη στροφη... Πανω κατω τα ιδια χιλιομετρα (83-90) ειναι με την 2α σκισμενη φουλ αλλα ειναι εντελως αλλη αισθηση να μπαινεις με το γκαζι συνεχως κολημενο στο πατωμα.

Για ανηφορικα κομματια δεν το συζητω.. Ειναι μονιμως 2α κολημενο πανω απο τις 5500 εκτος απο μικρα διαλλειματα με ευθειουλες ανα αραια διαστηματα...Οποιος εχει κανει Νεα Μακρη -> Πεντελη, ξερει Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 08:20:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Sidobre έγραψε:
pduke έγραψε:
Σε δρόμο με στροφές δεν μπορείς συνέχεια να κρατάς το αυτοκίνητο πάνω από τις 5500!


Xα χα χα..... ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!!!!

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz


Γρήγορη στροφή πάρε......μεγάλη κουβέντα μη λες......... Wink


Laughing Laughing Laughing Laughing
Κατερίνη-Θεσσαλονίκη σε χχ λεπτά, με το πόδι στο πάτωμα, τα διόδια απεργία, η θερμοκρασία λαδιού στους 145 βαθμούς...
Βρείτε μου στροφιλίκι να φτάσω τη θερμοκρασία τόσο πάνω! Στην Καστανιά πυροβολώντας επί 35-40 λεπτά δεν ανέβηκα ποτέ πάνω απο τους 130...
Στην Εθνική δεν κατεβαίνω ποτέ κάτω από τους 140...

Και φέρτε μου ό,τι λάδι θέλετε!
Με δύο διαφορετικά ημισυνθετικά που δοκίμασα χτυπούσα το λάδι στο κόκκινο... και σήκωνα πόδι να μην κάψω μοτέρ...

Όπως είπα και πολύ παλιότερα η λύση για τα 16άρια (όπως και στα Rallye) είναι μία και λέγεται: Ψυγείο Λαδιού! Απορώ πώς δεν το έψαξα ακόμη... Wink Καταραμένη φτώχεια! Crying or Very sad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Απρ 2003, 12:23:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα TOTAL QUARTZ 9000 5W/40 είναι εδώ και δύο ώρες στον φίλο μας στο Αιγάλεω, με τιμή 9,20 ευρώ/λίτρο, άτοκη χρηματοδότηση, σταθερό επιτόκιο, και ένα χρόνο άτοκα......... Shocked Mr. Green

Πέρασα και πήρα τρία λίτρα όχι τόσο για την επόμενη αλλαγή, όσο για να τον υποστηρίξω στην κίνηση που έκανε να μας τα φέρει.

Επειδή βλέπω τη συμφωνία με τον Πουλάκη για τα συγκεκριμένα λιπαντικά να "κατηφορίζει" (μου είχε πει με προειδοποιητικό ύφος Evil ότι αν δεν υπάρξει ανταπόκριση από τον κόσμο, δεν τα ξαναφέρνει), και επειδή δεν ξέρω αν έχει πάει κάποιος να πάρει από εκεί Total, η αποθήκη στο Αιγάλεω είναι η επόμενη κίνησή μας.

Γι'αυτό θα το πω κι ας κινδυνέψω να παρεξηγηθώ : ας τον στηρίξουμε, για το δικό μας όφελος. Γιατί αν κι αυτός δει ότι δεν υπάρχει ζήτηση, απλά δεν θα μας τα φέρνει.

Όποιος θέλει λεπτομέρειες, είμαι στη διάθεσή του/της. Wink


Συμπληρώνα για τους νεότερους :
Δεν έχω καμία σχέση με την αποθήκη στο Αιγάλεω ή με οποιονδήποτε άλλο έχω έρθει σε συνεννόηση. Όσο ξέρετε εσείς εμένα, άλλο τόσο ξέρω εγώ αυτούς. Απλώς, μέσω της δύναμης του 206Club έχω κάνει συμφωνία, που ωφελεί και εμένα στις αγορές μου, αλλά και όλους όσους ανήκουν σε αυτή την "οικογένεια", το Club μας. Αυτά προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 01:53:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Συμπληρώνα για τους νεότερους :
Δεν έχω καμία σχέση με την αποθήκη στο Αιγάλεω ή με οποιονδήποτε άλλο έχω έρθει σε συνεννόηση. Όσο ξέρετε εσείς εμένα, άλλο τόσο ξέρω εγώ αυτούς. Απλώς, μέσω της δύναμης του 206Club έχω κάνει συμφωνία, που ωφελεί και εμένα στις αγορές μου, αλλά και όλους όσους ανήκουν σε αυτή την "οικογένεια", το Club μας. Αυτά προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης. Wink


Απάντησα στο σχετικό τόπικ για Συμφωνίες-Συνεργασίες. Smile


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 12:30:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Όπως είπα και πολύ παλιότερα η λύση για τα 16άρια (όπως και στα Rallye) είναι μία και λέγεται: Ψυγείο Λαδιού! Απορώ πώς δεν το έψαξα ακόμη... Wink Καταραμένη φτώχεια! Crying or Very sad


Το ρώτησα εγώ στον Στόικο (εξουσιοδοτημένο στην Θεσσαλονίκη). Ακούστε τιμές :
Για αγορά και τοποθέτηση ψυγείου λαδιού χρειάζονται 150.000 δρχ. ή 440,205 ευρώ. Αυτό μου το είπε ένας εργαζόμενος εκεί κατά το τέλος του 2001. Δεν ξέρω τι ισχύει τώρα...

Το ψυγείο λαδιού το ήθελα για τον εξής λόγο : Μου φαίνονταν ότι πολύ εύκολα ανέβαινε η θερμοκρασία λαδιού, με το παραμικρό...

Πάντως, κατά την άποψή μου, το λάδι "υποφέρει" όταν ο κινητήρας δέχεται μεγάλα φορτία (άρα και μεγάλα ποσά θερμότητας, τα οποία "διαρρέουν" από τον θάλαμο καύσης). Αυτό μπορεί να συμβεί είτε σε στροφές (π.χ. σε μια έξοδο) είτε σε ευθείες (π.χ. σε προσπέρασμα). Όταν λέω "μεγάλα φορτία" εννοώ ότι ζητάμε σχεδόν όλη την διαθέσιμη ισχύ πατώντας το γκάζι (σχεδόν) τέρμα, χωρίς ο κινητήρας να έχει φτάσει τις "αντίστοιχες" στροφές...
π.χ. αν είχαμε νεκρά στο κιβώτιο και πιέζαμε το γκάζι, ο κινητήρας θα έφτανε στον κόφτη πολύ εύκολα, ενώ όταν αυτός πρέπει να κινήσει όλοκληρο το αυτοκίνητο (να υπερνικήσει την αδράνειά του δηλαδή) δεν συμβαίνει το ίδιο. Οι στροφές ανεβαίνουν, με το ίδιο με πριν πάτημα του γκαζιού, πολύ πιο αργά. Ο κινητήρας δηλαδή έχει φορτίο...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Σαβ 03 Μάϊ 2003, 16:11:21, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2003, 01:09:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Για αγορά και τοποθέτηση ψυγείου λαδιού χρειάζονται 150.000 δρχ. ή 440,205 ευρώ.


Πιστεύω ότι με 300-350Ε θα τη βγάλουμε την άκρη...
Στην Αγγλία πουλάνε ψυγείο λαδιού από 150Ε έως 300Ε το πολύ (σαν ανταλλακτικό χωρίς την τοποθέτηση).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 06:18:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
chatasos έγραψε:
Μόλις μια μέρα πριν το touring είχα βάλει τα 5/40.
2 διαπιστώσεις μετά την επιστροφή από το touring:

1. Ο κινητήρας δούλευε πιο ήρεμα μετά το κρύο πρωινό ξεκίνημα.
2. Η θερμοκρασία του λαδιού έπεφτε πιο γρήγορα όταν άφηνα το γκάζι.


Και μετά από 3.000 χλμ, τα συμπεράσματά μου είναι τα ίδια +

3. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από 120 όσο και να το λιώνω (20 λεπτά με 4η και 5000+ στροφές)
4. Ο θόρυβος δεν έχει αλλάξει/μειωθεί (ίδιος με τα Shell).


Νέο extra-super-duper test:

15-20 λεπτά στις 5500-6500 στροφές (3η-4η) ανάγκασαν το λάδι να φτάσει στους 125-130 βαθμούς. Παραπάνω δεν κατάφερα να το πάω Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 16:20:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα έβαλα τα Τotal Quartz 9000. Αγόρασα 4 λίτρα έναντι 35 ευρώ....
Χρειάστηκα και αλλα 8 ευρώ για το φίλτρο και άλλα 5 ευρώ για την τοποθέτησή τους σε ένα συνεργείο...Δεν έχω δει πιο επιμελημένη δουλειά κατά την διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών... Δεν έμεινε ούτε μια σταγόνα (τρόπος του λέγειν) από τα παλιά λάδια!!... Smile Smile Smile

Θα προβώ σε μερικά test drive εντός λίγων ημερών... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 18:27:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμένουμε και την δικιά σου γνώμη για τα λάδια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:26:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Σήμερα έβαλα τα Τotal Quartz 9000. Αγόρασα 4 λίτρα έναντι 35 ευρώ....
Χρειάστηκα και αλλα 8 ευρώ για το φίλτρο και άλλα 5 ευρώ για την τοποθέτησή τους σε ένα συνεργείο...Δεν έχω δει πιο επιμελημένη δουλειά κατά την διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών... Δεν έμεινε ούτε μια σταγόνα (τρόπος του λέγειν) από τα παλιά λάδια!!... Smile Smile Smile

Θα προβώ σε μερικά test drive εντός λίγων ημερών... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Wink


35???από που???
συνεργείο??ποιο συνεργείο???με τόσο καλή δουλειά????μήπως να με έπαιρνες ένα τηλέφωνο μπας και κάνουμε καμιά κίνηση?


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:32:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
35???από που???
συνεργείο??ποιο συνεργείο???με τόσο καλή δουλειά????μήπως να με έπαιρνες ένα τηλέφωνο μπας και κάνουμε καμιά κίνηση?


Από τον γνωστό συνεργάτη που αναγράφεται στα φυλλάδια που μας μοίρασε ο Μίλτος. Μετά επισκεύτηκα ένα συνεργείο το οποίο ασχολείται μόνο με Citroen. Είναι στην Κωνσταντινουπόλεως μεταξύ Μπότσαρη και 28ης Οκτωβρίου. Φάνηκε άνθρωπος με μεράκι (εικάζω βάσει της πρώτης εντύπωσης). Το κακό είναι όμως πως ο εξοπλισμός που διέθετε δεν με ενθουσίασε (αμφιβάλλω αν έχει διαγνωστική συσκευή)... Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2262s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on