PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κορωνοπήνια ΜΑ (part 2)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ozzy1948 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 15 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 06:41:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω κατι.. Το 206 xs 1.4 16v τι κ/π φοραει στην πραγματικοτητα? Εχει διαφορα xs-απλο? Και ποια ειναι η ιδανικη σχεση κ/π?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 09:00:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το XS φοράει 16/65.

Η ιδανική σχέση είναι αυτή που βολεύει τον καθένα για τον σύνολο των μετακινήσεων, διότι έχουμε ένα αμάξι για όλα : trackdays, ταξίδια, carrefour, λαϊκή αγορά.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 15:27:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και επανέρχομαι ύστερα από ένα ταξίδι με το αλλαγμένο πλέον σε 16/65 (από 17/64 που φορούσε εκ του εργοστασίου).

Μπορώ να πώ ακόμα ότι παραμιλάω, διότι κατάφερα να πάω και να έρθω Αθήνα με ένα ντεπόζιτο μόνο.

Επί εποχής 1.4 16v, για να κατέβω Αθήνα ήθελα το μισό ντεπόζιτο και άλλο 1/8 περίπου με 1/4, δηλαδή στο σύνολο 2,5/4 με 3/4.

Το ταξίδι πλέον γίνεται ακόμα πιο εύκολα, με τα 130 χ.α.ω. να έρχονται με 6,7 με 7,0 λίτρα ανά 100 χλμ. στιγμιαίας κατανάλωσης. Στο σύνολο, μαζί με κάποιες μετακινήσεις εντός Αθήνας, καταναλώθηκαν 80 ευρώ βενζίνης στα 860 χλμ σύνολο.

Τα 60 ευρώ βενζίνης ήταν με 1.298 ευρώ το λίτρο (100άρα), 46,22 λίτρα δηλαδή, ενώ τα άλλα 20 ευρώ ήταν με 1.345 αν θυμάμαι καλά, 14,87 λίτρα.

Μαζί με τα καφριλίκια των λιμς κλπ., τα ανοίγματα και την λειτουργία του μπλοκέ, μπορώ να πώ ότι το 16/65 είναι ο ιδανικός συμβιβασμός για όλες τις μετακινήσεις.

Στο 17/64 απλά χάνουμε πίστες αναβάσεις, ενώ στο 14/60 (ακόμα και με γρανάζι 5ης) πιστεύω πως πάλι χάνουμε τις μακρινές μετακινήσεις.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 15:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο.

Eπειδη εχω δει πολλα σαζμαν απο τη στιγμη που ανεβαζεις κοφτη 7000+
το 14/60 γινεται μονοδρομος καθως εχεις οτι με το 16-65 σε μαμα κοφτη...

επισης με το 14/60 και τη μακρυα 5η ειχα στη 5η ενα κλικ παραπανω χλμ απο οτι μαμα το αμαξι με αποτελεσμα τα ταξιδια να ειναι ακομα πιο μεγαλη απολαυση αφου η 5η μετατρεποταν σε οβερνταιβ και ειχες 4η μεχρι τα 180 να πυροβολεις Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 16:58:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο.

Eπειδη εχω δει πολλα σαζμαν απο τη στιγμη που ανεβαζεις κοφτη 7000+
το 14/60 γινεται μονοδρομος καθως εχεις οτι με το 16-65 σε μαμα κοφτη...

Ναι αλλά με πόσες σ.α.λ. έχεις αυτά τα χιλιόμετρα?

volvos έγραψε:
επισης με το 14/60 και τη μακρυα 5η ειχα στη 5η ενα κλικ παραπανω χλμ απο οτι μαμα το αμαξι με αποτελεσμα τα ταξιδια να ειναι ακομα πιο μεγαλη απολαυση αφου η 5η μετατρεποταν σε οβερνταιβ και ειχες 4η μεχρι τα 180 να πυροβολεις Cool

Overdrive ταχύτητες δεν μου κάνουν. Θέλω να πυροβολώ μέχρι τα 260 τα M3 Cool Μετά ας μου ανοίγουν Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
papadoc (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel

Ένταξη: 08 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 160
Τόπος: Χολομωντας λεμε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 16:28:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην πω καμιά π@π@ρι@ κατά λάθος,το 13/61 από ποιο μοντέλο είναι ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 17:23:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PASALIMANI (Σπυρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)

Ένταξη: 07 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 85
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 22:16:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο
και μαλλον πρεπει να ναι ακομη πιο τελειο με 50αρια σε κοsei k1,ελαφρωμα βολαν τροχαλιων και hdd.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
papadoc (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel

Ένταξη: 08 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 160
Τόπος: Χολομωντας λεμε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 22:21:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

papadoc έγραψε:
Για να μην πω καμιά π@π@ρι@ κατά λάθος,το 13/61 από ποιο μοντέλο είναι ?


Στο 106 (εάν μπαίνει βέβαια) ,θα κοντύνει ή θα μεγαλώσει η τελική σχέση μετάδοσης?
Είδα ένα εδώ στη γειτονιά μου να πωλείται :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/155459
Βρε μπας και είναι κανενός δικού μας? Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 23:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PASALIMANI έγραψε:
Παράθεση:
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο
και μαλλον πρεπει να ναι ακομη πιο τελειο με 50αρια σε κοsei k1,ελαφρωμα βολαν τροχαλιων και hdd.
Μπα, και με 205-40-17 σε team dynamics το ίδιο τέλειο είναι Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:06:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια ειναι λογικο πχ στο 106 μου μετα απο αλαγη του παλιου 16/65 με 14/60 να εχει πιο μικρη διαδρομη ο λεβιες η μπορει να ειναι μοχλικη ρυθμιση η ακομα και λαθος του μηχανικου?? μια βοηθεια πλζ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:21:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι δν ειναι λογικο...

Μοχλικο ειναι το θεμα.Μπορει επιτηδες να σου στραβωσε τα ντιζακια για να μαζεψει η διαδρομη.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:41:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ουτε η αλαγη του κπ ειναι λογως ε?

δλδ αυτο μου κανε ο π@π@ρ@ς? και ο λογος πιο ειναι να το κανει?

μιλαμε ενα κλικ πανω για πρωτη και ενα κλικ ποντο δεξια για 5 ελεος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 00:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι ασχετο η αλλαγη του ΚΠ και οτιδηποτε ΜΕΣΑ στο σαζμαν με το μοχλικο...

Δηλ δε σαρεσε? πλακα ΜΕ κανεις...

Ολα στο ποντο,μια χαρα στο κανε.Ετσι πρεπει.Κοιτα να βαλεις καμμια ταχυτητα λαθος και να φας γραναζοσουπα με βαλβιδες Razz Razz Razz


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 01:16:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχα γιαυτο μου ειπε οτι ειναι μεγαλη υποθεση να το κανεις ετσι

το θεμα ειναι οτι πρεπει να το μαθω καλα τωρα απλα ηθελα να μαθω τι παιζει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 11:25:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχα αναφέρει σε κάποιους ότι σκεφτόμουν να κρατήσω το κορονοπήνιο του 1.4 XS μου (16/65) και να το έβαζα στο 1.6 GTI, το καινούργιο, ώστε να έχουμε λίγο πιο πικάντικες ρεπρίζ και ψυχωμένο άρπαγμα παντού. Αυτό δεν έγινε. Τελικά, όμως, βλέπω, ότι για τη νορμάλ χρήση που κάνει το αμάξι, τουλάχιστον προς το παρόν, το 17/64 είναι μια χαρά. Στα ταξίδια, ειδικά, που στο 1.4 είχα 3750 σ.α.λ. στα 120 χλμ/ώρα, που δεν ήταν ούτε καν 120, ήταν ακόμα λιγότερα, λόγω 50αριού προφίλ, ενώ στο 1.6 έχω τις ίδιες σ.α.λ. στα 130 χλμ/ώρα, η διαφορά σε άνεση από θόρυβο κτλ είναι αρκετή. Δεν ξέρω τι γίνεται, βέβαια, με μετατεθιμένους κόφτες, αλλά πιστεύω ότι για το πως είναι το αμάξι σε όλα τα υπόλοιπα, δλδ "μαμά", είναι μια χαρά έτσι...

Ο μετατεθιμένος κόφτης είναι καθαρά θέμα προγράμματος και επέρχεται μετά από αλλαγή εκκεντροφόρων, σωστά;


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 12:50:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σωστα...
αν βαλεις εκκεντροφόρυς που να βγάζουν δημαμη σε πιο ψηλες στροφες ανεβάζεις τον κοφτη για να μπορεσεις να τους εκμεταλλευετείς

πιο κοντο κ/π μπορεις να βάλεις και με τους μαμα εκκεντροφόρους
οι "ασφαλεις" συνταγες ειναι
16/65 με μαμα 5η
14/60 με πιο μακριά 5η (αλλιως παραγίνεται κοντή η 5η και δεν κανει για ταξιδια - για την ακρίβεια γινεται λιγο πιο μακριά από "μαμα 5η με μαμα Κ/Π" - δεν θυμαμαι τι γραναζι χρησιμοποιείται)
13/59 - με μακρια 5η (ιδια με πιο πάνω) και θα εισαι οπως ακριβώς με μαμα 5η και καμα Κ/Π.

υπάρχουν και πιο κοντες επιλογές αλλα οχι για βολταδικο αμαξι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 15:18:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστή,

το 17/64 του 1.6 GTi, είναι όπως αναφέρεις και εσύ, ιδανικό για ταξίδια.

Το ίδιο διαπίστωσα και εγώ, μιας που και οι δυο μας κάναμε παρόμοια αλλαγή στα αμάξια μας... Laughing Ταξιδεύοντας με τα ίδια χ.α.ω. στο 1.6, διαπίστωσα ότι έκαιγα λιγότερο από το 1.4 ... Shocked Αν έκαιγα το ίδιο με 1.4, τότε απλά πήγαινα 20 περίπου χ.α.ω. πιο γρήγορα με το 1.6 Very happy


Όλα αυτά βέβαια γίναν παρελθόν, όταν έβαλα το 16/65 με το Quaife πάνω στο 1.6 . Καίει παραπάνω βέβαια σε σύγκριση με το 17/64 αλλά, όταν σκέφτεσαι για προσπέραση, πατάς το πόδι κάτω και βλέπεις ότι φορτώνει πιο εύκολα με 3η-4η Smile (σε σύγκριση πάντα με το 17/64 για να μη ξεχνιόμαστε).

Τώρα πλέον ψάχνω για 14/60 για να έχω και από αυτό μια εμπειρία με το υπάρχον setup στο αμάξι Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 17:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο 106 με 14/60 το κακο ειναι λιγο στην εκινηση με το 4φτερο και το quaife λιγο αποτομα και το αλλο κακο ειναι οτι δεν εβαλα μακρια 5.
με βλεπω σαββατο για μακρια 5 γτ για να παω με 80 - 100 παταω ισα ισα το γκαζι το χαιδευω για λιγες στροφες

+ δεν ρεταρει με τπτ το αμαξι
+δεν κολαω στις ανηφοριες με το ιδιο γκαζι παει το ιδιο καλα δεν χρειαζετε να πατισω πιο πολυ
+ καλυτερη επιταχινση


ΜΑΚΡΙΑ 5η παιδιααα ευτυχως και εχω το μαμα 16 65 να κανω τραμπα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Φεβ 2009, 21:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια μια βοηθεια...

εδω και λιγες μερες που εχω το αμαξι παλι.... σφυριζει με το που βαζω 4 ταχυτητα μετα την αλλαγη απο 16/65 σε 14/60 το καταλαβα οταν πηρα το αμαξι του το πηρα πισω και μου ειπε προχωρα το και θα στρωσει αλλιως να του το παρω να το δει!!! ( ενα εντονο σφυριγμα στην 4η ταχυτητα σφσσσσσσσσσσσσσσσσ)

αυριο θα παρω να το δει απο εμπειρια δικια σας τι μπορει να ειναι ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Επόμενη
Σελίδα 14 από 26

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1329s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on